JOEHOEEEEE Neeke, ook hier nog een keertje: van harte gefeliciteerd meid! Blij dat alles goed gegaan is!
NEEKE yoepieeee! Van harte gefeliciteerd met jullie GUUS! Ben erg benieuwd hoe het verlopen is maar dat horen we later wel.....eerst genieten! Jette, wat onzettend erg van jullie vriendin zo snel is overleden en het is zo hard gegaan! 2008 komt steeds dichterbij en het gaat een bijzonder goed jaar voor jullie worden...let maar op! Miriam good to have you back! je hebt inmiddels ook al meegemaakt. Hoe gaat het nu met je? Mariaatje, vandaag een spannende dag ik hoop dat het je meer duidelijkheid gaat geven! Vandaag is het voor mij precies een jaar geleden dat we hoorden dat het hartje niet meer klopte. Volgende week is het precies een jaar geleden dat ik de miskraam heb gehad. Heb vandaag vrij genomen (heb zoveel gewerkt de laatste tijd) om hier bij stil te staan en verder in mijn boekje te schrijven! Marla hoe is het met jou? Liefs, Chantal
Sjannie, blijft moeilijk denk ik, idd, precies een jaar na dato sta je er toch iets meer bij stil. Goed van je dat je lekker vrij hebt genomen en ff de tijd voor jezelf gunt! Jette, hoe gaat het nu met je? Ik ben vrij zenuwachtig, stom he?! Vannacht gedroomd dat ze vertelden dat het hcg gestegen is...grrr irritant dat je onbewust toch stiekem hoop blijft houden dat het om een zwangerschap gaat. Maar ik weet gewoon dat het niet zo is. Mijn buik was de afgelopen tijd erg opgeblazen en nu begint ie weer zijn normale vorm aan te nemen, dus ik geloof gewoon niet in een zwangerschap. De ongi wilt ook niet doorzetten, maar ook de afscheiding niet. Van de week werd ie rosig/bruinig, maar zo nihil, dat ik er geen reet van snap. Weet gewoon echt niet meer wat ik moet denken of gissen. Gelukkig om 15.15 uur het verlossende woord! Eindelijk duidelijkheid! Ik laat het jullie weten meiden! Dikke knuf
mariaatje veel succes vanmiddag, ik blijf duimen! sjannie het is goed van je dat je vrij hebt genomen en uitgebreid bij alles even stil te staan! Even alles goed op een rijtje zetten! Heel veel sterkte! Met mij gaat het best goed, tja het is een rare week geweest en voordat ik het wist was het dus al weer vandaag de weken vliegen voorbij, heb gisteren weer geshopt voor de kleine, ook een beetje om mijn gedachten op leuke dingen te brengen, heb een matras gekocht, met bescherm laken en een heerlijke draag doek was iets nieuws de baby kan er in de maxicosi heerlijk warm in liggen en dan kun je de doek vast klikken en dan is het een draagdoek, je bent dan geen voetenzak meer nodig voor in de maxicosi! Het is van fleece materiaal dus heerlijk warm en zacht, heb een mooie dieproze kleur gekozen, ben er hardstikke blij mee! liefs jette
het gaat redelijk met mij ben momrnteel heel moe en helaas weer opnieuw echt misslijk en duizelig maar ja vanmiddaf hartje luisteren ergens toch weer onbekende angst ik kom vanavond terug met mijn nieuws. mariaatje succes straks sjannie goed van je om even vrij te nemen gaat de tijd dan snel he, hoop toch dat je er op een bepaalde manier aan terug denkt zonder heel erg verdrietig te worden. liefs miriam
Gefeliciteerd met de geboorte van Guus. Wat een leuk nieuws, gaat alles goed met jullie? Geniet er lekker van en laat je goed verwennen. Knuffel Anette
vandaag dan het ziekenhuisbezoek, hcg is gezakt naar 10, het verdwijnt dus héél langzaam uit mijn lichaam. Zolang het er nog is word ik niet ongesteld. We moeten dus afwachten, waarschijnlijk nog 1 of 2 weken. Waarschijnlijk is er een stukje weefsel achtergebleven na de curettage, daarom duurt het zolang voordat het lichaam zich herstelt. Voel me rot dat het allemaal zolang duurt...
Ik wil jullie laten weten dat ik gisteren POSITIEF getest heb na 2 dagen overtijd te zijn! N.b. op de dag dat het precies een jaar geleden is dat wij hoorden dat het hartje niet meer klopte...dat vind ik wel heel mooi! Heb echter helemaal geen klachten! Behalve opgeblazen buik deze kwam afgelopen maandag opzetten en ik was stellig in de veronderstelling dat ik gewoon ongi zou worden! Dat was steeds niet het geval (je kent dat wel onderbroeken gluren haha) De laaste keer ging het met 4,3 weken fout dus ik zit niet op mijn roze wolk en neem elke dag mee. Wat ik gek vind is dat ik vorige keer voor ik positief testte last van mijn borsten had en nu helemaal niet en nog steeds niet maar wel nog vanmorgen positieve test! snap het niet maar het zal wel zijn zoals het is en ga vandaag veel doen zodat ik mijn hoofd op andere zaken kan focussen! Liefs, Chantal
Lieve mariaatje, Ja snap heel goed dat je je rot voelt zo'n nare nasleep. Heb ik zelf ook gehad ellendig(eerst complicatie miskraam en dan 6 weken later alsnog curretage) Dan kun je beste gewoon ongi worden en dat is dan het begin van een nieuwe start! Maar niet weten wanneer het nou los komt is vreselijk want je lichaam is dus gewoon nog niet klaar met het verwerken van de miskraam. Ik hoop dat het heel snel loskomt dat je een goeie ongi hebt zodat alles van binnen weer schoon is en dan kun je weer richten op de toekomst! Liefs, Chantal
hey chantal, het begin is er dus, gefeliciteerd! ik kan me voorstellen dat je bang en onzeker bent, maar ga niet de vorige zwangerschap analyseren en kijken wat je nu voelt of niet voelt, geen zwangerschap is gelijk! Ik had bijvoorbeeld in mijn eerste zwangerschap nergens last van, deze zwangerschap is op de 10de week geeindigd in een MK, bij deze zwangerschap ben ik vanaf week zes zo misselijk geweest, en zie hier ik heb vandaag een 3 er voor gekregen! Probeer ontspannen te blijven en te genieten, al weet ik hoe moeilijk dit is! Ben toch erg blij voor je met je positieve test hoor! Jette
Lieve Mariaatje, Vervelend allemaal zeg. ik snap heel goed dat je je rot voelt, duurt zo ook allemaal lang en dan ook nog eens die positieve test. Ik hoop zo dat je ongie snel komt, dan weet je zeker dat je lichaam alles weer op orde heeft en klaar is voor de volgende stap. Moet je nog terug op controle of gaan ze stappen ondernemen omdat er weefsel achter is gebleven? Of is dat eruit nu? Meid, als je je verhaal kwijt wilt, je kunt hier bij ons terecht hoor, schrijf het van je af. Dikke knuffel Anette
Chantal, Wat een leuk nieuws zeg. Gefeliciteerd mag ik wel zeggen denk ik zo. Idd, alle zwangerschappen zijn anders dus helaas kun je daar niet echt vanuit gaan. Ik had tot de 8 weken helemaal (echt niks) geen kwaaltjes en dat vond ik ook erg lastig want je vraagt je af hoe het zit. Probeer toch van je positieve test te genieten, is misschien ook wel een teken dat je op zo´n moeilijke dag positief hebt getest. Liefs Anette
Jippie, Chantal, van harte gefeliciteerd meid! Wat super voor je! Kan me heel goed voorstellen dat je angstig bent, maar wat al gezegd is: geen enkele zwangerschap is hetzelfde! Probeer er maar van te genieten! En idd, wat een mooie timing zeg, is toch wel bijzonder, nietwaar?! Voorlopig moet ik iedere week bloed prikken, net zolang totdat het hcg helemaal verdwenen is. Er worden nog geen andere stappen ondernomen omdat het wel dalende is. Zou het hcg nou bijvoorbeeld gestegen zijn, dan had ik wel denk ik op de operatietafel gelegen, maar gelukkig hoeft dat ook weer niet. Ik denk nog 1 of 2 weken en dan moet het helemaal weg zijn. Heb me voorgenomen om te proberen hte naast me neer te leggen. Dit jaar gaat 'm niet meer worden, dus ik zet in op 2008. Ik ga ook proberen om niet meer de hele dag op het forum rond te hangen, want op die manier zoek ik het ook steeds op en dan maak ik het mezelf ook niet makkelijker. Hartstikke bedankt voor jullie lieve woorden en jullie steun, doet me echt goed! Dikke knuf allemaal
Natuurlijk kom ik even inbreken hier: Chantal, wauw! van harte meid, ook jij bent echt wel aan de beurt! Ik kan me je twijfels erg goed voorstellen, ik heb ze ook, maar we gaan er gewoon vanuit dat het nu allemaal wel goed gaat. Dikke kus Minka
Minka, ook jij gefeliciteerd. Hoe gaat het mett je? Geniet ervan hoor, al is dat soms erg lastig. Liefs Anette
sjannie ik hoorde/las dat je zwanger bent?! en ook bijna een jaar na je eerste MK,toch toevallig he! DIkke proficiat, ben blij voor je, en vooral ik wens je een heel goede en mooie zwangerschap toe! liefs flyke