dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neeke en annette hele fijne vakantie dames, geniet er van en kom goed uitgerust weer terug.

ja ik denk ook nog aan mezelf ben vanavond verplicht thuis goed he.
    gister ben ik heel vroeg naar bed gegaan omdat ik zo moe was moet ook niet alles teglijk doen en dat doe ik wel zoals overwerken oma dan thuis alles nog en de voorbereiding van mijn zusje die terug komt volgende week vrijdag eindlijk naar ruim 5 maand.
    had zo gehoopt haar een mooie zwangere buik te kunnen tonen maar helaas.

corien? hoe is het met je?

jette en marla blijven jullie aan je zelf denken.
    ik blijf voor jullie duimen. maar gaat helemaal goed komen dat voel ik

allemaal een dikke kuffel
    hoop dat ik niemand vergeten ben liefs miriam

2. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieverds,

Anette, ik wens je een hele fijne vakantie! Geniet ervan. Je zult zien dat je opeens nergens meer in past als je terug komt! :) (en nee, niet omdat je teveel gegeten hebt :) )

Marla, ik duim heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard voor je voor morgen, maar volgens mij is dat helemaal niet nodig en ben je prachtig zwanger. Je zult zien hoeveel je beebje al gegroeid is! Ook succes voor bij de huisarts, zorg ervoor dat je al je vragen stelt he.
    Ben zelf trouwens niet heel klein (1.76), maar draag het liefste flinke hakken, dan is mijn houding een stuk rechter... Benieuwd hoe lang ik dat nog volhoud :(

Jette, gaat het nog steeds de goede kant op of heb je weer wat meer last? Bijna 12 weken alweer!

Miriam, gelukkig dat je ook aan jezelf denkt. Fijn dat je zusje weer terugkomt! Inderdaad jammer dat je die zwangere buik nog niet kunt tonen, maar je zult zien dat dat snel komt, en dan kun je het vanaf de eerste dag (dat je dat wilt) met haar delen omdat ze lekker weer in het land is.

Veel liefs voor allemaal!

Neeke

3. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Marlaaaa, jaaaaa ik wens jou heel veel plezier bij de echo morgen! Ik voel ook dat het hartstikke goed zit bij jou. Mag je een videoband meenemen? dan nemen ze dat op (logisch natuurlijk :) kun je het later nog eens op je gemak terugkijken naar je mooie beeb..(als je tenminste nog een videorecorder hebt haha). Bij Densie heb ik dat gedaan. Het was zo fijn om haar nog thuis op mijn gemak terug te kijken.

Neeke en Anette, ik wens jullie ook een geweldige vakantie toe..Geniet lekker van jullie welverdiende rustperiode. Jullie zijn allebei over de meest kritieke fases heen met mooie echo's dan kun je toch onbezorgder op vakantie lijkt me. Zelf gaan wij pas eind juli en ja wij gaan 2 weekjes met de caravan kamperen of kramperen inNederland. Ach het is nog altijd prima weer geweest dus hoop dat het nu ook het geval zal zijn. Keep the faith, zeg ik maar weer!

Jettte wat ontzettend vervelend verhaal over je vader.....niet te geloven bijna! Goed dat jetteman het voor je opnam....maar het blijft natuurlijk niet leuk voor jou en je moeder. En geeft natuurlijk de nodige ergenissen en stress....en net wat Neeke zei...JIJ en je kleine beeb zijn de ALLERBELANGRIJKSTE nu!

Miriam zo te lezen was het inderdaad een eisprong. Heb je dit wel eens eerder gevoelt? Nou hopen er nog wat zaadjes rondzwommen rond dat moment en dat de volgende keer zeker miriamman thuis is! En pas je ook een beetje op jezelf....volgens mij haal je vaak een hoop op je hals...(ikherken het wel hoor meid)

Met mij gaat het goed. Afgelopen zondag was ook de druppeltjes oud bloed opgehouden. Tot ik zondag weer wat druppels rood bloed verloor...ik dacht he nee he niet weer straks zo'n traject als toen. Maar goed maandag nog 1 druppel oud bloed en sinds dinsdag is het over. Heb geen pijn in mijn buik en wel af en toe nog last van mijn bovenbenen, steekjes onderin of last van mijn onderrug. Het zal wel goed zijn....maar ja eigenlijk wil ik het liefst een echo om zeker te zijn dat alles schoon en goed is. Maar zoals het er nu voorstaat is er volgens mij geen aanleiding voor een echo. Echt gerust ben ik nog niet. Wat vinden jullie ervan?

Afgelopen maandag nog op kraamvisite geweest. Volgens mij is vriendin nummer 7 of 8 dit jaar alweer bevallen. Zij is een hele goede vriendin van mij en zit in mijn zanggroepje. Ze lag nog in het ziekenhuis ivm keizersnede en omdat ze zo'n goede vriendin is wilde ik ook gelijk langsgaan. Maar was ook wel benieuwd hoe ik zou reageren in verband met verleden week. Ik wordt normaal al een beetje emotioneel bij pasgeboren kindjes en trouwerijen. Het ging me heel goed af. Was er zelf verbaasd over. Misschien komt het wel omdat ze heel dicht bij mij staat. Wat ook grappig was. Zij is half surinaams (niet heel donker hoor) en zij heeft al een zoon en die heeft blauwe ogen, blond haar en is heel blank. Weing mensen die geloofde dat hij haar zoon is. Haar kersverse dochtertje heeft gitszwart haar, haar neusje en mondje en is licht getint. Echt een kopietje van haar. Was echt een humpie en zo schattig!

Op mijn werk blijven ze echt zoo lief. Kreeg nu zelf een mega bos bloemen afgelopen dinsdag op het werk. Nou ja het moet eigenlijk niet gekker worden! Fijne gesprekken met mijn collega's gehad. En ik werd rond 16.00 uur naar huis gestuurd..zo van doe maar even rustig aan...jaa onderschat het nou niet. Hup jas aan... Politiecultuur waarschijnlijk. Want volgens mij maak je dit maar weinig mee bij menig andere werkgever.

Enfin het gaat goed met me...en ja het liefst dus een echo. Ik ga morgen denk ik even bellen en bespreken. Niet gevraagd is niet gekregen, toch?

Nou dit was het wel weer even voor zover!
    Liefs, Chantal

4. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey lieve meiden, dank je wel voor jullie geduim en het heeft geholpen. De echo zag er helemaal goed uit volgens de echoscopiste: het hartje klopte prima en volgens de meting was het beebje 9 weken en 2 dagen (ze rondde zelfs af op 3 dagen: "hij meet 9w2d, maar ik maak er 9w en 3d van"). Ze nemen een marge van een week op de meting, dus dit is prima. Beebje is nu 2.59 cm en heel af en toe bewogen zijn "armpjes", die nog op knopjes leken. Hij was behoorlijk gegroeid en de echoscopiste vond dat het tijd werd om te genieten. De kans op een miskraam is weer aanzienlijk kleiner, maar natuurlijk is het nog geen garantie. Ik vind het nog steeds spannend en vroeg de hele tijd of hij wel genoeg bewoog en volgens haar zag echt alles er goed uit en ook de beweging was prima. Ze vertelde dat de beweginkjes nog zo klein zijn, dat je het nauwelijks kan zien en volgens haar praatte ik te veel en dat veroorzaakte te veel beweging, waardoor je de beweginkjes van kleine beeb niet meer kon zien. Maar goed, heel af en toe konden we toch nog iets spotten.

Anette, zag jij je kleintje veel bewegen of was dat ook niet goed te zien?

Ik ga zo lunchen en probeer vanmiddag wat langer te posten.

Liefs,
    Marla

5. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Superrrrrrrrrrrrrr! Heerlijk Marla, En inderdaad, nu met 2 echo's waartussen de beeb precies op schema is gegroeid, wordt het echt tijd om te genieten!

Liefs Neeke

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Marla,, Gefeliciteerd met je mooie echo. Echt super en nu lekker gaan genieten hoor. Ik zag ons beebje ook niet bewegen, hoop dat ie zo rustig blijft ;) maar dat was normaal.
    Vandaag niet over hoeven te geven..............
    Marla, zo fijn zeg dat alles goed is. Probeer je angst nu een beetje van je af te zetten want voor je het wweet ben je al een heel end met je zwangerschap.
    Ook ik vind het soms moeilijk te geloven dat alles goed is en dat ie goed groeit maar ja, is ook nog zooooooooo klein dus kun je niet merken. het hoort er nu even bij maar de kans dat het alsnog misgaat is echt nihil is tegen mij gezegd dus daar hou ik me aan vast.
    Volgens de vk zag ze wel eens echo´s waarvan ze dacht dat het nog wel eens mis zou kunnen gaan maar zze heeft mij gerust kunnen stellen, zag er keurig uit dus bij twijfel denk ik aan haar wijze woorden.
    Ik ga nog even de laatste dingen kopen en dan nog een beetje strijken en wassen en dan ben ik er klaar voor.

Chantal, fijn om te horen dt het goed met je gaat en wat zijn ze op je werk toch lief zeg. Geef ze een dikke knuffel daar.
    Ik was donderdag gecurreteerd en kreeg te horen dat ze mij voor maandag voor het gemak ook maar ziek hadden gezet, nou ja. Fijn medeleven hoor.

Miriam, fijn dat je zus weer terug komt, is wel een lange tijd, 5 maanden geniet er lekker van, jullie hebben vast heel veel te bepreken (tijdens etentje)

Meiden allemaal groetjes en tot over een week of 3.

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

7. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    annette en neeke fijne vakantie zie dat mijn berichtje het gister niet gehaald heeft comp deed ook al raar.
    rust lekker uit beide en geniet er van dikke knuffel miriam.

marla en jette schiet al mooi op he de weken vliegen voorbij voor ons dan he voor jullie natuurlijk niet helemaal maar dit keer lukt het bij jullie beide hoor echt waar.

chantal fijn dat je je goed voelt wat een werkgever ben er jaloers op niet omdat het geen wat je is overkkomen maar de reactie en het medelven toppie

hier gaat het wel hoorde vandaag dat een collega zwanger was ze kwam het me zelf vertellen maar het is wel hard hoor het gaat maar door bij ons op de vloer het blijft een babyboom maar ik sta nog steeds langs de kant lijn.
    hoop toch stiekem echt dat dit ook mijn maand wordt maar weet het niet.
    nou fijne avond allemaal ik ga zo naar oma dikke knuffel allen

8. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey marla super meis een mooie echo dus, geweldig, hoe voel jij je nu?

anette fijne vakantie hoor geniet ervan en kom heerlijk uitgerust weer terug!

ik lig inmiddels al weer ziek op de bank, het is niet normaal ben gisteren eerder van het werk gegaan omdat ik koorts had, overgegeven op het werk en me zo slecht voelde, ik heb thuis tussen vier en tien uur 9 keer overgegeven, ik voelde me zo rot, ik was bang dat we de dokter moesten bellen ben om tien uur op bed gegaan en ben gelukkig in slaap gevallen!

Ben vandaag thuis gebleven alweer, nou ja mijn leidinggevende heeft er gelukkig begrip voor maar ik vindt het zelf mega vervelend!

Ben vanmiddag nog wel naar mijn moeder geweest een kwelling hoor de reis, maar ik vondt het nodig, heb er uitgebreid met haar over gesproken over het voorval met mijn vader, en ze vondt dat wij gelijk hadden, gelukkig maar!

nou ik ga verder slapen meiden

liefs
    jette

9. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Sorry meiden dat ik het vanochtend alleen maar over mezelf had, maar ik had het vanmiddag zo druk met meetings en het was mijn baas laatste dag voor zijn vakantie, maar ik wilde jullie toch even laten weten hoe de echo was geweest.

Goh Miriam, is het al weer bijna 5 maanden geleden dat je zusje naar Australie ging? Wat is de tijd omgevlogen. Gaaf dat ze volgende week vrijdag al weer terugkomt, maar inderdaad wel een tegenvaller dat je haar niet met een dikke buik kunt verwelkomen. Maar goed, je weet maar nooit: je eisprong is al weer een week geleden. ;)

Corien, ook ik vroeg me af hoe het met je gaat. Het is zo stil rondom jou.

Haha, Neeke, ik ben 1m82, dus toch nog weer langer. Heb noordelijke, groningse genen. Geniet morgen van het kloppen van je hartje en een heeeele fijne vakantie toegewenst.

Hoi lieve Sjannie, fijn dat je even iets laat horen. Het schijnt dat je niet zo veel bloedverlies hoeft te hebben bij een vroege miskraam, maar ik begrijp dat jij na al het gedoe in december zekerheid wil ehbben.
    Misschien moet je eens contact opnemen met de gynaecoloog die je destijds gecuretteerd heeft (misschien via je huisarts). In het ziekenhuis kunnen ze een inwendige echo maken en laat duidelijk weten dat dit jou rust geeft. Eveneens staat er dan in je dossier dat je een 2e miskraam hebt gehad en kun je de volgende keer wel een paar extra echo's krijgen. En geloof me, dat geeft wel wat rust straks.
    Als ik jou was, dan zou ik een inwendige echo vragen of zelfs eisen. Heb je al gebeld?

Wat grappig dat jouw half surinaamse vriendin zo'n blond zoontje heeft en nu weer een copietje van haarzelf. Een vriendin van mijn schoonzus (flinke bos rode krullen, witte sproeten huid) heeft een half indonesische vriend en haar 2e kindje, een meisje, ziet er uit als een volbloed indonesische, zelfs nog meer dan haar vader. Je kunt echt niet zien dat zij de moeder is. Grappig, hoor.
    Knap dat de kraamvisite je zo goed af ging, want dat lijkt me behoorlijk pittig.

Ik ben echt onder de indruk van de meelevendheid van jouw collega's. Dit maak je inderdaad niet vaak mee. Hope van het andere topic heeft een tegengestelde ervaring. Jouw werk klinkt echt als een warm bad en zal je wel helpen met de verwerking.

Wij hebben trouwens geen videorecorder, maar hebben wel 2 echofoto's kunnen bemachtigen.

Hey Anette, ben zo blij dat jij het beebje ook niet echt zag bewegen en dat je schrijft dat dat heel normaal is, net zoals de echoscopiste al aangaf.
    Hoe groot was jouw frummeltje op de echo?
    Dus je hebt een dagje niet overgegeven. Vind je dat juist fijn of niet?
    Af en toe geef ik 's ochtends wat water over, maar meestal blijft het bij kokhalsen.
    Lekker, zeg, dat je op het punt staat om te vertrekken. Geniet van je vakantie en we horen over 3 weken van je hoe het is geweest.
    Joehoe, South Africa, here Anette (en frummel) come(s). Leeuwen, olifanten, berg je voor berg!
    Heel veel plezier, maar dat zal zeker lukken.

Hey Jette, wat enorm kl. voor je dat je zo ziek bent. 9 keer overgegeven in zo'n korte tijd. Volgens mij is er een naam voor hele hevige misselijkheid tijdens de zwangerschap. Zou je niet eens bellen met je huisarts of frauenartz? Je moet wel vocht binnenhouden en ik vind dit nogal heftig klinken. Zo houd je het gewoon niet vol, maar zo kan je toch ook niet naar de moeder?
    Je vader moet een pak voor zijn broek hebben. Stuur hem maar naar het zuiden, dan zeg ook ik hem eens flink de waarheid: dat hij zich dood moet schamen om zijn enorm zieke dochter te laten rijden. Maar goed, ik ben bang dat je vader er zich niets van aantrekt.
    Gelukkig weet je moeder wie de waarheid spreekt.
    Doe maar rustig aan!

Welterusten allemaal!
    Marla

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    jette, wat balen zeg dit is echt niet leukmeer.
    zo blijf je bezig bah.
    hoop toch echt dat het snel heel snel wat beter gaat, het is je gegunt jaja morgen twaalf weken hoera hoera de grens.

liefs miriam
    ps marla ik ben echt blij datik mijn zusje weer op haal ze is stukken jonger maar zei weet precies hoe ik me voel en wat ik nodig heb andersom ook
    dus kan niet wachten

11. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Zou Anette al in het vliegtuig zitten op weg naar de big five?

Jaaaa, Miriam, fijn, joh, dat je zus weer terugkomt. Ik weet nog dat je er tegenop zag dat ze zo lang weg zou zijn en hoe je haar zou missen.
    Trek je de verzorging van je "schoonoma" een beetje?

En Jette, hoe vaak heb je vandaag al over moeten geven? Echt super rot voor je, joh!

Gisteravond was ik heel gelukkig met mijn mooie echo, maar vanochtend heb ik slechts 2 keer gekokhalst bij het opstaan en 2 keer in de ochtend en dat was minder dan de afgelopen dagen. Ik vind mezelf dan zo stom dat ik er dan toch weer over begin na te denken. Maar goed, dat is nou eenmaal zo. Het hartje van mijn vorige vruchtje is gestopt bij 10 weken en een dag, dus jullie begrijpen wel dat ik de komende weken toch nog erg spannend vind. Ik heb toen nooit een goede echo gehad en weet niet of de termijn al eerder achterliep. Ik heb toen wel wat bloedverlies gehad rond 8 weken (ik dacht nog dat het een innestelingsbloeding was en deze hield een paar dagen aan. Ik was dus een ronde langer zwanger dan ik dacht). Gelukkig heb ik dat nu niet gehad (alleen de hele vroege bloeding, maar dat was eigenlijk niet zo heel veel en mijn moeder en zus hebben die kennelijk ook in die periode gehad). Zo probeer ik mezelf maar een beetje op te beuren. Was jij wel eens onzeker Jette, of was je te druk bezig met je misselijkheid?

Liefs,
    Marla

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve marla heel begrijpelik dat je je zo onzeker voelt. kan me er wel iets bij voorstellen als ik in de toekomst weer zwanger zou zijn dan is de onrust pas na 14 weken weg eerder niet dus kan me het goed voorstellen.

jette hoe ist met jou?
    liefs miriam

13. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Marla, naar he die onzekerheid. Gelukkig geef je zelf al voldoende redenen aan om juist niet onzeker te zijn: twee (!) goede echo´s, geen bloedverlies en behoorlijk wat symptomen. Jette is ook niet altijd even misselijk dus laat je niet gek maken! Mooie lengte 1.82, dan ben je met platte schoenen ongeveer net zo lang als ik op m´n hakken :). Mijn man komt ook uit de buurt van Groningen, ook een grote kerel, en Thijsje zal zeker niet klein blijven - hij is nu al net zo groot als veel kindjes van bijna 4.

Jette, hoe is het nu met jou? He, ik dacht echt dat je het ergste gehad had toen je deze week je wat beter voelde. Er lijkt geen pijl op te trekken! Ik hoop wel dat de goede dagen nu steeds vaker, en de slechte dagen steeds minder vaak voorkomen. Maar........ de eerste 12 weken zitten erop! Nog maar een week en dan ga je al het 2e trimester in. Ongelofelijk.

Anette, te laat helaas om jou een goede vakantie te wensen, je zult het vast heel erg naar je zin hebben! En als je terugkomt zit er ook voor jou alweer een trimester op. Bij anderen lijkt het veel sneller te gaan!

Chantal, lieve collega´s heb jij, dat hoor je niet veel! Er zijn niet veel collega´s die van mijn miskramen weten, ik zit in een mannenindustrie en - hoe verkeerd ook - als ze weten dat je zwanger wilt worden kan dat wel eens je kansen beinvloed worden... Maar mijn baas wist er wel van - ik was tenslotte 3 weken ziek thuis door al het gedoe - en die was dus vooral heel blij voor mij dat ik nu weer zwanger ben, gelukkig.

Miriam, nog maar even en je zus is er weer! Las op je andere topic hoe jij moet rennen op het moment. Lief dat je zo aan anderen denkt. Zijn er inmiddels meer collega´s bij de bevallen collega op bezoek gegaan?

Hier gaat het goed, gisteren controle bij de verloskundige, ons boefje groeit goed. Bloeddruk is nu gelukkig weer normaal (120/70 - stuk lekkerder dan 100/50...), dat komt mooi uit met het warme weer dat we gaan opzoeken. Heb zin in de vakantie! We vertrekken morgenvroeg en zijn bijna 3 weken weg.

Ik zal jullie missen! Wellicht kan ik tussendoor nog even komen spieken maar ik reken er maar niet op.

Dus Marla, Jette, als ik jullie niet meer `zie` dan alvast een geweldige vakantie gewenst!

En Marla, veel succes en plezier voor je volgende echo!

Heel veel liefs,

Neeke

14. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Marla, Ik wil je ook nog VAN HARTE FELICITEREN met je mooi echo! Weet je, ik was helemaal in de veronderstelling dat ik dat al had gedaaan. Maar lees net terug dat ikje een hele mooie super echo wenste de dag voor je echo! Kennelijk al helemaal in de veronderstelling dat het natuurlijk goed is en niet anders verwachtte! En dat was ook het geval. Ik wist het gewoon en ja heerlijk genieten van elke dag datje zwanger bent hoor. Want dat nemen ze niet meer van je af. En ja ik begrijp het volkomen dat je nog onzeker bent. Eerst voorbij de 10weken, he? Als ik de volgende keer zwanger mag zijn dan zou ik dat ook hebben. Ik heb toen wel eerst een goede echo gehad met 9 weken en ik heb zoiets van jaa een goede echo zegt mij helemaal niets. Pas als ikmet 13 weken een goede echo krijg zal ik er meer vertrouwen in krijgen. Maar wat ik van de vorige keer heb geleerd is dat ikhet zo jammer vond dat ik er niet echt van kon genieten en toen het mis was vond ik het zo jammer dat ik de weken ervoor de blijdschap van het zwanger zijn door mijn angst teniet heb gedaan. Begrijp je een beetje wat ik bedoel? En vergeet niet ivm hormoonschommelingen de ene dag meer 'misselijk'dan de andere dag kunt zijn. Hoe is het met je bloeddruk..is deze thuis nog steeds volgens de juiste waarden? En hoe is het met je vlekjes voor je ogen?

Jette wat echt ontzettend ....voor je dat je je zo misselijk voelt. Kennelijk helpen die pilltjes dus ook niet meer. Onthou het is voor een hoger doel...en kennelijk ben je erg gevoelig en misschien zelf wat allergisch voor het HCG hormoon. Hoop echt dat je snel wat beter zult voelten.

Neeke wens je een hele fijne vakantie..maar ben denkik net te laat dat je dit nog kunt lezen.
    Nou Anette ook lekker op vakantie. Ik moet nog 2 dagen werken dan ben ik een weekje thuis en dan ook 2 weken naar de camping. Vandaag zou het broeierig warm zijn, NOU helemaal niet dus. Het is hier donker in huis en het regent en het onweert....!

Miriam, wat fijn dat je zus komt en dat je een hele goede vriendin aan haar hebt. Geniet lekker van elkaar en houdt er maar even goed vast als je haar weer ziet!

Lieve Meiden, goed weekend!
    Liefs, Chantal

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee helaas is er nog niemand verder geweest.
    vind dat zo raar, minne moeite maar ja.

heerlijk he vrijdag ochtend half 7 land ze op schiphol kan echt niet meer wachten verschikkelijk om haar zolang te moeten missen, ben inderdaad aan het rennen en vliegen op het moment maar vanaf donderdag wordt het al weer minder komt er 1 tante 3 keer in de week daar dus hoef ik niet meer zo vaak kan ook niet want mijn oppas hondjes komen dan voor drie weken.
    nou fijn weekend allemaal nog liefs miriam

16. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Hoi meiden ben ik weer,

nee ik ben niet zo veel onzeker geweest marla, ik was meer met mijn misselijkheid bezig, werd elk uur van de dag geconfronteerd met zoveel symptomen dat er tot nu toe geen twijfel bestond of ik wel of niet zwanger was, wel dus!

Gaat nu een beetje beter met me, heb al twee dagen niet gespuugd maar ben erg onzeker geworden door de laatste weken!
    Ben aldoor bang dat het zo terug komt!

Ik moet volhouden!

liefs jette

17. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    oooh jette wat fijn dat je al twee dagen niet gespugd hebt nou volhouden he.
    en ik denk niet dat het terug komt hoor het is echt de eerste drie maand en die zitten erop dus het zakt af beter ben je afgevallen?
    nou nog even en je kunt ook lekker even ertussen uit lekker op vakantie liefs miriam

18. cvdw

cvdw Actief lid

Oct 27, 2006
    214
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Alweer een tijdje niks van me laten horen, erg slecht. Maar heb het de laatste tijd erg druk en heb toch nog steeds weinig energie dus als ik tijd heb, slaap ik.....

Lees wel dat hier alle zwangeren weer een goede echo hebben gehad, super! Ben heel blij voor iedereen.

Marla, kan me je onzekehied heel goed voorstellen maar meid, bedenk dat wanneer je een goede echo hebt gehad het eigenlijk bijnan niet mee rmis kan gaan!

En Anette, al opweg naar africa! Lekker zeg, mocht je toch nog ergens achter de comp dit lezen: heel veel plezier.

Ook Neeke al lekker op vakantie. Geniet ervan meid!

Miriam, wat ontzettend leuk dat je zusje komt. Kan me voorstellen dat je haar enorm hebt gemist. Ga er een fijne tijd van maken!

Jette, jeetje als ik dat lees ben jij af en toe wel heel beroerd. Wat ontzettend vervelend meid. Sterkte en ik hoop dat het nu echt minder wordt. Las net dat het de laatste dagen goed gaat. Houden zo!

Even update van mezelf... net paar foto's in m'n album gezet van ons trouwen... eindelijk. Heb nog steeds de goede/echte foto's niet maar deze heb ik van collega.

Vanmorgen weer een echo gehad en alles was prima en zag er weer geweldig uit. Sinds vorige week kan ik het ook voelen en dat is echt super. Geeft zoveel zekerheid! Ik voelde het het eerst als ik op m'n rug lag op bed als een soort spiersamentrekkingtjes.... heel grappig!

Nou, ik moet weer verder... Blijf hier wel meelezen maar om te posten heb ik vaak geen tijd meer .... toch leef ik onwijs met iedereen mee!

Liefs, corien

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey corien wat leuk om eens een keer weer wat van je te horen, wat een leuke trouwfotos zeg, mooie jurk hoor!

Ik merk zelf ook dat het me steeds moeilijker valt om te reageren, te veel met mezelf bezig hi hi hi, nou ja ik hoop maar dat mijn misselijkheid zo langzamerhand voorbij is!

Ga je nog met vakantie?

liefs
    jette

20. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Dank je wel Miriam, voor je lieve woorden! Fijn dat de tante van je vriend er donderdag alweer is: dat scheelt een hoop heen en weer geren en nog veeel leuker dat je zus er al weer zo snel is: nog maar 4 nachtjes slapen en dan zie je haar weer. Joepie!

Dank je wel, Neeke, voor je geruststellende woorden. Gaaf, hoor, dat je ukje zo goed is gegroeid, dan kun je met een veilig gevoel op vakantie. Met een lage bloeddruk heb ik dus geen ervaring, maar ik begreep van Anette dat dat absoluut geen pretje is, dus ik ben blij voor je dat je bloeddruk iets gestegen is.

Mijn vriend is zelfs iets kleiner dan ik (vond ik in het begin heel bezwaarlijk, maar de liefde was toch sterker, gelukkig!), dus dat compenseert mijn lengte een beetje. Grappig dat Thijsje al zo groot is: we moesten altijd wel lachen om het dochtertje van mijn broer: zij zat altijd aan de onderkant van de groeicurve (was klein), maar aan de bovenkant van het gewicht: was een klein bolletje, haha.

Geniet maar lekker van je vakantie. Op het moment van schrijven zit je vast al lekker in Frankrijk, te genieten van een vers, knapperig stokbrood met Franse (uiteraard niet-rauwmelkse) kaas in het zonnetje. Heerlijk.

Hey Sjannie, wat lief van je dat je me nog speciaal feliciteert! Dank je wel
    Ik schrik er wel een beetje van dat jij nog zo'n mooie echo hebt gehad met 9 weken en dat het toch nog mis is gegaan. Pfffff.....
    Je bent inderdaad pas van de grootste onzekerheid af als je voorbij de termijn bent, waarop het de vorige keer is misgegaan.
    Hoe gaat het nou met jou? Voel je je nog steeds heel positief en trek je het nog? Is je cyclus al op gang gekomen? Ik hoop maar dat je lichaam zich weer snel herstelt, dat is in ieder geval maar iets.
    Had je nog gebeld voor een echo om te checken of je baarmoeder helemaal leeg is?

Ik heb geen vlekken meer voor mijn ogen gehad en mijn bloedwaardes zagen er allemaal goed uit. Mijn bloeddruk is nog steeds netjes: 78-112. (zelfs laag voor mijn doen: ik lijd dus officieel aan witten-jassen stress, de dokter gaf het zelf toe).

Ha die Jette, ik durf ook niet goed meer te schrijven dat ik blij ben dat je minder misselijk bent, maar misschien gaat het vanaf nu toch echt beter. Poeh, snel afkloppen op hout!
    Ben je wel op het werk?
    En hoe gaat het met je vader en moeder? Gaat je vader nog steeds zo weinig op bezoek? En heeft je moeder nog wat gehoord over het kuuroord?

Hey lieve Corien, echt leuk om weer wat van je te horen. Gave foto's, hoor. Je jurk is echt heel mooi: vooral de stof en de bloemen lang de bandjes van je jurk. Mooie kleur ook! Je kunt zo bijna niet zien dat je zwanger bent. De jurk heeft je buikje goed kunnen verbergen.
    Je kunt zeker niet wachten om de officiele foto's te krijgen. Die zijn altijd super mooi.
    En wat geweldig dat je je beebje hebt gevoeld: het lijkt me zo bijzonder, dan wordt het pas echt concreet.

Lief dat je zo met ons meeleeft. Wij ook met jou, hoor! Heb je binnenkort nog een 20-weken echo?

Ik heb niet zo veel nieuws te melden, behalve dat we een gezellig weekend bij mijn ouders achter de rug hebben: mijn moeder had zelfs al 2 cadeautjes gekocht (een heel schattig rompertje een een rammelaartje). Ergens vind ik het wel eng om cadeautjes te krijgen, maar het engste vond ik nog dat ik zelf een Oilily rompertje in de opruiming heb gekocht. Hij was zo enorm afgeprijsd dat ik hem eigenlijk niet kon laten liggen. Achteraf heb ik wel spijt gehad van deze opwelling, maar goed het is gebeurd. Prompt had ik alleen maar in de ochtend gekokhalst, dus ik werd al weer zenuwachtig. Gelukkig ben ik vandaag al weer een stuk weeiger en misselijker, maar het blijft heel spannend.

Liefs,
    Marla

Share This Page