dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, hier nog zo eenhoor. Ik heb op de site van de hema een baby-uitzetlijst gevonden en geprint. WEl handig hoor maar ik heb al verschillende dingen in de hand gehad maar weer netjes terug gelegd, heb ik toch nog laaaaaaaaaaaaaaang niet nodig, haha, wat zijn we toch mutsen af en toe. Heerlijk toch?

Mariaatje, niet denken aan die honger en als je straks thuis bent ga je wat lekkers halen om te eten. Laat je goed verwennen, is niet niks hoor.
    Ik was die dag heel emotioneel en in het ziekenhuis waren ze zo ontzettend lief voor me.
    Toen ik terug was op de kamer was ik zo opgelucht. Voor mij een fijn gevoel, een nieuwe start, zo voelde het. Ik ben vrij snel weer aan het werk gegaan maar achteraf gezien had ik er iets meer tijd voor moeten nemen.
    Succes vanmiddag

2. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    echte mutsen zijn we, heb net behoorlijk gelachen, had mijn collega verteld van mijn aankoop en ze was er van overtuigd dat ik nu helemaal los zou gaan, je bent natuurlijk ook best heel veel nodig!
    Heb ook ontdekt waar de luierpakjes / rompertjes voor zijn, ik wist dat echt niet ik dacht dat ze die op bed of zo aan moesten, blijkt het dus ondergoed te zijn, heerlijk hebben we er om gelachen!

Wist ik veel :oops: , maar goed zo zie je maar je bent nooit te oud om te leren!
    Ik moet me geloof ik nog wel in heel veel zaken verdiepen!
    Ik heb nog even de tijd!

Ben jij al gegroeid anette? ik kreeg net te horen dat ik voor mijn 21 week al best wel een buik had, zou ik te dik zijn? kan me het niet echt voorstellen de gyn heeft er niets over gezegd en ik ben qua kilos ook niet echt gegroeid, tja 3 kilo of zo!

Liefs
    jette

3. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Mariaatje, heel erg veel sterkte straks, meid. Heb al een paar keer aan je moeten denken. Ik was net als Anette ook wel emotioneel op de dag van de curettage, vooral dus toen ik ontwaakte uit de narcose. Het is niet niks, hoor! Doe maar rustig aan.

Jette, had jij niet meteen friet gegeten na de curettage, of was dat iemand anders?

Ik heb toen wel heel licht gegeten. Friet was net een stap te ver op dat moment.

Ik duim voor je, Mariaatje, dat je niet te lang hoeft te wachten en dat alles goed gaat, wat het vast doet.

Oh ja, wat betreft de rhesusfactor: het is voor jou en je toekomstig beebje heel positief dat je een positieve rhesusfactor (vandaar bloedgroep a POSITIEF) hebt. Hoe het precies zit, ben ik vergeten, maar het heeft te maken met antistoffen die jouw bloed kan aanmaken, wanneer het in contact zou komen (bijv. tijdens de bevalling of curettage) met het bloed van je baby: wanneer jij een negatieve rhesusfactor heeft en je baby een positieve, dan kunnen er antistoffen aangemaakt zijn, waar het volgende beebje last van heeft. (bij een positieve rhesusfactor speelt dit niet). In dat geval krijg je spuiten toegediend tijdens de volgende zwangerschap.
    Nou, ik weet niet of het helemaal klopt, maar het was wel zoiets. Maar goed, bij jou is er dus niets aan de hand, dus je vooral geen zorgen maken.
    Misschien betekent "antistoffen negatief" wel dat er geen antistoffen in je bloed zijn aangetroffen, maar dit is maar een speculatie van mijn kant.

In ieder geval denk ik straks aan je!

Neeke, rust maar lekker uit, dat heb je wel verdiend na al die uren vergaderen (saaaaai en vermoeiend, bah). Je bent zwanger, hoor, sprak Mama-Marla streng. ;)

Goh Jette, ik heb zelf ook nog praktisch niets gekocht, behalve de babykamer en dat vond ik al enorm eng. Oh ja, toen ik 9 weken zwanger was en mijn 2e goede echo had, heb ik een Oilily rompertje gekocht dat zwaar in de aanbieding was. (was maar iets van 8 euro, kon het niet laten liggen). Daar voelde ik me achteraf zo schuldig over. Was dit niet de Goden verzoeken?
    Je stapt echt een nieuwe wereld in als je spullen voor de baby koopt, vind je niet? Dat had ik ook toen wij voor het eerst de Prenatal binnenliepen en ik Marlaman achter de kinderwagen zag staan. Maf, hoor!
    Bij de Hema hebben ze trouwens zulke leuke (en praktische) dingen!

Haha Anette, hier dus nog zo een. Het lijkt bij mij ook nog allemaal zo ver weg (bij mij dus helemaal, jullie zijn al verder), maar ook ik ben al bijna op de helft.
    We gaan waarschijnlijk aanstaande zaterdag de kinderwagen kopen. Het moet er toch maar een keer van komen.

Miriam, hopelijk ben je niet al te zenuwachtig voor volgende week!

Ik merk dat de zwangerschapshormonen behoorlijk opspelen. Tijdens de pauze viel ik best wel uit tegen mijn liefste collega en beschuldigde haar zomaar van altijd ja zeggen, maar zich dan toch op het laatste moment terugtrekken. (echt schandalig van mezelf! :oops: ) Toen ze vroeg naar voorbeelden, kon ik dan ook niets bedenken. Ik voelde me toch zooooo schuldig naar haar toe. Heb meteen daarna mijn nederigste excuus aangeboden en gezegd dat het helemaal niet waar was wat ik had gezegd etc. en dat het nergens op was gebaseerd.
    Gelukkig kennen we elkaar langer dan vandaag en was ze helemaal niet (meer) boos, maar toch vind ik het behoorlijk l*llig van mezelf.
    Hebben jullie soms ook last van dit soort buien? Ook kan ik soms hele waterige oogjes krijgen van iets zieligs of liefs op de TV. Daar heb ik gewoonlijk nooit last van.

Liefs,
    Marla

4. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Haha, die Jette toch. Ik wist nog net dat rompertjes beebje's ondergoed zijn.
    Marlaman en ik vroegen ons al voor de gein af hoe het zou zijn als wij volwassenen ook de hele dag in zo'n pakkie rond zouden lopen. Ik schoot enorm in de lach, toen ik me probeerde voor te stellen hoe mijn vriend er dan uit zou zien. (neeeee, laat maar zitten ;))

Ik wist bijv. helemaal niet wat je nou zoals met hydrofiele luiers moet doen, dus ik ben ook een nitwit op dat gebied, maar we leren gewoon elke dag weer bij. (handig, zo'n zwangerschapspagina, ouders en vrienden)

Ik weet natuurlijk niet hoe dik jouw buik is, dus ik kan niet zo goed oordelen. Foto, foto, foto!
    Mijn buikje begint nu een beetje te groeien. Mensen zeggen dat je het al wat begint te zien en mijn vriend ziet het heel duidelijk, maar ik loop wel 3 weken achter qua zwangerschapsduur op jou.
    Ik begreep wel dat de grootte van de buik niets zegt over of de baby wel goed groeit. Bij de een zie je de hele zwangerschap bijna niets, terwijl de ander al met 7 weken met een toeter van hier tot Tokio rondloopt.

Je hebt in het zwangerschaps-onderdeel wel een topic over buikfoto's staan. Misschien heb je daar iets aan?

Knuffel,
    Marla

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, ik ben nog niet gegroeid, zou wel wilen dat mensen het gaan zien. Als we nu uitgaan hoor ik vaak:'jij bent verstandig bezig' omdat ik geen alcohol drink, zijn ze niet gewend van mij maar ik zeg dan niks, moet er wel om lachen. Mijn moeder zei net nog dat zij geen andere kleding nodig heeft gehad tijdens de zwangerschap, ik weet niet of dat erfelijk is?
    Maak je niet druk hoor over te dik of zo, als je vk er niks over zegt is het allemaal prima. En 3 kilo is toch ook niet veel? Netjes lijkt me. En mensen hebben toch altijd iets te zeggen. Bij mij vragen ze weer of het beebje goed groeit omdat ze niks kunnen zien. Is ook nooit goed hoor.
    En een buikje mag toch als je al over de helft bent? Lekker showen hoor!

Marla, haha die buien, ja hoor, vooral emo. Waren straks in kdv en toen was het fruituurtje. Liedjes zingen enzo, vond ik zoooo lief, werd er een beetje week van. Oh ja, toen we op vakantie gingen keek ik in het vliegtuig happy feet, vond die kleine zo lief, voelde zelfs tranen komen (ahum, :confused: ) zo stom! En ik reageer feller dan normaal maar gelukkig heb ik dat zelf ook in de gaten en kan er hartelijk om lachen. Anetteman lokt het soms gewoon uit, grrr. Ach en een keer uit je slof schieten is zo erg nog niet hoor, en jij hebt netjes sorry gezegd dus niks aan de hand. Zwangere vrouwen zijn heeeeel onvoorspelbaar.

Nou, ik ga even slapen want ik val echt bijna om van de slaap. Ik weet niet wat dat is maar ik word er niet goed van. Ben echt zoooo moe, stond net in de winkel en voelde me helemaal niet goed, dizzy. Even bijkomen. WErken krijg ik ook al bijna niet voor elkaar.. Veel last van schouder en hoofdpijn en erg moe. Die combinatie werkt niet echt. Weet ook niet zo goed hoe daar mee om te gaan.

Neeke, blij dat alles goed gaat met jou. Aftellen hoor.

Liefs Anette

6. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou Jette, wijze woorden van Anette. Ik vind 3 kg ook super netjes, hoor. Ik ben er al meer aangekomen. (2,6 kg in 4 weken tijd en daarvoor toch ook minimaal hetzelfde).

Goh Anette, wat vervelend dat je zo dizzy was. Hoe is het met je ijzergehalte? Anders maar weer terug aan de foliumzuur, dat schijnt je ijzeropname uit voeding makkelijker te maken volgens mijn VK. (ik slik het daarom nog steeds).
    Of zou dit met je bloeddruk te maken hebben? Maar die is toch eigenlijk best netjes, of is hij heel veel te laag? (weet dat niet zo goed, ben alleen expert op het gebied van hoge bloeddrukken ;))
    Wel erg vervelend dat je er ook hoofd- en schouderpijn bij hebt. Als het erger wordt, bel je dan met de VK of laat je het zoals het is?

Haha, jouw emo-ervaringen herken ik ook onwijs goed. Ook van zielige verhalen over babies voel ik de waterlanders opkomen.
    Ik las in mijn zwangerschapsboek dat zwangere vrouwen behoefte hebben aan geborgenheid en extra knuffelen. Prompt bedel ik bij Marlaman om extra knuffels met als excuus dat zwangere vrouwen dat nou eenmaal nodig hebben. :D

Lieve Mariaatje, je bent nu in het ziekenhuis en ligt misschien al wel in dat (charmante, maar niet heus) operatiehemd. Ik sein wat positieve gedachtes naar je over....... en duim heel hard voor je! Vanavond is het achter de rug en kun je langzamerhand weer naar de toekomst kijken!

Liefs,
    emo-Marla

7. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Nou misschien is Mariaatje nu wel aan de beurt. Dat kan best wel zo zijn. Pffff.......

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mariaatje beetje laat maar sterkte vandaag en nu begint het verwerkingsproces pas echt.
    doe het rustig aan niks overhaasten speciaal voor jou een dikke knuffel.

hier gaat het weet niet goed of het goed gaat of niet.
    heb iets last van gekleurde afscheiding maar het is niet echt rood of zo maar ik ben o zo bang. hopen dat het heel snel dinsdag is.
    liefs miriam

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    foei marla, dat je zo bent uitgevallen, :D nee hoor grapje dat zijn de hormonen meis daar doe je weinig aan!

Ik moet wel zeggen dat ik op het werk weinig last heb van hormonen en buien, ik ben misschien iets scherper tegen sommige personen en waar ik het niet zo goed mee kan vinden laat ik wat linkser liggen, terwijl ik normaal mijn best zou doen om vriendelijk te groeten zeg ik nu niets!

thuis valt het geloof ik ook wel mee maar net als anetteman is jetteman ook aan het uitdagen en dan loopt hij door het huis te zingen, het zijn de hormonen, het zijn de hormonen :x daar kan ik wel boos over worden, als ik iets zeg wat hem niet past zijn het ineens de hormonen!

Moest gisteren wel lachen we moesten samen naar de tandarts en ik ben altijd doodnerveus daarvoor, maar ik had helemaal niets dus hardstikke blij, maar jetteman had problemen met zijn tandvlees, het was ontstoken, dus zei onze tandarts lachend, dat is eigenlijk een zwangerschapskwaaltje, ben je soms ook misselijk, we hebben er hartelijk ok kunnen lachen!

Mijn buien wisselingen heb ik wel wat meer gehad in het begin, ook soms ineens tranen om niets, maar ik geloof dat het bij mij ook zoiets was van nu is het echt, wat nu...............!
    Ik merk wel dat nu ik wat spulletjes gekocht heb ik me ook meer op alles kan verheugen als ik zo in de hema loop en al die kleertjes zie, zo schattig allemaal!

Volgende week mag ik weer naar de gyn, ben erg benieuwd wat hij zegt, wil hem toch eens vragen of ik een te royale buik heb!
    Het is wel zo dat ik gewoon strakke kleding aan heb ik heb alleen een buiken verder niet, niks niet plotsig in mijn gezicht of vet aan mijn armen of kont het is gewoon mijn buik, maar die moet toch groeien!
    Dat heb je volgens mij ook niet in de hand!

Oh volgens mij heb ik gisterenavond de kleine wurm gevoeld ik lag op de bank en het was net of er waterbelletjes knapten in mijn buik, hardstikke leuk!
    ik hoop dat ik het vandaag weer voel, ik wacht in spanning af!

liefs
    jette

10. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

Daar ben ik weer ff. Het is allemaal reuze meegevallen gelukkig.

Half 3 waren we in het ziekenhuis en om half 5 werd ik meegenomen naar beneden. Iedereen was erg lief voor me. MAriaatjeman is de hele tijd bij me gebleven gelukkig, die had het er wel moeilijk mee dat ik naar de OK moest, maar ja, dat kon nou eenmaal niet anders.

Om 6 uur was ik weer terug op zaal. Toen ik wakker werd van de narcose was ik ook heel emotioneel, heb vreselijk gehuild. Maar was ook goed wakker en heb met de zuster gepraat, die waren allemaal heel begripvol en lief en dat deed me wel goed.

Toen ik weer terug op mijn kamer was moest ik plassen, maar omdat ik al goed wakker was en nergens last van had (normaal ben ik altijd doodziek van een narcose) wilde ik gewoon naar de wc en niet op de po en dat mocht ik gelukkig proberen. Ging ook prima gelukkig. Toen kregen we wat te eten (naast mij lag een meisje met precies hetzelfde verhaal, lotgenoten waren we) en daar waren we heeeel blij mee hihi.

En om half 8 mocht ik weer naar huis. Daar nog veel geslapen en gelukkig nergens last van gehad. Ja, beetje het menstruatie-gevoel in mijn buik, maar verder niet. Ook heb ik weinig bloedverlies. Gisteravond werd het al bruinig, dus denk dat het vandaag over is. Wel vreemd om weer van die lappen in mijn broek te hebben... :( gebruik normaal altijd tampons hahaha :D

Emotioneel gaat het wel met me nu, moet er nog wel steeds aan denken, maar ik kan nu ook weer positief denken en er straks weer voor gaan, dus dat doen we straks dan ook maar.

Het gekke alleen is dat ze zeiden dat ik de 1e menstruatie af moet wachten straks om weer zwanger te worden, maar we hoeven niet beschermd te vrijen. Dus als het gebeurd, dan gebeurd het. Ik verwacht het absoluut niet hoor, maar you never know!

Vandaag toch weer aan het werk, kijken hoe het gaat, het is fysiek niet zwaar vandaag, dus dat scheelt.

Meiden, jullie zijn weer op de hoogte, hoop jullie snel weer te "spreken"!

Dikke knuf

11. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Poeh poeh, de dagen vliegen voorbij, zaterdag alweer... Drukke week achter de rug en zoonlief was vanochtend om 10 over 6 wakker dus ben een beetje moeoeoeoeoe... Sorry even zeuren.

Mariaatje, hoe is het met je? Hoop dat het werken een beetje goed gegaan is vandaag. Soms kun je wel wat meer bloedverlies krijgen als je wat meer gaat doen. Denk goed om jezelf!

Jette, jaja, ze hebben veel handige spulletjes voor beebjes, zoals rompertjes! Nog een maand of 5 en dan merk je waarom ze zo handig zijn ;). Wanneer ga je komende week weer naar de gyno? Als het dan allemaal weer goed is (en natuurlijk is het dat), dan ga je vast wel steeds wat meer kopen! De babykamer lekker al geregeld, mooi zo! 21 weken alweer, over de helft!

Anette, met jou ook alles goed? Heb je lekker bijgeslapen? Jij zit ook alweer in de 20e week, ongelofelijk. Niet meer zo lang en dan mag je voor de 20 weken echo. Vind je het net zo eng als ik het vond? Verwacht jij straks met de kleine trouwens problemen met je schouder of is dat te voorkomen?

Marla, je bent weer helemaal terug! Hydrofielluiers zijn dus echt heel handig :) je kunt ze overal voor gebruiken: natuurlijk als handdoekje, onder het hoofdje in bed (hoef je niet steeds het hele bed te verschonen bij een beetje spugen), op het aankleedkussen (heb je minder hoezen nodig), in de MaxiCosi... Ik gebruik ze nu nog af en toe voor Thijs, ideaal.

Miriam, hoe is het met jou? Hopelijk blijft het rustig gebleven en voel je je nog volop zwanger! Nog maar een paar dagen tot je echo... Duimen draaien volop maar het gaat vast goed!

Chantal, met jou ook alles goed?

Corien, gedachten gaan ook uit naar jou - hoe gaat het?

Alles goed hier, schilder is het huis uit dus ga de spulletjes dit weekend maar eens wassen. Beebje beweegt wel minder heftig maar ja, hij krijgt ook steeds minder plek denk ik dan maar... Er is ook altijd wat...

Veel liefs voor allemaal en een dikke knuffel,

Neeke

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hoi hoi

Het werken ging goed vandaag, voel me lichamelijk prima en heb geen buikpijn meer. Het bloedverlies is ook nihil. Ben wel blij dat dat snel herstelt.

Emotioneel heb ik mijn up's en down's. Het ene moment prima en het andere moment denk je weer: %^&*%*%%&% ik was gewoon zwanger! Heel onwerkelijk dan weer zeg maar. Maar goed, dat zullen jullie allemaal wel herkennen.

Wil straks wel weer de draad oppakken en het weer gaan proberen. Niet zozeer opletten op vruchtbare dagen (alhoewel je dat denk ik onbewust wel doet) maar gewoon lekker intiem zijn met elkaar en in je achterhoofd hebben dat daar ons kleine wondertje uit kan komen.

De eerste keer dat wij het weer met elkaar deden NADAT we gehoord hadden dat ons kindje niet meer leefde was ook zo ongelooflijk intiem, alsof we het samen op die manier wilden verwerken. Herkennen jullie dit ook? Hett voelde ff net iets meer bijzonder, kan het niet goed verklaren.
    Was in ieder geval wel fijn!

Nu ga ik lekker pastasalade maken en heerlijk op de bank crashen, mariaatjeman komt pas om 12 2uur thuis van zijn werk, dus mariaatjehond en ik zijn alleen.

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Mariaatje, fijn om te horen dat het redelijk gaat met je. Dat emotionele hield bij mij nog wel even aan, je moet het ook verwerken en daarbij heb je nog last van hormonen. Het erge van vruchtbare dagen is dat je weet wanneer ze zijn, onbewust ben je er toch mee bezig, kun je ook niet uitzetten maar geeft ook niks. Probeer van elkaar te genieten en neem ons hier als voorbeeld. Dikke knuffel.

Neeke, bijslapen zal de eerste jaren wel niet meer lukken vrees ik, haha. Ik ben zo ontzettend moe de hele tijd, is niet normaal meer, lijk wel een oud wijf zo. Maar ja, op tijd rusten helpt wel.
    Die 20 weekse echo vind ik wel spannend ja, vooral ook omdat die gekke buik van mij niet groeit (en ik alltijd maar denken dat ik alle kanten uit zou groeien) en ik beebje nog niet zo duidelijk voel. Af en toe wel plopjes maar het kunnen ook mijn darmen zijn.
    en we zijn zo benieuwd wat het wordt, ik hoop dat we het kunnen zien, anders nog wachten tot de 3d echo.
    Die schouder gaat straks denk ik wel opspelen, ik krijg ceasar therapie om te kijken hoe ik het beste kan tillen enzo. Geen idee hoe het gaat lopen allemaal. We zien wel. Dit was voor mij ook een reden dat ik altijd heb gezegd dat kinderen niet aan mij besteed zijn maar ja, de wil is er en een weg vinden we wel.

Marla, leuk he die uitzetlijst? Zo leer je nog eens wat. Je kunt ook alles online bestellen via de hema, heel handig denk ik. Ik heb gisteren eens gekeken wat er allemaal nodig is, het kamertje ligt al vol met dingen die moeten. Dan de rest nog.
    Verder ales goed met je?

Jette, gewoon de hormonen terug gebruiken al shet jou goed uitkomt. Kan ik niks aan doen, zijn de hormonen. Op internet staan ook een aantal hele leuke winkels waar je lekker in weg kunt dromen. Ik vind het alleen jammer dat er niet veel unisex kleertjes zijn.
    en geen zorgen over je buik, laat die maar lekker groeien, je beeb moet toch ergens blijven?
    Zo groeit die van mij niet, is ook niet leuk vind ik. Ik weet zeker dat je arts zegt dat je een mooie buik hebt. Showen maar!

Liefs Anette

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    mariaatje doe je wel rustig aan je moet ook echt aan je zelf denken hoor.
    en k ken dat niet zo dat extra intiem net na de miskraam maar ik was ook heel erg niemand kon een weg met mij bezeilen geloof ik.

dinsdag is het eindelijk zover ben bang dat nog wel maar heb een goed gevoel. was vanacht nog zo beroerd dus nee nog wel een goed gevoel.
    om 10 uur ben ik gelukkig aan de beurt dat voelt wel fijn direct sóchtens niet een hele dag wachten.

gister mijn familie verteld met de familiedag en dat voelt goed, je gaat zelf dan weer een stapje verder en dan denk ik stiekum dan zou het wel goed zijn anders had ik me nog wel stil gehouden.

mijn tante zegt heel lief ik heb voor jou nog een bedje voor de baby en een schommelstoel en als het goed is hebben we de box ook al van een andere tante dus hoeven we de eerste tijd niks meer hihi.
    nou dames ga zo naar mijn ouders zijn vandaag al weer 30 jaar getrouwd dus feestje klein maar toch wel gezellig.
    liefs miriam

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    hallokes, mag ik hier ook mee praten?

We hebben een curretage gehad 14/8.

Ons kleintje haar hartje was ook gestopt met met kloppen op 7 we en 5 dagen, was op dat moment 10 weken zwanger en op 11 weken curretage gehad.

Toen we het hoorden zakte de grond onder onze voeten weg, weg droom.
    Nu heb ik vorige week zondag weer een koude douche gekregen.

Kleine 4 weken na curretage is m'n zus 5 weken zwanger en verteldde dit ik volle jolijt aan de foon. Was er toen stikkapot van. Nu moet ik vandaag voor het eerst met haar gaan eten bij m'n ouders en heb echt geen zin, kan wel huilen , heb het stikmoeilijk mee.
    Moet gaan! Kan niet anders.
    Ik vind het moeilijk om erover te praten maar ben heel blij voor haar. M'n man rots in de branding is er straks niet bij, daarom dat ik het nog moeilijker heb denk.
    Daarbij komt nog eens dat m'n ei of ongi niet wil komen, ik wil vooruit. Hoe raar het ook mag klinken.
    grts

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Zico, moeilijk he als je dan te horen krijgt dat je zus of iemand anders je na staat, zwanger is. Aan 1 kant ben je natuurlijk heeel blij voor ze, maar aan de andere kant heb je zelf nog zoveel verdriet en gun je het jezelf ook. Het is helaas de harde realiteit van het leven. Ik kom nu ook alleen maar zwangere vrouwen tegen en in mijn vriendengroep zitten er ook 2 met een kleine op komst. Heel confronterend allemaal.

Waarschijnlijk ben je nu nog bij je ouders, ik hoop dat het allemaal meegevallen is en dat je toch een fijne avond hebt gehad!

We horen het wel van je!

Dikke knuf

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he bedankt voor je berichtje, ben niet te lang gebleven voeldde me er niet zo goed bij, moeilijk is het allemaal nog. Maar wel blij voor haar.
    Volgende week hebben we kermis en dat gaat heel zwaar worden dan gaan ze ganse familie op de hoogte brengen, normaal was het onze dag dat te doen. Als ik het niet aankan ga ik dan gewoon naar huis hopelijk verstaan ze het allemaal. Plezant is anders he.

18. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hoi zico, tuurlijk ben je van harte welkom hier meis, al is het natuurlijk oom een kl*t*n reden, maar je mag altijd mee kletsen!

Het is niet niks een MK en dat kost veel tijd en energie om het te verwerken!

Je moet doen waar jij en je hubbie jullie goed bij voelen!

Mariaatje, ben blij voor je dat het je is meegevallen, gelukkig maar, je hebt gelijk proberen de draad weer op te pakken, enne die emomomenten blijven nog wel een tijdje hoor, maar dat geeft niets, geef er maar aan toe!

Ik mag donderdag weer naar de arts, hubbie gaat mee, moest zelfs mee komen van de arts, ze gaan metingen doen en kijken naar het geslacht, ben erg benieuwd!

Voel me verder goed, merk dat ik me er toch steeds meer op ga verheugen en steeds meer probeer me voor te stellen hoe het gaat zijn!
    Zaterdagavond bij vrienden van ons geweest, hun zoontje is nu 16 maand, wat een heerlijk kereltje zeg!
    Natuurlijk uitgebreid over wat komen gaat gesproken, was supergezellig, we hadden ons voorgenomen om niet te laat naar huis te gaan (kan ik niet volhouden) we waren er om half zes, hebben daar gegeten, waren om twee uur s'nachts thuis, was dus erg gezellig!
    ;)

liefs
    jette

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    zico welkom hier de reden is minder
    hoop dat die dag van de gezelligheid met de kermis voor jullie snel voorbij gaat. en je kunt toch ook aangeven dat het moeilijk is voor jullie of ze daar rekening mee wil houden. probeer rustig aan te doen. en hoop dat de regel er snel weer in zzit bij jullie en dat het klussen dan weer kan beginnen.

mariaatje hoe gaat het met jou viel het mee werken?

anette hoe is het met jou?
    chantal en met jou?

marla en jette wat schieten jullie ook al op he onvoorstelbaar.
    hoop dat bij mij de tijd ook zo voorbij vliegt.

neeke nog even he geniet nog van je laatste tijd met de kleine beeb in je buik.

hoop niemand te hebben vergeten anders sorry
    nog 1 dag en ik heb mijn echo ben zenuwachtig begin weer met nagel bijten hihi.
    liefs miriam

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    ja de tijd vliegt miriam, dat gaat bij jou ook gebeuren, ik weet nog dat mijn eerste 15 weken ook heel erg langzaam gingen, vooral toen ik zo ziek er van was, maar nu vliegen de weken, ben al over de helft!

hoe gaat het met je, ben je nog misselijk?

Voor je het weet lig je morgen bij de gyn!

liefs jette

Deel Deze Pagina