dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ach miriam, ik vond en vindt het altijd fijn om hier op het forum te komen, het is voor mezelf ook altijd een fijne uitlaatklep, maar als ik mijn berichtjes zo terug lees merk ik wel dat we in een hele vervelende tijd verkeren, alles lijkt als een soort van zeepbel uitelkaar te spatten en als ik dan denk dit is dan toch wel het laatste gebeurt er weer wat, ik begrijp niet waar we dit aan verdient hebben, maar ja thats life en life sucks!

Nee hoor ben niet depressief maar vindt het leven momenteel gewoon even niet zo leuk, het is zo'n onzeker iets!

Misschien dat na verloop van tijd mijn gevoel wel weer veranderd, we hebben natuurlijk iets leuks om naar uit te kijken maar door alle gebeurtenissen de laatste tijd ben ik weinig bezig met mijn zwangerschap!

Ik ben vandaag weer begonnen te werken, nou dan geloof je het wel de hele morgen collega's voor mijn bureau om te informeren hoe het met mijn zwangerschap gaat, het had zich hier als een lopend vuurtje verspreid!
    Best vermoeiend!

Liefs
    jette

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi

Jette, jullie maken het idd allemaal mee zeg, ik kan me voorstellen dat je het even niet meer leuk vind. Dat kan ook niet anders. Ik denk dat dit forum ook een klein beetje een dagboek kan zijn, je schrijft je gevoelens op om ze later weer eens terug te lezen.
    Meid, ik hoop echt zo hard voor jullie dat alle negatieve dingen eens ophouden en dat jullie eens aan verwerking toe kunnen komen, alles op een rijtje kunnen zetten. Daarbij hoop ik dat je desondanks toch van je zwangerschap kunt genieten. Een dikke knuffel

Neeke, goh, schiet echt al op met jouw zwangerschap. Echt aftellen tot je verlof nu. heb je al alles in orde? Ik vind de tijd nu even stilstaan op de een of andere manier. Weet niet waarom.

Marla, hoe is het met je?

Miriam, hoe is het zaterdag gegaan? en hoe voel je je nu?

Nou, ik heb me weer een moment achter de rug. Gisteren later naar het werk gegaan want alles draaide om me heen, 2 keer overgegeven. Dus ik kom op het werk even naar de wc, bloed! Nou ja, paniek natuurlijk. Omdat ik in zkhs werk heb ik de gyn gebeld, mocht langskomen, beebje oke, gelukkig.
    Vandaag uitslag combinaitetest, kans van 1 op 260 op afwijkingen. Daar schrok ik wel van, omdat de nekplooi vogens mij netjes was. Dus ik weer meteen vragen of dat toch niet erg veel is.
    Maar het was een normaal risico, dus geen verdere onderzoeken nodig. Bah, ik baal er wel een beetje van.
    Daarbij lijkt het of ik steeds misselijker wordt. Mijn bloeddruk was ook vrij laag (123/62) dus dat maakt het niet veel beter. Tot nu toe hier geen voorbeeldige zwangerschap.
    Op 27 september mijn 20 weekse echo, dit is ook de dag dat ik voor mijn eerste zwangerschap uitgeteld zou zijn. WEl heel toevallig.

Liefs Anette

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    he bah anette maar gelukkig is het goed met de kleine wel fijn dat je zo langs kon komen geen stress tot er tijd is dat is dan wel een voordeel voor je balen dat je steeds misselijker wordt datis ook wel minder. nu maar hopen dat snel beter met je gaat.
    ik ben blij dat het er op zit het kraamschudden ben er wel even helemaal klaar mee, ben nu ook ziek thuis gister overgeven al twee weken verkouden dus denk een griepje die nu doorzet heb ontzettend hoofdpijn een hele erge druk aan de voorkant maar ja.

jette ik wil maar 1 ding zeggentegen je je bent een onwijs sterke vrouw twijfel er niet aan. en dat je genoeg elende even gehad hebt lijkt me wel.
    ik hoop dat je toch gaat genieten van de zwangerschap dat gun ik je zo liefs miriam

4. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Er is weer vanalles gebeurd hier!

Anette, schrikken zeg, dat bloedverlies! Gelukkig een goede echo, had even een flashback van mijn eigen zwangerschap... Fijn dat je meteen bij de gyn terecht kon, een snelle geruststelling is precies wat je dan wilt. Van die uitslag van het combinatie-onderzoek hoef je volgens mij niet te schrikken, de kans blijft klein. Wil je het nu toch verder gaan laten onderzoeken of niet? Laat je niet gek maken hoor! Ik herken je opmerking over de stilstaande tijd wel, dat is echt die periode tussen 12 weken en het kindje voor het eerst voelen. De eerste mijlpaal heb je gehad, en nu duurt het best lang tot de volgende. Totdat je op een ochtend wakker wordt en je realiseert dat je alweer bijna halverwege bent. Dan gaat het opeens heel hard! Geduld... 27 september (mooi toeval) lijkt ver weg, maar het is alweer 14 augustus.

Jette, jullie hebben inderdaad heel wat te verstouwen gehad. Als ik het me goed herinner ben je zwanger geraakt toen het net wat beter begon te gaan met je moeder, dus wij haalden hier ook opgelucht adem, het ergste was voorbij - maar het houdt maar niet op... Kop op meid, het houdt zeker een keer op, maar wist je vantevoren maar wanneer (eigenlijk net zoals met zwanger worden :( )... Zo te horen hebben Jetteman en jij veel steun aan elkaar, heel belangrijk! Je zou haast vergeten dat je al in week 17 van je zwangerschap zit! Dat is toch super? Wel van genieten hoor, want voordat je het weet is het voorbij...

Miriam, kan me voorstellen dat je opgelucht bent na het kraambezoek van afgelopen weekend! Dat zit er maar op. Heb je ook nog leuke dingen gedaan? Zie je je zus nu regelmatig? En hoe is het met je oma? Ik had bij mijn oma's altijd het idee dat ze leeftijdsloos en onsterfelijk waren - totdat je opeens ziet hoe oud ze zijn geworden. Da's vaak geen goed teken...
    Zag op het andere topic dat je geen goed gevoel hebt bij deze maand - was je mannetje wel op het juiste moment thuis? Ik vond het enerzijds frustrerend maar ook wel een bepaalde rust brengen als ik wist dat we op het juiste moment niet samen waren, dan had ik in elk geval geen valse hoop... Ik duim in elk geval wel voor je.

Marla, heb je een fijne vakantie gehad? Hoe was de vk? Ben benieuwd naar je verhalen, we hebben je gemist!

Ben ook benieuwd naar Corien, Chantal en Hommeltje, is alweer een tijd geleden...

Hier alles goed, het gaat inderdaad heel erg snel nu opeens Anette! Onze uk is nog steeds lekker druk, soms zijn de bewegingen wel heel heftig, bijna eng. Er zit ook maar zo weinig tussen je hand en het kindje, heel erg raar idee. Maar vooral heel bijzonder. We zijn afgelopen week bezig geweest om alle spullen van de werkkamer naar de logeerkamer te verhuizen (2-in-1 nu), zodat we aan de kamer van Thijs konden beginnen. Nu zijn we daar bijna klaar met verven en we hebben wandstickers besteld. Voor het einde van de maand slaapt hij dus op zijn grote-jongens-kamer! Maar dat moet ook wel, want pas als hij verhuisd is, kunnen we zijn kamertje schilderen, voor ons 2e ventje. Niet zoveel werk denk ik. En dan alle spullen van de vliering halen en aan het wassen slaan... Soms vliegt het me een beetje aan, maar goed, als je even aanpakt met z'n 2-en kun je ook best veel doen in een weekend of op een avond.

Zo wat een lang verhaal, sorry dames - ik stuur Miriam nog even wat zwangerschapshormonen, wie weet helpt het:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Veel liefs voor allemaal!

Neeke

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou, verder onderzoek was geen reden voor dus kom ik ook niet voor in aanmerking.
    Ik denk dat ik het van me af moet zetten en dat gaat zeker lukken maar bij mij duurt dat altijd even. Heb altijd doemsenario´s in mijn kop en die moeten allemaal gepasserd zijn, haha
    Ik ben nogal een denker en kan mezelf daar ook goed gek mee maken. Moet ik niet doen maar gelukkig is mijn mannetje lekker nuchter.
    Dus ik zeg, wat nou als het toch het down syndroom heeft, zegt hij: dan is het het liefste kindje met downsyndroom maar dat heeft ie niet.
    Nekplooi was toch goed?
    dus daar heeft ie ook wel weer gelijk in ,nu ik nog
    Knuffel

6. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Anette,

Je man heeft zeker gelijk! Fijn he, zo'n tegengewicht, wij hebben precies hetzelfde thuis. Ik kan me jouw onzekerheid dan ook voorstellen hoor, volgens mij is het zelfs zo dat als je 1 op 5000 krijgt, je nog steeds denkt "Ja maar wat als ik die ene ben?" (zou ik in elk geval wel hebben...). Ik weet trouwens niet hoe oud je bent, maar ik hoorde of las laatst dat de combinatietest voor vrouwen onder de 35 niet zo betrouwbaar is (dwz vaak een relatief te hoge kans aangeeft), en hoe jonger je bent, hoe minder betrouwbaar. Weet niet of het waar is, maar misschien kun je het gebruiken om jezelf gerust te stellen? Als je het maar niet tegen jezelf gebruikt!

Geniet van je zwangerschap meid, het is echt zo voorbij, al kun je je dat nu niet voorstellen (moet je mij horen...)

Veel liefs Neeke

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Ha Neeke

Lief van je en ik heb gisteren ook besloten dat ik ga genieten. Ik schiet er toch niks mee op.
    Mijn vriend vind het gelukkig wel heel normaal dat ik zo denk. Hij zegt ook dat het voor hem anders is.
    Ik ben trouwens 32 en omdat de nekplooi goed was ga ik daar maar vanuit.
    Ga nu werken, pff geen zin in vandaag. ben nog zo moe.
    Fijne dag

Knuffel Anette

8. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    jullie zijn lief meiden, ja klopt jetteman en ik steunen elkaar goed!
    We praten veel over allerlei zaken maar ik merk wel dat door alles wat er gebeurt is het genieten van de zwangerschap een beetje op de achtergrond is verdwenen ik ben ook nog wat onzeker over een goed verloop van de zwangerschap maar probeer er niet zo veel aan te denken!

Ik moet over twee weken weer op controle dus afwachten maar weer!

liefs jette

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    neek ik heb ze ontvangen nu hopen dat ze hun werk doen hihi

nee volgens mij kan het haast niet raak zijn.
    dus dat gevoel hou ik vast.
    zit net twee dagen in de ziekte wet belden ze me al weer op wanneer ik dacht terug te kunnen zijn.
    hou geen eten niks binnen dan werken kan toch niet.
    maar ja heb gezegd kom maar langs als je me neit gelooft.

verder hier alles goed hoor.
    ga weer liggenliefs miriam

10. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Aaaah Anette, wat enorm schrikken dat je een bloeding hebt gehad! Mijn hart zou stil hebben gestaan in jouw plaats, maar wel geweldig dat je zo snel terecht kon voor een echo en dat jouw beebje bleek te blaken van gezondheid! Pfff.... wat een schok.......
    En probeer inderdaad niet te piekeren over de uitslag van de combitest. Mijn gynaecoloog vertelde dat het sowieso een KANS berekening is, en geen vaststelling. Je krijgt er eigenlijk geen zekerheid door en trouwens volgens jouw uitslag heeft er 1 baby van de 260 het downsyndroom, dus dat is echt maar een hele kleine kans! Weet je dat mijn schoonzus een uitslag van 1 op 125 heeft gehad en daarop een vruchtwaterpunctie heeft laten doen, waarvan de uitslag goed was.
    Vanwege haar uitslag en de daarmee gepaard gaande onzekerheid en het verhaal van de gynaecoloog heb ik besloten om geen combitest te laten doen. Hij gaf aan dat je eigenlijk al van te voren moet hebben vastgesteld dat je consequenties verbindt aan de uitslag en wij wilden hoe dan ook geen vruchtwaterpunctie (met kans op een miskraam) laten doen, waarvan je de uitslag pas rond de 20 weken krijgt. En daarnaast doen we sowieso niets met de uitslag van die punctie.

Maar naast dit...... nogmaals een kans van 1 op 260 is echt maar klein! Dus lieve Anette, goed dat je je vast houdt aan de woorden van je man: alles is goed met beebje!

Daarnaast willen we ook geen stomme bloedingen meer zien! "bloedingen, willen jullie Anette niet zo onzeker maken. Dit is niet leuk. " ;)
    Maak je je daar nu geen zorgen meer om?

Heeeee Jette, zo fijn dat je er weer bent! Ik ben blij dat jullie toch nog op vakantie zijn geweest, maar toch wel balen dat het hotel zo slecht was! (zul je altijd zien, een ongeluk komt nooit alleen :( ).
    Vond het wel heel erg, maar wel heel logisch, om te lezen dat Jetteman zo veel verdriet heeft gehad en gelukkig heeft de vakantie hem veel goed gedaan!
    Apart, he, dit soort dromen? En het sterkt mij eigenlijk nog verder in mijn gevoel dat je wel degelijk berichten door kunt krijgen via je droom, zoals wij zelf ook het afgelopen jaar hebben gemerkt.
    Zal ik mijn theorie over jullie dromen geven? (dit is een rhetorische vraag, want ik wacht niet eens je antwoord af ;))
    Ik denk dat je schoonvader heeft willen laten zien dat het goed met hem gaat en dat hij weer als een jonge vent is. Vandaar dat Jetteman hem heeft gezien zoals hij vroeger was. De aftakeling is weg. Alleen denk ik dat het moment van sterven voor hem te vroeg was, hetzij doordat jullie al zo veel aan jullie hoofd hadden, hetzij dat hij zelf nog veel wilde doen. Hij was er nog niet helemaal klaar voor. Wie weet was het niet je schoonvader's vraag, maar die van Jetteman. Waarom nu?

En wat jouw droom betreft: het lijkt mij toe dat je overleden oma je heeft willen laten weten dat jij niet alleen voor je moeder zorgt, maar dat zij ook een oogje in het zeil houdt en dat je niet alleen staat in de zorg voor je moeder. Volgens mij is ze in feite een soort van beschermengel voor jouw moeder.
    Ik vind dat jullie mooie dromen hebben gehad en denk echt dat er een bemoedigende boodschap voor jullie inzat. (echt waar, zo denk ik erover sinds het afgelopen jaar door eigen ervaring, daarvoor was ik veel nuchterder ;))
    Wel heeeel leuk dat je buikje zo groeit. Denk je wel eens dat je de baby al voelt? Ze zeggen dat dat eigenlijk pas rond de 20 weken is, maar ik lees het hier al wel eerder.

Goh, Miriam, ik las dat je had moeten huilen na afloop van je een-na-laatste kraambezoek. Moeilijk, he? Het word je dan zo enorm duidelijk dat je droom uit elkaar is gespat. Ik las ook dat je opgelucht was dat je de kraamvisite van afgelopen zaterdag ook weer had overleefd. Is deze mee gevallen? Gelukkig ben je nu even tot november van die stomme kraamvisites af en tegen die tijd zit er vast al wel een kleintje in jouw eigen buik. Ik herken wat Neeke zegt: je denkt telkens als je weer ongesteld bent geworden: "waarom zou ik de volgende ronde wel zwanger worden, als het de afgelopen rondes niet is gelukt?". Maar opeens ben je het. Opeens ben je overtijd en test je wel positief. En lieverd, ik hoop dat die tijd er voor jou ook snel aankomt! Enne... ik heb er net zo veel vertrouwen in als Neeke.

En ha die Neeke, jij ook weer terug van vakantie? "Vakantie Marla, wat is dat?" ;)
    Grappig, hoor, dat er zo'n druktemaker in je buik zit. Ik las ergens dat de baby juist 's nachts wakker is, wanneer jij slaapt en dat hij overdag lekker uitrust, als jij heen en weer loopt en praat. Van het heen en weer wiegen wordt hij kennelijk slaperig.
    Jij hebt vast een mooi buikje als je naar voren draagt. Mijn zus droeg breed en dat ziet er toch minder leuk uit. (sorry, zussie!)
    Succes met de kinderkamer. Ik kan me voorstellen dat je er wel een beetje tegenop ziet en dat de tijd opeens zo gigantisch snel gaat.

En Chantal, ben jij inmiddels al weer terug uit Limburg? Hoe gaat het nou met je?

Corien, ook ik ben benieuwd hoe het jou allemaal vergaat. Als je tijd en zin hebt, laat dan eens wat van je horen. Hoe gaat het met je moeder?

Nou meiden, ik ben zondagavond teruggekomen van vakantie, maar moest nog veel regelen en ook was ik vaak te moe om op de site te komen. De vakantie was heel erg leuk, ook al was ik erg beperkt in wat ik mocht eten. Het lekkerste moest ik juist laten staan, maar het is voor het goede doel en dan heb ik het er meer dan graag voor over. We zijn maar een weekje weggeweest, maar toch ben je er even helemaal tussenuit. We hebben veel op de secondaire weg gereden in Frankrijk, en soms deed mijn buik pijn van het schudden, heel maf.

Ik heb me vanochtend via de verzekering aangemeld voor de kraamzorg, op uitdrukkelijk advies van de VK, waar ik afgelopen dinsdag ben geweest.
    Gelukkig was dinsdag alles weer goed met ons kleine lieve schatje. Hij of zij was al weer flink gegroeid en had de hik, wat een heel grappig gezicht was. Ook hebben we zijn billetjes mooi mogen bewonderen, want hij zette zich op een gegeven moment met zijn voetjes af tegen de baarmoeder wand (gleed wat uit) en ging toen met zijn rug naar ons toeliggen en we hadden het zicht op 2 kleine rondjes, haha. Ik heb een DVD van de echo mee naar huis gekregen.
    Wel was mijn bloeddruk bij de VK weer schrikbarend hoog, waarop ze zei dat ik met zo'n bloeddruk mijn zwangerschap zou moeten vervolgen bij de gyn in het ziekenhuis. NEEEEE! :confused: Na dat dreigement nam ze hem nog een keer op en de onderdruk was nu zelfs 104. (vind je het gek? Ik was doodsbang!). Daarna zakte hij weer tot 93, toen ik maar aan mijn echo dacht, maar de kans is toch wel aanwezig dat ik terug naar het ziekenhuis moet. Bah! Nou ja, dat is natuurlijk niet het belangrijkste.

Liefs,
    Marla, die jullie wel gemist heeft!

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marla, wat kun jij dingen toch altijd goed omschrijven. Ik heb net even de vk gebeld om te vragen of ik volgende week even langs mocht komen om het hartje te luisteren, geen probleem.
    En of ik zeker wist dat ik niet te veel aan het piekeren was, ja, dat is al minder. Het gekke is dat ik sinds gisteren niet meer misselijk ben geweest. Heerlijk, krijg daardoor ook weer ineens energie maar ook gek dat het 2 dagen na de bloeding is.
    Assistent heeft me gerust gesteld en wilde kijken of ik vandaag echt niet meer kon komen, nou ik vind dat ze er niet teveel moeite voor hoeft te doen. Als ik weet dat ik even tussendoor mag komen prima.
    blijkt dat je zowiso op dinsdag binnen mag lopen om te luisteren, mmm neit te vaak doen anders worden ze daar nog gek van me, haha

Marla, je bloeddruk, niet fijn zeg en om te meten nadat ze je hebben gezegd dat je anders weer naar gyn moet is flauw, slaat ook nergens op. Je probeert natuurlijk al zo weingig mogelijk zout te eten en dat soort dingen, meer kun je niet doen denk ik, rustig aan doen.
    Ik weet nu ook dat ik een eventuele volgende keer geen test meer laat doen. We hebben ook nieet echt uitleg gehad, alleen een folder. Daar word je niet veel wijzer van.
    Ik heb me ook aangemeld, enghe! Zaterdag gaan we op kamertjes jacht, even kijken hoe en wat.

Miriam, je werk gaat gewoon door hoor, je moet goed uitzieken en neem er de ijd voor die je nodig hebt! Zou ook eens fijn zijn als je werk dat zo zou zien. Snap best dat ze geen zieken willen maar helaas zijn we mensen! EN jij hebt ook al het eea meegemaakt de laatste tijd dus zou kunnen dat je lichaam je even halt toeroept op deze manier.
    Laat je lekker verwennen!

Jette, over twee weken op controle, dat is alweer bijna, krijg je dan echo of luisteren ze dan naar het hartje?

Neeke hoe is het met het kamertje voor Thijs? WAt zal ie trots zijn op zijn nieuwe kamertje.
    Muurstickers ben ik ook over aan het denken, daarom willen we ook wetenwat het wordt, vind het ook erg mooi. heb je ze via internet besteld?

Ik ga weer even aan het werk hier, moet ook gebeuren zo af en toe anders wordt het zo´n zooi

Liefs Anette

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anette al weer 15 weken er op staan meid gaat de goede kant op hoor. mooi voor je.

ik heb me zeker laten verwennen ga vandaag weer werken ben bijna hoofdpijn vrij weer wat eengoed gevoel is dat zeg.
    nou dikke knuffel van mij aan jullie liefs miriam

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    nou, even snel een berichtje, heb vannacht alleen maar gedroomd over kindjes met het syndroom van down en voel me nu zo naar. Krijg de stomme uitslag ook niet echt weggedacht. Iemand tips?
    Gaat wel weer over dat weet ik maar ik ben zo´n denker, word ik zelf al soms niet vrolijk van

Knuffel

14. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik hoop dat het allemaal meevalt. Wil je een punctie, vraag er dan naar. Je zit dicht bij de grens dat het wel kan. Bij mij was dit ook zo en ik mocht omdat ik er naar vroeg een punctie. Maanden onzekerheid is ook niets!

15. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Marla bedankt voor je analyse van onze dromen, ik kan me er erg goed in vinden, ik had ook het gevoel dat mijn oma bij mijn moeder was om haar te zeggen dat het haar tijd nog niet was!
    Anders had ze haar wel meegenomen toch in mijn droom, maar ja zo wil ik het ook graag interpreteren natuurlijk!

Het valt wel op zijn plaats ergens, ik heb een aantal maanden geleden ook gedroomd over een crematie die geregeld moest worden, ik was toen erg bang dat het over mijn moeder ging, maar dat was dus niet zo het ging over zijn vader!

Ben blij voor je annette dat je niet meer zo misselijk bent, ik weet wat het is ben inmiddels een expert!

Heb net een presentje gekregen van een collega, een kaart en een paar schoentjes, knalrode sneakertjes, leuk hoor, iedereen leeft hier zo mee, het is inmiddels al een tijd geleden dat hier iemand zwanger was en ik ben zo'n beetje openbaar bezit hier!
    Dit was een collega waar ik maar heel weinig mee te maken heb, wat lief!

Jette

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    pechvogel, ik weet niet wat ik wil. Op 4 september heb ik een afspraak bij de vk en dan wil ik het er over hebben. Ik begrijp dat jij wel een punctie hebt laten doen, wat was bij jou de uitslag als ik vragen mag?

Liefs Anette

17. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Ik denk dat je dit niet wil horen. Mijn kans was 1 op 570 en onze zoon had down syndroom.

18. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    anette je moet je niet helemaal gek maken hoor, ik verbied het je.
    er is en blijft altijd een kans maar je bent zwanger en je mag niet de gekste dingen gaan denken hoor.
    maar als e het niet kunt los laten zou ik ook vrage bij de vk wat er mogelijk is voor je.
    laat het in ieder geval niet je zwangerschap gaan beinvloeden.

dikke knuffel voor jou

pechvogel je hebt dan ook echt wel pech zeg tjonge jonge moeilijk.
    liefs miriam

marla en jette wat gaan voor jullie de weke snel zeg tjonge jonge kan mijn vreugde dansje nog zo goed herinneren van jullie die vertellen zwanger jes wat ee wonder he mooi hoor.
    jette hoe gaat hetnu met je moeder en met je man en met jou natuurlijk?
    en marla hoe voel jij je
    neeke shiet het al op met de kamertjes wat ben je er toch druk mee hihi en voor jou kom het al heel dict bij he liefs mij

de rest en jullie dames allemaal een dikke knuffel van mij ga lekker een weekendje weg heerlijk kom maandag avond weer heb er nu al zin in hihi.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hoi

Ik heb gisteren besloten dat ik me er niet meer druk over ga maken. De kans is er maar die is er altijd. Er kan zoveel gebeuren, ook tijdens de geboorte en daar heb je geen grip op.
    Ik doe geen verdere onderzoeken en we spreken af dat dit onderwerp vanaf nu afgesloten is.

Pechvogel, idd dat is heel veel pech hebben, toch had je niet zo´n grote kans, ik hoop voor je dat deze zwangerschap goed verloopt. Probeer er van te genieten, ga ik nu ook doen.
    Daarbij kunnen ze met de 20 weekse echo zien of er bijzondere afwijkingen zijn of niet.
    Miriam, je hebt gelijk, ik laat me ook gek maken, ik wil het er nog een keer met de vk over hebben. Mijn vriend vond dat ik een punctie moest laten doen als ik me daar beter bij voel maar ook dat weet ik niet. we zien wat er komen gaat, je kunt niet altijd alles van tevoren weten!
    Geniet lekker van je weekend weg, volgens mij wordt het best goed weer.

Knuffel Anette

20. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Anette,

Da's de goede instelling meid! Lukt het een beetje om dat vast te houden? Soms zou je wel eens willen dat er niet zoveel vooraf te bepalen is, dan hoef je ook geen moeilijke keuzes te maken! Geen zorgen, het is vast helemaal goed met je kleintje! Alweer de 16e week, ongelofelijk!

Dames, hoe is het met jullie verder?

Miriam, goed weekend gehad?

Hier alles nog steeds erg goed, druk weekend gehad door Thijs verhuizen naar zijn nieuwe kamer (hij is heel trots maar ook wel een beetje onzeker, toch ingrijpend blijkbaar voor zo'n boefje, zijn eerste nacht op z'n kamertje was erg onrustig...) en vandaag zijn verjaardag vieren met familie. Gelukkig hadden we besloten om met z'n allen pannenkoeken te gaan eten en ons niet teveel werk op de hals te halen. Het was erg gezellig, maar Thijs stond om 5 uur al te tollen op zijn beentjes, hij had z'n middagslaapje overgeslagen ocharme. Voordeel was dat hij vanavond erg makkelijk ging slapen!

Nog maar maximaal 8 weken werken - kan het bijna niet geloven, zo snel gaat de tijd...

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

Deel Deze Pagina