Hey lieve meiden/moeders! 8 weken terug bevallen van een prachtige dochter met 34.5 week. Alles goed gegaan. Pas 3 weken na de keizersnede uit het ziekenhuis gegaan omdat ik lichamelijk en geestelijk "op' was. Nu thuis heb ik dagen dat het redelijk gaat, maar ook dagen dat ik zooo verschrikkelijk moe ben. En alleen maar wil liggen en slapen. En dat gaat wat lastig met een baby Dan zit ik er even doorheen.. en valt het me zwaar dat ik zoo moe ben. Heb ook een verleden met burn outs enzo dus ben nu beetje bang daarvoor. Mijn vraag is hoelang jullie deden over het herstel van de keizersnede. Hoort dit erbij??? Het is vooral de vermoeidheid die me opbreekt dan.... liefs mij
De hele gebeurtenis is heel erg vermoeiend, een keizersnede is een serieuze operatie. Een baby die veel van je vraagt dat kost veel energie. Echter zou ik ook eens navragen bij je huisarts of je soms bloedarmoede hebt, een ijzer tekort. Dat komt wel vaker voor bij pas bevallen vrouwen (door het verlies van bloed van de placenta wond in je baarmoeder) Dus het lijkt me slim om even de huisarts te bellen.
Heel herkenbaar! Na mijn keizersnee was ik ook gigantisch moe! Ik ben nog nooit zoo moe geweest in m'n hele leven als toen! Ik zou idd even je bloed laten prikken, maar ik hoop en denk dat het over een paar weekjes kalm aan weer wat beterder word hoor! Sterkte!
Hier ook zoooo moe ook bij arts geweest en ziekenhuis uiteindelijk bleek ijzertekort en verkeerde medicijnen waardoor ik na zes maanden pas de juiste kreeg. Toen ging het echt weer snel goed. Dus laat je bloed nakijken en kijk of iemand je af en toe even kan aflossen dat jij bij kunt slapen .
hey meiden, Fijn dat er toch herkenning is! Ik had idd bloedarmoede na de ks. was toen 5,3. Ijzertabletten gehad en aan de ferrodrank. was 4 a 5 weken terug weer oke. Dus lijkt me stug dat mn ijzergehalte weer zo snel gedaald is? Of kan dit gewoon? Slapen doe ik zo vaak mogelijk. zij slaapt.. ik lig ook even. Ben gewoon beroerd zo moe ben ik soms. Vriendlief werkt hele dagen en mn ouders zitten bij de kinderen van mn zieke zus. Dus het is idd pittig... Ging zo goed.. janken staat me nader dan het lachen.zucht. Maar ik zal idd morgenochtend de huisarts ook even bellen..
Och meid, ik leek wel een figurant van 'The walking dead', zo moe zag ik eruit! Had ook aardig wat bloed verloren tijdens de keizersnede. Ook kelderde mn ijzergehalte van 7,3 naar 4,2. Dat was ook niet helemaal de bedoeling. Even je bloed laten nakijken, komt vast goed
Vanochtend bij huisarts geweest en idd ook bloedgeprikt. di weer terugkomen. Verder slaap ik veel... ongelofelijk dat je zoo moe kunt zijn..
Hier 2 wkn en 2dgn terug bevallen met geplande keizersnee. Poehhh wat ben ik moe.. Smorgens gaat het wel.. maar savonds 😅 Vooral na het avond eten kak ik in.. En dan moeten de oudste 2 nog nr bed.. gelukkig nu mijn vriend nog week thuis.. maar vanaf volgende week weer is hij weer aan werk fulltime 😣 zie er tegen op.. heb 2.5 liter bloed verloren hb van 5.3 ijzer infuus gehad.. maar ja dat duurt weken voor zich dat aanslaat.. Ik geef aan de slaap toe.. slaap wanneer ik kan.. Als kids op school zijn en uk slaapt.. Hoe doen jullie dat? Misschien nog tips om bepaalde dingen te eten/ drinken?
Hmm... Weinig bemoedigende woorden voor je vrees ik. Ik ben 14-1 bevallen en ben nog steeds heel moe. Het wordt wel beter maar ben nog lang niet 'mezelf'. Ik heb wel de hele zw plat gelegen, dat helpt natuurlijk ook niet. Maar denk dat het vrij normaal is. Ik deed alle dutjes mee met de kleine, pakken wat lukt.