dood vruchtje

Discussion in 'Vlinder clubs' started by mwaard, Sep 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    hey marla, wat een snelle schilder heb jij in huis zeg, wordt vast een geweldig kamertje!

Niet zelf naar de fles grijpen hoor als bv niet lukt hi hi hi!

Ik heb de kinderwagen niet in duitsland gekocht maar in nederland, ach we blijven hollanders he, prijzen vergelijken en bij het goedkoopste adres kopen!

Kreeg net niet zo'n fijn bericht in de auto, ik geloof dat ik het wel eens genoemd heb dat een kennisje van ons kanker heeft, longkanker met uitzaaiingen naar allerlei plaatsen, twee jaar geleden heeft ze het te horen gekregen met de mededeling dat ze ongeveer nog zes maanden te leven had.
    Verschrikkelijk natuurlijk, ze woonde samen met de broer van de collega van mijn man, wereldje is klein he, ze zijn chemo gestart, en ze konden zien dat de tumoren verkleinden, ze zijn inmiddels getrouwd, en een aantal keren op vakantie geweest, het ging eigenlijk redelijk goed met haar, maar ze werd keer op keer zieker van de therapieen.
    Ze had nu besloten dat ze geen therapie meer wil en ze hebben ook geregeld dat ze wanneer ze echt niet meer wil zelf kan bepalen wanneer het einde nabij is!
    Nu troffen jetteman en zijn collega net haar man (zijn broer dus) en hij vertelde dat het helemaal niet goed gaat nu, ze kan niet meer eten, en krijgt vloeibare voeding, ze moet zes flesjes drinken per dag maar krijgt maar nauwelijks 1 binnen!
    Ze hebben met z'n drieeen een potje staan janken!
    Wat is het leven toch oneerlijk he?

Het is toch soms ook net als je zelf opgeeft dat de ziekte je inhaalt en zijn eigen regels bepaalt, nou doet de ziekte dat natuurlijk zowieso, maar mentaal is toch heel belangrijk!

Vindt het zo kl*t*n voor hun, je weet dat het komt maar je kunt je er niet op voorbereiden!

liefs
    jette :cry:

2. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he marla,

een innerlijke draad is een draad van de huidlaag die zelf oplost. Het is een blauwe draad. Krijg je ook bij keizersnedes.
    Ze hebben nu 1 vlekje verwijderd de andere worden einde van de maand pas nagekeken.

We vertrekken terug naar hengelhoef. DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

3. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Jette, he wat een naar bericht! Dat gun je niemand. Het is zo'n gemene ziekte, maakt je hele lijf kapot. Ze heeft wel flink gevochten, al anderhalf jaar extra ten opzichte van de vooruitzichten, een sterke vrouw dus! Maar zo'n gevecht kun je maar al te vaak niet winnen... Sterkte voor allemaal. Wat liggen dood en leven toch dicht bij elkaar he.

Anette, veel plezier vandaag op de beurs! Ben benieuwd hoe het is. Lijkt mij poepiedruk maar misschien valt het wel reuze mee! Enneh, niet je vergrijpen aan allerlei hebbedingetjes he! Alles goed bij de vk?

Marla, wat een man! Die van mij heeft een hekel aan schilderen en laat het meestal aan mij over. (nu niet meer hoor! Nu hebben we het laten doen, luxe he :) )
    Jij natuurlijk ook veel plezier. Laat even weten of Anette en jij elkaar zijn tegengekomen!

Mariaatje, voel je je al wat beter? Al wat minder verkouden?

Zico, als Maastrichtse begrijp ik wel wat een innerlijke draad (hechting toch?) is - dan hebben ze flink diep moeten snijden! Zeker totdat de randen helemaal schoon waren? Laat jezelf goed in de gaten houden hoor!

Chantal, over Friso had ik ook goede verhalen gehoord maar ja die komen van schoonpapa die bij Friesland Foods werkt :D. Blijkbaar heeft hij toch gelijk! Ik zweer ook bij Pampers maar heb nu voor het eerst (echt waar) Huggies gekocht voor de op komst zijnde beeb, omdat die 3=2 in de aanbieding waren bij Etos. Ben benieuwd, maar volgens mij zie je vaker Pampers in de aanbieding dan Huggies.

Zelf gisteren ook naar bericht gehad, alsof het in de lucht zit: een nichtje van mij (30) blijkt een uiterst zeldzame vorm van botkanker te hebben. Vorig jaar had ze al wat laten weghalen op haar knie, wat toen verder is onderzocht, en de artsen hebben toen gezegd dat het wel een beetje raar uitzag maar wat ze dachten te zien was zo zeldzaam dat het dat wel niet zou zijn dus ze hoefde zich niet ongerust te maken. Nooit meer opgevolgd. En nu, met een veel groter gezwel op dezelfde knie, blijkt het toch mis te zijn... Zij en haar ouders en broer hebben veel op hun dak gehad de afgelopen 12 maanden, twee oma's overleden, mijn tante goed ziek, en nu dit... De komende weken krijgt ze allerlei onderzoeken naar uitzaaiingen en aan het einde van de maand wordt ze geopereerd. Bah, naar hoor!

Verder moet ik zeggen dat alles goed blijft gaan, al had ik afgelopen nacht veel pijn in m'n bekken (de straf voor het sjoppen!). Beeb beweegt nog veel en is volgens mij nog steeds niet ingedaald. Vanmiddag (13.45 u) naar de vk, dan hoor ik het wel. Thijs is echt zindelijk 's nachts, jammere is dat hij dan wel om 6 uur wakker wordt omdat hij moet plassen... Hij blijft daarna nog wel op z'n kamertje totdat het lampje aangaat (6.45 u) maar dan kan ik niet meer slapen helaas. Vanmiddag maar weer effies slapen dan!

Had ik wel eens verteld van een kennis die 3 weken op mij voorliep met de zwangerschap maar bij 10 wk een ma bleek te hebben? Een tijd geleden had ze weer een echo, toen goed (10 wk zwanger). Ik heb haar sindsdien niet meer gezien, tot afgelopen dinsdag - en nu zag ik haar, en ze heeft helemaal geen buikje! Terwijl ze uitgerekend zou zijn in maart, en het is haar tweede kindje. Dan zou je nu toch iets moeten zien, of tel ik nou verkeerd? Ik ga zo bij haar op de koffie, ga er toch maar naar vragen... Lastig hoor.

Sorry voor de egopraat dames. Veel liefs voor iedereen!

Neeke

4. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    he wat een naar bericht neeke, hopen dat het niet is uitgezaaid en dat het goed te opereren is!

Tja onze kennis zit nu in de maximale haalbare fase wat ze vanuit het ziekenhuis kennen, gisteren veel over gesproken met jetteman, het leven en de dood ligt erg dicht bij elkaar, zo zei ik nog bij ons ontwikkeld zich nieuw lieven waar we ons op voorbereiden, en hun moeten zich voorbereiden op de dood, vreselijk gewoon!

Wel vindt ik dan nog een positief punt dat ze zelf alles kan beslissen, ze wil geen lijdensweg, en ze kan nog iedereen bij elkaar hebben om afscheid te nemen, twee weken geleden zijn ze nog met de hele familie op vakantie geweest, is natuurlijk een hele intense herrinnering!

Het leven is niet altijd leuk meiden!

Jette

5. Sjannie

Sjannie Actief lid

Nov 28, 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,
    Ben ik even weer....even kort want ben giga moe snurk snurk. cursudag gehad in utrecht en laat thuis en al weken veel gewerkt en ook nog eens veel geklust deze week :). Had afgelopen woensdag en donderdag een positieve ov test. YES dus op dag 15 en 16. we hebben 3 dagen geklust. Daar kan het nu niet meer aangelegen hebben. Of het raak is moeten we afwachten. Gek genoeg heb ik een goed gevoel maar slaat natuurlijk heeeeeeeelemaal nergens en is het wellicht de hoop. We zullen zien. Wilde het even delen....
    Sjannieman dus wel willend maar dag 3 werd het wel wat teveel een moedje maar dat had niet alleen hij ik eigenlijk ook.

Zico wat een naar bericht meid. Ik hoop zo dat het zo snel mogelijk goed komt en dat de behandelingen mee zullen vallen en dat je natuurlijk wel binnenkort zwanger mag worden!

Mariaatje nog even en dat je echo....spannend en ik leef metje mee hoor!

Neeke,Jette verschrikkelijk wat er in jullie omgeving gebeurt. Verdriet van een ander doet ook pijn. ! En neeke je banner doet het niet. het is wat ik even dacht....dat je misschien al bevallen bent... maar zal wel een technische storing zijn...denk aan je.

marla ik weet zeker dat je (schoon)vader gelijk had over de frisolac of was het nou annet die het zei. (sorry weet het even niet meer)... ik ben er in ieder geval erg positief over!

Ik heb niet alles van iedereen goed bijgelezen en reageer volgende keer wat uitgebreider....

Veel liefs,
    Sjannie

6. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Goed weekend gehad allemaal? Hier wel gezellig, gisteren ouders op bezoek, vanochtend verjaardag van buurkinderen (maar wij waren op dat moment het enige bezoek dus lekker rustig) en vanmiddag thuis op de bank gehangen, marathon van NY gekeken - kijk nu liever dan dat ik zelf ga hardlopen :D!

Anette, is het kamertje mooi geworden?

Jette, hopelijk had Jetteman dit weekend niet weer steeds hoofdpijn?

Marla, ben benieuwd naar je verslag van de beurs - je kunt zeker door alle aankopen niet meer bij de computer komen? :D

Mariaatje, bijna je echo - voel je je al zwangerder worden? Heb je alle vertrouwen of toch wel veel onzekerheid? Ik duim voor je!

Zico, poeh de 30e, dat duurt nog een tijdje... Vertrouwen houden he!

Miriam, tijdje niks meer gehoord, al een week nu :confused: Hoop dat het aan je provider ligt en niet dat er wat aan de hand is?

Chantal, jij hebt het de hele week gezellig druk gehad ;) Fijn dat het weer allemaal goed gekomen is. Mooi korte cyclus dus dit keer voor jouw doen, of niet? Ik geloof trouwens wel in dat goede gevoel hoor, duimen draaien al volop!

Buik nog steeds rustig (alleen de beeb erin doet nog net alsof hij alle ruimte heeft :D mijn buik heeft de raarste uitstulpingen). Voor de komende week verwacht ik niks, en ik denk nog steeds dat-ie minstens een week te laat komt. We zullen zien!

Veel liefs voor allemaal,

Neeke

7. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    We zijn ondertussen terug thuis en het school begint ook vandaag terug.
    DE VRUCHTBARE DAGEN BEGINNEN
    Heb met mannetje er al over gehad dat we ons bij de gynocoloog de 29 ook niet laten doen, we willen hulp.
    Dus hopelijk kunnen we de volgende ronde in MMM starten, dan begint er ook net een nieuwe ronde.

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Neeke, spannend, de laatste dagen zijn aangebroken! Ben wel benieuwd hoor! Toi toi toi alvast hihi ;)

Morgen eindelijk de echo, ik kan echt niet meer wachten, erg he...moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds onzker ben. Vertelde ik vorige week dat ik dacht dat mijn borstjes weer gingen veranderen, nu lijkt het echter wel alsof dat vals alarm was...grrrr :x ben ik helemaal niet blij mee.
    Nog steeds ben ik bang dat ik morgen toch niet zwanger blijk, maar ja, heb nog steeds geen bloedverlies gehad, zelfs geen gekleurde afscheiding, dus dan denk ik weer: het kan bijna gewoon niet anders.

Moet zeggen dat alle doom-scenario's door mijn hoofd zijn geschoten, van niet zwanger, tot schijnzwanger, tot leeg vruchtzakje naar niet kloppend hartje, haha, maar ik probeer ook positief te zijn en denk dan aan een mooi knipperlichtje morgen. Stel dat ik een week korter zwanger ben, dan moet ik volgens mij alsnog een hartje zien kloppen. heb natuurlijk 34 dagen na de curettage positief getest, dus dat was 4,5 week later, bijna 5. en zit nu alweer op bijna 7,5 week rekenend vanaf de curettage. Duimen maar dat alles goed gaat.

oh, moet ook zeggen dat ik gisteren voor het eerst misselijk was na het eten, wij eten 's avonds na het werk altijd en de koks hadden vis gemaakt, dus ik lekker gegeten, vitamientjes dacht ik, lekker gezond, goed eten mariaatje. en toen ik klaar was werd ik toch misselijk..brrr, dus ik naar de wc, had wel braakneigingen, maar meer als slijm (sorry :oops: ) kwam er niet uit. maar het heeft wel geholpen, de misselijkheid verdween ook. dus ik hoop dat dat een symptoon was :(

ik hou jullie natuurlijk op de hoogte hoe het morgen afloopt!

wish me luck!

9. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    i wish you luck mariaatje, spannend meis, maar je symptomen lijken er wel op hoor, misselijkheid is bij mij in de zesde week begonnen, en ik heb ook een keertje vis gegeten, nou nooit meer ben er zo misselijk van geworden!

I keep my fingers crossed!

Neeke spannend meis, pfffff erg spannend hoor!
    Tja jetteman had dit weekend geen last van hoofdpijn maar vanmorgen wel weer, hij heeft er meer last van als hij wil doen toegeven, hij is eerst thuis gebleven, nou ben ik daar niet zo blij mee want dat lost in mijn ogen niets op, ik had zelfs een beetje het gevoel dat hij mij voor de gek wilde houden maar hij zei dat zodra de hoofdpijn wat af zou zakken hij naar zijn werk zou gaan!
    Ik heb er maar niet te veel van gezegd.

Ze moeten deze week nog even door deze week is nog een klus die eigenlijk niet uit kan maar vanaf vrijdag hebben ze ineens een enorme prijsverhoging gekregen voor een nieuwe klus, maar ja als hij deze niet afmaakt kan hij ook niet naar de volgende........!

Verder een leuk weekend achter de rug, uit eten geweest met vrienden zaterdagavond was super gezellig, zondag lekker relaxed, wedstrijd bezocht van paarden, fijn om er weer te zijn!
    Daarna heerlijke shoarmaschotel naar binnen gewerkt, dus lekker gegeten dit weekend!

Verder qua gevoel.... tja ik dacht dat ik ons beebje wat minder voelde als de dagen voorheen, maar het is net als je er op gaat letten je beebje zich verstopt en net doet of ze slaapt, toch maak je je dan direct zorgen he!
    Heb zeer pijnlijke ribben, echt gekneusd zo voelt het en mijn benen geven problemen heb in mijn linkerbeen zo'n kramp gehad zaterdagmorgen dat ik er nu nog last van heb, maar nu speelt mijn rechterbeen ook op, enorme spierpijnen lijkt het wel!
    Valt niet altijd mee hoor, zwanger zijn, maar nog even volhouden!

Liefs
    jette

10. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Mariaatje, veel succes voor morgen! Als je 5 weken na curettage positief testte, zou je nu in elk geval 6 wkn 3 d zwanger moeten zijn en het hartje gaat met een week of 6 kloppen. Zou dus goed moeten zitten! Ik duim voor je meid. Trouwens, bij mij begon het weeë gevoel op de maag (kan het geen misselijkheid noemen na alle ellende voor Miriam en Jette) ook pas na een week of 6-7 dus misschien begint de pret nu voor jou pas goed :D. Ben benieuwd!

Jette, vervelend dat Jetteman weer zo'n hoofdpijn had - hij zag er vast tegenop om weer aan het werk te gaan. Wel mooi dat hij voor de volgende klus weer meer zal verdienen! Schrale troost misschien, maar beter dan niks.

Laat het hier even bij, mannetje zit beneden alleen op de bank. Wel grappig, hij maakt nog allerlei afspraken (niet te ver van hier natuurlijk maar toch), en alles is onder voorbehoud :D. Raar idee hoor... Trouwens, Mariaatje, ik heb nog steeds niet het idee dat ik de laatste dagen in ga: hou het zelf nog steeds op de laatste weken. Zo idioot, dat je niet weet wanneer het zal gebeuren...

Veel liefs voor allemaal!

Neeke

11. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    Neeke was jou banner al eerder weg? of..............? ben erg nieuwschierig!

Ik heb gisteren nog even weer een goed gesprek gehad met jetteman over de gehele situatie, hij heeft moeite om het los te laten en verder te gaan, hij windt zich er dan dagelijks over op maar hij heeft mij plechtig beloofd zich meer te ontspannen en gewoon rustig af te wachten, zich niet meer zo druk te maken, en zie het resultaat, vanmorgen zonder hoofdpijn opgestaan, ik hoop maar dat hij zich er aan houdt!
    De een kan zulke zaken natuurlijk makkelijker loslaten dan de ander maar het mag je leven niet gaan beheersen!

Verder gaat het met mij eigenlijk best wel goed, tja kleine klachtjes, benen zijn nog steeds pijnlijk, ribben voelen vaak gekneusd en gisteren prikkels rondom mijn navel, maar valt goed mee te leven hoor!

Liefs
    jette

12. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Lieve Mariaatje, ik wil jou echt super veel succes toewensen met je echo van vanochtend. Die misselijkheid klinkt echt heel zwanger, hoor. Bij mij begon dat ook niet meteen aan het begin. Hopelijk zie je vandaag een heel mooi knipperlichtje!

Liefs,
    Marla

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Mariaatje, heel veel succes vandaag.

Jette, kan het me heel goed voorstellen dat Jetteman niet met veel plezier naar het werk gaat. Erover praten helpt maar daar zijn jullie al achter gekomen.
    Ik heb dat ook hoor da tik het niet altijd gemakkelijk vind om zwanger te zijn. Sprak net nog een tante van mij en zij vond het de mooiste tijd. Nou, uh, ik kan er niks aan doen maar echt super vind ik het niet. Die roze wolk staat nog netjes op mij te wachten. Ik vind het wel allemaal heel bijzonder. Maar voel me niet als mezelf, dat vind ik raar, nog steeds.

Marla, hoe vond jij de beurs? Veel gekocht?
    En ja, de domoo-seat is binnen en staat in de kamer. Vind hem zo mooi.

Neeke, ik vind het allemaal wel spannend bij jou hoor, ben benieuwd wanneer jouw kindje de wijde wereld gaat verkennen.

Ik wilde vanochtend gaan poetsen, komt er geen druppel water uit de kraan (oh wat erg, nu kan ik niks doen).
    Donderdag komt de stucadoor om een scheur in de muur bij te werken en zaterdag wordt het kamertje geschildert. Nu nog een grote bende hier, we hebben meteen opruiming gehouden. wist niet dat we zoveel troep hadden zeg.
    Maar straks is weer alles netjes en opgeruimd. heerlijk! ZOu ik dan rtoch nesteldrang hebben? Mijn vriend wel, pff, die is me toch overactief. Alles moet opgeruimd en schoon. Haha, die mannen toch

liefs Anette

14. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Lieve Marla en de rest natuurlijk ook,

Ik denk dat jullie mijn gevoel van dit moment wel zullen herkennen van de eerste echo die jullie hadden na de mk, ik ben zoooo zenuwachtig, ben bang dat er niks te zien is en ik niet zwanger ben..maar ja, om 1 uur weet ik het zeker en is de grootste onzekerheid weg!

Ik hou jullie op de hoogte!

Dikke knuf allemaal

15. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hee lieve dames,

Banner zou op 39 weken 2 dagen moeten staan, maar dat lijkt dus niet te werken? Nou ja bij deze dan - nog niks aan 't handje!

Mariaatje, veel succes voor vanmiddag! Spannend hoor. Laat je gauw wat weten?

Anette, Jette, eerlijk gezegd moet ik toegeven dat ik zwanger zijn heerlijk vind en me super voel, met weinig klachten. Wel voelt je lijf inderdaad zo anders dan normaal, je bent niet meer jezelf en kunt er helemaal niks aan doen - maar dat vind ik dan juist weer ongelofelijk, om te zien hoe mooi ons lichaam dat allemaal regelt. Ik vind het echt een wonder. Ik geniet nu nog steeds van elke beweging (uk is weer lekker druk vandaag), dat is wel fijn want daardoor zit ik absoluut nog niet ongeduldig te wachten "tot het gaat beginnen"...

Marla, heb je het weer zo druk meid? Laat je niet gek maken he! Jij en je kleintje zijn nu het allerbelangrijkste.

Is er trouwens voor jullie 3-en al een vervanger geregeld? Wees er op tijd bij dames, voor je het weet begint je verlof! (moet je horen wie het zegt... ach ja ik heb alles wel overgedragen maar blijf me er vanaf de zijlijn mee bemoeien :D wordt wel heel gauw minder nu)

Zico, je zult je nu wel voelen alsof je in het luchtledige zit, of niet? Alweer bijna op het wachtbankje voor de cyclus én echt op het wachtbankje voor de afspraak einde van de maand. Hopelijk is de MMM voor jullie niet meer nodig!

Miriam, hoop dat alles goed met jou is?

Liefs Neeke

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Neeke, het is niet zo dat ik zwanger zijn niks vind maar zoals ik al zei, niet supergeweldig. Ik geniet ook hoor als onze beeb schopt en vooral op momenten dat ik rust wil. Vind ik super.
    Maar dat hoort bij mijn persoontje denk ik.
    Ook last van schouder waar ik normaal een goede pijnstiller voor neem maar nu even niet.
    Toch merk ik wel dat ik steeds fitter word nu. Ook belachelijk vroeg wakker, grrr, is dat oefenen voor straks?

Oh ja, in totaal ben ik nu 3 kilo aangekomen. ben benieuwd wat er nog bij gaat komen.........

Liefs Anette

17. Jette

Jette Fanatiek lid

Nov 9, 2006
    2,436
    0
    0
    anette maak je geen zorgen dat je anders bent als andere vrouwen, ik herken mezelf precies in jou, ook ik vindt het een wonder en heel speciaal als onze kleine meid zich beweegt, maar ik vindt ook veel dingen erg lastig en vervelend, dat mijn lichaam niet meer de mijne is, en dat ik veel dingen veel rustiger moet doen dan normaal!
    Het zwanger zijn is niet mijn hobby, heb soms ook het gevoel dat veel mensen naar me zitten te kijken als ik ergens ben, voel me daar dan wel wat ongemakkelijk door!

en ik weet heus wel dat ik niet mag klagen dat ik blij mag zijn met mijn ongemakjes, maar toch zou ik ook wel graag mijn normale lichaam en conditie terug willen, niet dat mijn lichaam nou zo goddelijk was, maar veters strikken zonder problemen zou fijn zijn!

ha ha ha als ik dit terug lees moet ik wel om mezelf lachen meiden, en begrijp me niet verkeerd hoor ik vindt het een geweldig idee om mamma te worden, met alle angsten en onzekerheden van dien, maar ik ben nou eenmaal eerlijk!

liefs
    jette

18. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo Anette,

Zo had ik het ook niet begrepen hoor! Sorry als dat zo leek. Het is ook eigenlijk heel raar, zoals je lijf de regie overneemt. Ik moet wel eerlijk zeggen, na een periode borstvoeding was ik er ook wel echt aan toe om m'n lijf weer "voor mezelf" te hebben.

Vervelend dat je nu die goede pijnstiller voor je schouder niet meer kunt nemen. Hoe vaak ga je nu naar de fysio? Ik ben trouwens even kwijt hoe je ook alweer aan die pijn kwam - wat is er gebeurd? Hopelijk gaat het je straks, als de kleine er is, makkelijk af, maar daar zal de fysio ook wel bij helpen. Het duurt niet eens meer zo lang - jij hebt ook alweer bijna de "mijlpaal" van 27 weken bereikt, ongelofelijk! Nog 3 maanden, dan zit het er voor jou ook alweer op :). En dan begint het pas echt! :D :D

Mariaatje, als het goed is weet je nu meer... Ben benieuwd!

Hier een lekker rustig dagje, vanochtend eindelijk de etiketjes geprint voor de geboortekaartjes, vanmiddag wil ik nog mijn ziekenhuistas inpakken, is er nog niet van gekomen :confused:. Moet ook niet vergeten om voor Thijs een tasje in te pakken, voor als hij opeens naar de buren moet of zo...

Was er trouwens hier of op het andere topic iemand die geboortekaartjes spaarde?

Veel liefs voor allemaal!

Knuf Neeke

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Oh nee Neeke, was meer een goedprater voor mezelf, vond het er een beetje raar uitzien.
    Jette, vind het wel fijn om te lezen dat jij ook zo denkt, begon mezelf al raar te vinden.
    Nog maar 3 maanden, gaat zo snel vind ik. Gisteren zei mijn vriend nog: ik hoop dat ze het nog 10 weken volhoudt bij jou. Toen er meteen achteraan, nog maar 10 weken, das wel heel snel.
    Haha, moest er wel om lachen.
    Is het bij jullie ook zo´n slecht weer? Ik moet tussen de buien door boodschappen gaan doen, even uitmikken denk ik.

20. marla

marla Fanatiek lid

Oct 24, 2006
    2,239
    2
    0
    Mariaatje, als het goed is dan ben je nu klaar en weet je meer. Ik vind het zoooo spannend voor je; ik kan me nog maar al te goed herinneren hoe nerveus ik voor de eerste echo was. Toen het hartje bleek te kloppen, begon mijn been toch te trillen. Ik kon hem gewoon niet meer stil krijgen.
    Ik hoop echt zo op goed nieuws! Hopelijk kun je snel iets laten horen.

Zico, succes met je vruchtbare dagen. Staat je hoofd toch nog naar klussen, ondanks het verdriet om je ziekte? Hopelijk is die MMM echt niet nodig!

Neeke, ik vind het altijd zo leuk om jouw enthousiaste posts te lezen. Het geluk straalt gewoon van je berichtje af. Dus jouw ukje mag nog even blijven zitten. Ben je niet razend nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien? Ik zou echt niet kunnen wachten. Als ik zo goed zwanger mag zijn als jij, dan teken ik ervoor! Met mij gaat het lichamelijk gelukkig nog heel goed (hoewel ik toch altijd weer bang ben voor een hoge bloeddruk), dus ik vind het nu nog steeds heerlijk om zwanger te zijn. Maarrehh..... mijn zus had altijd moeilijke zwangerschappen en zij verlangt er dan ook absoluut niet naar terug. Ik denk dat het echt uitmaakt hoe je je lichamelijk voelt. Jette heeft vaak rugpijn begreep ik en Anette zo'n last van haar schouder. Dat scheelt echt, hoor, meiden. Dat weet ik zeker. (ik ga nou trouwens blank hout zoeken om die opmerking over mij lichamelijk goed voelen op af te kloppen).

Jette, ik kan me zo voorstellen dat Jetteman moeite heeft om het gedoe rondom zijn werk van zich af te zetten. Vaak liggen gevoel en ratio ver uit elkaar en weet je wel dat het beter is om je niet zo druk te maken, maar zet die knop maar eens om. (daar ben ik zelf ook niet zo'n kei in). Hopelijk kan je man deze positieve benadering volhouden.
    Trouwens, wat een vreselijk verhaal van jullie kennisje en wat moeilijk dat ze de strijd eigenlijk heeft moeten opgeven. Jeetje, echt heftig, hoor.

En Neeke, ook al zo erg voor je nicht. Voor haar zal echt een hele slopende tijd aanbreken. Ik hoop zo dat ze geen uitzaaiingen heeft. Dat is al heel belangrijk.

En Chantal, haha, leuk he, zo'n positieve ovutest. En heel netjes op tijd......
    Ben zo blij dat je dit keer een veel beter gevoel hebt over deze ronde. Ik meen mij te herinneren dat dat de vorige keer dat je zwanger raakte nl. ook zo was. Mijn duimen beginnen weer volop te draaien. Laat het alsjeblieft, alsjeblieft deze keer raak voor je zijn, zodat je in ieder geval voor december zwanger bent! [-o<

Hey Anette, hoe vond jij de beurs nou?
    Wij kwamen al erg gefrustreerd aan: we hebben maar liefst bijna 3 uur over de heenweg gedaan. De A2 stond behoorlijk vast en ook in Utrecht zelf was het een drama. Ben jij met de trein geweest? Achteraf hadden we spijt dat we in de auto waren gekropen.
    Toen ik op de beurs zelf mijn hoofd stootte door een fotograferende vrouw, het stoom uit alle kanten uit mijn oren kwam, vond de bakfietsenverkoopster maar dat ze in moest grijpen met een vrolijk en blij verhaal. Ik zag er kennelijk zo super chago uit, dat mijn vriend in een deuk lag. Maar goed, daarna vonden we het wel leuk, niet spectaculair, maar gewoon leuk.
    Je struikelde er wel over de kinderwagens, maar er waren relatief niet zo veel zwangeren. Heb je trouwens een brabant accent en blond kort haar? Ik heb toch niet toevallig onder het genot van een frisdrankje met je gepraat? (hihi).
    Ik heb mijn babycook (die babyprutjesmaker) aangeschaft en ben ook nog lid geworden van de Ouders van Nu (met dat gratis loopwagentje). Heb jij nog wat gekocht?
    Wel gaaf dat je die Domoo seat hebt gekocht. Ik heb nog eens op Internet gekeken hoe hij eruit ziet. Leuk, hoor. Wat voor een kleur heb jij?

Nou meiden, ik was gisteravond erg boos op mijn broer die zo maar ruzie met mijn ouders had gemaakt, omdat ze niet in de gelegenheid waren om op te passen. Zijn zoontje was ziek en omdat hij en zijn vrouw zulke verantwoordelijke banen hebben (aaaargh, dit zijn zijn eigen woorden, braak), vond hij maar dat ze hun bestaande afspraak (ze zijn heel kort bij mijn zus, die relatief ver weg woont) moesten afzeggen om op te passen. Mijn ouders springen bij waar ze kunnen, maar deze keer ging dat niet, waarop mijn broer toch tegen ze te keer ging. Ik heb daarna heel rustig met mijn broer gebeld om te zeggen dat hij toch geen ruzie moest maken, dat dat het niet waard was en of hij geen andere oplossing kon vinden. Nou, vervolgens kregen mijn ouders helemaal de volle laag van hem. Mijn vader's hoge bloeddruk speelde enorm op.
    Ik werd vannacht wakker met zo'n enorme woede in mijn lichaam. Ik was zoooo boos op mijn broer en vond het zo egoistisch. Tot mijn grote verbazing begon mijn kleine meisje zo op en neer te stuiteren. Kennelijk was zij ook van slag, dus ik probeerde maar snel mijn woede weg te slikken en weer rustig te worden. Toch blijf ik wel boos op mijn broer: hij is 10 jaar ouder dan ik, maar gedraagt zich als een klein kind dat zijn zin niet kan krijgen. :x

Liefs
    Marla

Share This Page