Bedankje voor gynaecologe?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Aegyo, 27 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Eind deze week heb ik mijn laatste nacontrole bij onze gynaecologe. Ik wil haar graag op een goede manier bedanken voor alle hulp, maar ik weet niet hoe. Alleen even de hand schudden vind ik zo afgezaagd en bijna respectloos...

Bijna drie jaar lang heeft ze ons namelijk enorm goed begeleid in de MMM. Zonder haar zouden wij ons zoontje nu niet hebben, zo simpel is het.

Sowieso zou ik iets leuks willen geven aan de poli. Na zoveel jaar ken ik alle assistentes bij hun voornaam hahaha :p

Wat is leuk en netjes om te doen? Ik zie regelmatig boeketjes (van ouders) in het kantoortje staan. Misschien dus een boeketje met iets lekkers, gericht aan de poli, en dan nog een geboortekaartje met een kort persoonlijk berichtje op de achterkant die ik aan onze gynaecologe geef aan het einde van de afspraak?

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Op een afdeling wordt een traktatie vaak wel gewaardeerd. Voor je gynaecoloog persoonlijk zou ik een kaartje doen met een persoonlijke tekst. Wat mijn gyn eens had gekregen wat hij heel leuk vond was een fles wijn met het geboortekaartje als etiket (de voorkant van het kaartje).

3. KakieLakie

KakieLakie Bekend lid

18 feb 2014
    837
    303
    63
    Wij hadden taart gegeven van een heel goede banketbakker. Ze hebben er heerlijk van gesmuld!

4. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik zou ook iets doen van een traktatie met een persoonlijk kaartje erbij.

Hier heb ik eigenlijk niemand echt persoonlijk bedankt, bedenk ik me nu. Maar ik ben ook wel van hot naar her gegaan qua behandelaars. Het is wel leuk om te doen in ieder geval!

5. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Wij hebben een doosje met 2 flessen wijn en een geboorte kaartje gegeven aan onze Gyn. Op het kaartje nog wat persoonlijks geschreven. Werd erg gewaardeerd :)

De afdeling en poli hebben we een grote doos chocolaatjes gegeven.

Deel Deze Pagina