dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Chantal, gefeliciteerd!

Verder weinig tijd om te reageren maar dit moest natuurlijk even gezegd worden.

Bij ons gaat alles naar wens, op zoek naar een ritme (hoezo dag-nachtritme?), Guus is een tevreden mannetje die ontzettend goed drinkt. En hij is natuurlijk prachtig!

Kom gauw weer kijken en dan echt bijlezen, liefs

Neeke

2. marla

marla Fanatiek lid

24 okt 2006
    2.239
    2
    0
    Hoi lieve, lieve meiden: ik heb jullie allemaal gemist!

Maarreh....... wat is er ongelooflijk veel gebeurd in de niet al te lange tijd dat ik hier niet ben geweest, ik weet gewoon niet bij wie ik het eerst moet beginnen.

Nou, ik trap af met het goede nieuws:

Lieve Neeke, hartstikke gefeliciteerd met jullie mooie jongen Guus. Wat geweldig dat hij zo tevreden is en zo goed drinkt.
    Oooooh, ben zo nieuwsgierig naar foto's. Hopelijk plaats je er binnenkort een paar in je fotoalbum!
    Geniet er van! (dat is een understatement Marla, dat doet Neeke zo ook wel. ;))
    Joehoe, ben blij dat alles goed is gegaan! Je bevalling is zo te horen voorspoedig verlopen.

En lieve Sjannie: ik ben zoooooo blij voor je dat je opnieuw zwanger bent en had al zo'n gevoel bij het lezen van je posts! (jij kent je lichaam wel goed, hoor!)
    Gefeliciteeeeeerd! Ik zie dat je nog geen banner hebt geplaatst, maar kan me dat in jouw geval (met de vroege miskraam van de vorige keer) zo goed voorstellen. Ik duim voor je dat er maar heel snel een mooie zwangerschapsbanner onder jouw naam komt te staan.
    Wat betreft die pijnlijke borsten: ik heb mijn schriftje er op nageslagen en kwam erachter dat ik ze de ene dag wel had en de andere dag niet en zoals Anette schreef weet ik nog dat zij nauwelijks (of geen) kwaaltjes had in het begin.
    Ik hoop toch zo dat het deze keer wel goed mag zijn en wijs gretig naar de zwangerschappen van Neeke, Miriam en Amber...... (2x een MK en nu goed zwanger/bevallen). ik heb er wel een goed gevoel over, voor wat dat waard is. ;)

Lieve Jette, gecondoleerd met het overlijden van jullie vriendin. Ik vind het zo hartverscheurend om te bedenken dat ze gestorven is in de wetenschap dat ze haar kinderen heeft moeten achterlaten. Wat afschuwelijk! En dan haar man en kinderen, die zonder haar verder moeten....... daar zijn gewoon geen woorden voor. Ik vind het knap dat jullie vriend zulke positieve woorden uitsprak op haar crematie; dat klinkt ook bemoedigend, hoewel ze een hele moeilijke weg hebben te gaan.
    Heel veel sterkte! En tja, op dit soort momenten ga je zeker nadenken over het leven, maar er komt een moment dat je je bedenkt dat het al lang geleden is dat je ongeluk hebt gehad en dat je de periode van ongeluk achter je laat liggen. Lieve Jette, houd dat vooral voor ogen! Die tijd komt er.

En jeetje Miriam, jij hebt dus in het ziekenhuis gelegen: ik hoop dat je het niet erg vind dat ik zeg dat ik er al bang voor was. Dat alsmaar bloed overgeven klonk echt niet goed. Ik ben blij dat je er weer een beetje bovenop bent en dat bovenal alles goed is met jouw kleintje! Krijg je wat meer vertrouwen in de zwangerschap?
    En wat hebben ze precies met je gedaan in het ziekenhuis? Ik hoop echt zo dat je vanaf nu een makkelijker zwangerschap krijgt!

En lief Mariaatje, ik vind het voor jou allemaal zo vreselijk rot! Ik weet hoe het voelt als je lichaam niet meewerkt. Bij mij was er wat zwangerschapweefsel na de curettage achtergebleven en ik moest (door aanhoudende bloedingen) nog een keer gecuretteerd worden. Je wordt er zo onzeker van als je lichaam maar niet op orde komt. Dat maakt het geestelijk nog zwaarder. En voor jou is het helemaal kl.... vanwege die positieve testen die je hebt gehad.
    Dus als ik het goed begrijp, verwachten ze dat het weefsel vanzelf loskomt? Bij een kennis van ons is er na haar MK ook wat weefsel blijven zitten en zij moest ook vaak naar het ziekenhuis. Het is er op de natuurlijke weg uitgekomen. Gelukkig is zij (sneller nog dan ik) opnieuw zwanger geraakt en is inmiddels al bevallen (zij had de MK ongeveer tegelijkertijd met mij).

Zico, lijkt het er op dat jouw situatie er toch redelijk gunstig uiziet, omdat je spreekt over halfjaarlijkse controles over een periode van 5 jaar? Dat zou wel geweldig zijn! Of kunnen ze eigenlijk nog niets zeggen?
    Trek je het allemaal een beetje?

Hey Anette, ik vind het zo herkenbaar om jouw verhalen te lezen. Zo krijg jij het kennelijk ook in je bekken door schoonmaken enzo. Dat heb ik dus ook: als ik gestofzuigd heb, dan ben ik zo stijf als een plank en heb ik best wel last van mijn liezen, schaambotje en bekken. Mijn vriend is al net zo bezorgd als die van jou en zegt dat ik het rustiger aan moet doen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik kan het niet laten....
    Waggel jij ook al zo? Ik loop echt zwanger en een vriendin van mij dacht dat ik het er om deed, maar dat is echt niet zo!
    Jij vroeg nog naar die letterbak. Mijn vriend is er nog niet aan begonnen, maar we hebben al wel een barokke spiegellijst gekocht (niet al te duur) en mdf plaat. Omdat we eind november de meubeltjes voor de kinderkamer verwachten, moest hij eerst het kamertje klaar hebben en dat is in ieder geval nu helemaal geverfd. Hij is momenteel op reis en zal daarna aan de letterbak beginnen. Gisteren zijn we naar De Vlinder geweest op de Geldropse weg (vlakbij de Super) en hebben daar al wel spulletjes voor in de letterbak gekocht. Oooh, dat is zo'n GAVE winkel. Ben je daar al eens geweest? Zo niet, dan is het een echte aanrader (maar neem je zak geld mee, want ik was compleet koopverslaafd).
    Hoe gaat het nou op zwangerschapsgym? Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb me nog steeds niet opgegeven! (erg, he?) Ik heb het zo enorm druk op mijn werk en ben 's avonds helemaal kapot, dat ik het telkens vergeet. Ben wel heel bang dat ik straks niet weet hoe ik moet bevallen. Ik moet me echt op gaan geven. Jette, doe jij nog zoiets?

Een update over mijzelf: ben de afgelopen weken best gestresst geweest. Ik heb het erg druk op mijn werk: ik moet erg georganiseerd zijn en merk dat ik dat door de zwangerschap veel minder ben en dat vind ik best frusterend, perfectionist die ik ben. Ik vergeet nu dingen die ik nog nooit eerder vergeten ben. :x Ook ligt er veel werk dat z.s.m. af moet en ik weet gewoon dat de periode voor het einde van het jaar superdruk is. Daarnaast had ik onze agenda ook prive veel te vol gepland en kom gewoon te weinig tot rust.

Afgelopen vrijdag voelde ik me behoorlijk gestresst, had heel hard gewerkt, was moe en moest voordat ik vertrok nog wat doorgeven aan mijn baas die nog in een meeting zat. Ik had mijn jas al aan en zou daarna meteen naar huis gaan. Kom ik bij de conferentiekamer aan, was mijn baas daar niet te vinden. Dus ik weer helemaal terug naar zijn kantoor en ook daar waren de lichten uit. Bleek hij in een andere conferentiekamer te zitten dan ik in mijn gedachten had. Ik moest bijna huilen van frustratie en woede. Toen ik bij mijn vriend in de auto stapte, lag hij nog in een deuk ook: hij vond het zo komisch dat ik moest huilen om zo'n kleinigheidje, dat ik zelf ook begon te lachen door mijn tranen heen.
    Dit maar om even te schetsen hoe mijn hormonen er momenteel bijstaan. Toen ik gisteren in de kinderwinkel was en daar zo'n speeldoosje hoorde, voelde ik de tranen ook al weer (van ontroering deze keer) achter mijn ogen prikken. Ik moest echt de andere kant opkijken: het zou er wel heel maf uit hebben gezien: zo'n zwangere vrouw die staat te huilen bij een muziekdoosje.
    Bloeddruk was gisteravond op mijn thuismeter maar liefst 94 onderdruk, veel hoger dan anders, maar was gelukkig vanochtend alweer gezakt naar 81, dus ik ben er weer wat geruster op.

Liefs,
    van stresskip Marla (die nou niet bepaald stressbestendig is)

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey marla, wat ben ik blij weer wat van je te horen, ik dacht al dat jij het vreselijk druk moest hebben, ik herken dit behoorlijk, bij ons op het werk beginnen ze zich te realiseren dat ik nog vijf weken moet werken, dus beland er nog behoorlijk wat op mijn bureau, maar ik merk dat ik het af ga krijgen, ik moet er nog wel even aan trekken maar dan heb ik mijn zwangerschapsverlof ook echt verdient vindt ik zelf!
    Wel wil ik je waarschuwen, doe een beetje rustiger aan, plan je agenda niet zo vol neem de tijd voor jezelf, ik begin de lichamelijke beperkingen ook behoorlijk te merken, ben gisteren en vandaag behoorlijk druk bezig geweest, maar dat houdt in dat ik behoorlijk last van mijn rechterheup krijg, en slecht kan lopen, ja las ik plat ga liggen is er niets aan de hand, maar als ik dan overeind moet komen ben ik bijna een takelwagen nodig!

Je komt jezelf tegen, je kunt gewoon niet meer alles als voorheen, daar moet je vrede mee hebben!

Ik heb ook nog steeds niets gedaan op gebied van zwangerschapsgym, aan de ene kant denk ik wel dat het belangrijk is dat je een beetje weet hoe je moet puffen en zo maar aan de andere kant denk ik toch dat ze je dat ook wel uitleggen in het ziekenhuis, als je daar bevalt tenminste!
    Ach ik weet het nog niet zo, heb het nog veel te druk met andere dingen, en qua beweging krijg ik die nog genoeg, heb wel zitten te denken om straks te gaan zwemmen als ik met zwangerschapsverlof ben!

Liefs
    Jette

4. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey Marla, Fijn dat je weer terug bent! Wat ben je druk in de weer zeg.....doe je wel rustig aan! Mbt zwangerschapsgym ik vond het best leuk om te mutsen maar kan je wel vertellen dat ik heel anders gepuft heb dan ik geleerd en het ging erg goed hoor! Dus ach wat zegt het nu allemaal!

Jette nog maar 5 weekjes en dan ook verlof...WOW!

Ben overigens vrijdag giga door mijn rug gegaan...ben ik niet blij mee au au au :(

Liefs,
    chantal

5. Jude

Jude Bekend lid

30 nov 2006
    654
    0
    0
    Even inbreken voor Sjannie, meid van harte gefeliciteerd! Ze zeggen toch dat 3 keer scheepsrecht is... dat hoop ik voor jou!'

Liefs,
    Jude.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hallo

Het is rustig hier, dus bij deze komt daar verandering in.

Neeke, hoe is het met jullie? Ik heb niet gekeken of je toevallig al foto´s hebt geplaatst maar zal even kijken, ben zo nieuwsgierig naar je uk.
    heeft ie het verschil tussen dag en nacht al gevonden?
    En hoe vind zijn grote broer het allemaal nu hij de aandacht moet verdelen? Lijk me wel wennen voor zo´n mannetje.

Sjannie, hoe is het met jou? Je hebt nog geen banner zie ik dus ik weet ook zo even niet hoe ver je nu bent. Heb je al een afspraak bij de gyn gemaakt?
    En hoe is het met de kwaaltjes? Heb je die al gekregen? Echt waar, tot de 8 weken had ik niks, daarna..................misselijk, bleh maar ik met zeggen dat ik dat alweer helemaal vergeten ben.

Miriam, jouw gezondheid laat je een beetje in de steek meen ik ergens gelezen te hebben (na je ziekenhuis bezoek bedoel ik). Meid, je werk komt nu echt op de weet ik veel hoeveelste plaats maar in ieder geval niet zo heel ver bovenaan. Probeer zo veel mogelijk je rust te nemen. Heb je contact gehad met de vk of iemand anders?
    Met je beeb alles goed?

Mariaatje, vind het allemaal nog steeds zo balen voor je. Als ik het goed heb moet je de volgende week weer terug voor hcg bepaling. Kun je het allemaal een beetje een plekje geven? Sterkte meid.

Zico, al lang niks meer van je gehoord, dus ook voor jou de vraag hoe het met je gaat?

Marla, ik ben zo benieuwd naar de letterbak. ik begrijp dat jullie de lijst van de spiegel gebruiken en dus het spiegel gedeelte eruit halen?
    Ik ken de VLinder niet maar ga zeker een keer kijken, je maakt me wel nieuwsgierig.
    Oh MArla, ik moest eigenlijk wel lachen om je verhaal met je baas. Lekker he, die hormonen? Ik kan ook wel om vanalles janken en lachen tegelijk. hoeft maar iets heel kleins te zijn en daar ga ik. Gelukkig komt het bijna niet voor.
    Doe je wel een beetje rustig aan? Je lichaam reageert overal anders op en kan ook niet meer zo snel vooruit (ja, geef het maar toe, ook bij jou zal dat wel zo zijn)

Hier alles oke, vandaag naar de vk geweest, moet even langs de huisarts om urine na te laten kijken omdat ik vage buikklachten heb en wel heeeeeeel vaak nar de wc moet. Doe ik donderdag.
    Oh ja, zwangerschapsgym, als ik het niet zou doen zou ik het ook niet missen denk ik. Tot nu toe niet veel geleerd hoor, alleen maar kleppen.
    Ik denk ook dat het niet echt nodig is maar dat je misschien wel een paar tips meekrijgt waar je misschien iets mee kunt. De bevalling lukt zonder ook wel hoor.
    Zaterdag gaan we de meubeltjes in het kamertje zetten. heb er zo´n zin in.
    Heb het op dit moment ook even helemaal gehad met werken. Ik merk dat het zwaarder begint te worden. Vooral het vroege opstaan want ik word regelmatig wakker dus slaap niet zo heel goed.
    Ach ja, zo kan ik vast wennen voor straks....

Liefs Anette

7. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    halloooooooo,
    Nou heb het in ieder geval al langer uit gehouden dan de vorige keer. Ben nu 5 weken en 1 dag (als het goed is). Nee voel nog helemaal niets. Af en toe een bubeltje in mijn buik en zelfs dat mag geen naam hebben. Dus ja denk dat er helemaal niets gebeurd daar binnen. Heb het wel erg warm das het enige en wordt snachts wakker. Heb afgelopen maandag nog een test gedaan van CB en deze sloeg al voor de controle streep vet positief uit....dus sja ga je toch denken dat het hcg toegenomen is anders slaat ie niet zo hard uit.
    Het gekke is dat ik aan mijn lichaam helemaal niet gevoeld heb dat ik zwanger zou kunnen zijn. Ik had alleen toen we net geklust hadden een gevoel dat het wel een raak zou kunnen zijn, was nergens op gebaseerd maar ben het dus echt wel! Ik heb me ook voorgenomen om mij de komende 2 weken niet druk te maken. Tot zondag werd ik gek van mezelf. Maar wat heeft het voor zin? geen dus ik ben zwanger zolang ik zwanger ben en misschien ben ik wel erg lucky dat ik gewoon geen klachten heb maar wel gezond zwanger hihi!
    Ik heb ook nog geen afspraak bij VK gemaakt....moet ik naar de gyn dan? Wacht eerst deze week wel af en als het volgende week nog steeds goed zit dan ga ik bellen voor een echo hoop met week 7 dat te krijgen.
    Kortom ben eigenlijk erg rustig..... gek genoeg!

Kom later terug om op de andere te reageren maar moet nog ff wat doen in huis voor ik mijn meisje van school ga halen!

Liefs, Chantal

8. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Hallo allemaal,

Chantal, goede insteling van je, misschien ben je idd wel iemand die geen kwaaltjes heeft, is alleen maar prettig toch?

Heb je in het ziekenhuis niks afgesproken voor als je opnieuw zwanger zou raken? Ik mag gelijk de gyn bellen nl, hoef niet eerst naar de huisarts of vk, dus dat vind ik wel prettig eigenlijk!

Verder gaat het emotioneel gezien wel iets beter met me, zit al 2 dagen niet meer in de bekend dip en probeer er niet zoveel aan te denken, tuurlijk kijk ik bij elk toiletbezoek of er al rood in aantocht is, maar dat blijft nog steeds uit.

Morgen weer bloed prikken en vrijdagochtend een belafspraak met het ziekenhuis. Dus ben benieuwd wat de hcg waarde nu is!

Verder geen tekenen of wat dan ook, het enigste is dat ik al weken onder de pukkeltjes zit, echt heel erg, zo heb ik het nog nooit gehad, weet niet of dat door de hormonen komt of zo, maar echt mooi vind ik het niet hihi.

Maar ik hou jullie allemaal op de hoogte van de afloop!

9. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    heey chantal, ik dacht dat het bij mij ook niet raak zou kunnen zijn zat echt te wachten op mijn ongi en toch zwanger en kijk hoe ver al.

ik heb gewoon de vk opgebeld daar voelde ik me het meest thuis en daar sta ik onder extra controle,

meid ga lekker bellen voor een echo met 7 of 8 weken het is je zo gegund en ik hoop inderdaad dat je niet net zo als jette ik en neia zulke misselijkheid moet krijgen is geen pretje.

o ben zo blij voor en bij mij was drie keer scheepschrecht bij jou ook let maar op.

dikke knuffel miriam

10. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey chantal, het kan erg goed hoor dat je nog niks merkt of voelt, mijn eerste 6 weken waren ook vlekkeloos, maar toen............ miriam en neia weten er ook alles van, toen waren de symptomen goed aanwezig als je begrijpt wat ik bedoel!

Ik hoop dat je zo door mag gaan, maar het kan van de ene op de andere dag veranderen qua misselijkheid etc.
    Niet dat ik hoop dat je dat krijgt hoor, al vondt ik het wel een bevestiging van de zwangerschap hoe vervelend die periode ook was!

Ga zo door meis!

liefs
    jette

11. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    en chantal heb je al een data voor je eerste echo?

ben benieuwd liefs miriam

12. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Hoi,
    Nou de boobs dienen zich aan hoor! Met name de zijkanten en sja ze lijken ook wat groter en ronder hihi. Speculaas vindt ik echt heel vies en een penetrant luchtje hebben, Getsie! En het meest gekke ik heb geen honger....niets smaakt me eigenlijk....ik eet omdat het moet maar liever niet. snel vol gevoel....kan dat nu al? Oja en meer last van afscheiding...en dat is ook nietleuk want dan loopt er wat en dan schrik ik gelijk en ga dan zo snel mogeijk naar de wc om te kijken of het nog goed is en dat is nog steeds het geval :)

Miriam nee heb nog geen afspraak voor een echo gemaakt. Als ik het weekend ongeschonden door kom, bel ik as maandag gelijk en laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.

Lief van jullie dat jullie van die bemoedigende woorden toeschrijven! Ik houd ook de moed er in en neem het met de dag!

Liefs, Chantal

13. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo dames,

Chantal, dat klinkt heel erg bekend! De symptomen dienen zich dus al aan. Daar ben je vast (voorlopig dan ;) ) alleen maar blij mee! Ik ken er heel wat voor wie drie keer scheepsrecht was en daar hoor jij ook bij, let maar op! Spannend allemaal he.

Goh Miriam, jammer dat een voorspoedige zwangerschap er nog niet in zit voor jou (wat betreft jouw gesteldheid dan - want met je beeb gaat het prima, toch?). Ik blijf hopen dat je je in de komende weken beter gaat voelen... Zorg goed voor jezelf!

Anette, hoe is het met jou? Al een tijdje niks meer gehoord of heb ik wat over het hoofd gezien? Hoop dat bij jou de zwangerschap goed gaat. Is de buik nu groeiende?

Zico, zag op het andere topic dat je ongi zich heeft aangediend... :( Wel fijn dat jullie volgende week bij de gyno zitten. Ben benieuwd wat hij voorstelt.

Marla, denk jij nog wel om jezelf? :D

Mariaatje, hoop voor je dat de HCG nu eindelijk weg is, dan kun je weer vooruit kijken... Vanochtend uitslag van bloedprikken toch?

Corien, kijk jij hier nog wel eens mee? Je zou denk ik ook tegen je verlof moeten aanzitten? Ik hoop dat het naar omstandigheden goed gaat met je. Zal lastig zijn, zonder je moeder. Sterkte meis!

Hier gaat alles goed (behalve dan een fotootje in mijn album krijgen, dat lukt nog niet!), Guus is echt een schatje maar ik las gisteravond dat ze pas na een week wat meer gaan huilen dus ik ben benieuwd. Hij reageert nog het sterkste op Thijs, zo leuk om te zien! Vannacht weer een voeding overgeslagen, al was hij wat eerder wakker (half 6), maar ja dat betekent toch voor mij van 11 tot half 6 dus 6 1/2 uur ononderbroken slapen - heerlijk! Doe vanmiddag nog wel even de oogjes dicht denk ik.

Veel liefs voor allemaal!

Knuf Neeke

14. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Help...boobies doen minder pijn......schiet gelijk in de panic en zit helemaal niet lekker op mijn werk nu :( Grrr en ik was nog wel zo lekker rustig erover van de week. Nou nu helemaal niet meer...bah!
    Sorry hoor moest het even kwijt!
    Liefs, Chantal

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o lieve chantal het hoeft niks te betekenen maar die ongerustheid die ken ik maar al te goed.
    gingen de weken maar met uren voorbij.

ik kan me zo voorstellen dat je helemaal in de stress schiet het enige probleem het helpt niks helemaal niks, je moet je blijven proberen te ontspannen is ook beter voor het innie minnie mensje in je buik.

hoop dat voor jou de tijd onwijs snel gaat meid dikke knuffel

16. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    ha meiden, ff snel, heb het ziekenhuis aan de telefoon gehad en de hcg waarde is nu 7.... :cry: in 1 week van 10 naar 7, pfff, dit gaat echt niet hard zo. Ik wil zo graag weer ongesteld worden, dan kan ik tenminste proberen om weer zwanger te worden...

De afscheiding word wel wat vochtiger, maar ja, kan geloof ik niet met een eisprong te maken hebben, die komt pas als het hcg weg is...

Volgende week maar weer bloed prikken. De arts wilde me over 2 weken terug laten bellen, maar daar heb ik ff een stokje voor gestoken, wil gewoon iedere week weten hoe het verloopt, logisch toch?

Naja, op naar volgende week!

17. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Mariaatje, ja echt snel zakt HCG niet he? Hebben ze ook gezegd hoe het komt? Kunnen ze niet een echo maken en kijken wat er nog precies zit. Desnoods met een hysteroscopie. Dan gaan ze met een kijkertje je baarmoeder in. Heb ik destijds 5 weken na mijn curretage ook gehad. Kun je zelf ook meekijken hoe het er van binnnen uitziet. Misschien kun je het de volgende keer opperen in het gesprek.
    Balen dat je gewoon niet verder kunt nu! En goed van je dat je op je strepen staat vwb vervolgafspraken.

Liefs, Chantal

18. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    En ik ik probeer gewoon in te ademen en uit te ademen..................................................... en zo verstrijkt de tijd beetje bij beetje.....zucht

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    hoi allemaal

Zoals jullie zienheb ik even mijn naam veranderd. Had de indruk dat er mensen meelezen...
    Hier gaat het redelijk, ben zo moe, dus gisteren op tijd naar bed, wel goed geslapen dus eens kijken hoe het vandaag gaat.
    Buik groeit nu wel hoor, maar is best een bescheiden buikje vind ik zelf.
    Nog 5 weken werken, ik ben wel af aan het tellen. Merrk dat het allemaal wat zwaarder wordt nu. Moet een stapje terug doen maar dat lukt nog niet echt. gelukkig geeft mijn lichaam wel goed aan als het genoeg is geweest (nu nog luisteren..)

Sjannie, hoe is het met je? Die onzekerheid is zo herkenbaar maar moet goed gaan hoor!
    Kwaaltjes hoeven er echt niet elke dag te zijn. Toen ik zo misselijk was was het ook niet elke dag hetzelfde.

Miriam, jij gaat goed vooruit, ik zag de afspraak voor de 20 weekse echo staan. Willen julli weten wat het wordt?

Mariaatje, balen zeg dat het zo langzaam gaat, weten ze waarom het zo lang duurt of kijken ze daar niet naar? Anders voor een echo vragen.
    Ik hoop echt voor je dat je lichaam alles snel op orde heeft.

Oh ja, gisteren meubels in kamertje gezet, is mooi, wel grote meubels, nemen veel plek in zeg.
    Zal eens een foto maken.

Liefs Anouk (aangenaam)

20. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ze sturen me idd steeds maar weer naar huis met het bericht dat ik moet wachten. Omdat het nl wel zakt en nu op 7 staat. Dus tsja, als het goed is ben ik er bijna. Maar als ik aankomende week nou weer zo weinig gezakt ben, dan vraag ik weer een persoonlijk gesprek aan en dan bij een gyn. Heb veel gehoord over deze man en ik denk dat ik maar eens met hem wil afspreken, nu krijg ik steeds een arts-assistent en telkens weer een andere, vind ik eigenlijk niet zo fijn nu. Eerst vond ik dat niet zo erg, maar omdat het allemaal zo lang duurt wil ik toch 1 vast aanspreekpunt. Hopen dat het lukt of nog beter: hopen dat het niet nodig is.

Gister wat raars meegemaakt, in het restaurant vroeg iemand hoe het met me ging, dus ik zeg goed. Echt waar? zegt ze. Dus ik jaja, alles goed. Toen zei ze dat ze wist van de miskraam (hoe bedoel je klein dorp?) en vroeg ze of het alweer zover was. Dus ik zeg nee hoor. Toen zei ze, oh ik vermoedde wat anders. Dus ik het verhaal uitgelegd, maar doet me dan toch weer denken. Heb nl ook weer uitslag van mijn ketting en dat heb ik nooit, alleen toen ik zwanger was kreeg ik ook uitslag.
    Dus ik zit me weer gek te maken....want ik weet dat het niet kan, en toch weer die rot hoop...om moe van te worden..

NOu meiden, ik ga naar de babyshower! Tot later

Deel Deze Pagina