Die had ik gelezen, maar was benieuwd hoe het nu ging.... Of het daadwerkelijk ook nu beter ging ....
Fijn dat jullie goed met elkaar gepraat hebben en hopelijk blijft dit zo. Het is aan de hand van je bericht wel duidelijk dat er inderdaad veel meer speelt dan alleen de honden. Hopelijk word dat allemaal snel opgelost zodat de ergste irritaties ook verdwijnen. Succes en sterkte!
Ik vond de eerste 4 maanden al erg zwaar met 1 kind laat staan met 2 jonge kindjes en dan lichamelijk moeten herstellen dat is gewoon zwaar. Maar ik vraag me dan wel af het kan in een keer heel snel gaan met de kindjes dat ze zelf standiger zijn, fijner voor papa om ze beide te hebben en dat jij rustig met de honden bezig kan zijn en als je ze nu weg zou doen en die tijd komt dan ineens veel sneller dan je dacht je spijt krijgt dat je dan je hondjes kwijt bent. Maar uiteraard gaat het echt niet dan soms kun je niet anders. Ik hoop dat je voor jullie 4 de juiste beslissing maakt en doet wat het beste voor allen is x
Dank voor het meeleven. De lucht is hier behoorlijk geklaard en hebben lekker van het weer kunnen genieten. Met de hondjes erbij. Man stond geeneens te schelden toen ze uit het zwemwater van de kleine dronken. Was heel relaxed eronder.
Bah, wat een nare situatie. Ik zelf vind het echt compleet belachelijk hoe jouw man tegen de honden doet. Maar ik denk dat het beter voor ze is al ze een lief baasje krijgen met alle tijd van de wereld. Die heb jij gewoon op dit moment niet. En je moet het allemaal in je eentje doen, want je man is niet zo'n hondenliefhebber. Lijkt me een moeilijke keuze, maar doe wat het beste is voor je hondjes.