zou kunnen mariaatje, kan ook vermoeidheid zijn natuurlijk, als ik erg moe wordt krijg ik wel hoofdpijn, advil mag je toch niet innemen als je zwanger bent? Tenminste heb ik een keer ergens gelezen, paracetamol was geen probleem! marla waar zit je? Corien ik mis je vreselijk, heb je nog geen behoefte om terug te komen op het forum? Ik wil zo graag weten hoe het met je gaat! liefs jette
nee daarom vraag ik het ook, volgens mij mag je alleen paracetamol toch? marla, ik mis jou leuke, lange verhalen ook!
Hee lieverds, Dacht dat ik hier ook een langere post had geplaatst, maar kan deze niet meer terugvinden?! Nou ja, vanavond of morgen dan maar weer, ga nu lekker even slapen lang leve het verlof! Mariaatje, inderdaad alleen paracetamol! Advil is ibuprofen en dat kan miskramen opwekken... Aspirientje mag bij mijn weten ook niet. Succes! Veel liefs voor allemaal, Neeke
Hoi wil jullie even snel laten weten dat het met mij goed gaat. Verleden week zoals verwacht ongi geworden. gisteren vroeg sjannieman lief of het eigenlijk al kon...ik zei nee..ooh nou dan spaar ik het wel op tot je eisprong zei sjannieman lief....dus dames teken dat het wel weer goed zit met hem...wat kan een gesprek toch opluchten he? Maar goed toe zei ik....nou doe maar niet hoor...het is beter om het af en toe te verversen hihi....vond hij helemaal goed! Dus meiden alles weer lekker en we zien gewoon wel weer verder.... Enne Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatje VAN HARTE GEFELICITEERD meid! Wow zeg....had mariaatjeman het wel goed gevoeld he! Super en probeer er van te genieten en kan me voorstellen dat het nog beduusd is. Enne Zico het ziet er voor jou ook goed uit spannend hoor! Nou als Zico zwanger blijkt....dan is iedereen zwanger behalve ik nog....dus dan hoop ik dat jullie al jullie hormonen gaan bundelen en in 1 keer naar mij blazen en dan hoop ik ook binnenkort te melden dat ik ook (eindelijk) weer zwanger ben! Moet het evenhier bij laten... Heb 4 meiden en 1 jongen in de tuin spelen en moet even ingrijpen... Liefs, Sjannie
waar stop het? Ik heb net foon gehad van het ZH, het moedevlekje dat verwijderd is geeft na onderzoek een vorm van beginnende huidkanker. Vrijdag moet ik nog verder weg laten snijden.
He verdorie Zico, niet leuk om te horen maar wel goed dat je het op tijd weg hebt laten halen. Laat je goed voorlichten en zeet je vragen op papier. Sterte vrijdag. Liefs Anette
zico heb op de andere forum ook al gereageerd meid ik vind het echt heel erg voor je maar we zijn er altijd om naar je te luisteren hoop dat het allemaal toch nog meevalt. ik bid voor je. liefs miriam hier een speciaale dikke knuf
ja sorry mariaatje, had het verkeerd gelezen van de pijnstillers, sorry, ik had niet gezien dat je het vroeg, dacht dat je het zei! he zico wat vervelend voor je meis, balen hoor! sjannie, het is de anderen ook gelukt met onze internet hormonen, dus als het zo ver is blazen we alles naar jou toe, dan kan het niet missen meis, komt echt goed! liefs jette
jeetje zico, het zit niet mee. Wat al eerder gezegd is, zet al je vragen op papier. meestal als je daar zit klap je dicht omdat je zoveel info krijgt! Enne sjannie, ik durf nog niet zo goed te strooien met mijn hcg-tjes. kan het ene moment geloven dat ik zwanger en het andere moment denk ik dat ik schijnzwanger ben of zo..mijn borsten geven ook nog geen tekenen, terwijl de vorige keer ze harder en voller waren. hoop dat dat snel komt, wil van mijn eigen lichaam ook een teken en niet alleen van een test. over 2 weekjes heb ik een echo en dan ga ik héél hard strooien!
Ik ben geweest. Net terug. Heb allemaal heel positief nieuws gekregen, we hebben een rotte periode nu maar rond december / januari zou het terug allemaal positief nieuws zijn dat we mogen vernemen. Ze zei dat ze tenlaatste tegen de lente een zwangerschap in de sterren zag. Maar er zou er zeker nog eentje komen. M'n werk zou ook positief verlopen. We gaan zien he, laat het gewoon op me af komen. Deze dame heeft het bij mij gedaan toen ik 18 was en alles is toen gebeurd. Daarom ben ik naar haar terug gegaan. Ze heeft ook de mayawijze gedaan. Dat had ik nog niet meegemaakt.
zico ik geloof erg in dat soort dingen, jij dus ook merk ik, ik hoop dat deze dame gelijk krijgt, ik gun je echt een zwangerschap tegen de lente! liefs jette
ik geloof ook heilig in dat soort dingen, ben eigenlijk nog steeds een soort van op zoek naar een goed iemand die dat bij mij kan doen. maar idd, doet je toch goed meis!
Hoi lieve meiden, sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar het is hier even heel druk op mijn werk. Ik hoop snel te kunnen bijlezen en weer van die veel te lange reacties te plaatsen (en na een week afwezigheid is lang bij mij ook ECHT lang ). Lieve Zico, heeeel veel sterkte met de onderzoeken. Ik hoop zo dat je andere moedervlekjes geen afwijkingen laten zien. Echt, alle ellende komt zo wel bij elkaar voor je! Hoop zo dat de zon weer snel voor je gaat schijnen. Tot gauw! Marla
heey dames eindelijk ik online at-home lag er uit sorry het isallemaal goed hartje gehoord kindje mooi druk 2 hartkleppen twee armpjes twee beentjes alles voorzover ze kunnen zien er op en er aan super gewoon heb heel blij echt heel blij. nog welheel beroerd maar dat kan me niks schelen hihi gr miriam
Hee Miriam, Ook hier nog een keer gefeliciteerd! Geniet ervan he meid. Hier alles prima, heb geen rust in m'n kont vandaag. De kleine trouwens ook niet - zou het aan de op handen zijnde volle maan liggen? Vier weken geleden was ik ook zo onrustig, toch wel typisch. Maar volgens mij laat meneer deze volle maan lekker aan zich voorbij gaan en blijft hij zitten tot de volgende, als ik 2 weken overtijd ben! (dat dacht ik bij Thijs ook, toen viel het precies hetzelfde uit, Thijs kon uiteindelijk niet op de volle maan wachten en kwam 1 week te laat) Veel liefs voor allemaal! Neeke
Miriam ik wil je zo van harte feliciteren met je onwijs goeie echo! pfffft zucht van verlichting he meid....nu 3 goeie echo's dat geeft toch wel vertrouwen ! Ook al voel je erg beroerd dit mooie plaatje nemen ze niet meer af! Liefs, Chantal
Miriam, gefeliciteerd met je goede echo, een hele opluchting voor je denk ik. Mooi he, om te zien? Geniet er lekker van, ondanks je misselijkheid waarvan ik hoop dat het snel minder gaat worden. Knuffel Anette
Pretecho gehad, was nu beter te zien maar nog steeds een eigenwijs ukkie.. Ik heb alvast een foto in mijn album gezet, ik kijk of ik er nog een paar meer in kan plaatsen. Aan de dvd heb je niet zo heel veel vind ik. ik denk ook dat we daar niet veel mee gaan doen. Liefs Anette
Pffff...... Miriam, wat enorm fijn dat alles goed was! Ben zooooo opgelucht voor je en je bent ook al weer bijna 13 weken! Gaat snel, he en ECHT de goede kant uit! Sterker nog, ik vind het er super goed voor je uitzien: wat Chantal zegt: 3 goede echo's op een rij, met een kindje dat mooi op schema ligt. JOEHOE! Mariaatje, ik las over jouw kruitvattest, waar je nogal onzeker door werd. Om eerlijk te zijn, heb ik niet zo'n hoge dunk van Kruitvat testen. Ik heb er eentje in februari gedaan om er zeker van te zijn dat ik niet zwanger was en neusdruppels en hoestdrank mocht gebruiken. Er verscheen bij mij geen enkel streepje! En toen ik een uur naderhand wat schudde aan mijn test, verscheen er in no time een controle streep. Maar toch kan ik me voorstellen dat je hier zo onzeker door wordt..... Als ik jou was, dan zou ik ofwel wachten tot je eerste echo, of als dat te lang voor je duurt nog een CB niet-digitale test doen. Maar anderzijds, je moet toch wel gewoon zwanger zijn, toch? Je hebt nog geen ongi gezien en wat het gebrek aan kwaaltjes betreft: het schijnt echt zo te zijn dat dat per zwangerschap kan verschillen. Oh meid, zo vervelend dat je geen honderd procent zekerheid hebt, terwijl je dat juist zo enorm kan gebruiken. Marla scandeert: geen bloed, geeft moed, geen bloed geeft moed, geen bloed geeft moed (en dit 10 keer herhalen) En Anette, smelt, smelt, wat een snoezig lief snuitje heeft jouw kleintje. Toch wel ERRUG leuk en lief zo'n 3d echo. Lieeeeeeeeef! Nu weet je al wel een beetje hoe ze eruit zal zien, toch? Lang leve eigenwijze meisjes. Goh, je bent alweer 25 weken... nog 1 weekje en dan is je kleintje levensvatbaar, weer een mijlpaal bereikt. Lieve Zico, hoe gaat het met jou? Ik hoop echt dat het morgen allemaal meevalt en dat ze verder niets vinden. Heel veel succes morgen! Neeke, wooooow, nog maar 2 weken (ok, ok, en 2 dagen dan ) en dan ben je 40 weken. De finish al praktisch is bereikt. Als je zoontje nu geboren wordt, dan is hij al niet meer prematuur. Goed, he? En wat betreft die volle maan: haha, ik ga er alvast vanuit dat moeder en kind dus 2 weken overtijd zijn..... Ik heb wel eens een film gezien over iemand die aan maanziekte leed, daar moet ik nu aan denken. Niet naar buiten gaan, midden in de nacht, hoor, daar worden de buren alleen maar wakker van. En Chantal, ondanks dat je het aan zag komen, is het toch altijd weer kl... om ongesteld te worden. Sjannieman lijkt inderdaad wel weer over zijn dip heen te zijn gekomen. Misschien heeft hij juist wel extra veel zin gekregen en bruist hij weer van de energie. Haha, mijn vriend en ik vonden ook al dat we het klussen niet te lang moesten stilleggen, vanwege de kwaliteit van het zaad. Waar je allemaal wel niet op let, he? (maar goed, je kunt er wel om lachen, maar zou je er eigenlijk niet druk om WILLEN maken: het geeft aan hoe berekenend je moet worden). Ik hoop dat deze ronde veel beter voor je uitpakt. En lieve Jette, wat vervelend dat je zo'n hormonenaanval had. Maar goed, er is sowieso veel gebeurd in je leven de laatste tijd en hormonen of niet, dat moet er ook wel eens uit. Luchtte het je wel op om eens lekker te huilen? Weet je dat ik dat af en toe heeeeerlijk vind? (erg, he?) Met mij gaat alles nog steeds goed: ik ben nu in de periode aanbeland dat mensen uit de vorm van mijn buik en gezicht menen te kunnen zeggen wat het wordt. (herkennen de zwangeren dit?) Ik ben jammergenoeg "breeddragend" (stom woord, he? Ik zei al tegen Marlaman dat het net klinkt alsof ik rechts- of linksdragend ben, ook al ben ik van het vrouwelijk geslacht haha) en tja, volgens de "kenners" wordt het dan een meisje. Waar ik wel van schrok was van een collega, die op basis van mijn echofoto's vertelde dat ik een meisje zou krijgen. Hij zag nl. 2 streepjes in de buikholte. De betreffende foto heb ik niet in mijn fotoalbum staan, maar wel aan hem laten zien. Echt ongelooflijk! Ik laat mijn echofoto's maar niet meer aan iedereen zien, geloof ik. Hij schijnt wel vanaf 13-jarige leeftijd "doktertje" spelen als hobby te hebben. (vandaar dat zijn vrouw ook zwanger is ) . Ik ga vanavond Babyboom kijken: ben benieuwd of het leuk is. Hopelijk geen gezamenlijke zwangerschapstesten meer, want dat vind ik een beetje goedkope emotie-tv. (maar dat zal wel aan mij liggen). (hoewel ik vast en zeker zou hebben gesnikt voor de tv als ik het had gezien, dus mond houden, marla ). Liefs, Marla