Hoihoi Misschien een rare vraag. Maar aangezien ik niet veel binnen hou. Stelde mijn moeder voor, om misschien een baby potje voeding te eten omdat je dan meer voeringstoffen binnen krijg. ( als het binnen blijft). Zijn er meer mensen die dit hebben gedaan tijdens hun zwangerschap. Groetjesss
Blehh moet er niet aan denken zelf haha... Daarbij zit daar voor een volwassenen natuurlijk niet alles in wat je nodig hebt. Jouw lichaam is heel anders samengesteld en groter dan dat van een baby. Een baby en volwassene hebben andere behoeftes. Zo smaakloos.. Zou gewoon een goede multivitamine voor zwangere vrouwen nemen en hele kleine beetjes eten. Ik heb de eerste drie maanden alleen water en stukjes fruit weg kunnen werken. Kindje pakt wel wat hij/zij nodig heeft. Gaat alleen ten koste van jezelf, maar dat haal je wel in.
Ik eet wel altijd babyfruitpotjes..... Gewoon fruit krijg ik echt niet weg en op deze manier krijg ik toch fruit binnen. Groentepotjes heb ik nooit geprobeerd, maar ik weet dat oude mensen ze ook wel vaker eten omdat het makkelijk is en toch voedingsstoffen bevat. Dus het is zeker het proberen waard! Ik weet uit ervaring (met proeven of het niet te heet was voor mijn zoontje) dat de Olvarit aardappelen met spinazie best lekker is.....
Ik heb het nog nooit op dus heb geen idee van de smaken haha. Ik heb net wat druiven op dus ben benieuwd hoelang haha
Kun je dan niet net zo goed je eigen eten pureren en dat eten? Er zitten echt geen bergen vitaminen extra in zo'n potje hoor, hooguit wat extra water.
Hè bah, ik word al misselijk als ik er aan denk. Nee echt niet te eten hoor die potjes. De fruit potjes misschien maar volgens mij kan je dan beter lekker fruit in de blender gooien. Blijft het binnen is het mooi, gaat het er toch weer uit, dan tenminste makkelijk. Je lichaam kan heel wat hebben hoor. Vorige zwangerschappen heb ik heel wat maanden gespuugd maar mijn kindjes groeiden prima. Ondanks dat ik zelf kilo´s afviel. (die er later dubbel en dwars weer bijkwamen..) Ik zou dus kiezen om te proberen gewoon gezond voedsel binnen te houden. Ik maak vaak fruitsmoothies en daar gaat heel wat fruit tegelijk in maar voelt niet zwaar op de maag. Daarbij kan je natuurlijk altijd een multivitamine slikken.
Ik zou je fruit vers kopen en dan pureren. Mocht je het wat dikker willen maken kun je er yoghurt door doen. Heb af en toe voor onderweg een potje fruit gehaald voor onze dochter maar dat is mier zoet (vind ik).
hier inderdaad ook het fruit, echt lekker friso toetjes smaken eigenlijk ook gewoon naar danoontjes alleen dan zonder de zuivel en extra suikers
Ik heb in het begin van de zwangerschap het wel gegeten vanwege niks binnen houden...mij beviel het goed en kreeg toch wat binnen!