Nou, ik heb even niet gekeken en kan er echt voor gaan zitten om alles bij te lezen, dus ik ga nu proberen om te antwoorden. Bij deze sorry als ik iemand vergeet . Jette, hoe is het met jullie? Heeft Jetteman al een besluit kunnen nemen wat hij doet? En hoe is het met de zwangerschap, jij bent ook al weer een eind op weg. Heb je er nog over gedacht waar je wilt bevallen? Marla, ik ga je foto´s nog even bekijken, heb dat nog niet gedaan. netjes hoor, jouw bloeddruk. Was jij het niet waar de bloeddruk altijd aan de hoge kant was? Nou, houden zo hoor. Ik ben benieuwd straks in het ziekenhuis, gisteravond kon ik gewoon echt niet slapen van al het beweeg in mijn buik. Als dat een voorteken is voor straks wordt het een druktemakertje. Zou wel bij de ouders passen trouwens Miriam, ik hoop dat het nu snel beter met je gaat. Dat bloedspugen is maar niks! Tuurlijk ben je blij dat je zwanger bent maar toen ik zo misselijk was vond ik het echt niet altijd even grappig. Mariaatje, succes met je kamert en zoals je al zei, je moet er even doorheen maar ik weet zeker dat als het klaar is dat je trots bent op het resultaat. Plaats je ook een foto hier want Anette is erg nieuwsgierig aangelegd en zeer benieuwd hoe het eruit ziet.. Ik duim ook voor je dat je ongie weg blijft [-o< Chantal, wat goed van jullie dat jullie er over hebben gepraat. ik kan me de reactie van je vriend best wel voorstellen al zit je daar niet echt op te wachten. ik weet van mijn vriend dat de mk er bij hem ook wel in heeft gehakt. Hij vond het vooral erg om mij verdrietig te zien. Ik vind het erg goed van hem om het uit te spreken, is karakter voor nodig denk ik. jullie komen er samen wel uit. En.. wie weet hebben de zaadjes even op de wachtbank gezeten, dus ok voor jou: duim, (ik wilde hier ook een emoticon neerzetten maar kreeg het niet geopend) Zico, een zwoele stem hoor ik, wat vind je mannetje ervan? Nee, grapje, is erg vervelend dus beterschap ermee. Heb je het schildklieronderzoek al gehad? Neeke, als ik het goed heb is dit je laatste week werken. Tijd om samen met Thijsje lekker thuis te gaan genieten. Zal voor hem ook wel even raar zijn dat zijn moeder thuis is. Geniet nog van je laatste weken als zwangere vrouw. Nou, ik ga even iets eten en dan om 11.50 uur naar de gyn. Eens kijken wat beebje in petto heeft voor ons. Anetteman vind het geweldig om elke week terug te mogen komen voor een echo. Vorige week kon hij de beeb voelen maar hoefde niet, ik heb haar net nog gezien en daar kunnen die schopjes niet tegenop. Hij praat nu ook tegen de kleine, alleen wat ie zegt slaat nergens op: papa is de beste! Nou ja hoor. Meiden, tot straks en ik zal beter blijven lezen hier. Liefs ANette
hey marla, is toch niet erg je lange post, ik vindt het altijd leuk om die lange post te lezen, ik schrijf zelf vaak niet zo lang terug, alleen als er iets gebeurt is maar ben zo snel vergeten wat iemand anders heeft geschreven dat ik dat wanneer ik aan het typen ben de helft al weer vergeten ben! ZWANGERSCHAPSDEMENTIE? Soms is het lastig omdat ik op het werk zit kan moeilijk aantekeningen gaan zitten maken in mijn notitieblokje! Thuis gaat het wat beter, zie andere topic, in het kort, we hebben gisteren gepraat op inititatief van jetteman, hij heeft besloten dit werk van deze week af te maken en zich volgende week ziek te melden, aan te geven dat hij zo niet meer kan werken in deze sfeer en wantrouwen! Er is geen woord van gelogen, hij hangt volgens mij als hij zo door gaat tegen het overspannen aan, hij heeft teveel op zijn bordje momenteel. Er zijn 6 of 7 franchisers die weg willen, 2 hebben al een advocaat ingeschakeld, deze gaat nu de contracten bestuderen en heeft aangegeven dat wanneer ze als groep op willen stappen ze veel sterker staan, dus daar is jetteman erg voor! Hij wil zo niet verder, bang voor het niet hebben van werk is hij niet, er is al een aannemer die hem het liefst elke dag aan het werk wil hebben, en zo heeft hij gelukkig nog een aantal aannemers achter de hand, hij is meer bang voor de gevolgen, maar als een advocaat dit voor hun gaat regelen kan hij zich richten op zijn werk en wordt de rest door de advocaat geregeld! Zijn moeder tja, er is zoveel gebeurt, ik kan haast niet beginnen het allemaal te vertellen, en ik merk ook vaak dat je dat niet over kunt brengen op mensen die de situatie niet kennen, jetteman wil geen contact meer met haar, maar hij loopt met de vraag rond WAAROM, waarom is ze zoals ze is en doet ze de dingen die ze doet! Ik heb hem gisteren ook gezegd dat hij dat niet kan veranderen, ze had zes kinderen die ze alle zes op dezelfde manier behandeld heeft, dus niemand uitgezonderd, het ligt dus niet aan jetteman! Ik kan 1 ding vertellen, jetteman had een broer die heeft ze op jonge leeftijd het huis uitgezet terwijl die zich helemaal niet kon redden, is daardoor aan de drank geraakt, sliep buiten voor het huis van de moeder van jetteman, is op een gegeven moment dronken op een brommer gestapt heeft een ongeluk gekregen en is overleden! jetteman kan haar dat nooit vergeven, en zo zijn er nog zo veel meer zaken uit het verleden! Antwoord op de vraag waarom krijgt hij toch niet, en ik heb hem voorzichtig geprobeerd duidelijk te maken dat hij zich daar bij neer moet leggen en moet proberen om aan ons gezin te denken! En het af te sluiten..... al weet ik dat dit enorm moeilijk is hoor! Ik steun hem van alle kanten, en dat weet hij ook! Maar we moeten vooruit, ons eigen gezin stichten, dat is prioriteit nummer 1! Tja dit is echt een rampjaar voor ons, zo erg hebben we het ook nog nooit gehad, maar ik hoop steeds maar weer na elke ramp dat dit het wel zo'n beetje moet zijn geweest! Liefs jette
En we zijn terug van de echo, een uur moeten wachten. Natuurlijk was het hartje binnen 5 minuten bekeken maar de gyn vond dat hij nog eens alles moest bekijken omdat we ezo lang hadden moeten wachten, dus weer alles bekeken, zo leuk om te zien. Supergoede uitleg erbij en alles is goed dus altijd fijn om te horen. Ik ook meteen gevraagd wat te doen aan mijn hoofdpijn. Advies: als ik hoofdpijn heb, 4 keer die dag 2 paracetamol innemen en volgens de gyn kan het heel goed zijn dat ik er dan compleet vanaf ben. Moest niet te zuinig zijn met paracetamol, en ik maar innemen als het echt niet anders meer zou gaan... Ga nu even eten want ik rammel.. Liefs Anette
Hallo Meiden, Dank jullie wel voor jullie reactie. Op zich fijn te horen dat sommige onder jullie mannen ook met het eea hebben geworsteld en dat ze uiteindelijk toch zijn bijgedraaid, geeft natuurlijk weer moed! En ja ben ook wel trots op hem dat hij het heeft durven bespreken want het is niet niks. Hetheft in ieder geval de lucht geklaard en we zien het wel. Denk dat het wel goed is even rust in te bouwen tenzij hij het zelf aangeeft! Anette ben hartstikke blij dat de gyn alles heeft kunnen zien en heeft uitgelegd. Geeft toch een prettig gevoel he? Mooi hoor en lekker genieten van je meisje! marla sjee wat een verhaal over je bloedruk...maar er is nu wel een betere verklaring voor de stijging...voor jou dus alleen maar op de zij slapen! Ik hoop dat het je heeft gerustgesteld. En wat een heeeeeeeeeeeeeeeele mooie foto's van jullie kleine meisje en wat ontzettend duidelijk! En ja natuurlijk willen we ook je buik zien maar dat geldt ook voor de anderen! Dus kom op meiden! Jette ik vind het echt ongelooflijk dat je met zoveel zaken hebt te dealen dit jaar. Je moet wel een ongelooflijke sterke vrouw zijn. En ja jullie kindje is absloluut prio nummer 1! Mariaatje succes met het kamertje opknappen! Miriam hoop dat je je langszaam beter begint te voelen en dat het bloed opspugen is gestopt! Zico je bent bij de HA is geweest hoe is het gegaan? Corien ik hoop dat alles naar omstandigheden goed met je is...we zijn je niet vergeten hoor! Neeke...Yoehoe het is nu bijna echt zover...heerlijk genieten van Thijsje en je voorbereiden op de bevalling. Hoeveelste ben je precies uitgerekend, ben het even kwijt? Nou morgen en overmorgen heb ik een training voor communiceren voor gevorderen ben benieuwd wat het me gaat brengen maar zal helemaal stuk zijn vrijdag. Moet ook nog helemaal naar Utrecht ook....hoop dat de file meevalt! Verder ook nog wat leuks te vertellen....we hebben van onze zangjuf de opdracht gekregen om ons voortebereiden voor een optreden (open podium ofzo) enfin vriendin van mij verteld deze opdracht aan een vriendin (die altijd erg geinteresseerd is in onze vorderingen) en die gaf aan dat we wel bij hun in de kroeg. Dus binnenkort weer optreden brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr erg spannend ook wel leuk en weer een goeie opwarmer voor paradiso in januari! lachen he....nog even ik bestel alvast voorbedrukte kaarten voor als fans een handtekening willen hebben hahahahahahahahh lol Liefs, Chantal
Hee lieve dames, Lang niet gepost, gelukkig wel af en toe gelezen want jullie waren gezellig aan het kletsen! Ja ja, de laatste loodjes wb werken zijn aangebroken... Alleen deze week nog! Officieel begint mijn verlof vrijdag maar ik weet nu al dat ik morgen niet alles af krijg. Voor vrijdagochtend heb ik (uit zelfbeveiliging) met een vriendin afgesproken, 's middags misschien nog even werken, we zullen zien. En dan... thuis zitten! Thijsje zal er niet eens zoveel van merken, hij blijft gewoon naar de creche gaan, al zal ik hem wel wat later brengen en eerder halen denk ik. Chantal, mijn uitgerekende datum is 11/11 leuk he. En ook nog verwekt in het carnavalsweekend... Niet dat we carnaval gevierd hebben maar we hebben het wel gezellig gehad toen . Je verhaal over je man is ook voor mij heel herkenbaar. Mijn man snapte nooit dat ik rond de eisprong veel vaker zin had, hij dacht dat dat alleen maar was omdat ik dan vruchtbaar was - ja, op een bepaalde manier wel, maar dan door de hormonen dus niet door mezelf gekozen! Hij voelde zich af en toe alsof hij alleen nog maar goed was voor bevruchten... Dat was natuurlijk helemaal niet zo maar goed. Miriam, jouw verhaal is ook heel herkenbaar, mijn man vindt het heel lastig als ik mijn twijfels uit. Hij kan daar niks mee dus heeft liever dat ik het voor me houd - maar ja, ik moet ook wel eens kwijt wat er in me omgaat. Ik hoop dat je je nu gauw beter gaat voelen, je HCG piek moet zo langzamerhand wel eens bereikt zijn, daarna gaat het de goede kant op meid! Nog even volhouden. Marla, schrikken voor jou! Gelukkig was je bloeddruk toch goed. Mooie foto's in je album! Mijn vk meet trouwens om die reden nooit de bloeddruk als je ligt, maar altijd zittend. Heb je al kleertjes gekocht? Anette, weer een echo en alles goed dus, heerlijk toch! Bij ons was het hartje ook even lastig maar de 20 weken echo was in het ziekenhuis waar ze meteen met die kleuren konden werken dus we hoefden niet terug te komen. Ben jij je onzekerheid nu kwijt? En tsja, mannen, die voelen zich nou eenmaal mega-stoer en mannelijk als ze hun vrouw "bevrucht" hebben is mijn ervaring... Ach ja. Jette, weer heftig bij jullie zeg! Ik las dat je man er goed over nagedacht heeft (zowel moeder als werk) en nu wat meer rust lijkt te hebben. Groot gelijk, hij moet nu vooral aan zichzelf en aan jullie denken! Maar het is niet makkelijk - het is toch je moeder. En als je loyaal bent naar je opdrachtgever is het niet leuk om je ziek te moeten melden. Maar jullie gezinnetje-in-de-maak is het allerbelangrijkste, voor de rest vinden jullie wel een oplossing. Sterkte meis! Mariaatje, jij bent lekker bezig in huis! Hopelijk wordt het net zo mooi als je voor ogen hebt. Het klinkt in elk geval goed! En de volgende kamer die je inricht, is vast de babykamer . Lastig he, als je zo na de curettage geen inzicht hebt in je cyclus. Duim voor je! Zico, zag op het andere topic je verhaal over je schildklier. Als ik het goed begrijp werkt de jouwe te hard, en dan heb je dus de hyper-versie en niet de hypo(theroide geloof ik?). Maar je arts kan je veel beter uitleggen waar je aan moet denken. Veel succes bij de huisarts morgen! Corien, hopelijk is bij jou ook alles goed. Lieve dames, ik ga op de bank hangen (in m'n uppie - mannetje is op reis en zaterdag pas weer terug). Dikke knuf! Neeke
tjonge neeke wat gaat het snel voor jou zeg pfff ! Mijn man had het er ook wel eens moeilijk mee dat ik rond de vruchtbare dagen vaker wilde, hij heeft ook wel eens spottend gezegd dat hij alleen goed was voor de bevruchting! Maar dat was natuurlijk niet zo, het was een instinct wat ik had denk ik! jetteman heeft beslissingen genomen ja, maar hij heeft het er erg moeilijk mee, als het gaat over zijn familie of werk is hij heel erg emotioneel, hij hangt volgens mij wat tegen overspannenheid aan! Ik probeer hem zo goed mogelijk te steunen, en we praten er elke avond wel eventjes over, hij moet dingen voor zijn gevoel leren afsluiten maar ja dat valt niet mee! Gisteren zei hij nog dat hij het moeilijk vond te accepteren dat hij geen ouders had waar hij in moeilijke tijden op terug kon vallen zoals ik ! Nu heb ik vandaag met een collega gesproken die beide ouders ook al vroeg verloren is, hij vertelde dat hij het heel moeilijk had toen zijn vrouw zwanger was, het aankomende vaderschap maak schijnbaar dan veel los op familiegebied! Ik heb hem gevraagd hoe hij er mee omgegaan is hij zei, veel huilen en dan verder gaan en genieten van je eigen gezin! Liefs jette
Moeilijk he Jette, zo'n situatie. In ieder geval goed dat ie qua werk beslissingen heeft genomen, je moet op een gegeven moment toch voor jezelf kiezen he! En wat betreft de familie, ook heel moeilijk, maar gelukkig kan hij zijn ei (hahaha, figuurlijk dan ) goed bij jou kwijt! Ik heb het ook op de één of andere manier heb ik tijdens mijn vruchtbare dagen ook veel meer zin. Maar wel onbewust, want ik weet niet wanneer mijn ei (letterlijk hihi ) komt. Vandaag dag 29 en nog steeds geen tekenen van ongi...pfff hoop niet dat dit zo'n lange cyclus gaat worden! Pleaasssssse.... [-o< Zal er de komende dagen weinig zijn, ben druk in huis bezig, maar ik probeer zo af en toe mee te lezen! Zico, succes bij de HA vandaag!
Goedemorgen Nou ja, mijn keel lijkt wel schuurpapier.. Zico hoe was het bij de huisarts? Hier verder geen nieuwtjes, vanmiddag werken en vanavond misschien even uit. Vind het zo zielig voor mijn vriend dat ik daar de hele tijd geen zin in heb dus ik zal eens over mijn goede hart strijken. Liefs Anette
Zo dames, Hoe is het hier? Het is rustig! Jette, je zegt wel dat het bij mij hard gaat - kijk je ook wel eens naar je eigen banner? Over 2 maanden mag je al met verlof meid! Anette, is je keel weer wat beter? Thijsje heeft flink gehoest, ben zelf wel wat verkouden geweest maar niet heel erg gelukkig (hoesten gaat heel moeilijk met m'n dikke buik). Ben je nog op stap geweest gisteren? Marla, hoe is het met jou? Laat je af en toe wel eens tot je doordringen dat je zwanger bent, en al weer over de helft? Voor je het weet is het voorbij, geniet ervan! Miriam, las op het andere topic dat je wat minder misselijk wordt. 11 weken alweer, dan is je HCG piek inderdaad voorbij en zou het langzaam aan wat beter moeten gaan. Hopelijk geldt dat voor jou ook! Nog 11 dagen tot de volgende echo... Zico, hoe was het bij de huisarts? Mariaatje, hopelijk komt je ongi gauw, dan heb je pas echt het idee dat je weer hersteld bent (vond ik althans). Het kan best even duren, bij mij bij de eerste mk na 5.5 weken maar na de 2e nog veel langer (7 wkn). Succes met afwachten! Hier alles prima, had vorig weekend veel rug- en buikpijn en onze uk heeft van zondag tot donderdag aan dezelfde kant gelegen dus leek wel alsof hij al vast zat in het bekken. Toen besloot mijnheer dat hij daar nog niet aan toe was, sinds donderdag draait hij weer regelmatig, betekent helaas ook dat ik weer las heb van maagzuur en benauwdheid (die longen komen aardig in de knel...). Later weer meer ladies, geniet van het weekend! Neeke
Ben gisteren voor echo geweest in het ZH van de schildklier, alles heeft de normale verhoudingen, maandag terug voor te zien of er nog een bloedname moet gedaan worden. Verder is m'n keel nu weer perten aan het spelen, maar zal nog we eens overgaan zeker?
hallo hallo, het is hier idd errug rustig zeg! ff snel een update van mij: de vloer ligt er zo goed als in, de woonkamer, keuken en gang zijn gelegd, alleen de slaapkamers nog, maar het is een schitterend resultaat geworden, zijn er blij mee! verder nog weinig tekenen van ongi, wel wat last van andere dingetjes sinds gisteravond eigenlijk: - heb last van het zuur wat omhoog komt - kan moeilijk naar de wc - wel veel plassen vandaag -afscheiding word vochtiger, máár moet er eerlijk bijzeggen dat ik vanavond een klein beetje heel lichtbruine afscheiding erbij had zitten, niet op wcpapier, alleen verdwaald in broekje hihi, lekker smerig... Maar weet nou eigenlijk niet of het normaal is dat als je menstruatie eraan komt dat je afscheiding dan weer vochtiger word? Weten jullie dat? oh en als laatste: gisteren lagen we in bed en toen zei ik tegen mijn man dat ik hoop dat die ongi snel komt, dan weet ik dat alles weer gewoon werkt en kunnen we verder, toen zei mariaatjeman het volgende: "heb zomaar het idee dat je helemaal niet meer ongesteld ga worden" snuggere ik: hoezo, wat bedoel je? denk je dat ik weer zwanger ben dan? hij: ja, dat denk ik... hmmm, ik zei dat ik dat niet dacht en dat het gewoon eraan komt en het liefst vandaag nog ipv morgen hahaha. Ach, zoek er verder niks achter hoor, probeer beetje nuchter te blijven, maar af en toe is dat voor fantasierijke mariaatje niet makkelijk... oh en had ik al gezegd dat 2 van de 3 katten erg aanhankelijk zijn? meiden, van de week reactie op de rest! Marla, waar hang je uit meid?
Heej, ff snel update van mij, mijn keel is pijnlijk, en mijn stem is kapot. Dus ik duik mijn bed in met een paracetamol en hoop morgen weer wat beter te zijn. Gisteren nog wel even uit geweest maar om half 12 had ik het gehad en vandaag naar Breda gaan shoppen en daarna snel op de bank. Liefs Anette
JEETJE ANETTE je hebt het toch niet van me overgekregen he een cybergriepje met keelontsteking, oorontsteking en overspannen en geirriteerde stembanden?
Zico, nee hoor, heb een goede virusscan en die houdt alle soorten virussen tegen, haha maar als het niet erger wordt dan dit vind ik het prima. Heb lekker de verwarming aangezet een een lekkere trui aan dus een rustig zondagje vandaag. Mariaatje, ik hoop dat je man gelijk heeft, ben benieuwd hoor, duim voor je. Wat betreft die afscheiding, geen idee, ik weet het echt niet. Neeke, jouw beebje wilde nog even alles goed bekijken daar binnen voordat ie zijn veilige huisje gaat verlaten. Doe rustig aan want daar zijn deze weken ook wel voor bedoeld denk ik. marla, hoe is het met je of ben je druk bezig met inkopen doen? Volgens mij gaf jij de tip om naar kidsfactory te gaan. Zijn we gisteren even geweest, leuke winkel, veel ideeen opgedaan daar. En een heel mooi dekentje gekocht voor in het bedje. Nu nog een lakentje erbij zoeken. hoeveel dekentjes en lakentjes heb je nodig? En hoeveel ankleedkussenhoezen? Ik heb echt geen idee. Jette, wanneer ging jij ook al weer met verlof? Was dat niet ongeveer tegelijk met mij? 28 december (ik stop 6 weken van tevoren en ik meen jij 4) Fijne zondag nog. Groejes Anette
Hee Anette, Lastig he, inschatten hoeveel je nodig hebt! Ik ging altijd uit van minimaal 3 stuks voor lakentjes en aankleedkussen-hoezen: een in de was, een in gebruik en een in de kast... Maar wat extra is wel handig want voor je het weet wordt zo'n aankleedkussen 2-3 keer op een dag ondergepoept of geplast . Ach ja, dan kun je er ook gewoon een handdoek overheen leggen... En ik had altijd een hydrofielluier over de hoes liggen, voor de kleine ongelukjes, dan hoeft niet steeds die hoes in de was. Welterusten dames, jullie zullen me de komende tijd wel vaker hier zien! Liefs Neeke
Hey meiden allemaal lekker aan het shoppen geloof ik, ik ben ook al aan het inkopen hoor, dit weekend hebben we de kinderkamer opgehaald, staat nu uitgestald in de gang, wat prachtig, ben er helemaal verliefd op! Vindt het nog mooier dan dat ik me herrinnerde! Jetteman is zondag begonnen met de kinderkamer te voorstrijken, vanavond begint hij met de eerste kleur sierpleister aan te brengen! oei oei kan niet wachten om de meubels er in te zetten! Verder hier alles wel redelijk in de grip, jetteman heeft zich wat afgesloten voor het gevoel voor dat zijn moeder in het ziekenhuis ligt! Zijn franchisegever stalkt hem elke dag met mailtjes, dreigementen etc. Ik had vanmorgen ook al weer 2 mails van hem in mijn mailbox dat wanneer hij niet zou gaan werken deze week voor hem er hem boetes en schadeclaims boven het hoofd zouden hangen! Ik hoop maar dat de advocaat een beetje voort maakt en dat we er een zaak van kunnen maken! Maar we laten ons niet van de wijs brengen, de beslissing is genomen, het is voorbij met het franchisse gebeuren, hij gaat volkomen zelfstandig verder! Miriam hoe gaat het met je misselijkheid? Liefs jette
jette, jullie zijn niet alleen kerjeus hoe jullie babykamertje eruit zal zien, hier ook zo'n kerjeuse
Jette, goed dat Jetteman zich ziek meldt: allereerst moet hij aan zichzelf denken; er is zoveel in zijn leven gebeurd het laatste jaar en dat houdt geen mens vol. Wel heel fijn dat hij er niet alleen voorstaat en dat er meer franchisers zijn die weg willen: dat maakt het vast en zeker makkelijker voor hem. Ben blij om te lezen dat hij het gedoe rondom zijn moeder iets achter zich kan laten. Toch is het natuurlijk ontzettend moeilijk voor hem. Juist op deze momenten wordt hij erg herinnerd aan de situatie zoals die thuis vroeger was. Sommige mensen zouden geen kinderen moeten hebben gehad: die maken er maar een potje van. Is de verwachting dat zijn moeder nog beter wordt? Volgens mij kun je dingen pas afsluiten als je de situatie voor je zelf kunt accepteren: helaas kun je het verleden niet meer veranderen en dat is soms erg frustrerend. Vaak zie je dat het gedrag van zijn ouders al meerdere generaties in de familie voorkomt en volgens mij is Jetteman de aangewezen persoon om hier verandering in te brengen: hij heeft de kracht en de macht om het met zijn dochtertje anders aan te pakken en dat zal hij zeker doen. Een hele dikke knuffel voor Jetteman! Hopelijk brengt het kinderkamertje wat afleiding. Mariaatje, ik snap heel goed dat je je echofoto's niet wil verwijderen uit je fotoalbum: gewoon laten staan, hoor. Ik heb de echofoto's van mijn vorige vruchtje ook nog steeds in een map zitten, die ik telkens zie als ik de kast open doe. Zo ontken ik het niet. Ik moest wel slikken toen ik jouw foto's zag, zo ontzettend jammer en zielig dat jouw vruchtje nooit geboren heeft mogen worden. Maarrehhhh.... je maakt het nu wel heel spannend! Het zou zoooo gaaf zijn als je zwanger zou zijn. Ik hoop enorm dat het voorgevoel van je man uitkomt. Ik duim me gek, hoor. Mijn afscheiding was trouwens niet te lezen vlak na de curettage: het was zo anders dan normaal. Jullie gaan wel echt als een tierelier met de "verbouwing": wel leuk, hoor, om een mooie nieuwe vloer te hebben. Miriam, ik kan het gevoel van jouw man ook heel goed begrijpen: jullie hebben ook veel ellende gehad rondom de miskramen en nu heb je de onzekerheid en lichamelijke ongemakken van de eerste weken van een nieuwe zwangerschap. Maar als je straks wat verder bent en alles is goed, dan zul je zien hoe leuk hij het allemaal vindt: dan breken de goede tijden aan! Wat ongelooflijk rot dat je nog steeds bloed spuugt. Gelukkig houdt de HA je goed onder controle. Dank je wel voor je lieve woorden over mijn echofoto. Hey Anette, nog gefeliciteeerd met je goede echo: nu is wel zeker dat jullie kleine meisje helemaal gezond is. Was ze nog veel veranderd in twee weken tijd? Achteraf is het natuurlijk wel geweldig om haar 3 weken achter elkaar te kunnen zien. Ik was dat inderdaad van de Kidsfactory. Echt leuk, he, om daar eens rond te struinen: je wordt er helemaal hebberig van en kunt er wel leuke ideeen opdoen. Welke kleur heeft het dekentje wat je hebt gekocht? (misschien kan ik het me nog wel herinneren). Trouwens, je stem kraakt wel erg, hoor, ik kan je nauwelijks verstaan. Volgens mij moet je je virusscanner eens upgraden. Beterschap! Ook jij heel erg bedankt, lieve Chantal voor je mooie woorden over mijn echo. (hier spreekt een trotse mama). Hoe was je training? Wel een heel leuk en leerzaam onderwerp: dus vanaf nu praat jij ons helemaal onder de tafel, haha. Wat gaaf dat jullie binnenkort een optreden in de kroeg hebben: ik wil inderdaad wel een handtekening, hoor, oh ja, en we verwachten wel een geluidsfragment in je album. Is dat optreden in Paradiso weer hetzelfde als vorig jaar? Wat ga je deze keer zingen? Hoe is het nou met je man: is hij er nogmaals op teruggekomen of is het niet meer ter sprake gekomen? Hey lieve Neeke, je zwangerschapsverlof is aangebroken! Zal wel moeilijk zijn voor zo'n actieveling als jij. Geniet ervan! Je hebt er wel mooi weer bij. Loop je nog steeds op je hoge hakken zonder te waggelen? Moet je nog veel regelen voordat de baby is geboren of kun je rustig achterover hangen? Ik heb zelf nog maar 1 rompertje gekocht en de rest gekregen, wel handig, hoor. Oh Neeke, het dringt momenteel heel erg tot me door dat ik zwanger ben: ik geniet er momenteel met volle teugen van en voel me zoooo gelukkig en bevoorrecht. Als ik het goed onthouden heb, dan begon bij jou het genieten ook pas na de 20-weken echo, toch? Haha, ik moet wel lachen om jouw Ukkie hoor, volgens mij is het net zo'n actieveling als zijn moeder: wat wil je ook als je nu nog loopt als een kievit, hihi. Hey Zico, heel veel beterschap met je zwoele stem toegewenst! Nu maar hopen dat je stem afrodiserend werkt op je man met als gevolg een mooie zicobaby. Nee meid, wel heel vervelend dat je lichamelijk zo aan het sukkelen bent. Hopelijk voel je je snel weer beter. Wel fijn dat ze niets afwijkend aan je schildklier hebben gevonden. Nu maar hopen dat ze geen verder bloedonderzoek te hoeven doen, maar dat alles echt goed is. Heb je nog wat van je werk gehoord? Trouwens, je moet geloof ik ondertiteld worden: wat betekent kerjeus? Is dat nieuwsgierig? Grappig, woord, hoor. Ik heb echt een heel druk weekend achter de rug: zaterdag kwamen vrienden eten met hun zoontje en gisteren mijn zus en haar familie, 5 man sterk. Ik heb flink achter het fornuis gestaan, tussendoor nog wat zwangerschapskleding gekocht, maar het leukste was er nu al uit, een flinke boswandeling gemaakt en vooral afgewassen, afgewassen en nog eens afgewassen; Pffff..... ben echt zo stijf als een plank; het valt zelfs mijn groepsleden vandaag op. (op zijn twents gezegd: k bin stief in t kruus -> Miriam, dat versta jij wel, he? ) Oh ja en ik had nog een mooi staaltje van zwangerschapsdementie: ik dacht dat ik een pak karnemelk mee naar mijn werk had genomen, maar toen ik het in mijn werk-koelkast wilde zetten, bleek het een pak yoghurt te zijn, haha. Gaat lekker, he? Liefs, Marla