dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Ja, ik heb gebeld, vandaar dat ik zei dat Marla wel vk kon worden omdat ik precies dezelfde uitleg kreeg.
    Mariaatje, goed dat je even hebt gebeld, het is nu zo maandag en dan zie je een mooi knipperend hartje.
    Ik heb een klein beetje buikpijn en ben moe dus ik ga even lekker op de bank liggen bij mijn vriendje die vandaag toch wel meer pijn heeft.

Liefs Anette

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    miriam we duimen dat alles ok is

3. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey Anette, ik zie dat ik compleet over je eerste mail had gelezen (stond nog op de vorige pagina), vandaar dat ik je nog een keer vroeg of je al gebeld had. Sorry! :oops:
    Uhhh, nee niet meer op enge belgische sites kijken, want je hoeft volgens mij met zoiets helemaal niet naar het ziekenhuis. [-X Zul je altijd zien dat beebje juist vandaag lekker ligt te slapen. Maar je hoeft de kleine nog helemaal niet dagelijks te voelen, hoor! Heeft hij inmiddels al een geruststellend trapje gegeven?
    Haha, dan kan ik een tweede "carriere" (ach, heb er al niet eens een ;)) najagen als VK. Stel u vraag aan dokter Marla, hihi.

Heeeel veel succes morgen met de 20-weken echo. Ben je erg nerveus of valt het mee? Waarschijnlijk zie je een druk spartelend beebje met alles erop en eraan! Ik duim heel hard voor je! Jij had toch wel eens vaker wat bloedverlies gehad? En baby was dan toch altijd helemaal o.k.?
    Wel leuk om je kleintje morgen weer terug te zien, maar ik snap wel dat je er een beetje tegenop ziet. Het is toch altijd weer een geruststelling als alles goed is. Veel succes, maar vooral nog meer plezier morgen toegewenst!

En Miriam, goed dat jij ook al hebt gebeld. Je moet helaas nog wachten tot maandag, maar deze dag komt steeds dichter bij. Het is gewoon heel positief dat je zo'n goed gevoel hebt, terwijl je dat de vorige keer helemaal niet had. Ik bleef deze keer ook ergens altijd vertrouwen houden en dat bleek juist te zijn, ook al had ik ook grote angsten. Ik duim ook voor jou voor een mooi spartelend beebje. Oh ja, het is ook een heel goed teken dat de bloeding is gestopt. Ik weet nog dat Amber van het andere topic een bloedin(kje) heeft gehad rond 8 weken, dus ongeveer op hetzelfde tijdstip. Gelukkig was er bij haar niets aan de hand! (maar je word er vanzelfsprekend wel onzeker van).

Zico, jouw banner klopt niet, toch?

Knuffel,
    Marla

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Ik ben er niet helemaal gerust op, tot vanochtend heb ik er niet enes over gedacht dat er iets zou kunnen zijn maar dit forum heeft ook zo zijn nadelen, de vlindersite. Ja, weet ik, moet ik niet gaan lezen maar toch, ik zla het ook niet meer doen.
    Als beeb zo eigenwijs is als zijn/haar ouders is ie vandaag heeeeeeeeeel rustig en laat ie zich niet voelen en kunnen we morgen ook niet zien wat het is. Om 9 uur heb ik de echo en ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten.

5. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Anette, morgen succes bij de VK en hopen dat ik beebje goed is uitgerust zodat ie morgen lekker spartelend op de echo verschijnt en nog even gedag zegt en hopelijk wil beebje zich zo draaien dat je kunt zien wat het is!

En jek ....inderdaad geen bloedinkjes meer voor jullie (en ik hoop voor mij straks NOD ook niet hihi)
    Miriam dat wat ik Anette wens, wens ik jou ook maandag!

Zico mijn duimpjes draaien ook voor jou...las dat je positieve test had met je ovutest. Had ik dat nou goed? Nou wie weet..... Vanmorgen heb ik voor het eerst mijn ovutest van CB gebruikt. Test gaf aan ..nog niet in mijn LH fase maar mijn buik voel ik wel werken dus er is wel wat aan de gang...normaal gesproken hadik al zoiets van zullen we..... je weet het immers nooit dus ik ben echt nieuwsgierig of mijn Lh fase straks klopt met de buiksignalen. Ben al vroeg begonnen (dag 8) omdat mijn laatste cyclus 24 dagen was.
    Marla hoeveel kost zo'n digitale van CB en waar kan ik die eventueel kopen.

Jette goed te horen dat het zo goed gaat met je moeder ondanks dat er nog aardig wat uitkomt tijdens het spoelen.

Mariaatje hoe waren de foto's? Goed te horen dat buikpijn zo goed als over is!

Ik moet het voor nu even laten....ga sporten!

Liefs, Chantal

6. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Marla, lief dat je aan me dacht op een morgen.... ik weet dat je het me ook gund hoor ook al stond ik nieti n het rijtje....het hoeft er niet te staan om dat te weten....

7. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Helaas niet veel tijd, binnenkort weer een langer berichtje, maar dit kan natuurlijk niet wachten:

Anette, succes en veel plezier voor morgen! Je zult vast een prachtig beebje zien.

Miriam, als ik het goed begrijp was het bloedverlies bij jou ook maar een beetje? Het moet gewoon wegblijven hoor, dit keer moet het goed gaan! En als je ongerust blijft, gewoon nog een keer bellen, maandag is best al snel maar als je onzeker bent duren die dagen verschrikkelijk lang!

Sorry dames ben veel van huis geweest dus moet even voor mijn mannetje gaan zorgen, veel liefs en tot gauw!

Neeke

PS: heb vandaag de hele dag op m'n spijkerschoenen gelopen en nog steeds helemaal geen last van rug, bekken of dikke voeten! Moest zo lachen, ik zei tegen mijn man, "Kijk, nog steeds geen olifantenpootjes!" Zegt Thijsje: "Nee, dat zijn mamapootjes". :D :D

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    en dat Thijs gelijk heeft.
    Vind het erg grappig dat jij nog steeds op die hakken rondloopt. En ik maar zoeken naar laarzen met een platte zool.

9. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    jawel nog 4 dagen te gaan.

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    goedemorgen allemaal

Zo hier vandaag een spannend dagje, echo en het zou vandaag mijn uitgerekende datum zijn. Raar dat je daar meteen aan denkt als je wakker wordt.
    Om 9 uur mogen we voor de echo.
    Geen bloed meer gezien dus dat voelt wel goed.

Straks meer...

Groetjes Anette

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Lieve anette,

heel veel succes vandaag, en ik hoop dat je beebje zich goed laat zien!

veel plezier laat je het ons weten als je geweest bent!

liefs
    jette

12. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hoi hoi lieve Anette,

Vandaag is het zover: je bent waarschijnlijk al op weg naar de 20-weken echo. Op naar een van gezondheid blakend beebje! Goed dat je geen bloedingen meer hebt gehad.
    Heeeeeel veel succes toegewenst vandaag en we hopen snel weer wat van je te horen!

Kom wat later op de rest terug.

Liefs,
    Marla

13. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Anette, het klopt: het forum heeft zo zijn voor- en nadelen. Ik probeer maar niet meer op de vlindersite te kijken, omdat ik het me zo aantrek en het dan op mijzelf ga betrekken.
    Wel raar, hoor, voor je dat het vandaag ook je uitgerekende bevallingsdatum zou zijn geweest als het de eerste keer goed zou zijn gegaan. Maar als je een mooie 20-weken echo hebt gehad, dan ben je vast superblij vandaag.
    Ben erg benieuwd of ze het geslacht hebben kunnen zien. Ik ben overigens volgende week donderdag ook om 09.00 uur aan de beurt. Toevallig, he?

Lieve Chantal, slim om al vroeg te beginnen met testen, zeker in de eerste testronde. Later wist ik wat beter hoe mijn cyclus was en wanneer ik echt moest beginnen.
    De digitale testen van CB kosten iets van 32 euro per 7 testen, wel schrikbarend duur, maar ik deed op het laatst wel bijna 2 rondes met 1 pakje en die smileys zijn het geld wel waard.
    Ik kocht ze bij de Etos, maar ze liggen volgens mij ook bij het Kruitvat.
    Aah, ik gun het je inderdaad zo enorm! Jij moet ook heel snel toetreden tot de dikke buiken club, hoor!

Haha, Neeke, ik lig helemaal dubbel om jouw spijkerhakken verhaal. Wat grappig, zeg, die uitspraak van Thijs. Ik zie je in gedachten al met slanke benen en een heeeele dikke buik rondstruinen (ja, ZONDER olifantenpootjes).
    Ik hoop maar dat ik me net zo lang fit mag voelen als jij. Je klinkt erg energievol.

Oh Zico, nou zie ik hoe jouw banner in elkaar steekt. Bij mijn banner zag je alleen een ei op de dag van de (vermoedelijke) eisprong, vandaar dat ik dacht dat je volgens je banner net je ei zou hebben.
    Spannend, hoor. Hoe voel je je? Nog steeds wat symptomen?

En Miriam, geen bloed meer gezien?

Jette, hoe is het met jou?

Mariaatje, trek je het nog?

Liefs,
    Marla

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Ja, alles goed met onze beeb. We weten alleen nog niet of het eenjongen of meisje is, hij/zij lag met de beentjes helemaal opgetrokken. Hoe dat ie dat voor elkaar krijgt, geen idee, zag er niet handig uit, zo opgefrot.
    Vk kon het lipje niet goed zien dus we gaan volgende week vrijdag terug voor poging 2. Ze vroeg of we dat erg vonden, nou NEE.
    Ik zal wat foto´s scannen en deze in mijn album zetten. Ben helemaal happy nu.

Marla, we lopen elkaar echt achterna, wel fijn hoor zo vroeg. Nog een weekje en dan mogen jullie jullie kindje bewonderen.

Chantal, ik heb geen verstand van testen maar ik denk wel dat het duidelijkheid geeft over je cyclus.
    Succes en we hopen je binnenkort te zien met een mooie banner. We duimen voor je

Jette, alweer bijna 23 weken, laat je nog een pretecho maken?

Ik ga even scannen, ook voor de oma´s en opa´s die ik even een mooi plaatje wil geven.

Liefs Anette

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    oh ja, de placenta ligt achter dus wat die bloeding geweest kan zijn is niet bekend, waarschijnlijk een bloedvat of zo.

16. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Nou Anette, 1 ding staat vast: je krijgt wel een super lenig kind, als hij nu al in de dubbele apekooi ligt. Wie weet kan hij of zij later wel meedoen aan het Chinees Staatscircus.
    Maarreh.... .gefeliciteeeerd! Joehoe, alles is goed met mini-Anette en je voorgevoel klopte trouwens helemaal. Je hebt zijn of haar geslacht niet kunnen zien, maar krijgt nog een tweede kans. Wel leuk, joh! En als ik het dus goed begreep zag het beebje er perfect uit!
    Zelfs ik zat hier al een beetje te zenuwen voor je.
    Gaaaaaaf.
    Gelukkig ligt je placenta "goed" en was dat niet de oorzaak van de bloeding. Inderdaad vast een gesprongen bloedvaatje ofzo. Vanaf nu willen we op dit topic geen bloed meer zien, totdat iedereen zijn nieuwe uitgerekende datum heeft bereikt, afgesproken? (misschien natuurlijk wel uitgezonderd voor Mariaatje en Zico, misschien zijn zij wel blij met een ongi ofzo, maar eigenlijk liever niet natuurlijk).

Liefs,
    Marla

P.s. Anette, ik ben erg benieuwd naar je echo foto's.

17. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey anette jou kind is al net zo eigenwijs als die van mij, ze willen zich niet laten begluren, ha ha ha!
    geweldig meis dat alles in orde is!

Nee ik laat geen pretecho maken, ik krijg elke vier weken een echo en dan wordt alles uitvoerig bekeken en gemeten, ik weet inmiddels het geslacht voor 95% en daar zal hij de volgende keer ook weer naar kijken, dus ik vindt dat eigenlijk wel voldoende!

Ben nu wel aan het twijfelen of ik wel in duitsland wil bevallen, ik bedoel dan moet ik zo'n drie dagen in het ziekenhuis liggen, terwijl dat wanneer alles goed is ik het liefs in mijn eigen huis ben!
    Buitenstaanders zeggen dat het heerlijk is om nog even wat te kunnen uitrusten na de bevalling, maar ik ben helemaal geen ziekenhuis mens, dus ik wil het liefst zo snel mogelijk naar huis!
    Nu heb ik hier een mailtje gestuurd naar een verloskundigenpraktijk maar die hebben nog niet echt gereageerd.
    Ik ga dus vandaag maar eens bellen!

qua afstand maakt het mekaar allemaal niets alle ziekenhuizen liggen op een half uurtje afstand dus mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar nederland, raar he?!

Met mij gaat het verder prima, voel me goed ben volop al aan het hamsteren voor allerlei spulletjes, heb zelfs al luiers in voorraad!
    Jetteman vindt mij soms een beetje doorslaan maar mag graag alles in huis hebben!
    Ik bedoel ik beval in de winter, stel je voor dat het dan erg slecht weer is dan kun je maar beter alles een beetje voorradig hebben!
    Het is niet zo dat ik 100 pakken luiers in huis heb hoor ha ha ha maar toch wel een stuk of wat! ;)

Jette

18. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen

Ze hebben bij de gynocoloog een controle gedaan en bloed genomen om te zien of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad en hcg wordt ook nagekeken. Om 17 u mag ik terug bellen voor uitslag bloedonderzoek.

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Zico spannend zeg, laat je even weten hoe het is gegaan?

Jette, had je ook ergens al geschreven dat je geen pretecho deed, nu k het lees weet ik het weer.
    Misschien bij ons toch een meisje, die zijn vaak ook wat preutser.

Marla, niet zenuwen voor mij hoor, laat maar aan mij over, eentje is meer dan genoeg.

Foto´s verkleinen lukt niet zo goed dus ik moet even de truckendoos tevoorschijn halen. Ik laat het weten als de foto´s in album staan.

Knuffel Anette

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    nou, hehe, gelukt hoor om de foto´s te plaatsen

Share This Page