dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    hahhahaa ja marla kerjeus is nieuwsgierig, ik met m'n belgisch taaltje he

2. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    thanks voor de opbeurende woorden marla, ik denk dat je gelijk hebt dat jetteman de aangewezen persoon is om de dingen te doorbreken!
    Het gaat het met gemak lukken zegt ie zelf!

We weten niet of zijn moeder aan de beterende hand is, er is een contactpersoon aangewezen en doordat alle kinderen gezegd hebben er niets mee te willen worden we niet op de hoogte gehouden!

Tja met zijn werk gaat moeizaam, ze wilden hem vanmorgen naar de arbo dokter hebben, een vriendje van hun, dus jetteman heeft aangegeven dat zij hem dat niet kunnen verplichten op basis van de gezagsverhoudingen ( hij is niet bij hun in dienst) maar dat jetteman best bereid is om naar een arts te gaan maar dan iemand die onafhankelijk is!

Het is wel stressig hoor steeds berichtjes en mailjtes, maar ja nog even volhouden!
    Dan kunnen we het uit handen geven aan de advocaat!

liefs
    jette

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    haha marla ja ik weet wat je bedoelt hihi
    en mischien een optie een vaatwasser heerlijk dan hoef je niet meer af te wassen heerlijk is dat.

verder dames kom ik echt nog eens op jullie terug maar nu eerst even kleine update.
    heb gister alles voor het eerst binnen gehouden goed he.
    slapen is momenteel bagger kom slecht in slaap en blijf niet in slaap maar ja.
    nog anderhalve week dan mag ik weer op voor een echo vind het toch wel eng heb nu 11 weken er op staan maar de eerste keer ging het pas mis met 13 weken dus begin het nu weer te knijpen juist ook omdat ik dus gister alles heb binnen gehouden. het is ook niet snel goed he dom van ons he.
    probeer toch tte blijven ontspannen.
    dikke knuffel aan iedereen.
    liefs miriam

4. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey miriam wat goed van je en ook voor je dat je gisteren alles binnen hebt gehouden, ik had dat ook, langzaamaan werd het spugen minder, tot een punt dat je niet meer hoeft te spugen, je bent er nog niet meis, maar het komt heus wel!

Anette, ja ik ben vanaf eind december ook lekker thuis, begin me er steeds meer op te verheugen, raar he, die workalholic jette die zich er op verheugt om thuis te zijn!
    Heerlijk vooruitzicht!

Ik heb geloof ik geluk, want de ons bedrijf is officieel van ik geloof 19 december al gesloten, dus.......... nog een weekje erbij, kan zijn dat ik nog wel door ga werken anders kost het me behoorlijk wat dagen, nou ja moet maar kijken of ik het nog op kan brengen om me dan naar het werk te slepen! hi hih !

jette

5. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Grappig, hoor, Zico, dat belgische taaltje: ik heb hier best wat belgische collega's rondlopen, maar kerjeus kende ik nog niet, haha.

Nou Jette, dat er geen kind is dat contact met je schoonmoeder wil, zegt al heel veel. Maar goed, misschien geeft het Jetteman wel veel rust om bewust de keuze te hebben gemaakt om niet naar het ziekenhuis te gaan. Als je twijfelt, dan maakt dat natuurlijk ook heel onrustig.

Pfff.. en wat een gedoe met die arboarts. Moet je daar weer achteraan. Kan me voorstellen dat het stressig is om de hele tijd op je hoede te zijn en je te moeten verdedigen.

Hoe gaat het trouwens met je moeder? Je schrijft wat minder over haar. Is dat een teken dat het langzamerhand weer wat beter gaat? Kijkt ze nog zo uit naar haar kleinkind?
    Is je vader wat bijgetrokken, want dat is ook niet moeder's makkelijkste, als ik jouw verhalen zo lees.

Nee, lieve Miriam, het is helemaal niet dom van je dat je een beetje onzeker wordt nu de termijn nadert waarop het de vorige keer is misgegaan. Dat is een natuurlijke reactie en als je dan ook nog eens eten binnenhoudt, terwijl dat de andere dagen niet is gelukt, dan slaat de twijfel toe.
    Ik herken het enorm. Mijn vruchtje is de vorige keer overleden met 10 weken en 1 dag (kwam er met 12 weken achter) en toen ik een paar dagen voor die termijn zat, namen mijn symptomen af (net als die keer dat het misging). Ik was veel minder misselijk, werd niet zo misselijk van de toner van de printer, alles leek weer beter te smaken: wat ben ik bang geweest. Ik ging er dan ook vanuit dat het weer mis was en heb een spoedecho aangevraagd, omdat ik het nog geen dag meer kon volhouden. Groot was onze verbazing dat het kleintje gewoon vrolijk spartelde en nog eens extra op en neer stuiterde. De gyn vertelde dat ze wel vaker hoorde dat symptomen rond die termijn verdwenen: dat kon aan de ene kant door stress komen (in mijn geval), maar ook doordat je hcg al wat af kan nemen. Jij bent nu 11 weken en dat zou op jou van toepassing kunnen zijn.

Ja, lieve Miriam, je moet helaas door de komende weken heen: dat kan heel eng worden en je bent heel erg gebrand op "bewijs" dat het fout zit. Probeer aan het goede basis gevoel dat je over deze zwangerschap hebt, vast te houden, hoe moeilijk dat ook is. Wij sleuren je er wel doorheen: die veilige overkant met babykamers en kinderbedjes komt ook voor jou dichterbij.

Uuuh, ik durf het bijna niet te zeggen, maar we hebben zelfs een afwasmachine: had alleen mijn goede servies enzo gebruikt en dat stop ik er liever niet in. :oops: ("dan moet je het ook maar zelf weten, Marla" Jaja ;))

Liefs,
    van een luie Marla

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    hallo meiden, ff snel weer, morgen reageer ik weer op iedereen.

Het huisje ziet er weer spik en span uit, alleen de "baby-kamer" doen we later, daar staat nu onze linnenkast en als onze slaapkamer over 2 weken komt, dan kan ik eerst alle kleren overgooien en de oude kast gelijk weggooien, dan kan de vloer er gemakkelijk in zonder schuifwerk enzo.

Nog steeds geen tekenen van ongi. Heb vandaag een test gekocht, maar ben er nog niet over uit of ik al ga testen. Ergens denk ik dat ik weer zwanger ben, omdat ik heel veel moet plassen. Maar verder heb ik geen symptonen, mijn borsten zijn gewoon normaal en dat was de 1e keer toch wel anders. Afscheiding is nu weer afgenomen, dus ik snap er niks meer van. "MAar ik hou jullie op de hoogte hoor, als ik morgenochtend ineens besluit te gaan testen, dan zijn jullie de eerste die het horen!

Ik ga nu gezellig bij mijn vriendinnetje langs, tot morgen!

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    ohhhhhhhhhhh mariaatje dat zou fijn nieuws zijn dat ge zwanger zou zijn, ga enorm voor jullie duimen.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Zo, veel gepraat vandaag..

Mariaatje, de duimen draaien hoor.

Neeke, ik ga maar een hoop hydrofiel luiers inslaan denk ik, ik hoorde vandaag dat je deze erg veel gebruikt. Mag jij trouwens een kruikenzak gebruiken? Ik hoorde dat dat te warm zou zijn en dat de kruik in een... hydrofiele luier wordt gedaan.
    Ben je een beetje aan het genieten van je verlof of moeten er nog veel dingen gebeuren?

Jette, ik lees nog dat je het zo eng vond om dingen te kopen, net of dat nog niet zo heel lang geleden is. Nu lekker bezig met het kamertje, leuk zeg, ik heb er ook al zin in. Maak je ook foto´s?
    Die mailtjes moet je niet weggooien hoor, je weet maar nooit waar je ze nog voor nodig kunt hebben. Wel heel vervelend zeg, bah, zo´n mensen moet je toch eens goed de waarheid kunnen zeggen. Succes ermee
    Fijn dat er een beslissing is gemaakt, geeft voor Jetteman ook meer rust denk ik.

Marla, je zult het niet geloven maar as donderdag hebben we een pretecho staan, dus we mogen vanaf volgende week afkicken. We zeiden al tegen elkaar dat er misschien weer iets niet te zien is en dat we volgende week weer terug mogen. Oh, ik heb nu zo´n zin om zelf een echopraktijk op te gaan zetten. De basisopleiding heb ik al en het idee blijft maar spoken. Ach ja, dromen moet je hebben.
    Ik heb een foto van het dekentje in mijn album gezet. Misschien is het helemaal niet je smaak maar ik vind hem zo leuk, haha dat je verliefd kunt worden op een dekentje. Niet normaal toch?
    En het genieten, hier ook hoor. Volgens mijn vk is dat heel vaak pas na de 20 weken omdat je dan ook vaker je kindje kunt voelen, of hier mijn hele buik ziet bewegen. Moesten er gisteren zo om lachen.
    Geniet ze hoor, heerlijk toch.

Zico, weer een nieuw woord geleerd, zo zie je maar weer. Voel je je al weer wat beter?

miriam, als je eens terug gaat lezen hoe wij waren (ik spreek even over wij, sorry dames) in het begin van onze zwangerschap lees je dat het blijkbaar toch heel normaal is dat je onzeker bent. Komt goed hoor, echt waar en dat je symptomen wat afnemen kan echt! Je let nu ook echt overal op dus alles valt op. We duimen voor je en je kleintje zit volgende week met zijn duimpje omhoog! Of haar natuurlijk

Ik ga weer op de bank liggen, mijn vriend weet zeker dat ik over 2 dagen ziek in bed lig, ben ik toch echt niet van plan. Nnu gaat het nog wel al klink ik echt als een krant. Ik laat me dan ook maar lekker verwennen.
    Lekker warme chocolademelk mmm, wij vrouwen vinden dat lekker (spreek ook maar even voor ons meisje :) )

liefs Anette

9. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey mariaatje, ben erg benieuwd of er al nieuws is!
    Mijn duimen draaien overuren!

Tja marla, het klopt ik praat wat minder over mijn moeder, dat komt dat er eigenlijk best wel weer regelmaat in haar leven zit :oops: waar ik heel blij mee ben hoor, maar ik merk ook dat je dan met'zn allen probeert het leven weer op te pakken!
    En bij ons spelen er nu weer zoveel dingen dat ik af en toe vergeet jullie op de hoogte te houden van haar ontwikkelingen!

Maar nu update van mijn moedertje, het gaat eigenlijk best erg goed, vindt ik tenminste, de artsen in het ziekenhuis denken dat de holtes waar zich het etter en pus bevindt kleiner worden, er komt ook steeds minder troep uit bij de spoelingen, erg goed teken dus, vandaag krijgt ze een scan om te kijken of het er op beeld net zo uit ziet!

Wel heeft ze momenteel weer problemen met haar ontlasting, gaat weer megamoeilijk, is ze gisteren naar de huisarts geweest daarvoor, ze heeft een echo van haar darmen gehad en alles zag er zeer goed uit, positief bericht dus!
    Ze krijgt nu iets om de ontlasting op gang te helpen!

S'morgens voelt ze zich niet zo, maar toch gaat het steeds een beetje beter, ze helpt mee in de huishouding, eten koken, ook haar eetlust wordt weer veel beter!
    Ze doen samen boodschappen, ze wandelt elke dag!
    Ik vindt het heel goed dat wat ze allemaal doet!

Ze kijkt heel erg uit naar haar kleinkind, ik moest er zuinig op zijn zei ze laatst :D !
    Ik hoop maar dat ze goed genoeg zal zijn om 1 dag op te passen, ze verheugd zich daar zo op, het zou een teleurstelling zijn als dat niet kon!

Ze kan niet wachten om de babykamer te komen bekijken!

Tja en mijn vader, hij blijft mijn vader he, ik bedoel maar die verandert niet zo gauw meer, ach valt best mee te leven, soms moet je hem even terecht zetten :D !

liefs
    jette

10. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Goh Mariaatje, dat wordt echt spannend. Heb je al zwangerschapstesten in huis gehaald? Je kunt wel het beste met ochtendurine testen.
    Hier is iemand die heel hard voor je duimt. (ik krijg er RSI-duimen van ;)).
    Hoe gaat het verder met je, geestelijk gezien dan?

En Zico, hoe verwerk jij je miskraam?

Haha Anette, jullie zijn echt 2 grote echoverslaafden! Volgens mij hebben jullie de kleine gewoon geinstrueerd: "ja, leg je handje maar voor je lip, dan mogen wij nog een keer terugkomen" en "ga maar flink bewegen als ze je hartkamertje willen bekijken, dan kunnen ze het lekker niet goed zien". (grapje, hoor). Vind je het ergens nou niet jammer dat je al zo snel weer een pretecho hebt of ga je nog een nieuwe in laten plannen? Ik kan je gevoel over een eigen echo-praktijk helemaal voorstellen. Zelfs mij lijkt het tegenwoordig geweldig om VK te zijn, terwijl ik daar eerst niet aan moest denken en ik er helemaal niet tegen kan om in het holst van de nacht uit mijn warme bedje te moeten stappen.
    Maar goed, als je een eigen echopraktijk hebt, dan kun je je werktijden wel indelen.
    Trouwens, wat een schattig dekentje: ik kan me helemaal voorstellen dat je er verliefd op bent geworden. En je kamertje maak je pas echt af met leuke assecoires. Kun je je nog die soort grote witte letterbakken herinneren die bij de Kidsfactory aan de muur hingen met een barokkenlijst erom heen? Die wil Marlaman zelf maken: hij heeft er de materialen al voor aangeschaft. Lijkt me heel leuk om zoiets aan de muur te hebben hangen.
    Ik ben sinds ik zwanger ben ook zo dol op chocolade: tja, die meisjes, he? (of zal het een tekort aan sex zijn, hihi ;) ).

En lieve Jette, fijn om te horen dat je moeder het zo goed doet: geweldig dat er minder pus enzo in haar holtes zit en dat de spoelingen ook steeds minder vervuild zijn. Ik kan me goed voorstellen dat haar genezing wel wat tijd in beslag neemt. Wordt ze wel weer helemaal de oude, of zit dat er uberhaupt niet in?
    Ik denk dat jouw droom over je oma en moeder van laatst echt wel een teken was dat ze vanaf toen zou opknappen en dat je oma voor haar zorgt. En natuurlijk helpt het ook wel dat ze iets heeft om naar uit te kijken: een lief kleindochtertje. Weet zij trouwens ook dat het een meisje wordt of houd je dat nog geheim?
    Haha, gelukkig heb je je vader wel in toom.

Oh ja, ik had dit weekend allerlei zwangerschapsbladen gekregen en kwam er achter dat de Jonge gezinnen beurs van 1 - 4 november in Utrecht wordt gehouden. Misschien wel leuk voor de zwangeren onder ons? Wij willen er op 2 november naartoe. Ik wil graag de babycook kopen (daarmee kun je in no-time een gezond prutje voor de baby op tafel zetten) en krijg daar dan een gratis kookboek twv 20 euro bij. Hadden jullie er al van gehoord?

Liefs,
    Marla

11. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he marla, op dit moment heeft het een mooi plaatske gekregen, langs de ene kant kant ik niet snel genoeg terug zwanger zijn , maar langs de andere kant denk ik van het zal toch weer een hele tijd gaan duren, dat gevoel heb ik.

Hopelijk zit m'n gevoel verkeerd.

12. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

IK STA MET EEN POSITIEVE DIGITALE CLEAR BLUE IN MIJN HANDEN DIE DUIDELIJK ZWANGER AANGEEFT!

Maar ben nu in twijfel....heb na de curettage niet meer getest om te checken of het hormoon uit mijn lichaam is, durf nog niet blij te zijn!

Wat denken jullie? :D :D

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Ha marla, toevallig hebben wij ook het plan om op 2 november naar de jonge gezinnen beurs te gaan. Lijkt me erg leuk en omdat ik het vorig jaar de negenmaandenbeurs al heb gemist (was toen nog maar net zwanger) en de volgende keer bijna uitgerekent.
    Ja, we hebben instructies gegeven aan onze beeb maar dan lijkt ze niet op ons, luistert dan wel heel goed.
    Op zich vind ik het wel jammer dat we nu weer echo hebben maar ik heb ook niet veel zin om het te verzetten, dan zit je toch volgende week of de week erna, scheelt neit zo heel veel dus.
    Leuk dat Marlaman zo´n bak zelf gaat maken, kun je ook veel mee denk ik en het is ook iets blijvends.
    Deel je het resultaat met ons?

Jette, fijn om te horen dat het steeds beter met je moeder gaat, geeft voor jullie ook rust.
    Goed van haar dat ze de dingen weer oppakt, en die ochtend komt wel hoor.
    WEl vervelend van de darmen, kan natuurlijk altijd wel voorkomen maar gelukkig was alles goed volgens het onderzoek.

En nu kijk ik op de volgende bladzijde en wat zie ik daar......................
    MARIAATJE, ik denk toch echt dat ik je mag gaan FELICITEREN! Volgens mij is het hcg vrijwel meteen weg. Anders even de vk bellen? Zou ik doen hoor, heb je niet meer getest na de mk?
    Succes hoor en hou ons op de hoogte.
    En heeft je mannetje toch gelijk!

Liefs Anette

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Lieve anette,

ik heb idd niet meer getest na de curettage, nu achteraf denk ik stom, stom, stom.
    Heb net al het ziekenhuis gebeld en de verpleegkundige heeft overleg gepleegd met de gynaecoloog en die feliciteerde me! :D Ze had het wel over "hoogstwaarschijnlijk is dit een nieuwe zwangerschap en de gyn feliciteert je". Jeee, zeg, ik ben helemaal beduusd, durf ook nog niet blij te zijn.

In ieder geval rekende de gyn vanaf de dag van de curettage, dus 13 september, dus dan ben ik nu 4 weken zwanger!
    over 2 weken mag ik een afspraak magen voor de echo.

Maar dan ben ik theoretisch 6 weken zwanger, maar het vruchtje is dan toch kleiner? hoe kunnen ze dan al hartactie zien?

En idd, mijn mannetje had gelijk, tsjeeee.....ik kan het nog steeds niet geloven!

15. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Ooooh Mariaatje, je zegt dat de test DUIDELIJK zwanger aangeeft. Je curettage is nou 4 weken geleden, toch? Je zou dan verwachten dat het hcg wel ongeveer uit je lichaam is, maar helemaal zeker weten doe ik dat niet. Ik heb begrepen dat het toch nog wel even in je bloed/urine kan zitten. Toch vraag ik me af of je wel zo'n duidelijk positieve test zou hebben gehad, als het nog "oud" hcg zou betreffen.
    Ik denk dat de kans heel groot is dat je opnieuw zwanger bent, maar als ik jou was, dan zou ik even contact opnemen met de HA en de situatie voorleggen. Dan weet je het tenminste zeker.

Dus vanaf hier een voorzichtige gefeliciteerd (hoewel ik toch echt denk dat je opnieuw zwanger bent. Dat zou wel helemaal geweeeeldig zijn).

Zou je een foto van de test in je album kunnen / willen plaatsen?

Hey Zico, fijn om te lezen dat je het een beetje een plekje kunt geven. De site helpt daar wel bij, he? En wat je verwachting over opnieuw zwanger worden betreft: het kan inderdaad een voorgevoel zijn, maar het kan ook wel zo zijn dat je denkt dat het lang gaat duren en dat je het wat negatief benadert. (ik weet niet hoe je normaal in het leven staat: ga je van het negatieve uit, of juist niet, en komt je voorgevoel vaak uit?)

Hey Anette, wat grappig dat jij ook naar de jonge gezinnen beurs gaat! Volgens mij moet ik op de gratis echo afdeling zijn om jou daar te zien liggen, haha. (flauw grapje, hoor).
    Heb jij nog een speciale reden waarom je gaat of ga je gewoon om eens te kijken? Ik heb volgens mij ook nogal wat korting bonnen in mijn beursboekje gevonden (die zat gratis bij zo'n zwangerschapsblad). Het zal er wel poepiedruk zijn, maar goed, het is vast heel leuk: ik heb er nu al zin in.
    Ik begrijp heel goed dat je niet zo'n zin hebt om die echo weer te verzetten: ach, je begint je dochter zo langzamerhand wel te kennen, hihi.
    Is het een 4d echo? Ik denk niet dat wij nog een pretecho aanvragen: ik heb er inmiddels al wel 6 gehad (jij bent vast recordhoudster) en op zo'n 4d echo zie je wel heel duidelijk hoe je kindje eruit komt te zien en ik wil nog iets van een verrassing hebben. Maar goed, dat zeg ik nu, maar ik weet niet hoe ik er over 3 weken over denk. (en het is natuurlijk ook wel HEEl erg leuk om het gezichtje al zo goed te kunnen zien :D )

Jette (en Mariaatje, hihi) ga jij ook naar die beurs?

Liefs,
    Marla

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    lieve marla, onze berichtjes hebben elkaar gekruist!

heb geen foto van de test gemaakt, is zo'n digitale die zegt of het woord ZWANGER of de woorden NIET ZWANGER. en hij zei toch echt alleen ZWANGER hihihihi maar ik durf nog niet te juichen... :oops:

17. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Hey Mariaatje, misschien zou ik wel een paar niet-digitale testen kopen, als ik jou was en er eentje morgen doen en de ander over een paar dagen. Als het streepje duidelijk wordt, dan is het zeker weten een nieuwe zwangerschap en hoef je niet 2 weken in onzekerheid te zitten en dan kun je volop juichen!

In dat geval zou ik om eerlijk te zijn geen echo over 2 weken willen: je zit dan net rond de termijn dat het hartje voor het eerst gaat kloppen. Stel dat je eisprong wat later was, dan maakt dat je alleen maar onzeker. Misschien kun je de echo dan een week (of zelfs wel 2, als je dat volhoudt) uitstellen.

Mijn eerste echo was met 6 weken en 6 dagen (mijn ziekenhuis wilde geen eerder echo's laten maken) en ik wist wel precies wanneer mijn eisprong was geweest, dus wel ongeveer hoe lang ik zwanger zou moeten zijn. Ik zag toen een mooi knipperlichtje.

Ooooh Mariaatje, wat geweldig allemaal voor je en als de gyn als zegt dat het waarschijnlijk een nieuwe zwangerschap is, dan is dat het vast voor 90 procent. (maar goed, ik begrijp wel dat je voor 100 procent zekerheid wil ;))

Liefs,
    van een hele blije Marla

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Mariaatje, ik denk toch echt dat je weer zwanger bent. Ik weet niet hoe het ziet met de echo´s maar een echo kan je wel laten zien of je zwanger bent. Een hartactie is dan denk ik nog niet waarneembaar. Ik kan me voorstellen dat je niet kunt wachten. Pf meid, spannend hoor.
    Wat zegt mariaatjeman?

Marla, ik heb de echoplaats al gereserveerd, hihi. Ik wil er naar toe uit nieuwsgierigheid en om een keertje te kijken. Welk boekje heb je met kortingsbonnen? Die ga ik dan denk ik ook even bemachtigen.
    ik hoop ook nog wat ideetjes op te doen, misschien valt het ook wel tegen hoor.
    Oh, het is een 3d echo. Ik heb ook getwijfelt of ik het wel wilde of niet maar ben er ook vanuit gegaan dat we maar 1 echo met de 20 weken kregen. Nou, jij met 6 echo´s dat is toch ook wel een hoeveelheid hoor. Ik zat net te tellen en kom op 9 tot nu toe. Eentje omdat de vk het hartje niet kon vinden en nog eentje met mijn bloeding een paar weken terug.

Ik ga even naar mijn ouders om een boterham te eten, doe ik altijd op dinsdag, wel gezellig

Liefs Anette

Mariaatje, kun je het nog een beetje houden daar? Ik geloof dat ik jouw verbazing en vreugde hier kan voelen..

19. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    van harte gefeliciteerd mariaatje, ik denk dat je zwanger bent meis, het spat gewoon van het scherm!
    Het is wel enorm snel hoor na je MK, maar geweldig meis, ik ben hardstikke blij voor je!

Ik weet nog niet of ik naar die beurs ga, heb moeite met langdurig lopen / slenteren, krijg daar enorm last van mijn rug van!

Liefs
    jette

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Ik denk zelf ook wel dat ik de echo iets later wil, wil geen onzeker echo op dit moment, dat kan ik niet aan denk ik.

Mariaatjeman is ook blij, maar allebei durven we nog niet te hoog van de toren te blazen zeg maar. Hoop alleen maar dat de eerste 12 weken heeeel snel voorbij vliegen hihi, maar dat zal wel niet!

Share This Page