hoi ladies, ja neeke dat heeft nogal een impact he zo'n grote jongens kamer, maar dat was dan schijnbaar wel de manier, zo'n drukke dag dan kon hij wel slapen zeker! Hier gaat alles redelijk zijn gangetje, ben bijna niet meer misselijk, ja af en toe nog wat maar daar is mee te leven, vermoeidheid gaat eigenlijk ook goed, kan weer wat meer, heb gisteren een tijdje in de tuin gewerkt heerlijk hoor! Ook de paarden heb ik weer wat opgepakt, ze keken wel raar op na zo'n lange vakantie maar ja is niet anders! Mijn moeder is zeer emotioneel over van alles, best wel moeilijk heb soms het gevoel dat ik te hard tegen haar ben, maar ik merk dat als je mee gaat doen in dat gevoel het alleen maar erger wordt, zaterdag morgen is ze 2 uur bij ons geweest zodat mijn vader boodschappen kon doen, dat vondt ze erg mooi! Vandaag heeft ze weer een afspraak in het ziekenhuis met de vervangende arts die zo ontactisch is hoop maar dat hij niet te negatief doet, dat kan ze niet hebben! Jetteman gaat erg goed, hij is duchtig bij huis bezig, en goed te spreken, ook als er nog post komt van zijn vader is hij erg sterk, hij stort zich dan ook volledig op zijn nieuwe gezinnetje, en is erg betrokken, hoop maar dat de zwangerschap goed mag verlopen verder, heb nu af en toe wat pijn in mijn buik, maar wil me niet te veel zorgen maken! vrijdag weer een afspraak bij gyn. liefs jette
Jette, gelukkig weer wat beter nieuws! En maak je geen zorgen over die pijn in je buik: je kindje is nu erg hard aan het groeien dus alles wordt steeds verder opgerekt, en je buikspieren kunnen ook al wat gaan wijken. Niet gek als je bedenkt wat er allemaal binnen gebeurt, dat het dan af en toe wat pijn doet! Had ik ook in die periode. (trouwens, een zwangere vrouw noem je dus zeker niet DIK! Ik kreeg wel al snel te horen dat ik een flinke of grote buik had, daar kan ik mee leven, maar gelukkig was niemand zo ontactisch om me dik te noemen. Waarschijnlijk bedoelde diegene die het zei alleen maar je buik - het was een man zeker? ;D) Liefs Neeke PS: Thijs heeft redelijk goed geslapen vannacht, was alleen rond middernacht even wakker en omdat mijn mannetje er vanochtend om 5 uur uit moest was het opnieuw mijn beurt... Daarna heeft Thijs tot 7 uur doorgeslapen. Nu ligt hij weer te pitten dus ik ga ook effies plat!
ja neeke was een man die dat zei, soms kan hij zoooo ontactisch zijn, maar hij bedoelt het niet zo hoor, het is mijn leidinggevende, hij leeft ontzettend mee en wil elke dag over kindjes praten terwijl ik die behoefte niet echt heb! Ik ben verder ook niet echt dik alleenmijn buik wordt wel steeds ronder en steeds meer naar voren! liefs jette
Hihi inderdaad een man dus ! Zag op het andere topic dat je buikpijn nu weg is, het waren vast je banden of andere spieren. En je weet wat ze zeggen van een buik naar voren: volgens de bakerpraatjes wordt het dan een jongetje! Bij mij klopt het in elk geval wel, bij Thijs en bij deze (zul je zien dat we vrijdag te horen krijgen dat het toch een meid is ) Liefs Neeke
hoi dames ik ben terug van weg geweest hihi heerlijk genoten gaat alleen veel te snel voorbij maar het is wel echt lekker hoor even weg van alles. moet vandaag ongi worden ben het nog niet dus we moeten weer afwachten. heb wel een voorgevoel dat het er aan komt dus hou niet te veel hoop. ga nu naar mijn nestje toe morgen om half 5 loopt de wekker weer moet werken liefs miriam
geloof jij in die bakerpraatjes neeke? heb net ergens op internet gelezen dat je daar geen waarheid aan vast kunt knopen, ja het zal natuurlijk wel eens kloppen je hebt natuurlijk ook 50% kans he? Volgens de chinese kalender zou het voor ons een meisje worden, maar ik ben erg benieuwd! miriam wat werk jij op vreselijke tijden zeg, wekker om half vijf dat is toch niet normaal? Hoe lijkt het is er ongi gekomen of nog niet? ben erg benieuwd! jette
dames hier nog steeds niks maar ik hou me vast dat het eerder langer geduurd heeft dus moet nog wel een week uitblijven wil ik gaan testen al zou ik het liefst nu weer naar de drogisterij gaan en testen ophalen maar het heeft me al zoveel geld gekost om toch telkens te testen dat ik dat niet wil dus ik hoop dat mijn kracht sterk genoeg is om te wachten. en ik heb wel een idee dat het er aan komt hoor maar ja zolang het er niet is dan hou je toch hoop en ach we kunnen ingeroosterd worden tussen 6 uur sóchtens en 2 uur s'nachts dus wisselvallig
miriam, ik heb zelfs nu soms het gevoel dat mijn ongi er aan komt, dus dat zegt niet zo heel veel, heb je wel bijgehouden wanneer je vruchtbare periode was en wanneer je vorige keer ongi bent geweest? liefs jette
ja ik bende laatste maand ongi gewordne 17de sávonds dus 17-07-07 daar tel ik dan 32 dagen bijop dat is toch wel gemiddeld dan zou ik dus nu kunnen testen maar ja ik wacht nog even geduldig af
Miriam, ook hier een hele dikke PROFICIAT! Ben zo blij voor je meid. En maak je niet druk over sigaretjes en foliumzuur, de eerste weken is er nog geen uitgebreide uitwisseling van stoffen. Nu is vroeg genoeg om te beginnen met gezond leven. Succes! Liefs Neeke
Oh Miriam, wat goed zeg, een hele dikke GEFELICITEERD. Zo fijn voor je en net wat Neeke al zei, gezond eten kan nog lang genoeg hoor. Ik ben echt super blij voor je. Knuffel Anette
Even teruggezocht, herinnerde me vaag iets van bemoedigende woorden eerder deze maand (2 of 3 bladzijdes terug) aan Miriam met een licht voorspellende werking OK OK niet echt, ik noem geen datum, maar toch Veel liefs, Neeke
ik had je al op het andere topic gefeliciteerd miriam maar nu nog een keer! GEFELICITEERD FANTASTISCH MEID! vond het wel leuk om terug te lezen ene berichtje schrijf je dat je wilt wachten met testen en het berichtje erop dat je getest had! maar kan me het goed voorstellen hoor, ik ben super blij voor je! liefs jette
Ik kreeg gistter te horen op me 2de echo.. dat me kindje ze hartje niet meer klopte alles viel weg.. Me leven was zo op ze kop gezet.. En nu draait me leven weer weg.. Ik weet het niet meer gewoon echt niet..
he kmbly wat een rotbericht zeg, ik leef met je mee, en wil je alle sterkte wensen, wat gaat er nu verder gebeuren? Jette
Hee Kmbly, Wat een schrik! Helaas zijn er genoeg lotgenotes hier... Weet je al wat de volgende stap is, of ben je daar nog niet aan toe? Veel sterkte meid! Jette, alweer bijna 18 weken zie ik aan je banner - wat gaat dat hard! Nog even en je bent op de helft. Heb je morgen weer controle? Hoe gaat het nu op je werk? En met je moeder? Anette, hoe is het met jou, niet teveel gepiekerd hoop ik? Miriam, kun je het al een beetje geloven? Durf je er vol voor te gaan of ben je zwanger "onder voorbehoud"? Had ik heel sterk, deze keer, proberen mezelf tegen eventueel verdriet te beschermen. Was gelukkig niet nodig, en bij jou vast ook niet! Marla! Je bent zeker nog niet aan het werk, dat je ons niets laat weten ? We zijn benieuwd hoe het met je is! Veel liefs Neeke
hey neeke, met mij gaat het goed, vrijdag weer op controle, soms heb ik ineens een menstruatie achtig gevoel, dan ga ik naar de wc maar niks aan de hand! Ach een mens wil zich schijnbaar zorgen maken he! Mijn moeder gaat redelijk mentaal erg zwak, ene dag gaat beter als de andere dag, ze moet elke morgen naar het ziekenhuis voor of verband wisselen of spoelen, ze is al weer een beetje aan het poetsen in huis maar gaat haar niet snel genoeg! kost heel veel tijd! jette
ik probeer er wel voor te gaan denk dan tja ben ik behouden wordt het verdriet dan minder denk niet dus moet gaan genieten al zie ik wel heel snel spoken hihi ik weet dat het nog heel pril is maar het liefst zou ik het nu weer voor de derde keer direct zeggen tegen de mensen om me heen kan echt niet zo lang mijn mond houden haha kmbly wat erg voor je dat brengt me wel direct even weer met beide benen op de grond ik weet even niet wat ik moet zeggen alleen heel veel sterkte en kom hier zo vak je wilt om je verdriet hier neer te zetten liefs miriam ps waar is de rest?
Jaaaaaah: en nu allemaal zingen...... eeeeeeeeer is er een zwanger, hoera, hoera, dat kun je wel zien, dat is MIRIAM! JOEHOE! {|= Oooh, meissie, ik ben zo verschrikkelijk blij voor je! Enne...... dat wat Neeke schrijft, dat herken ik helemaal: net op het moment dat je het niet (meer) verwacht, blijk je toch opeens zwanger te zijn. Nogmaals......... JIPPIEIE! Ik vind het hartstikke goed van je dat je van plan bent om te genieten, maar ik snap het ook als de onzekerheid toeslaat en geloof me, er zitten hier allemaal ervaringsdeskundigen die je herkennen, toch Neeke, Jette en Anette? Anette, ik vraag me heel erg af hoe het nou met je gaat: ben heel blij om te lezen dat je hebt besloten om zoals Miriam je adviseerde, niet gek te laten maken! Goed, zo! Denk vooral ook aan de succesverhalen: mijn schoonzus' slechte uitslag (veeeel slechter dan die van jou) die een mooi gezond kindje in haar armen houdt en ook op deze site heb ik al vaak gelezen over echt slechte uitslagen (en die van jou wordt niet als slecht beschouwd, knoop dat goed in je oren!), die niet bleken te kloppen. Dus...... goed dat je hebt besloten om het piekeren te laten voor wat het was. En weet je dat ik nu ook op allerlei manieren bevestiging wil hebben dat mijn kleintje gezond is? Ik twijfel momenteel ook aan alles. Maar helaas hebben we die zekerheid gewoon niet en moeten wij, control freaks en piekeraars, maar gewoon afwachten. Mijn theorie is dat we nu uit de miskramenonzekerheidsperiode zijn gekropen en nu andere dingen hebben om over te piekeren. Het geeft gewoon aan dat wij ons kleintje absoluut niet kunnen missen en er nu al zo veel van houden. Oh ja, en wat betreft je droom: niet druk over maken! Dit is een typisch gevalletje van het 's nachts verwerken van je angsten. Je bent er gewoon ontzettend mee bezig. (Jette's dromen vind ik in dat geval anders.... daar komen overledenen in voor). Hoe voel je je nu? En lieve Jette, hiermee kom ik weer op jouw dromen terug: als je zelf al een positief gevoel bij de droom over je moeder en oma hebt, dan was dat ook positief! Enne.... het bewijs is inmiddels al wel geleverd: het gaat volgens mij zo veel beter met je moeder. Wat gaaf dat ze zelfs al bij jullie is geweest. Heeft die ontactische arts zich dit keer een beetje in kunnen houden? Handig, he, dat Neeke jouw buikpijnen herkent! Ook ik had afgelopen maandag zo'n strak trekkerig gevoel in mijn buik en hij leek zelfs wel iets gegroeid. (maar dat kan ook van die vele gehaktballetjes komen bij de Ikea, die Marlaman en ik gisteren verorberd hebben -> ipv van een kleine en gewone portie, kregen we een medium en grote portie + extra frites, ahum!). Jette, jij hebt toch ook geen nekplooimeting laten doen, als ik het goed onthouden heb? Hoi hoi, Neeke, alsnog van harte gefeliciteerd met Thijsje! Hmmm.... hij zal de pannenkoeken wel heel lekker gevonden hebben. Lief hoor, dat hij een beetje onzeker was vanwege zijn nieuwe kamer, maar ook trots. Ik had zijn gezicht graag gezien. Ik kan me voorstellen dat hij het zeker geweldig vind om in een "groot" (ja, alles is relatief) bed te slapen wanneer zijn kleine broertje komt. Goh, echt ongelooflijk dat je nog maar 8 weken hooguit hoeft te werken. Over de tijd vliegt gesproken..... Jeetje, KMBLY, wat vreselijk voor je! Helaas weten wij hier allemaal uit ervaring waar je doorheen gaat. Je wereld stort even helemaal in en je dromen liggen in duigen. Pffff meid, heel heftig allemaal. Heel veel sterkte toegewenst met het vervolg en natuurlijk het verwerken van deze klap. Laat de schok even op je inwerken en als je nog niet toebent aan een vervolgstap (i.e. een curettage), wacht dan gewoon nog even. Als je dit wel z.s.m. wil, maak dan snel een afspraak. De beslissing is aan jou, lichamelijk maakt het nog even niet uit, tenzij je bloedt (vanwege infectiegevaar). Ik heb van mijn gyn begrepen dat je bijv. niet 2 weken mag bloeden. En lieve Chantal, ik hoop echt dat het met jou goed gaat! Even een update aan mijn kant: Ik ben afgelopen maandag weer begonnen met werken en ben nu al weer aan vakantie toe, haha. (ik lach er nu wel om, maar baal eigenlijk als een stekker). Ik ben nog steeds niet bijgelezen met mijn eigen mailbox en die van mijn baas, laat staan met alle acties die daaruit voortvloeien. En het liefste wat ik nu wil, is gewoon de hele dag met zwanger zijn bezig zijn en vooral luieren en niets doen! Ik ben bang dat ik dus de komende week niet heel uitgebreid kan posten. Balen! We zijn trouwens vrijdag naar "Kids Company" in Breda geweest en hebben daar kinderkamertjes bekeken. Anette, het is echt gaaf om hier eens naartoe te gaan! Ze hebben er hele leuke ingerichte kamertjes en het is alleen al geweldig om inspiratie op te doen. Check hun website maar eens. Ik ga nog snel even posten op het andere topic. Welterusten! Liefs, Marla