dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Anette ja dat zwangerschapsgym is een hoop gemuts hoor vind ik tenminste maaar het hoort er ook wel gewoon een beetje bij. Toen ik de eerste keer de zwgymles betrad dacht ik getver wat een stomme groep! Heb ik weer......maar wat wil het geval....het klikte wel erg goed....en nu na 5 jaar gaan we nog steeds met elkaar om. Vieren gezamelijk verjaardagen van de kids (1 datum prikken we dan) we doen soms iets leuks met de kids of we gaan met de meiden uiteten of we borrelen bij iemand thuis. Zo'n 5 x per jaar zien we elkaar en het is hartstikke leuk en gezellig maar blijf me intussen verbazen want als je ons bij elkaar ziet zou je dat nl niet zeggen! Grappig he.. En sja ik bedoel maar....

2. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Hee Jette, spannend hoor morgen! Hoe laat moet je er zijn? Zet je de echo wel ff in je album? :D

Ik kijk gewoon hoe ik me voel zaterdag en voel ik me dan nog beroerd dan blijf ik lekker thuis!

Ben zooo benieuwd hoe ons album is morgen! We hebben de foto's zelf uitgezocht, dus ik weet wel welke foto's erin staan,maar het is toch anders in een album en we hebben ook zwart/wit en sepia ertussen zitten, dus ben echt heeeeel nieuwsgierig! :p

Leuk Sjannie, dat je nog contact hebt met de vrouwen van je zwgym!

Ik had ook een vriendin waar het heel goed mee klikte, maar als je ons bij elkaar zag zou je niet zeggen dat we vriendinnen waren, het plaatje klopte op de één of andere manier niet. Uiteindelijk is de vriendschap ook stukgegaan omdat ze jaloers was dat ik een nieuwe relatie kreeg en nieuwe vrienden. Ze vond dat ik teveel tijd daaraan spendeerde. Tsja, als dat onder vriendschap valt, dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Marla, hoe voel jij je nu? Al wat beter?

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Het schiet hier ook al aardig op met de pagina's! Nr. 106 alweer. Er is de laatste dagen veel gekletst, gezellig!

Chantal, bah, klinkt niet goed - ben zelf 2 dagen erg verkouden geweest, maar het ging snel over en gelukkig niet overgegaan van niezen naar hoesten, zoals normaal. Heb blijkbaar een goede weerstand nu :D. Wat hebben? En tsja, lastig he die dagen... Als je er middenin zit kun je het je helemaal niet voorstellen, maar over een aantal maanden kijk je terug en denk je "Goh, toen kon ik me niet voorstellen dat ik nu alweer x maanden zwanger zou zijn..." Want ik had dat inderdaad, na 2mk's geen geloof meer in een volgende, goede zwangerschap... En moet je me nu zien :) Zo gaat het voor jou ook!

Mariaatje, fijn dat je even wat rust hebt, doe lekker rustig aan he (heb ik al 20 keer gezegd geloof ik).

Zico, hoe voel jij je? Nog veel bezig met de mk of gaat het de goede kant op? Vond het zelf wonderbaarlijk hoe lang ik nog dacht hoeveel weken ik zou zijn geweest als niet... Maar ja, dat telt niet. Hoop op een mooi eitje voor jou!

Anette, Floradix, brrrrrrrr...... Moest ik hebben na mijn 2e mk wegens laag hB. Ik vond het afschuwelijk! Had toen ook een kuurtje dus ik weet niet waaraan het lag, maar alles bij elkaar was ik meer dan 3 weken bezig om m'n hB van 5 naar 7 te krijgen :(. Ben laatst nog op hB getest, niks van gehoord dus zal nu wel goed zijn! Oh ja, en de vk vertelde mij ook dat vitamine B12 (is dat niet foliumzuur?) kan helpen bij een lage bloeddruk. Doe rustig aan! En geen zorgen over de buik, ik heb een buik die heel erg makkelijk meegeeft - ofwel, absoluut een tekort aan buikspieren... Tsja dan krijg je al snel een megabuik. Als je buikspieren wat minder makkelijk meegeven gaat het gewoon minder snel. Zeker als je moeder het ook had, dan zit het vast in de familie. Het komt heus wel!

Marla, die opmerkingen kunnen mij niet deren, ik maak ze zelf - grapjes over al mijn mamavet! Je hebt je reserves straks nodig hoor, je lijf legt ze niet voor niets aan. En bij de een komen de meeste kilo's er in het midden stuk aan (ik tussen 16 en 28 weken, elke 4 weken 3 kg erbij!), en anderen aan het einde. Je lijf heeft zo z'n eigen leventje. Geniet van je veranderende lijf, ik vind het in elk geval heel bijzonder om te zien hoe je hele lichaam zich voorbereid. Enneh, we klagen wel eens over bijwerkingen van medicijnen, maar de bijwerkingen van onze eigen hormonen zijn veel erger! (emo, vetopslag op ongewenste plaatsen, bekkenverweking voordat dat nodig is :D :D) Jaja we klagen wel maar genieten ondertussen nog veel meer! (hoop ik)

Jette, morgen echo, spannend! Je zult verbaasd zijn over wat je allemaal kunt zien. Ik vond het prachtig! (toen alles goed bleek te zijn dan he) Leuk dat je man meegaat, hij zal het ook heel bijzonder vinden. Ga je weer 's avonds, of mag je nu eerder? Laat het ons gauw weten!

Miriam, maak je niet teveel zorgen meis - we herkennen hier allemaal het gevoel van angst voor opnieuw een mk. Maar je zult zien, net als voor mij is bij jou ook 3x scheepsrecht. Gelukkig niet al te lang wachten tot je volgende echo - in het begin had ik ook elke 2 weken echo, dat was wel fijn. En als je je daarvoor al erg veel zorgen maakt, gewoon je vk bellen he!

Hier alles prima, beetje moe de laatste tijd maar verder niks aan 't handje. Heb een mega-berg strijk liggen (allemaal babykleertjes!) maar daar heb ik even nog geen zin in... Bekken gaat weer de goede kant op, dank je lieve Marla, ben alleen zo eigenwijs dat ik nog steeds (hoge) hakken draag, misschien moet ik daar binnenkort eens mee ophouden ;) Nog even en ik kantel voorover! Het gaat zo snel, na morgen nog maar 3 weken werken tot mijn verlof... En tegelijkertijd lijkt het zo lang te duren, nog bijna 8 weken tot de uitgerekende datum... :)

Zo genoeg gekletst, mannetje is duidelijk niet thuis vanavond :D

Voor allemaal een dikke knuffel!

Neeke

4. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he neeke, het gaat al veel beter, soms denk ik wel als ik pooh zie dat ik 2 weken verder was dan haar, nu dus 17 weken te zaterdag zou ik worden. Maar ja we moeten vooruit he.
    M'n eisprong heb ik gehad en zit nu op m'n wachtbankje

5. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey neeke ik kreeg dat verwijt deze week ook al op het werk dat ik nog steeds op hakken liep, hoe ik dat vol kon houden, nou nog geen problemen mee!

Ik mag vanavond om vijf uur komen, het is geen pretecho maar weer gewoon een standaard controle, alleen wilde hij nu de beeb meten en kijken naar het geslacht dat is dus wel spannend!

Weet jij al wat het wordt?

Normaal ga ik meestal s'morgens nu moet ik nog de hele dag wachten, ach de dagen vliegen toch om momenteel dus dit zal ook wel vlot voorbij gaan!

jette

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Neeke, de eerste ker dat ik floradix innam vond ik de smaak wel meevallen maar daar kom ik nu op terug. Is niet lekker, meteen een tic-tac erachteraan..
    en die buik, tja, is alleen stom vind ik, de ene wil er vanaf en ik wil een buik, haha. Gisteren ging ik kijken naar verf voor het kamertje, vraag: hoe ver ben je nu? Ik zeg, bijna 20 weken, krijg je weer, echt waar? Loop je niet minder ver dan je denkt?
    Dus ik maar gezegd dat ik goede buikspieren heb en ben toen gegaan. Haha, daar geen verf dus!

Jette, alvast heeeeel veel plezier vanmiddag bij je echo, spannend hoor.

Zico, die datums blijven in je hoofd zitten hoor, daar kun je niks tegen doen, ik merkte wel dat het steeds minder werd dat ik elke week dacht, nu zou ik ... weken zijn.

Ik ga even eten, was laat wakker vanochtend, ik heb in mijn droom een hele dolfijnenshow gegeven. Was wel gaaf, haha wat je toch kunt dromen zo.

liefs Anette

7. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ja, lieve Miriam, 3 keer is scheepsrecht! Een hele dikke knuffel terug voor jou! En als je die 2 weken niet uithoudt, dan kun je misschien wel een tussentijdse echo krijgen. Dat heb ik rond de 10 weken gehad.

Hey Mariaatje, jouw dagen na de curettage klinken heel herkenbaar. Bij mij wisselden positieve gedachtes en huilbuien zich ook af en langzamerhand merkte ik dat de dalen minder diep werden en de pieken weer hoger. Het heeft wel tijd nodig, want het is heel wat wat je voor je kiezen hebt gekregen. Soms verbaas ik me over vrouwen die zo makkelijk heen kunnen stappen over hun miskraam. Wel heel fijn voor ze, maar mij is het in ieder geval niet gelukt.
    Vanavond kun je dus eindelijk je trouwalbum ophalen. Spanneeeeend! Klinkt heel mooi!
    Gelukkig heb je nou lekker de tijd om deze eens goed te bewonderen.
    Lief dat je naar me vraagt! Ik voel me momenteel maar zo-zo en eigenlijk een beetje onzeker. Nog steeds ben ik bang voor een miskraam, hoewel ik nu uit de gevarenzone ben. Raar, he, maar die angst zit er goed in. Dan vraag ik me af waarom ik me zo beurs voel van onderen en waarom ik nog een klein beetje last heb van een zeurend gevoel in mijn buik. Of dat soms een slecht teken is. Ik had eerder het gevoel mijn kleintje al gevoeld te hebben, maar heb de laatste dagen niets gemerkt. Nou hoef je hem nu nog lang niet elke dag te voelen en er kunnen heel wat dagen tussen zitten, dat weet ik wel, maar toch......het zullen de zwangerschapshormonen wel zijn. ;)
    Maar goed, voor de rest gaat het goed, hoor!

Oeh, Chantal, ik schrok al van die 9 weken overtijd. ;) 9 dagen klinkt wel wel een stuk aannemelijker, hoor, haha.
    Hoop maar dat je snel weer opknapt. Heb je trouwens een goed gevoel over deze ronde, of juist niet? Ik kan me nog van de vorige keer herinneren dat je wel een voorgevoel had. Ik duim voor je dat het deze ronde gelukt is!

Anette, in Gravitamon zit toch ook foliumzuur, dacht ik?
    Ik eet veel fruit en probeer (met de nadruk op probeer) 200 gram groentes te eten, dus ik hoef geen zwangerschapsvitamines (en wil dat zelf ook liever niet).
    Haha, jij staat precies hetzelfde tegenover zwangerschapsgym als ik. Ik zie het ook niet echt zitten om dezelfde reden, maar wordt flink gepusht door mijn omgeving. Voorlopig stel ik mezelf opgeven nog maar even uit.
    Heb je een mooi kleurtje voor de babykamer gevonden? Welke wordt het, vraagt de nieuwsgierige Marla.
    Chantal, jouw ervaring over zwangerschapsgym hoor ik vaker.

Hihi Neeke, loop jij nog steeds op van die hoge hakken en ben je zelfs bang om voorover te tuimelen? Nu stel ik me van die torenhoge naaldhakken voor die uitlopen in een soort van spijker, waar je gewoonlijk al je nek overbreekt, laat staan als je zwanger bent. ;) (ik lijd aan een rijke fantasie) Diepe respect dat je daar nog op kunt lopen!
    Hier zijn de zwarte platte laarzen (met rokje en maillot, omdat niets anders meer past) aan de orde van de dag. Saaai.
    Bedoel je trouwens dat B12 helpt bij een lage bloeddruk of juist bij een laag ijzergehalte? Als dat eerste het geval is, dan moet ik maar eens aan mijn VK vragen of ik niet beter met het slikken van foliumzuur kan stoppen vanwege mijn hoge bloeddruk.
    Ik probeer me maar niet te storen aan domme opmerkingen, maar merk toch dat ik erover nadenk en dat vind ik niet goed. Ikzelf vind het ook juist leuk om te zien hoe je lichaam verandert. Ik zie zelfs mijn navel van vorm veranderen. Maf hoor, zo'n "nieuwe" bellybutton.

Ja, Zico, ik heb ook nog lang uitgerekend hoeveel weken ik zwanger zou zijn geweest als het niet mis zou zijn gegaan, eigenlijk totaan mijn uitgerekende bevallingsdatum. Wel heel fijn dat je nu weer vooruit kan kijken. Ik weet nog dat ik de wachtbank vooral in de eerste echte ronde na de curettage heel spannend vond. Ik voelde ook van alles.

Jette, heel veel succes vandaag! Ik ben erg benieuwd of je een jongen of een meisje krijgt. Wat denk je zelf? Ik denk bij mij een jongen, maar dat is nergens op gebaseerd.
    Hopelijk ben je niet al te nerveus, hoewel ik me dat heel goed kan voorstellen! Ik duim voor je!

Liefs,
    Marla

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Hallo lieve meiden, weer een nieuwe dag aangebroken, wat gaat de tijd toch ontzettend hard he? Het is alweer een week geleden dat ik gecuretteerd ben.... :cry:

Toen ik vanochtend uit bed stapte was het weer raak hoor, liep weer krom van de pijn. Heb lekker een warm douchje genomen en lekker de straal tegen mijn buik aangehouden. Toen heerlijk in de regen met onze hond gewandeld haha, dus kon me weer afdrogen... :( Nu is de pijn wel weer gezakt.

Mariaatjeman kon gister eerder naar huis, dus uiteindelijk hebben we weer een heerlijk avondje saampies gehad. Hij is zo lief voor me, besef dan maar weer al te goed hoeveel ik van hem hou en dat ik zo blij ben dat ik met deze man getrouwd ben! :D Nu ook alweer 3 maanden, het lijkt nog als de dag van gisteren!

Marla, als je je zo onzeker voelt, praat je daar met je vk wel over? En controleren ze niet net ff wat vaker voor je eigen gemoedsrust?
    Ik denk dat als ik weer zwanger mag raken, dat ik me dan ook 9 maanden lang onzeker voel hoor, ik ben al iemand die lekker kan zitten piekeren en met onze achtergrond zal dat denk ik wel een tandje omhoog gaan. :( Is denk ik normaal. Veel sterkte in ieder geval en ik hoop dat je je snel beter voelt!

Anette, wat een verhaal weer van die "goedbedoelde" mensen en opmerkingen..grr af en toe zou je ze ook! Ga je nu maar ergens anders je verf halen? Weet je al welke kleur je gaat nemen?

Jette, heeeel veel plezier strakjes, lijkt me zo leuk om je beebje weer te zien met een echo! Willen jullie ook weten wat het word of laten jullie dat een verassing? Ik denk dat ik het niet zou willen weten, de verrassing als het dan geboren word en op je borst gelegd word, dat lijkt me zo mooi om mee te maken. Tot de laatste seconde weet je het dan niet, ja, dat lijkt mij wel leuk.
    Maar goed, zo heeft ieder zijn ding en als jullie het wel willen weten is dat prima toch? En misschien ook wel praktisch! Laat je ons wel weten hoe het gegaan is vandaag? :)

Zico, ik hoop dat het op het wachtbankje goed gaat! Zo snel als de dagen nu gaan, zo langzaam gaan ze als je op het wachtbankje zit! Nou, ik duim voor je dat de :evil: :evil: uitblijven!

Neeke. lief dat je me steeds vertelt dat ik rustig aan moet doen, ik vind het niet vervelend hoor, af en toe moet het ook tegen me gezegd worden, anders gaat er ongemerkt steeds een beetje gas bij! En dat is ook niet de bedoeling!

Over de buikjes, ik ben niet zo groot, 1.62 maar en ik ben niet superslank, heb gewoon maat 40/42, maar ik merkte NU al. met die paar prille weekjes die ik was, dat mijn buikje zich toch echt aan het voorbereiden was hoor! Ik was dan ook al braaf begonnen met insmeren met Zwitsal Mama, heerlijk vond ik dat, al een beetje die zwitsal geur..mmmh. Nu nog maar ff wachten tot het weer raak is!

Nog maar 3 tot 5 weken, dan kan ik mijn eerste ongi verwachten, ben benieuwd. Hoop dat ie gewoon keurig op tijd loopt en heeel stiekem hoop ik natuurlijk dat ie uitblijft, maar goed, dat is weer een ander verhaal!

Meiden,het is weer een aardig verhaal geworden! Tot later!

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Marla
    Ik gebruik de extra vitamines omdat ik dat advies vcan de vk krijg en het potje was nog niet leeg (ik gebruikte deze ipv alleen foliumzuur ivm de vakantie)
    Ik heb nog geen kleurtje gevonden, die man kon ook niet zo´n goed advies geven vind ik, hij bleef maar zeggen dat als we wisten of het een jongen of eenmeisje werd het dan veel gemakkelijker zou zijn om een kleur uit te zoeken, ik wil gewoon een kleur die voor allebei kan en aanvullen met accesoires maar dat kreeg ik niet uitgelegd. Vanmiddag ga ik even ergens anders naar toe, zij is ook binnnenhuisarchitect, dus ik verwacht daar wel advies te kunnen krijgen.
    Die onzekerheid, tja ik vraag me af of dat ooit weg gaat. Ik zit er ook mee hoor, vandaag een beetje buikpijn maar ja, mijn darmen zitten daar ook.
    En beebje voelen, het lijkt hier wel of mijn handen op mijn buik vastgeplakt zitten. Net of ie de hele tijd moet reageren, heeft ie een dagtaak aan.
    Mijn vk zei dat je het niet elke dag hoeft te voelen tot je 25-ste week, ik heb ook al 28-ste week gelezen hier op het forum. Dat komt omdat je kindje ook wel omgedraaid kan liggen, dus met de billen voor en dan voel je het niet.
    Maar, als je ergens over twijfelt moet je de vk bellen, daar zijn ze voor en ze geven graag antwoord. Ik heb er wel eens over gedacht om een angelsound te kopen maar ik dnek da tik mezelf daar ook gek mee kan maken.

Liefs Anette

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    lieve corien hoe is het nu met je?
    hoop dat je het allemaal een beetje een plekje kunt geven.
    ik denk in ieder geval wel aan je meid.
    dikke knuffel.

hier gaat het al weer iets beter heb steeds meer vertrouwen in deze zwangerschap. ik wil heel graag geloven dat het goed komt en elke keer als er minder leuke gedachte's komen opdagen in mijn hoofdje dan stoot ik het af.
    goed van mezelf he.
    anette jee je hebt er ook al 20 weken opstaan kan me als de dag van gister herrineren dat je positief teste gaat de tijd eigenlijk snel he.
    mooi hoor de helft heb je er op zitten gefeliciteerd.

jette heel veel plezier vanmiddag komt helemaal goed ben benieuwd

liefs miriam

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Mariaatje, ik denk dat onze berichten zich net hebben gekruist, duurde bij mij nogal lang voordat het geplaatst was. Wat een lieve man heb je, vertel hem dat ook , al denk ik zo dat je dat al doet. Fijn hoor dat ie zo aan je denkt, hoor je ook wel eens anders (bij ons is het gelukkig ook zo hoor)
    Vervelend dat die buikpijn aanhoudt, weg buikpijn bij Mariaatje.

Miriam, positief blijven denken al is dat soms wel lastig hoor, goed van je dat je de negatieve gedachten omzet naar positieve. En alweer bijna 8 weken. Mooi!

Ja, ik alweer op de helft, ik vind het zelf ook snel gaan, merk ook dat ik soms het besef nog niet heb, alles gaat ook gewoon door, maar goed ook hoor!

Ben lekker erwtensoep aan het maken, lekker gemakkelijk voor vanavond dus ik ga even roeren.

Doei

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Anette, het heeft geholpen, de buikpijn is een stuk minder geworden gelukkig! :D :D

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Gelukkig, dat je buikpijn maar snel helemaal weggaat.

Jette, ik kwam even kijken of je al iets gepost had na de echo maar ik kijk morgen nog wel even

Doei

14. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Had verwacht dat as maandag mijn NOD was maar is gisteren geworden. Cyclus 24 dagen nu..snap er niets meer van grrrr. Dus nu ga ik met de ovualtie testen beginnen. Ik heb 7 staafjes erbij zitten zijn wel van CB maar niet digitaal denk ik. Hoe werkt dat nu?

Over mijn cylclus gesproken....op dag 8 en 9was ik zeer vochtig zeg maar en op dag 13 kreeg ik last van ietwat pijnlijke tepels dit duurde zo'n 5 dagen. En we hebben het dag 9-11 en 13 gedaan en daarna doormijn ziek zijn niet meer. Dus misschien toch wel kans gemist maar ja nu wel vroeg ongi dus wanneer heb ik dan mijn ei? Meten is weten en dat gaan we nu maar doen!

Wilde ik even delen.
    Ben erg moe zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Liefs, Chantal

15. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    ps ik had al het gevoel dat het niet raak zou zijn (marla....)

16. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee Jette,

Kwam even spieken hoe de echo was - alles goed hoop ik?

Liefs Neeke

17. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hoi Jette,

Hoe is je echo geweest? Ik ben erg benieuwd!

Groetjes,
    Marla

18. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Joeeeeehoeeeee Jette. Waar ben je? (volgens mij post jij altijd vrij vroeg, als ik het goed heb onthouden).

Hoop toch zo dat alles goed was.

Marla

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Jette, laat je even iets van je horen?

20. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    ja ja ja meiden, rustig, ben er wel maar ik was nog maar net binnen toen waren er al automatiseringszaken die dringend opgelost moesten worden, had direct 4 "klanten" achter elkaar dus geen mogelijkheid om te posten!

Maar alles is zeer goed, de groei ligt op schema, voeten zijn 3,2 cm., hoofd omvang iets van 5, nog wat weet het niet meer precies hoor maar het zag er allemaal zeer goed uit!
    De gyn. was zeer tevreden!
    Niks afwijkends gevonden was erg leuk om te zien op een gegeven moment wilde de gyn het gezicht bekijken toen deed de beeb de handen voor het gezicht alsof het zeggen wou hou nou maar op met gluren! hi hi hi!

Hartje klopte goed, nieren, etc. zag er allemaal normaal uit!
    Dus zeer tevreden, ook mijn lichamelijke gesteldheid was zeer goed, bloeddruk uit het boekje, urine goed, gewicht netjes op koers!

Heb nog even gevraagd naar mijn buikgroei, was ook niks afwijkends mee, de ene vrouw heeft meer buik dan de ander maar mijn gewicht was niks afwijkends, in totaal 6 kg. gegroeid!

jette

Share This Page