hoi lieve dames, vrijdag aanstaande wordt ik alsnog gecuretteerd... maar nu is mijn vraag wie heeft dit ook gehad en hoe was het?! ik heb begrepen dat het een kleine ingreep is,maar toch ben ik best zenuwachtig... liefs
Ik ben afgelopen vrijdag voor het eerst gecurreteerd. Ik heb hier voor drie keer cytotec gehad, maar er zat nog teveel weefsel wat er niet uitwilde. Het ging met een dagopname in het ziekenhuis. Ik moest nuchter komen, en was rond 15.00 aan de beurt. Bij mij was het onder volledige narcose. Ik vond dat zelf erg fijn, heb er niets van meegekregen. De ingreep zelf was bij mij vrij vlot gebeurd, binnen een half uurtje was ik weer wakker op de verkoever. Ik heb eigenlijk geen napijn gehad, wat een aangename verrassing was. Ook geen last van de narcose oid. Wel was ik een aantal dagen erg moe, en af en toe een beetje wiebelig. Voel me sinds vandaag weer wat beter. Al met al is het me ontzettend meegevallen. Ik vloei nu ook bijna niet meer. Heel veel sterkte vrijdag in elk geval. Hoewel het een kleine ingreep is, is het toch erg spannend en gewoon niet leuk.
Ik ben ook gecurreteerd na een MA met 15 wk. Heb ook voor volledige narcose gekozen want wilde het niet meemaken De ingreep was inderdaad niet echt zwaar en ik mocht al snel weer naar huis maar ik had er mentaal ontzettend veel last van. Gelukkig had ik begripvolle verpleging en gyn dat heeft enorm geholpen. Sterkte!
Ik word ook vrijdag gecuretteerd, maar al om half 9 's morgens. Dus ik hoef gelukkig niet de hele dag tegen dat nuchter zijn aan te hikken. Veel succes meis. Ik ga aan je denken.
Hallo Meiden, In eerste instantie wil ik jullie sterkte wensen. Ik zit in hetzelfde schuitje. Vorige week ook een mk geconstateerd, op controle geweest ivm dat de gyn eerst moeder natuur haar werk wilde laten doen. Helaas is dit niet gebeurd. Ik heb nu tabletten gekregen, misoprostol, de inneem versie, niet inbrengen. Volgens mij werkt het niet bij mij, moet ik morgen wederom voor controle komen en anders vrijdag gecuretteerd worden. Ik heb verder ook geen ervaring van hoe en wat en denk er ook over om een roesje te nemen ipv een ruggeprik. Zodat ik niets mee krijg en geen negatieve ervaring er aan overhoud. En dan hoop ik dat ik daarna geen last ervan heb. Succes deze verdere week.
IK heb een curretage gehad met ruggeprik en een rustgevend tabletje ..Ik was wel wakker maar heb het allemaal niet echt meegekregen ......Het is mij reuze meegevallen de ingreep zelf . Sterkte , dikke kknuuffffffffffffffff