Kosten schilderwerk binnen

Discussie in 'De lounge' gestart door Ukkie1, 9 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.824
    2.249
    113
    We zijn bezig met een Grote verbouwing aan de keuken en een deel huiskamer. Straks moet alles opnieuw geverfd, zowel muren als deuren en kozijnen, raamkozijnen.

We doen alles zelf met hulp van familie, maar ik denk erover het verfwerk eventueel te laten doen. Kan iemand een indicatie van de kosten hiervoor geven? Bijv wat je zelf hebt laten verven en wat je hier voor betaalde?

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Dat is natuurlijk lastig als we niet weten hoeveel werk het is.

Maar ik denk dat je voor een standaard woning voor enkel de beneden verdieping al gauw 2000 euro af kan tikken. Denk ik :)

3. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Je moet eens Googelen op verf laten spuiten ipv het te laten verven! Is een stuk goedkoper maar niet minder slecht of mooi. ;)

4. Krabje

Krabje Fanatiek lid

8 dec 2011
    3.549
    2.018
    113
    Wij hebben vorig jaar ook alles binnen laten spuiten. Afplakken ging veel tijd inzitten maar binnen een uur waren alle muren spierwit! Kun je zelf niet tegenaan werken

5. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.101
    12.077
    113
    Dat is afhankelijk van het aantal m2. Ik zou 3 bedrijven laten komen om een offerte op te laten stellen.

Ik heb nog wel het volgende terug gevonden:

86 m2 Wanden sausen in lichte kleur naar keuze. Inclusief schuur, kit en afplak werkzaamheden. Exclusief 6 % btw € 1.032.00

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.157
    8.132
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ons plafond zou alleen al 1000 kosten. 60m2. Wel incl egaliseren. Wij zijn nu toevallig alles aan het schilderen. Ik heb vandaag het kozijn in de keuken gedaan. 1.80x1.30 incl raam dat open kan en ik was na 4 uur klaar. Incl afplakken, schuren en ontvetten. En ik moet zeggen, al zeg ik het zelf, het ziet er heel mooi uit!!

En 40% korting op verf bij de Prakvis. Morgen de deuren en het plafond. Deuren heb ik vandaag alvast geschuurd... met 10 ruitjes, drama maar scheelt weer voor morgen.

Volgende week de muren en de plinten.

7. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

5 mrt 2013
    4.611
    2.405
    113
    Een schilder kost rond €30 per uur ex btw.
    En ze nemen de tijd. Alles op zijn gemakje, tenzij ze werken voor een afgesproken
    bedrag.

Deel Deze Pagina