Miriam meid, laat je niet gek maken! Denk goed om jezelf. Kun je niet al eerder terecht voor een echo? En houd het spugen in de gaten he... Later meer ladies! Neeke
ik sluit me volledig bij marla aan miriam, blijf hoop houden, ik ben er echt van overtuigd dat wat je s'nachts droomt een verwerking is van je angsten en onzekerheden! Volhouden meis, het komt goed! dikke knuffel jette
Eeehh...ik ga toch ineens twijfelen of het allemaal wel klopt... heb een kruidvat test gehaald en net getest en daar krijg ik zo'n vaag lijntje te zien dat je bijna een loep nodig heb. Clear blue digi geeft al 3x zwanger aan....wat moet ik er nu van denken?
mariaatje je bent gewoon zwanger hoor. Marla, de temp is nu hoogte in , we bekijken het nog wel effe verder, kan nog veel gebeuren. Afwachten......
Maria hij zou nu toch wel steeds duidelijker moeten worden Moeilijk hoor kun je geen bloed laten prikken?
Hee lieve dames, Ik zal ook weer eens wat langer posten! Ik sta inderdaad nog in de turbostand Marla maar geloof dat mjin lijf mij nu signalen probeert te geven dat ik het toch eens wat rustiger aan moet gaan doen. Ben gekweld door hoofdpijn, gelukkig hielpen 2 paracetamols per keer wel maar net iets te kort om het te redden met 6 op een dag. Nu gaat het weer de goede kant op, heb al sinds half elf vanochtend geen pijnstiller meer gehad. Vanochtend gaan zwemmen - ik ben helemaal geen zwemmer, maar het was toch wel lekker en viel niet eens zo tegen. Maar als je dan het water uitkomt voel je je ZWAAR! Wat een gewicht dan, die buik . Deze week nog een ketting uitgezocht van de "erfenis" van mijn oma die in juni is overleden. Elk kleinkind had een bedrag gekregen om zelf wat voor te kopen. Ik heb een hele mooie parelketting gekozen, kan 'm morgen gaan halen. Is voor mij echt een herinnering aan mijn oma, zij droeg ook graag parels maar had geen echte meer. Ben er nu al blij mee! Ik heb ook nog wat andere dingetjes gekregen die echt van haar geweest zijn. Zo jammer dat ze onze tweede niet heeft kunnen zien! Genoeg over mezelf Mariaatje, wat curieus! Ik zou er ook even niks van snappen. Maar als ik naar de tijd van je berichtje kijk heb je niet met ochtendurine getest, of wel? Had je misschien veel gedronken? En Jette heeft ook een week lang vage testen gehad dus het kan best. Het lijkt mij nogal lang na je curettage hoor, om nog positief te testen. Zico, spannend - zijn je borsten altijd zo gevoelig? Ik weet dat mijn temperatuur bij zwangerschap nog net iets hoger kwam te liggen dan normaal bij de eisprong, en dan ongeveer een week na de eisprong. Ik duim voor je! Trouwens, ik ben ook een bijna-Belg: opgegroeid in Maastricht. Jette, zag op het andere topic (geloof ik - sorry dames ben echt een warhoofd) dat het even tegenzit met het werk van Jetteman. Niet leuk! Gelukkig gaat het met je moeder de goede kant op. Voordat zij gaat oppassen ben je alweer een half jaar verder zo ongeveer, tegen die tijd is ze vast weer helemaal de oude! Voel jij je ook zo super? Marla, wat een heerlijke tijd he! En wat bijzonder om je kindje te voelen. Ik heb er altijd heel erg van genoten. Kon wel merken dat ik deze nog veel beter voel dan Thijs, heeft toch wel met de placentaligging te maken. Hihi dus samen met Marlaman naar de Jonge Gezinnenbeurs - denk je dat hij dat trekt?!?! Tsja eigenlijk ook niet zo erg voor mij om niet te gaan, we hebben alles ook wel... Ik wacht alleen nog op een nieuw matrasje van de wieg, ga het nu zelf maar op maat maken anders duurt het veel te lang en is de matras pas klaar als de uk niet meer in de wieg past! Anette, ik moest zo lachen toen ik je berichtje zag over de pretecho! Wel heerlijk hoor, zo vaak je kindje zien. Lag ze met haar hoofdje naar beneden of naar boven? Bij ons lag een handje ook wat in de weg maar toen ik op m'n zij draaide schoof hij z'n handje opzij dus konden we het gezichtje toch nog goed zien. Mooi he, zo'n 3D echo! Vind je het geen bizar idee, dat dit echt het kindje is dat in je buik zit? Wel heel bijzonder! Chantal, hoe is het met jou meid? Bewust even wat minder hier of gewoon heel druk? Hopelijk gaat alles goed met je. Miriam, hou jezelf in de gaten. Je beebje komt niks tekort hoor, maar zelf moet je het ook nog een beetje trekken. Ik hoop dat je je gauw beter voelt. En geen zorgen voor de echo, het gaat dit keer goed! Veel liefs voor alle dames en een fijn weekend! Neeke
Ha meiden, Jette, alles goed? hoe zijn de ontwikkelingen verder met je man's werk? EN miriam, ik weet zeker dat je woensdag een schitterende echo hebt, heb vertrouwen! Hahaha marla, ik moet steeds om jou lachen, dat je op de snelweg in je broek heb gekeken haha, zou best ook een actie van mij kunnen zijn! ik heb gistermiddag dus een kruidvat test gedaan en die gaf een héél vaag lijntje, waardoor ik dus gelijk over de zeik was. Ik vertrouw mijn lichaam niet, hij geeft geen symptonen, niet van een zwangerschap en niet van een ongi, dus ik geloof het allemaal niet zo. Hoewel ik van diverse kanten te horen krijg dat nadat de zwangerschap uit je lichaam is, het hcg ook uit je lichaam is, dus dan betekent het gewoon dat ik opnieuw zwanger ben. maar ik denk dat ik het pas geloof als ik het zie...nog 2 weken geduld hebben dus. En wat er vandaag verder gebeurde: goeie vrienden van ons belden vandaag op dat ze 10 weken zwanger zijn, gisteren een goeie echo gehad en helemaal blij. ze vonden het alleen wel moeilijk om het aan ons te vertellen. mijn reactie was dan ook huilen, huilen, huilen. Ben echt blij voor ze en weet ook niet waarom ik zo huilde, mariaatjeman zei ook, vergeet je even niet dat je weer zwanger bent? das toch leuk, zijn jullie samen zwanger. maar toch, ik kon het niet op die manier zien. eigenlijk liep ik een maand voor op haar en nu een maand achter. Tuurlijk, als het besef er eenmaal echt is dat ik weer zwanger ben dan hoop ik echt dat ik ook blij kan zijn, maar dat heb ik totaal niet. Hoe ging dat bij jullie meiden, toen jullie net weer zwanger waren? wanneer kwam het voorzichtige genieten en blij zijn? Nu ik dit zo schrijf schaam ik me bijna, ik had nooit durven dromen om direct daarna weer zwanger te worden, dat had ik nooit gedacht, maar wat jij ook zei marla, misschien is de miskraam toch te pril en dénk je het een plekje te hebben gegeven, maar ondertussen blijjkt dan maar wel dat het toch dieper zit....pfff, ik ben een beetje in de war, weet het even niet meer....sorry voor de wartaal die ik eruit gooi...
Hee Mariaatje, ik herken je reactie heel goed hoor! Ik liep ook iets voor op een kennisje met mijn vorige zwangerschap, en nu dus 4 maanden op haar achter. Dat bleef heel lang moeilijk voor mij, ook toen ik weer zwanger was. Vooral ook omdat je nu nog zo onzeker bent is het moeilijk om al blij te zijn met je nieuwe zwangerschap. Houd moed! Liefs Neeke
Neeke, wat gaat het opschieten voor jou zeg! nog 3 weekjes! theoretisch kan het eigenlijk elk moment geboren worden toch? spannend zeg! ben zooo benieuwd!
Jep Mariaatje, heel spannend hier - vanaf nu is hij klaar! Dus tussen nu en 5 weken (want het kan ook zo maar 2 weken langer duren...) kunnen we onze kleine uk bewonderen. Ben zo benieuwd naar ons ventje! Fijn weekend nog, Neeke
neeke spannende tijden breken voor je aan. heb vanmorgend na m'n eten moeten braken zeg. Hopelijk is dit een goed teken. Bij onze andere 2 kinderen heb ik 9 maanden gebraakt. Was kerjeus en heb een testje gedaan, , deze 2 de streep is zolicht dat ik twijfel of het een streepje is waar het eigenlijk had moeten komen. We wachten tot donderdag en dan is m'n man voormiddag thuis en gaan we weer testen.
ja er zijn wat strubbelingen op jetteman zijn werk, maar we hebben alles laten uitzoeken en onder het contract kunnen we niet uit, ja dat gaat veel geld kosten en dat willen we dus ook niet, er zijn belangrijkere zaken momenteel, dus besloten dat we ons aan het contract gaan houden het duurt nog 2 jaar, tja klinkt lang, maar jetteman heeft overdag niets met hun te maken, hij krijgt zijn opdrachten via hun maar verder is hij zelfstandig, er zullen natuurlijk nog wel wat strubbelingen volgen maar jetteman heeft zijn keuze gemaakt, hij vindt ons beebje het aller aller allerbelangrijkste en werk is dan bijzaak, lief he! Wel gaat hij nog laten uitzoeken of hij nog wat kan met de bewijzen die hij heeft van het contractuele bedrag wat zij er meer tussen uit halen dan de afgesproken percentages! verder gaat het wel goed met me, tja gisteren last van mij buik gekregen en het is nog niet helemaal over, het is net of ik enorme spierpijn in mijn buik heb niet waar de beeb zich bevind maar in een soort van buitenrand, zouden dat banden kunnen zijn waar alles aan hangt, of mijn darmen? die misschien wat in de knel komen? Iemand hier ervaring mee, als ik plat lag had ik nergens last van maar als ik dan ging staan oei oei oie dan liep ik eerst krom en na een paar passen werd het beter! wel pijnlijk hoor, nu gaat het al weer wat beter! Neeke, spannend hoor het duurt niet lang meer voor je, wat vliegt de tijd toch he? Mariaatje, ik heb ook een dikke week erge vage lijnen gehad hoor, zo vaag dat ik een vergrootglas en een loep nodig was, maar moet je me nu zien....! liefs jette
Hoi allemaal Even snel een berichtje van mij voordat ik ga werken. Jette, wij waren afgelopen zaterdag een dagje weg en op het einde van de dag leek ik wel een oud vrouwtje, kon bijna niet lopen, als ik eenmaal op gang was ging het wel. Een soort spierpijn aan de binnenkant van mijn bovenbenen, zat wel heel hoog. Gisteren last van mijn lies en ik had me bedacht dat het de banden zijn maar het is niet prettig. Vandaag is het een stuk minder, ben benieuwd hoe het is na een dagje werken. Vervelend van het werk van Jetteman maar komt goed weet ik zeker. Mariaatje, als de clearblue zegt zwanger, dan zegt ie dat echt niet voor niks. Ik had in het begin ook echt geen idee dat ik zwanger was, voelde niks. Meid en als je je onzeker voelt zou ik de ha bellen om het hcg te controleren of toch een echo om te kijken hoe en wat. Succes hoor en je onzekerheid is echt heel normaal al voelt dat niet zo. Neeke, ben zo benieuwd naar jullie kleine uk, pff gaat wel snel hoor. Gaat het nog een beetje met je? Wil je thuis of in zkhs bevallen? Zico, spannend zeg, je houdt ons hier wel op de hoogte hoor. Miriam, bijna echo, leuk. Komt helemaal goed hoor, je zult het zien. Zaterdag voelde ik beeb niet zo goed, dat is ook niks, maak ik me meteen weer zorgen. Nu ja, zegt mijn vriend, heeft ze zoiets van laat mama maar even met rust is het weer niet goed. Haha, is ook altijd wat maar ik vind alles nog steeds spannend hoor. Ik hoor de laatste tijd zoveel griezelverhalen, die moeten ze ook niet tegen mij vertellen. Ik ga snel tanden poetsen en weg want anders ben ik te laat, moet denk ik ook nog de ruiten ijsvrij maken, bah, daar heb ik me een hekel aan zeg, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr Liefs Anette
Jette, wat balen zeg dat dat contract nog 2 jaar duurt! maar wel lief dat jetteman zijn vrouw en kind belangrijker vind en dat vind ik een zeer groot pluspunt! Ik moet zeggen dat ik langzaam, heel langzaam ga beseffen dat we weer een kindje krijgen. gisteren goed met mariaatjeman gepraat, we zijn allebei als de dood dat het nog een keer gebeurd, maar we proberen er niet de hele tijd aan te denken, ik wil ook proberen om straks te gaan genieten. ik merk aan mijn buik dat ie weer wat ronder word, je zag bij mij de vorige keer al heel snel mijn buik veranderen, dat waren natuurlijk mijn darmen enzo, maar ik krijg dezelfde vorm alweer, dus dat doet me goed. 6 november mag ik komen voor de 1e echo, vanmorgen zat ik te denken om te vragen of het eerder mag, maar dat heeft geen zin, 6 november ben ik als het goed is 7,5 week en stel dat ik iets korter zwanger ben, dan moet je toch hartactie zien volgens mij, dus ik probeer 2 weken geduld te houden! En jette, ik ga ook niet meer testen, zoals anette ook zegt, die digi zegt niet voor niets zwanger en de gyn en vk van dit forum feliciteerden me, nou, zij zullen het toch wel weten?
Goed zo, Mariaatje. En daarbij wil ik nog even zeggen dat ik het goed van je vind dat je het er met Mariaatjeman over hebt gehad, ik denk dat dat ook wel helpt. Liefs en ik moet nu echt weg, haha, ik zit hier tijd te rekken, zo kom ik nog te laat. Gek he, ik heb de laatste tijd niet meer zoveel zin om te gaan werken, ben ook nog steeds zo moe maar als ik op het werk ben is het wel leuk hoor dus daar ligt het niet aan.
goedzo mariaatje, gewoon rustig afwachten meis! Ik geloof er in dat het goed zit! Ja anette ik had dus die pijn rondom mijn buik heel raar een soort van ring die megazeer deed, er binnen in deed het niet zeer maar als ik dan rechtop moest lopen tjonge jonge dat deed echt zeer! alles wordt natuurlijk ook opgerekt van binnen! Ik heb dat ook een dag gehad anette dat ik het beegje niet meer voelde maakte me daar ook zorgen over, jetteman zei ongeveer hetzelfde als anetteman, keer geen klachten weer niet goed ha ha ha! De volgende dag voelde ik haar weer, dus was ik weer opgelucht! komt goed meis, het hoort er schijnbaar allemaal bij! Had eigenlijk nog niet echt last gehad van hormonen maar zaterdag knalden ze er in, jetteman was aan het werk s'morgens en wilde s'middags naar een soort van paardenbijeenkomst, ik had daar geen problemen mee, tot hij thuis kwam, ik kon niet stoppen met huilen, dus jetteman zei zo ga ik niet weg, toen moest ik nog harder huilen ha ha ha hij wist niet wat hij met me aan moest! Echt een hormonen aanval geloof ik! Nu gaat het weer veel beter! jette
met mij gaat het momenteel weer een stuk beter, geen pijn meer in mijn buik alleen wat hoofdpijn, gisterenavond was ik hardstikke moe! Maar gaat nu veel beter! liefs jette
Gelukkig maar! en die hoofdpijn zal denk ook wel een beetje door de stress komen. ik heb nu trouwens ook vaak last van hoofdpijn, mag je behalve paracetamol nog iets anders innemen? advil of panadol plus of zo? ik vind paracetamol nooit zo fijn om in te nemen hihi, ik wil gladde pillen... truttebol he?! hihi