Hoi allemaal Zit in mijn 3e ronde om spontaan zwanger te worden nadat ik 5 jaar met mijn ex-man in de mmm heb gelopen. Op dag 18 had ik mijn 1e positieve ovulatietest, dit was 29 oktober. 30 Oktober had ik nog een hele dag positieve testen, maar ben van de 29e uitgegaan. Nu zit ik op 8dpo en op 6dpo werd ik 's nachts telkens wakker van lichte krampen en had ik vanaf 's ochtend hele felle pijnlijke steken rond mijn rechter eierstok (de enige die ik nog heb) Het voelde alsof er zich iets invrat daar binnen. Deze steken kwamen af en aan gedurende de dag, en vanaf toen bleef het zeuren tot op heden. 's Nachts heb ik lichte krampen en op de dag af en toe weer een pijnlijke steek die me soms de adem beneemt. Ook zit het in mijn bovenbeen en lies, en lijkt het als ik zit dat er soms iets klem zit in mijn lies Aangezien ik 2x een bbz heb gehad, en ik dus nog maar 1 eileider heb, ben ik als de dood dat als ik zwanger ben het weer een bbz wordt, maar ik heb daar nooit wat van gevoeld. De eerste kwam ik zelfs bij toeval achter dat ik zwanger was. Kan een eventuele innesteling ook aan 1 kant te voelen zijn? Ik weet dat het ook een cyste kan zijn, maar dat hoop je natuurlijk niet. Ik vind het vreselijk spannend, maar tegelijkertijd dood en doodeng. bedankt alvast.
Ik kan je helaas geen enkele tip geven, want ik heb hier geen ervaring mee. Wel wil ik je even een hart onder de riem steken. Ik duim voor je dat het een innesteling is die je gevoeld hebt!!! Sorry dat je aan mijn antwoord niets hebt.
Oh meid, dat is inderdaad eng. Ik heb zelf ook een BBZ gehad en had gisteren ook ineens een felle steek aan de kant van de overgebleven eileider en het trok zo door naar mijn been. Ik schrok er ook van, het is gewoon niet tof Dit gevoel heb ik maar 1 keer eerder gehad en dat was met mijn BBZ. Maar toen was ik wel al verder, van de innesteling heb ik ook niets meegekregen hoor. Vorige maand had ik echt een ontzettend naar gevoel aan de kant waar ik geen eileider meer heb, echt vergelijkbaar met de pijn van de BBZ en de pijn van gisteren. Maar aangezien ik daar geen eileider heb kon dat het niet zijn. Ik zat toen wel vermoedelijk rond mijn eisprong, dus ik denk echt dat het daarmee te maken had. Wat ik hier eigenlijk mee wil zeggen is dat die pijn dus niet bij je eileider vandaan hoeft te komen, ik voelde namelijk geen verschil in pijn in de eileider of pijn in de eierstok, snap je wat ik wil zeggen? Misschien voel jij wel een innesteling in je baarmoeder en nestelt het zich rechts in. Het ligt toch allemaal dicht bij elkaar, dus is het moeilijk te zeggen waar precies de pijn vandaan komt. Houdt het wel goed in de gaten hoor en bel gerust met je gyn als je het niet vertrouwt.
thnx meiden! Hart onder de riem is ook al fijn Loeske =) Loenie, daar heb je gelijk in dat het daar niet hoeft te zitten. Kan ook gewoon mijn baarmoeder zijn, maar met die geschiedenis zit het toch in je hoofd. Ondanks dat ik het gewoon spontaan wil proberen, vertrouw ik mijn lijf voor geen meter meer, ondanks dat dit alles eigenlijk in een vorig leven is gebeurd. Had namelijk PCO, domme cycli en zo nu en dan eens een cyste. Sinds ik een schildklieroperatie heb ondergaan is er van dat alles niks meer te zien. Normale cycli en gewoon ovulatietesten kunnen gebruiken. Mijn 1e bbz is eigenlijk niet bevestigd. Had ook gewoon al afgestorven kunnen zijn en wat cellen die zich weer begonnen te delen, dus ik heb een kuur chemo gekregen. 2e was een zw.schap van 7 weken waarvan ik dus ook niks heb gemerkt, alleen omdat ik in het ziekenhuis liep is dat gemonitord totdat ze na 2 weken ( en 2 weken elke dag nuchter blijven) toch besloten eens van binnen te kijken. Daar hebben ze een levende zwangerschap verwijderd die dus al aan het scheuren was. De eileider is dichtgebrand. Gelukkig weet en voel ik dat rechts het prima heeft overgenomen, dus dat geloof ik wel. Vind het zo spannend en ik haat de ww
Ja joh, die wachtweken zouden verboden moeten worden:x Stom gedoe. Dat ze je 2 weken hebben laten lopen joh Ik ging naar het ziekenhuis en mocht gelijk niet meer weg. Hier geen levende vrucht meer, maar wel een kapotte eileider en bloed in mijn buik en de eileider is helemaal verwijderd. Ik vertrouw mijn lijf ook niet echt meer hoor, denk dat dat ook heel normaal is. En stel dat je zwanger wordt en alles is goed dan denk ik dat je bij een eventuele volgende zwangerschap toch weer in de stress zit. Een voordeel als je een BBZ hebt gehad, ze houden je wel goed in de gaten als je weer zwanger wordt. Wat bijzonder trouwens dat die schildklieroperatie je PCO heeft doen verdwijnen. Hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
PCO is hormoon gerelateerd, en je schildklier regelt je hormonen, dus nu ik goed ingesteld ben werkt mijn lijf eigenlijk weer naar behoren. Een zogenaamde reset denk ik. ik ben VOOR boycotten 2ww...stom gedoe..je kan helemaal niks nu bah! haha
Ah zo ja, dan snap ik het. Wel fijn zeg, PCO is volgens mij echt een drama. Ik ben ook voor de boycot haha
Volgens mij had ik een lichte vorm. Ik was in principe goed te stimuleren. Alleen de clomid ging niet dus ging ik over op tamoxifen geloof ik. Heb het eigenlijk ver weg gestopt. Nieuw lijf nieuwe pogingen