dood vruchtje

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door mwaard, 24 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    aangenaam anouk1, ik dacht al dat jij het was, maar ik twijfelde ergens ook!
    heerlijk gevoel he, nog vijf weken werken, ik mag nog vier, kan het haast niet bevatten nog maar 4 weken dat is niks! en dan heerlijk thuis zijn, in het begin van mijn zwangerschap dacht ik wat moet ik wel zo lang thuis doen, maar nu lijkt het me heerlijk!

jette

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Jette, dat heb ik ook, van de ene kant kijk ik ernaar uit maar van de andere kant komt het allemaal wel heel dichtbij.
    Ik moet zeggen dat ik er echt zin in heb, heb nu soms het gevoel dat ik mezelf een beetje voorbij ren.

Trouwens ik heb ook maar eens eenbuik foto in mijn album gezet. Is wel niet zo´n mooie foto maar toch.

Liefs Anoek (die zelf ook nog moet wennen)

3. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey noekie, je ziet er prachtig uit hoor, mooie jurk ook en een hele mooie buik hoor!

dat gevoel ken ik ook door en door anouk, ik wil nog zo veel dingen doen en regelen, maar soms denk ik ook ben hardstikke gek gewoon genieten van de komende weken, hier op het werk moeten nog een aantal dingen af maar dat ga ik redden de komende twee weken, dan is het gewoon de "stop" dingen de dagelijkse problemen oplossen en dan moeten ze het maar bekijken!
    Ik laat alles afgewerkt achter en dan zie ik in april wel weer!

Thuis ja gisterenavond nog es even besproken welke dingen ik graag nog af wil hebben, zijn allemaal kleine dingetjes maar moet nog even gebeuren, deze week gaan we weer aan de slag!

Ach ik denkd at we er ook niet zo zwaar aan moeten tillen, komt vast allemaal goed!

liefs
    jette

4. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    goede morgen dames en anoek natuurlijk.

ik vind het een hele mooie foto hoor anoek echt wel super mooi.

jullie moeten gaan genieten en uitrusten en nog even dan hebben jullie de 9 maand wachttijd er weer opzitten.

marla waar ben je ben je zo druk op het werk en thuis. we missenje hoor.

chantal en hoe voel je je?

liefs miriam (die nog steeds hondsberoerd is helaas)

5. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    he bah miriam ben je nog steeds zo beroerd, pfff als dit maar geen negen maanden gaat aanhouden!
    Ik had gehoopt dat je net als bij mij tot ongeveer de zestiende week zo misselijk zou zijn, maar daar ben je volgens mij al overheen of niet?

Ik duim voor je meis dat het snel beter mag gaan!

jette

6. cvdw

cvdw Actief lid

27 okt 2006
    214
    0
    0
    Hallo meiden hier!

Wat is het veel te lang geleden dat ik hier op het forum ben geweest. sorry. Net de laatate pagina's bijgelezen en wat onzettend lief dat jullie af en toe nog naar me vragen! Fijn te lezen dat er weer dames zwanger zijn geworden! Miriam, nog bedankt voor je lieve pb-tje. Dacht elke keer, ik zal snel weer eens even op het forum komen maar het kwam er niet van.

De laatste weken op het werk waren echt zo onwijs druk... Misschien nog wel meer in m'n hoofd.... je wilt nog zoveel doen en ook s'avond had ik elke keer wat aangezien ik zoiets had van nu kan het nog makkelijk... stom natuurlijk... net of de wereld straks ophoud... maar goed, heb nu verlof en probeer een beetje tot rust te komen. Is ook niet makkelijk want dan denk ik weer erg veel aan m'n moeder. Ik mis haar natuurlijk ontzettend in deze tijd. Zou zo graag met haar willen shoppen, kletsen over de zwangerschap ed en ook straks als de kleine er is zal het niet makkelijk worden. Het gaat op zich best goed hoor, krijgt steeds meer een plekje maar het is en blijft een groot gemis.

Met het kindje is alles goed, alleen ligt het helaas in een stuitligging (eigenlijk al vanaf week 29) Heb homeopatische korrels geprobeerd en vorige week hebben ze het in het ziekenhuis proberen te draaien maar dit mocht allemaal niet baten... kindje was het er niet mee eens (heel hard trappen naar de hand vd verloskundige) en zakte net zo hard weer met de kont in m'n bekken.... Moet morgen voor de laatste keer naar de VK en dan maakt ze een afspraak bij de gynacoloog. Wordt waarschijnlijk een keizersnee. Wel jammer want ik had graag thuis bevallen maar goed het is niet anders en eruit moet het toch...

Zag neeke dat je bent bevallen, ontzettend gefeliciteerd! Echt super. hoop dat je snel een foto kunt plaatsen want ik ben heel benieuwd... Alles goed gegaan?

Anoek (toch beetje raar), jette en marla... met jullie schiet het ook aardig op zeg... alles goed?
    Jette, zit je af en toe nog op het paard? Ik heb 2 weken gelden nog even gereden, was echt heerlijk al kon ik niet zoveel natuurlijk maar ging even om het idee... heb ook paar weken geleden weer een nieuwe 3 jarige gribaldi op stal gekregen waar ik nu leuk een beetje mee aan het longeren ben.... kan dus niet helemaal niks doen... heb jij dat ook?
    Hoe is het met je moeder eigenlijk?

Nou, ik zal eens even beginnen met enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven. Wil vandaag toch wel het meeste hebben gedaan..... Nu met m;n verlof zal ik wat vaker hier op het forum komen dus tot snel

Liefs, corien

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even snel een ego bericht van mij, morgen reageer ik weer

Vandaag weer een bloeding gehad. Naar de gyn voor onderzoeken. Met kindje alles goed gelukkig maar ik moet volgende week voor de zekerheid een uitstrijkje maken omdat het er allemaal onrustig uitzag. Hoefde me wel geen zorgen te maken maar ja, dat doe ik dus toch.
    Dus ik ga nu maar even rusten want ik voel me niet zo geweldig op dit moment.

Liefs Anoek

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    eerst corien welkom terug we hebben je echt gemist ben blij te horen dat met de kleine ondanks zijn stuit ligt. ja dacht wel dat het einde van je zwangerschap zou aandienen.

hoop dat je inderdaad weer gezellig mee komt kletsen.

succes met de het schrijven van de enveloppen

anoek nee gatver bah daar zit je niet op te wachten wel gelukkig dat met het kindje alles nog goed is hoop dat het snel weer over is en dat je nog 10 weken met een dikke buik mag rondlopen.

dikke knuffel.

liefs miriam

9. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    hey corien wat fijn weer wat van je te horen, heb je echt gemist meis!

ik kan me het enorme gemis van je moeder niet invoelen maar wel voorstellen, het is verschrikkelijk het gaat ook nog veel tijd kosten om dit een plaatsje te kunnen geven!

tut tut tut toch nog weer op het paard gezeten...... kan het me levendig voorstellen hoor, ik mocht niet meer van mijn omgeving, iedereen begon te piepen dat het wel gevaarlijk was bla bla bla, ik ben gestopt toen ik 25 weken was, en longeer het jonge paard nu zo'n 3x per week!
    Mijn sportmerrie heeft ook zwangerschapsverlof!

toe maar een 3 jarige gribaldi, en hoe lijkt dat? vast wel goed of niet, dus alweer wat jongs op aanwas voor als je straks bevallen bent!

Onze puk lag de vorige keer ook in een stuitligging, ik moet morgen voor controle ben benieuwd of het zich heeft gedraaid!

Tja het is jammer als het een keizersnede wordt, het herstel duurt dan geloof ik wat langer he, ook wat langer wachten dat je weer op het paard mag!

Ben echt blij dat je er weer bent corien!

liefs
    jette

10. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve meiden,
    Ik had zo gehoopt dat 3x voor mij scheepsrecht was maar het mag niet zo zijn! Zondag wilde ik nog wat zekerheid en dus getest en ja hoor hartstikke positief. Goed gevoel en sja gisteren had ik erg rommelende darmen en een opgeblazen buik net als toen ik ongi moest worden maar dus zwanger bleek. Ik kreeg net weer een beetje hoop en was zelf blij (en dacht nog he actie er groeit wat) in de auto toen ik van werk Denise van school ging halen. Maar ineens onverwachts gistermiddag thuis een bloedsliertje na het plassen. Daarna niks en savonds ook weer wat (ietwat bruinig). Helemaal in paniek natuurlijk maar moest mij smiddags nog groot houden want Denise thuis en met haar naar zwemles, eten maken en sjannieman nog niets verteld. Want tussen middag en avond was er niets meer en als ik zou beginnen dan zou ik zo hard huilen dat Denise natuurlijk zich gaat afvragen wat er zou zijn. Enfin Denise naar bed en sjannnieman komt naar beneden en toen heb ik het hem verteld. Huilen huilen huilen. Sjannnieman en bleef optimistisch. Maar vanmorgen weer wat bloed net alsof je ongi wordt maar nog niet zo donkerrood bloed maar geen buikpijn ofzo. Besloten thuis te blijven watn werk werd toch niks. Heb hele ochtend in bed gelegen en ben zeer verdrietig. Weer alle hoop ontnomen!
    Vanmorgen weer getest met CB en nog steeds harstikke postief maar geen buikpijn. Zit er echt op te wachten tot het doorzet. Heb niet de hoop dat ik nog zwanger zou kunnen zijn.

Nou meiden dit was het voor zover even......
    Een verdrietige sjannie!

11. Minka

Minka Fanatiek lid

25 dec 2006
    1.466
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Chantal, ik breek weer even in!
    Meid wat een onzekerheid. Maar nog niet te somber inzien hoor!
    Je weet dat kleine bloedingen altijd voor kunnen komen. En zolang je nog geen buikpijn hebt heb ik er nog genoeg vetrouwen in.
    Heel veel sterkte meid, ik denk aan je!

Kus Minka

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Sjannie

Wat ontzettend balen maar ik begrijp dat het niet doorzet als ik het zo mag zeggen. En aangezien je test positief was hoop ik echt voor je dat het nu zo blijft. heb je de vk al gebeld? DAn kunnen ze met een echo kijken. Dat geeft je in ieder geval meer zekerheid.
    Mijn duimen draaien volop hier

Een hele dikke knuffel

13. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    o nee klote zooi

chantal het kan toch niet waar zijn, het mag niet waar zijn. tjee je bent een sterke vrouw hoor zolang niks zeggen knap van je maar hou hoop.
    ik heb in totaal 4 keer bloed verloren en echt niet een drupje maar meer en toch heb ik er 17 weken opstaan dus geef nog niet alle moed op. ga morgen vroeg bellen met de vk en zorg dat je morgen een echo krijgt. ik ga voor je onwijs hard duimen. in ieder geval een hele dikke knuffel

liefs miriam

14. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Heb inderdaad VK gebeld vanmiddag. Als het morgen nog hetzelfde is (rood bloedverlies alleen bij afvegen en geen buikpijn) dan morgen 9.00 uur bellen en dan krijg ik een spoedecho in het ziekenhuis. Ze had het nog over eventueel bbz maar aangezien geen buikpijn zal het wel niet zijn. Moest het goed in de gaten houden. Ze had het ook over eventuele onderzoeken over waarom het nu zo vaak mis gaat (w.o. chromosomenonder zoek .....maar ja heb al een gezonde dochter dus dat zal dan toch wel goed zitten) Ik wil me er nog niet in verdiepen en misschien laten we het straks hier wel bij....want dit geeft ook zo ontzettend veel stress.

Anouk (ook aangenaam ;) ook schrikken van jou zeg!.......hoop dat het meevalt waar denken ze dan aan als het er 'onrustig' uitziet in ieder geval is het met kleine UK alles goed!

Corien welkom terug! Geniet lekker van je verlof hoewel ik me zo kan voorstellen dat je nu juist je moeder mist...lekker keuvelen enzo.

Marla alles goed vrouw? nog steeds zo druk...denkje wel om jezelf!

Miriam meid toch het gaat bij jou ook niet over rozen he? Hoop voor jou dat snel betere fittere tijden zich straks aandienen!

Liefs, Chantal

15. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    chantal fijn dat je eventueel een spoed echo kunt krijgen dan is de onzekerheid weg.
    maar dit is je niet gegunt hoor wel een beebje in je buik hopen dat het een vals alarm is. en dat je morgen goed nieuws voor ons hebt.

blijf voor je duimen.

en ik klaag soms wel omdat het niet altijd leuk is maar als ik dan dit lees dan denk ik potdorie ik mag toch wel heel erg gezegend zijn.

heb nu emesafee zetpillen gekregen hopen dat het dan wat beter gaat.

chantal succes vanavond en vanacht hoop snel dat het morgen is en je duidelijk heid hebt

dikke knuf

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Corien, wat fijn om weer van je te horen en om te lezen dat het best goed met je gaat. Het gemis van je moeder blijft denk ik, het heeft ook veel tijd nodig om het een plekje te geven. Gelukkig gaat het met de kleine uk goed.
    Oh, en de paardenverhalen duiken meteen weer op, ik heb er echt geen verstand van hoor.
    Meid, een keizersnee is misschien niet wat je had verwacht maar wacht maar, als je straks jullie kindje vast houdt ´ben je dat vast zo weer vergeten (tenminste als ik iedereen om me heen moet geloven)

Ik ga weer stoppen want we gaan naar een info avond in het ziekenhuis; bevallen in het ziekenhuis.
    Wel interessant denk ik, straks of morgen meer.

Liefs Anoek, die nog steeds moet wennen

17. Neeke

Neeke Bekend lid

8 apr 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Hallo lieve dames,

Hier Neeke weer vanuit haar kokonnetje! Kleine man wou vannacht om 2 uur drinken en nu ligt hij nog steeds te slapen de lieve schat. Zal zo wel gaan krijsen om de borst, maar nu kan ik mooi even reageren.

Corien, wat leuk om wat van je te horen! Wij dachten aan jou maar jij dacht dus ook aan ons :). Ik kan me voorstellen dat je het jammer vindt als je met een keizersnede moet bevallen. Mijn kleine heeft tot de 34e week in stuit gelegen. De vk heeft toen ook uitgelegd dat ze wel een draaipoging zouden gaan doen, maar dat ze het kindje zijn eigen weg laten zoeken, omdat het soms gewooon beter ligt zo. Meestal krijg je trouwens nog wel de keuze voor natuurlijk bevallen of keizersnede hoor, maar dat ligt aan het ziekenhuis. Ben benieuwd wat de vk gezegd heeft?

Anoek, voor jou ook weer schrikken zeg! Ik neem aan dat het bij de vorige bloeding wel allemaal goed uit zag? Het zal vast onschuldig zijn, maar wel goed om even te laten controleren. Bijna 30 weken alweer, dat gaat hard! Was jij niet degene van wie de moeder veel te vroeg beviel? Hopelijk geldt dat voor jou niet (hoewel 42 weken doorlopen me ook niets lijkt hoor). Mooie buikfoto trouwens, en leuke jurk!

Jette, benieuwd of jouw ukkie zich gedraaid heeft! Ze heeft nog een paar weekjes de tijd, gaat vast goed. Thijs én Guus lagen bij jouw huidige zwangerschapsduur nog in stuit. Lijkt mij eerlijk gezegd ook niks, maandenlang met je hoofd naar beneden hangen :D.

Miriam, nog steeds beroerd... Wou net gaan vragen of je die zetpillen al geprobeerd had en nu lees ik dat je ze gehaald hebt. Hopelijk helpt dat! Het schiet best op qua zwangerschapsduur maar als je je nog eens 5 maanden beroerd moet voelen word je echt niet blij...

Chantal, meis wat lees ik nou! Ik hoop zo dat het bloedverlies niks betekent! Dat het rustig gebleven is sinds je laatste bericht en dat je nu vol ongeduld zit te wachten totdat je de vk kunt bellen... Zou nu 6 weken zijn of niet? Duimen draaien volop voor jou!

Marla, volgens mij hoor ik iemand in het zuiden nog steeds heeeeeeeeeeeel druk op en neer rennen en dingen regelen. Neem je jezelf een beetje in acht?

Hier alles prima (behalve dan dat ik nog geen foto's in mijn album heb geplaatst - moet de camera eens leegtrekken...). Guus sliep de eerste week door tot een uur of 6, nu wil hij één keer per nacht drinken tussen half 11 en 8. Nog steeds heel netjes dus! Gisteren boven zijn geboortegewicht, hij weegt nu 4310 g, was in 6 dagen 130 g aangekomen dus heel netjes. Ik voel me goed, Thijs is dol op z'n kleine broertje en het is gezellig druk! Ik geniet volop van m'n verlof.

Vandaag een rustig dagje voor de boeg met Thijs op de creche, straks lekker even met Guusje uit wandelen. Prachtige zonsopgang hier trouwens.

Veel liefs en sterkte voor alle dames, ik denk aan jullie!

Kus Neeke

18. Sjannie

Sjannie Actief lid

28 nov 2006
    327
    0
    0
    Noord-Holland
    Nou heb de VK weer gebeld. Mag nu pas morgen om 11.15 uur voor een echo in het ziekenhuis. Heb ook nog eens de pech dat de echoscopiste vh geboortecentrum op vakantie is en daar dus ook niet terecht kan.

Nog steeds rustig....gisteravond lag ik op de bank en toen had ik een beetje een weeachtige gevoel en dacht nog als het moet gebeuren laat het maar komen maar na 10 x zakte het weer weg. Prima geslapen en vamorgen werd ik wakker met een zeurderig gevoel in mijn linkerzij-linkeronderbuik en via lies uistraling naar linkerbovenbeen. Heb nog steeds alleen verlies van bloed na het plassen bij het afvegen...... hoeveel zou je nou moeten verliezen en pijn hebben als het een MK is met 6 weken?

De VK zei wel dat je bij 6 wk een kloppend hartje zou kunnen zien. Dus we gaan of wat zien of we zien niks (windei-leeg vruchtzakje) of we zien iets en het klopt niet...dan weet ik in ieder geval morgen waar ik aan toe ben!

Anoek wanneer moest jij naar zkhs voor onderzoek?

Liefs, Chantal

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Chantal, jammer dat je vandaag niet terecht kon, ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat voor jou.
    En ik duim zo hard als ik kan.

Gisteren belde ik naar het ziekenhuis om een afspraak te maken en er was nog plek dus ik ben gisteren al geweest voor het uitstrijkje. Deed geen zeer, had ik wel verwacht omdat die andere gyn dat voorspeld had. Begon wel weer meteen te bloeden.
    Volgens deze gyn zou het vanalles kunnen zijn, bacterie, hormonaal of toch iets ernstigs maar daar gaat hij niet van uit. Hij verwachtte er niet veel van maar ik ben blij al sik dat op papier heb.
    Vandaag moet ik nog rustig aan doen, ben dus ook niet gaan werken. Wel heb ik nu last van harde buiken, tot nu toe niet gehad. Rare gewaarwording.
    Blijft ook hier nog even spannend dus.

Liefs Anoek

20. Jette

Jette Fanatiek lid

9 nov 2006
    2.436
    0
    0
    Hey anouk nog geen duidelijkheid dus, het is toch wel zo dat des te verder je in je zwangerschap komt des te gevoeliger alles wordt, ik bedoel dat je kunt gaan bloeden of zit ik nu helemaal fout?
    Ik bedoel je kunt toch ook bloed verliezen na het hebben van sex?
    Dus na het maken van een uitstrijkje zou je toch ook best wat bloed kunnen verliezen? arrrhgggghhhl wanneer krijg je uitslagen, is alles goed met je beebje?

Chantal meis, hoe gaat het bij jou, oh ik hoop zo dat er niets aan de hand is, zou het geen innesstelingsbloeding kunnen zijn, wanneer mag je nou naar de echo?

Ik ben vanmorgen naar de gyn. geweest maar aangezien hij een spoedgeval had, kon ik zo weer vertrekken, nu mag ik maandag terug komen! :rolleyes:

meiden die in de stress zitten, heel veel sterkte!

liefs
    jette

Deel Deze Pagina