Ik breek ook even in... . Corien, wat erg van je moeder... Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst de komende tijd... Liefs, Jude.
Corien, wat ontzettend vreselijk van je moeder, lijkt me heel moeilijk! Gecondoleerd en wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijden! Neia, ik zie dat je zwanger bent! Wat fantastisch voor je! Van harte gefeliciteerd, meid. Ik hoop dat het deze keer gewoon goed gaat en daar gaan we maar gewoon vanuit! Mariaatje wat moet ik zeggen... Sterk van je dat je naar de bruiloft hebt doorstaan en dat jullie je momenten intiem hebben kunnen delen. Tuurlijk is het voor mariaatjeman ook moeilijk en misschien maar goed ook dat de tranen zijn gekomen want ook hij heeft verdriet en dat moet er ook uit. Jullie slaan jullie er wel doorheen. Het moment wanneer het loskomt is lastig te bepalen en hoop als het toch moet gebeuren dat je dan thuis bent en dat je man in de buurt is. Het is bij iedereen weer verschillend. Ik kreeg eerst 2 dagen wat menstruatieachtig bloedverlies en daarna kreeg ik soort van weeen . De volgende dag hevige (been) weeen en voelde iets knappen en toen begon het te stromen met ontzettend veel stolsels. Houd het bloedverlies goed in de gaten, als je je duizelig of koortsig voelt gelijk de VK bellen. Ik wens je alle kracht om dit te doorstaan. Marlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....waar ben je? Hoop dat je de kracht kunt vinden om te laten weten hoe het met je is....niets voor jou om zolang niets te laten horen, maak me zorgen, meid! Ben momenteel druk met de voorbereiding voor het 1e partijtje van Denise. Ze wordt as donderdag alweer 5! Vrijdag het K3 feestje en breek me hersens over wat ze nu moet gaan trakteren....moet verantwoord zijn volgende school Liefs, Chantal (waar het gewoon prima mee gaat, hoor)
Hee lieve dames, Net terug van weekendje weg bij Venray (Geysteren om precies te zijn - misschien wel vlakbij die nieuwe disco Anette, in de buurt was afgelopen nacht in elk geval een of andere house party, vanochtend om 8 uur waren ze nog bezig! Was gelukkig niet zo dichtbij dat we er last van hadden maar de bastonen kon je goed horen... Maar wat een wisselende berichten... Corien, ik wens je heel veel sterkte de komende tijd. Wat naar dat je moeder zo snel zo achteruit is gegaan. Je zult haar wel verschrikkelijk missen. Wat liggen leven en dood toch dicht bij elkaar... Nogmaals sterkte. Mariaatje, het is een kl*te tijd, praat er veel over met je man en neem de tijd voor jezelf. Hoe de mk zal verlopen is niet te voorspellen, als het spontaan gebeurt. Het kan even duren voordat je lijf weer op orde is. Jette, Anette, Miriam, Marla, hopelijk is bij jullie alles goed! Jette en Anette, wat hebben jullie gekocht ? Veel liefs Neeke
lieve corien, meis ik heb er geen woorden voor...................! ik wil je alle sterkte wensen in deze moeilijke periode, ik begrijp je helemaal dat je zegt dat je zwangerschap momenteel op de tweede plaats komt omdat er zo veel te regelen is! Sterkte meis! Jette
Oh nee, Corien, wat verschrikkelijk voor je en wat erg dat je moeder de geboorte van je kindje niet meer heeft mee mogen maken. Ik krijg er echt een enorme brok van in mijn keel en heb de tranen in mijn ogen staan. Ik heb mijn vriend wel eens gevraagd of hij het niet enorm verdrietig vond dat zijn vader ons kindje niet meer kan meemaken. Zijn antwoord daarop vond ik zo mooi: "nee, want mijn vader leert ons kindje wel degelijk kennen, daar ben ik van overtuigd". Ik hoop echt heel erg dat je ook het gevoel krijgt dat je moeder een oogje in het zeil zal houden voor jouw kleintje, ook al is het verdriet natuurlijk nog veel te vers. Jeetje, wat een schok! Dit heb je zo lang gevreesd en is nu toch gebeurt. Heel veel sterkte voor jou en je man! En Mariaatje, ik wil jou ook heel veel sterkte toewensen met het verwerken van je verdriet. Ik heb het vorig jaar, rond deze tijd meegemaakt. Op 12 september vorig jaar hoorde ik dat het hartje van mijn kindje met 10 weken en een dag was gestopt met kloppen. Ook ik heb tranen met tuiten gehuild en vroeg me af waarom dit was gebeurd. Wat had ik fout gedaan en nog belangrijker wat kon ik er aan doen om een miskraam in de toekomst te voorkomen? Ik was voor de curettage ook bang om ergens naartoe te gaan en zomaar zou beginnen te bloeden. Toch heb ik 3 weken gewacht voordat ik gecuretteerd ben. Ik kon het kleintje niet meteen afstaan, nu zat het nog veilig bij zijn moeder en dan zou het er echt niet meer zijn. Maar op een gegeven moment was ik er zelf aantoe om afscheid te nemen en heb ik gebeld voor een afspraak voor de curettage. Wel heel akelig, de periode waarin jij je nu bevindt. De eerste twaalf weken van mijn nieuwe zwangerschap zijn niet leuk geweest en kropen voorbij. Ik was erg onzeker en kon pas wat meer genieten toen die twaalf weken voorbij waren. Praat hier flink van je af, want dat heeft mij heel erg geholpen bij de verwerking. Wij herkennen helaas allemaal wat je meemaakt en ook het onbegrip van de omgeving is ons niet vreemd. Gelukkig vind je hier alleen maar veel begrip en medeleven. Lieve Neeke, dus je kleintje heeft niet kunnen genieten van die disco? Gelukkig hoorde hij nog wel wat bastonen. Wow, Jette, er staat nu toch echt een getal met een 2 op je teller. Alweer 20 weken! Geweeeeldig! En lieve Chantal, jij heel veel plezier met Denise's kinderfeestje woensdag! Is ze al zenuwachtig voor haar cadeau's? Daar had ik vroeger nl. altijd last van. Anette, heb je nog een mooi kinderkamertje gezien? Wij hebben vorige week een heel leuk kamertje bij de Kids Company besteld. Ik vond het heel eng, maar gelukkig kunnen we kostenloos annuleren, mocht dat nodig zijn, maar dat hoop ik natuurlijk niet! Heb jij je al ingeschreven bij de kinderopvang? Wij hebben dit vorige week ook gedaan en dat geeft wel wat rust. En Miriam, hoe gaat het met jou? Sorry, sorry, dat ik jullie zo ongerust heb gemaakt! De KPN had lekker gestunteld en we konden niet meer internetten vanwege een administratieve fout van hun kant. Marlaman heeft wel 2 uur aan de lijn gehangen, omdat het eerst leek alsof onze verbinding gehackt was! Grrrr... De ADSL verbinding is weer aangesloten, maar we moeten hem nog opnieuw installeren. Om deze reden heb ik thuis dus niet kunnen internetten en op het werk was het gewoon te druk. Heb heel af en toe wat gespiekt, maar zelfs daar had ik eigenlijk geen tijd voor. Het afgelopen weekend is er ook niets van gekomen, omdat ik vanaf vrijdag met mijn familie in de Ardennen zat. Was echt reuze leuk, maar wel lekker vermoeiend. Zou het liefste nu een tukkie doen. Vanavond om 20.45 uur moet ik weer bij de VK zijn en ik ben er toch wel een beetje zenuwachtig voor. Ik merk toch wel dat de miskraam behoorlijk veel indruk heeft gemaakt. Mijn lichaam verandert gelukkig nog steeds en dat stelt me wel weer gerust. Toch zitten de tranen vandaag hoog, merk ik al. (de zwangerschapshormonen!) Zijn deze angsten voor een bezoekje aan de VK herkenbaar voor de andere zwangeren? Het is deze week een jaar geleden dat ik dus achter mijn missed abortion kwam en ik lijk de tijd wel wat te herbeleven. Ik herinner me het verdriet nog maar al te goed. Is een rare gewaarwording! Ik kan helaas niet al te uitgebreid op iedereen ingaan, omdat ik de tijd niet heb om bij te lezen, maar wil vanaf nu weer proberen om jullie verhalen bij te houden. Liefs, Marla
o corien wat verschrikkelijk meid gecondoleerd met het verlies vanje moeder, o wat vind ik dit rot voor jullie net wat marla zegt nu jij zwanger bent wil je dat je moeder aan je kraambed staat en dat kan niet meer, maar ze is er straks wel hoor en waakt over de kleine . heel veel sterkte de komende tijd je zult het nodig hebben. dikke knuffel miriam
met mij gaat het momenteel wel goed wel nog steeds de gehelele dag door misselijk maar dat nemen we er graag bij als alles dan goed gaat. verder volgende week de eerste echo ben wel bang nu hoor om toch nieuws te krijgen dat slecht is. het is nergens op gebasseerd maar je gevoel sluit je helaas niet uit het is te vaak al mis gegaan dus ben gewoon bang. toch anderzijds zit ik op de wolk en heb ik nog steeds heel sterk dat ik het iedereen wil gaan vertellen. en dan nog wachten bah maar ja duurt niet lang meer dan is de echo goed en kan ik het mensen gaan vertellen. dikke knuffel miriam
maak je geen zorgen marla (had je trouwens op het andere topic al weer welkom geheten) ik heb dat ook voor mijn bezoek aan de Gyn ben ik ook nerveus terwijl ik dat in het begin veel minder had, heb nu zoiets van ik ben de grens over dus mag er niets mis gaan, ik weet dat het spannend blijft tot het moment dat het geboren is en dan nog of alles wel in orde is natuurlijk! Soms voel ik ineens wat "vloeien" ga dan naar het toilet maar telkens gelukkig niks, dat is toch nog steeds onzekerheid! Ik wil je alvast heel veel plezier wensen vanavond marla, gaat goedkomen meis! liefs jette
Ja, Miriam, het is zo logisch dat je bang bent voor slecht nieuws: wij zijn (en jij al helemaal!) onze naiviteit over het vanzelfsprekend goede verloop van een zwangerschap kwijtgeraakt. We weten dat het ook fout kan gaan. Hoe is je gevoel over deze zwangerschap? Ik merkte bij mezelf dat ik ondanks mijn onzekerheid en angst toch een wat beter gevoel over deze zwangerschap had dan over de vorige. Toen was het bijna een zeker weten dat het niet goed was en dat was deze keer niet het geval. (zoals Amber het zo mooi verwoordde: "de angst sprak") Hopelijk ben je vroeg aan de beurt volgende week dinsdag. Neem je daarna een zwangerschapsbanner? Die zal je wel heeel goed staan. En lieve Jette, dank je wel voor je opbeurende woorden. Ben zo blij dat jij dat gevoel ook herkent. Het is precies wat je zegt: we zijn nu over de grens dat het mis kan gaan en we kunnen onze beebjes absoluut niet meer missen. Voor geen goud! Zo was mijn closetpapier (met die roze bloemetjes) deze ochtend op zo'n manier verfrommeld dat het net leek alsof ik een bloedplek zag (sorry, had nogal een slaperig hoofd en kwam net uit bed) en dan merk ik dat ik echt spoken zie. Jij hebt binnenkort toch ook de 20-weken echo? Wanneer is dat precies? Heb je je kleintje al gevoeld? Heb je al enig idee of je hem voelt? Soms denk ik van alles te voelen, maar ga er toch maar vanuit dat het mijn darmen zijn, maar toch merk ik soms zo'n apart gevoel op. Ik weet het echt niet goed. Ik kijk er in ieder geval al wel naar uit! Liefs, Marla
marla marla je luisterd ook niet naar mij he, ik heb je pagina's geleden al gezegd dat je dat toiletpapier de deur uit moet doen en gewoon wit toiletpapier moet kopen! 8) Ik heb de beeb nog niet gevoeld, soms denk ik dat ik een hele rustige beeb meedraag die zich niet te veel wil bewegen maar ik moet geduld hebben! is soms moeilijk hoor, soms voelt het net of er een hele grote waterbel zich in mijn buik vormt maar knappen doet ie niet! Wel merk ik dat ik nu wat meer last krijg bij het zitten achter mijn bureau je zit toch gauw wat in elkaar achter de pc maar dan moet ik echt even mijn bovenlichaam strekken! Soms denk ik dat ik per dag een dikkere buik krijg, nu heb ik geen kleding aan wat het verhult maar gewoon strak om mijn buik zit dus dan valt het ook meer op! Volgende week donderdag mag ik weer naar de GYN Jetteman moest ook mee komen, ze willen een meting doen en ook naar het geslacht kijken! I am glad youre Back Marla, heb je gemist! liefs jette
Lieve Marla, Bedankt voor je lieve woorden! Ik vindhet leuk te lezen dat jullie na een miskraam of missed abortion nu lekker zwanger zijn en ik kan me de onzekerheid die jullie gehad hebben of soms stiekem nog hebben, HEEEL goed voorstellen. Ik denk idd dat ik dat straks op dezelfde manier ga beleven als ik weer zwanger mag worden. Wat leuk trouwens hoe jullie dat doen, onze namen en dan "man" erachter als het over de partners gaat hihi, echt leuk! Mariaatjeman is nu even de deur uit en daar gaat het wel iets beter mee, hij voelt zich rot omdat we morgen de laatste echo hebben en dan wil ik zo snel mogelijk gecurreteerd worden. Het klinkt misschien hard, maar ik wil het uit mijn lijf hebben. anders blijf ik me zwanger voelen terwijl dat helemaal niet zo is. heb wel de afgelopen dagen steeds over mijn buik gewreven en geprobeerd een soort van afscheid te nemen, maar toch kan dat pas als het echt over is, dus uit mijn lichaam. Ben zo benieuwd wanneer ik die curretage krijg of dat ik misschien toch nog een spontane miskraam krijg, maar dat gevoel heb ik niet. ik had trouwens wel sterk het gevoel dat het bij mij mis zou gaan, raar eigenlijk he, dat ons gevoel ons een soort van voorbereid? Verder heb ik helemaal nergens zin in, ben nog te beroerd om uit mijn ogen te kijken zeg maar, hadden jullie dat ook? Mariaatjeman heeft een hoop geduld op te brengen voor me, maar dat lukt hem gelukkig heel goed. Oh en wat dat wcpapier betreft: ik heb ook wcpapier met rose bloemetjes hahahaha soms denk ik dan ook gekke dingen te zien die er niet zijn Meiden bedankt dat ik met jullie mee mag kletsen, lucht me echt enorm op! Dikke knuf
Hallo lieve dames, Thijsje ligt net op bed, moet zo even mails en voicemail checken voor het werk, maar eerst even kijken hoe het met jullie gaat! He Marla, goed dat je er weer bent! Vanavond naar de vk - spannend! Vind ik nog steeds, met die kleine druktemaker in m'n buik en geen reden voor zorgen, heel herkenbaar dus! Maar maak je niet te druk he, da's niet goed voor je bloeddruk ... Mariaatje, morgen weer echo dus - ik heb bij de 2e echo na constateren dat het mis was (voordat ik medicijnen kreeg om een mk op te wekken) niet meer kunnen kijken. Het was zo vreselijk om dat levenloze lijfje te zien de keer ervoor... Ik had ook geen enkele hoop meer dat het toch goed was, geen twijfel mogelijk, dus was ook niet nodig om het nog een keer te zien. Sluit je niet af voor je gevoelens, het kan best nog een tijd duren voordat je verdriet minder wordt, neem rustig de tijd ervoor. Succes voor morgen! Jette, Anette, ik ben wel nieuwsgierig hoor - nog wat gekocht? Miriam, nog 8 dagen tot je echo, nog even en dan duurt het nog minder dan een week, spannend... Ik duim voor je! Heel veel liefs voor allemaal, Neeke
jaja, ik heb een ieniemienie spijkerbroekje gekocht. Zooooooooo lief... dus Jette, wat jij? Marla, fijn om weer van je te horen en fijn dat het goed met je gaat. Ik merk ook nog steeds dat ik een 'beschermende gedachte' om me heen heb hangen wat betreft misgaan. Mijn buik groeit echt voor geen meter en daar maak ik me soms wel druk over al zegt iedereen dat dat niet hoeft. Sta je in de winkel te kijken naar wandelwagens, vraag je naar de levertijd krijg je te horen : oh, maar zo te zien (!) heb je nog wel tijd genoeg hoor, levertijd is zo´n 8 weken. Tja zeg ik dan maar ik ben ook al bijna op de helft. Kijken ze meteen naar mijn niet-buik,grrr Ik denk dat wij het kamertje van een vriendin overkopen, is massief kersen.. We hadden nog een andere gezien, een witte maar het verschil qua prijs is enorm. Miriam, volgende week echo, leuk zeg, kun je je kleintje zien. en die misselijkheid is wel vervelend hoor, vond ik wel. Jette ook volgende week echo en dan weten jullie of het blauwe of roze muisjes gaan worden. ik ben daar ook zo nieuwsgierig naar, nog 2 weken wachten. Mariaatje, veel sterkte met de echo, geef duidelijk aan wat jullie willen, dit gaat om jullie! Corien, hoe is het met je? heb nog aan je moeten denken afgelopen weekend. Hier verder geen nieuws, dus groetjes en tot de volgende keer
Hey marla, Blij wat van je te horen en te lezen dat alles verder gelukkig goed is! Ik hoopte al op een computerprobleem Groetjes, Chantal
Ja, ja, Jette..... dat klopt: er is een hele discussie over dit toiletpapier geweest en ik heb inmiddels papier met blauwe bloemetjes, maar we hadden nog een oude rol liggen en die moest op,dus.... Zijn blauwe bloemetjes wel toegestaan? Dus je hebt je beebje nog niet gevoeld? Het kan natuurlijk ook zijn dat je placenta aan de voorkant ligt en dat je kleintje daar "doorheen" moet trappen. Dat van die vochtbubbel herken ik wel. Mijn buik voelt ook zo "waterachtig" aan, op een hele stevige manier. Wat grappig dat jij je buikje bijna ziet groeien. Het is bij mij de afgelopen week ook heel snel gegaan. Soms kijk ik met verbazing naar beneden en ik merk ook dat ik super vaak in ramen enzo kijk, om maar te zien of mijn buik al gegroeid is. Ben ik erg of ben ik erg? "kep jou ook gemist, hoor". (zacht Marlastemmetje) En Mariaatje, het klinkt helemaal niet hard, hoor, dat je het vruchtje eigenlijk liever gisteren dan vandaag uit je lichaam wil hebben. Ik hoor dat vaker dan het gevoel dat ik had. Mijn gynaecoloog was ook verbaasd dat ik na een of twee weken nog geen curettage wilde. Meestal hoorde ze het tegenovergestelde. Het is inderdaad zo dat je pas weer verder kan wanneer het ook daadwerkelijk uit je buik is. Ik weet nog hoe blij ik was, toen ik weer groen licht had gekregen om zwanger te mogen worden. Dat voelde echt als een nieuwe kans. Ik heb trouwens 2 echo's gehad, waarop het hartje niet meer klopte, dus bij mij was het vrij duidelijk. Maar als je twijfelt, vraag dan of je nog een echo mag hebben, als is het maar voor je eigen gemoedsrust. Ik weet nog dat ik snel weer naar het werk ben gegaan (2 dagen nadat ik had gehoord dat het mis was), maar achteraf gezien was dat wel heel erg snel. Als je je niet goed voelt, neem dan gewoon de tijd en blijf nog even thuis. Ik weet nog wel dat ik me eigenlijk nergens meer bij voelde horen: ik was niet zwanger en ik was niet niet-zwanger. Ik keek nog tussen de zwangerschapsboeken, maar daar hoorde ik eigenlijk niet meer thuis. Maar ik had ook geen interesse in de najaarsmode. Dat vond ik heel vreemd. Fijn dat Mariaatjeman zo begripvol is. Ik heb gemerkt dat het zo belangrijk is om goed met elkaar te kunnen praten: je hebt samen verdriet, ook al is dat voor ons natuurlijk nog directer, maar het is een gezamenlijke ervaring. Enne..... gewoon je hart blijven luchten, hoor! Je bent meer dan welkom! Ha bezig bijtje Neeke, jij bent zo te horen lekker druk aan de slag op je vrije dag. Haha, ik zal aan mijn bloeddruk denken. (maar niet te veel, want dan schiet hij weer omhoog, zucht!). Heb zojuist nog een vet plakje verjaardagscake bij een collega gegeten, dus de weegschaal zal ook wel weer een leuk gewicht aangeven vanavond, nog een keer een diepe zucht. Ha die Anette, leuk om ook weer van jou te horen. Jaaa, ik kan me jouw frustratie over je uitblijvende buikie zo goed voorstellen. Ik zat hem op een gegeven moment ook vooruit te kijken, maar de grootte van je buik zegt niets over je zwangerschapsduur. Soms zie ik hier buikfoto's van buikjes die bij 6 of 9 weken al groter zijn dan die van mij nu, dus het verschilt echt zo enorm van persoon tot persoon. Maar laat dat Anettebuikje nou maar eens komen, dan wordt ze in de winkel serieus genomen en tenminste goed geholpen.! Zo, dat was eruit. Wel megafijn dat je een kamertje van je vriendin over kunt nemen, dat scheelt een hoop geld. Wij hebben wel meubels gekocht, die we kunnen doorschuiven. De commode kan later als TV-meubel fungeren en de kast kan ook nog heeel lang mee. (hoop ik maar). Maar om nou zelf in de toekomst in dat bedje te gaan slapen, nou nee.... Wij hebben qua kinderwagens helaas niet veel keuze, omdat hij goed in de peugeot 206 moet passen. (wij zijn principieel en willen geen grotere auto en worden dan ook door iedereen voor gek verklaard. Ze lachen maar, haha.). Over blijven de Bugaboo en de Quinny Buz. Helaas vond ik de Buz verschrikkelijk rijden en vind ik de Bugaboo zelf niet zo heel mooi, maar hij rijdt super. Gelukkig is mijn schoonmoeder zo lief om bij te dragen, dus gaan we toch maar voor de Bugaboo (maar dan in het zwart-antraciet). Over de Buz heb ik trouwens niet zo veel positiefs gelezen. Heb jij al een wagen op het oog? En jij, Jette? Chantal, super lief van je dat je iets laat horen. Hoe gaat het nou met jou? Ik vind je altijd super positief overkomen, ondanks alles wat je voor je kiezen hebt gehad. Ik hoop echt dat jij ons ook heel snel volgt en je snel bij de zwangeren kunt voegen. Jaaa, lieve Corien, ook ik moet erg veel aan je denken. Ik vind het zo'n wrede speling van het lot! Je moeder hield zich steeds zo kranig en krabbelde telkens weer op. Helaas heeft ze het niet van de dood mogen winnen, hoe enorm ze ook haar best heeft gedaan. Ik moest ook weer aan het begin van dit topic denken, aan jouw spontane miskraam, terwijl je met je moeder in het ziekenhuis was. Pfffff....... zelfs als ik dit opschrijf schieten de tranen me in de ogen. Echt meid, ik wens je zo veel kracht toe in deze zeer donkere tijd. Liefs, Marla
mariaatje ik heb je nog helemaal geen welkom geheten schandalig sorry hiervoor ben iets teveel met mezelf bezig. maar alsnog van harte welkom de reden is minder maar wij zijn er voor iedereen ook voor jou en ja nog morgen over 1 week echo ben heel benieuwd en ja daarna een banner corien denk nog steeds aan je hoor dikke knuf liefs miriam
Marla, laat iedereen maar lachen hoor. Wij hebben het oog laten vallen op de mutsy, vinden we wel oke en we vinden deze er ook mooi uitzien. De bugaboo rijdt zeker super maar ook wij vonden deze minder mooi en vooral duur, wel een fijne wagen. Ik heb het doorgegeven aan mijn buik, dus we wachten af. Vorige week nog een echo gehad omdat de vk het hartje niet zo snel kon vinden en zag er qua groei zo op het oog goed uit zei ze dus dat zal dan ook wel. Ik merk nog steeds dat de uitslag van de combinatietest me bezig blijft houden, heb me zelfs het beeld ingeprent dat de kans err is dat het een down kindje is, kan er niks aan doen. Soms vraag ik me af of het een voorgevoel is of angst.. voor de test had ik dat helemaal niet. Ik zal even foto´s van het kamertje plaatsen. Jette, hebben jullie het kamertje al uitgezocht? Neeke, voor jou zit het verlof er aan te komen, heerlijk zeg. WErk je tot 4 of 6 weken van tevoren? Liefs Anette
Hee dames, Anette, de Mutsy, die hebben wij ook! Vreselijke naam maar rijdt wel fijn. Was voor ons een van de weinige opties omdat mijn man nogal lang was, en veel wagens dan te laag zijn... En die buik die komt nu snel hoor! Ik weet nog dat ik bij Thijs in de 18e week ben gaan skiën en nog gewoon in mijn stretch skibroek paste. Het was bij mij zo'n fase dat mensen zich afvroegen of ik nou gewoon wat dikker was geworden, of zwanger... En vlak daarna krijg je een groeispurt, je zult het zien! Marla, zoals gezegd fijn dat je er weer bent. Heb aan je gedacht vanavond - echo gehad of alleen controle? Het was vast allemaal prima! Nog 5 weekjes werken voor mij... Ik laat mijn verlof ingaan op 12 oktober, dus 4 weken vantevoren maar heb nog veel vakantiedagen staan (bijna 3 weken) dus als het niet gaat kan ik eerder weg. Dat zou dan wel betekenen dat ik ook over 3 weken al kan stoppen met werken - SLIK! Oh jee, dat komt opeens wel héél dichtbij! De komende weken ga ik alles overdragen, ik wil dat voor 1 oktober zoveel mogelijk gedaan hebben, zodat ik eventueel eerder kan stoppen als het niet meer gaat. Maar tot nu toe voel ik me echt prima (heerlijke tijd - vanaf 16 weken voel ik me al goed, vermoeidheid van laatst was ook niet blijvend gelukkig). Ik heb een vrij lang bovenlijf dus ook nog geen last van ruimtegebrek voor maag of longen... Bij Thijs voelde ik me 4 weken vantevoren nog zo goed dat ik me afvroeg waarom ik al met verlof "moest". Maar nu, zo met die donkere dagen, verheug ik me - gek genoeg - op het thuis zitten: lekker cocoonen, met warme chocolademelk op de bank, noem maar op... Jette, maak je geen zorgen, die tijd gaat hard om hoor! Voor de bevalling nog niet, maar dan zorgen je hormoontjes er (uiteindelijk) wel voor dat je lekker kunt relaxen, en na de bevalling vliegen de dagen om! Moet zeggen dat ik na 12 weken ook wel weer eraan toe was om te werken, dan zit je een beetje in het nieuwe ritme en ga je sociale contacten missen. Zo nu wat rekeningen betalen meiden - zit de komende 2 dagen in meeting dus ben er waarschijnlijk donderdag pas weer. Corien, ook ik denk aan je, veel sterkte in deze nare tijd! Liefs Neeke
mariaatje, je bent hier zo welkom, des te meer zielen des te meer vreugd toch? Dus gewoon je hart blijven luchten hoor, je bent meer dan welkom! Ja we hebben wat gekocht dit weekend EEN BABYKAMER! Ik ben er helemaal verliefd op een geloogd grenen babykamer precies wat we zochten, het is wel tweedehands maar zooooo mooi! het scheelt zoveel geld en het ziet er nog als nieuw uit dus de beslissing was snel gemaakt! Ik ben hardstikke blij met onze babykamer, helemaal tevreden! Liefs jette
Kijk Jette, dat is nog eens een aankoop en helemaal niks mis met tweedehands hoor als je het maar mooi vind is het prima. Als je foto´s hebt, ben zeer nieuwsgierig