Hallo dames Hebben jullie ook in de familie of kennissen kring Van die zogenaamde waarzeggers. Die heel zeker weten dat.als je op vakantie bent en lekker ontspannen bent.je zeker Weten zwanger terug komt word er soms zo moe van. Of dat als je er totaal niet aan denkt je zo zwanger bent.
Yep... Van die mensen met de goedbedoelde adviezen: Laat het los! Ga op vakantie! Je moet er niet zo mee bezig zijn, want dan lukt het je nooit! Je moet eerst van jezelf gaan houden anders word je nooit zwanger, Je moet eerst maar afvallen, want misschien word je niet zwanger omdat je te dik bent! Anders adopteer je toch gewoon?! Is pleegzorg niets voor jullie?? Als het jullie niet word gegeven, dan is er vast een andere roeping voor jou in plaats van moeder. Ach je mag die kinderen van mij wel een paar dagen lenen, ben je meteen genezen! Het heeft ook zijn voordelen hoor om geen kinderen te hebben, alle vrijheid en doen en laten wat je wilt... Lukt het niet, stopt hij hem wel in het goede gat of moet ik het anders even voordoen?? Als je het zo graag wil lukt het toch niet, PARDON?!?! (alles wat hier typt is daadwerkelijk tegen mij gezegd) Ze hebben geen idee waar ze het over hebben, het zijn mensen zonder kinderen, of mensen letterlijk in een wip zwanger waren.. Ik word er zo mega kwaad, maar vooral ontzettend verdrietig van.... Net alsof het mijn eigen schuld is dat wij niet zwanger worden omdat er op MIJN HOOFD geen uitknop zit... Het zaad zwemt echt de andere kant niet op als mijn hoofd er aan denkt, of het eitje denkt: ik blijf lekker zitten waar ik zit wat ze denkt er aan!! Het doet gewoon erg zeer al die goede adviezen of die lelijke opmerkingen.. het is gewoon NIET leuk En ik weet zeker wat ik er nog wat vergeten ben...
Oh RSL Bij jouw is wel heel veel gezegd he ik kan daar zo boos om worden echt niet normaal die mensen Je word er echt gek van.en inderdaad het zwemt echt niet de andere kant op als je er niet aan denkt.of van die mannen die dan zeggen ga ef met mij mee ben je meteen met een echte vent en zwanger.
Een arts zei wel eens; als "het loslaten/er minder mee bezig zijn/ontspannen" je zou helpen, had ik je geen medicijnen gegeven maar een folder van een reisorganisatie... Het klopt dat ontspanning (voornamelijk afwezigheid van veel stresshormoon) BIJDRAAGT aan het goed verlopen van zwanger raken en blijven maar het is geen wondermiddel.
Och jaaa ik ken die opmerkingen.. En wij waren nog niet eens zo lang bezig maar ik ergerde me er toen al aan want was super onzeker (net zoals iedereen volgens mij bij wie het niet meteen binnen drie rondes raak is) Lekker links laten liggen! Hoe lastig ook. Je erover opfokken heeft toch geen zin helaas
Pfff echt vreselijk dit soort op opmerkingen en dan idd van de mensen die in een wip zwanger zijn. Had het er laats met mijn acupuncturist over. Die zegt ook mensen in oorlogssituaties worden ook zwanger. Nou en of die stress hebben. Ze zei ook als iemand zo iets zegt mort je gewoon terug zeggen: goh echt nou je bent de eerste die dat zegt! Ik zal er meteen niet meer aandenken..... Alsof ik eerder een eisprong krijg als ik er niet aan denk.... Ik vind die van die zaadjes ook wel reeg grappig!
Ja en hoe worden anders de meiden met bv ivf zwanger.. Die moeten er wel mee bezig zijn om alles te timen. Zwanger worden gebeurt tussen je benen, niet tussen je oren.. Laat je niet gek maken door dit soort onnadenkende mensen. Ze bedoelen het ongetwijfeld goed hoor, maar niet naar luisteren!
Hier kwamen die opmerkingen ook en ik werd er helemaal gek van!! Wij kregen november 2012 te horen dat wij waarschijnlijk nooit een kindje van onszelf zouden kunnen krijgen. Dus na even verdrietig te zijn geweest, kwam de strijdlust weer terug en hebben man en ik begin 2013 met elkaar afgesproken dat we een jaartje 'rust' zouden nemen (even geen ziekenhuis, geen kliniek, geen hormonen etc.) en daarna zouden we er weer vol voor gaan in Duitsland. Dus ik besloot (ook in opdracht van mijn natuurlijk genezer) gezonder te gaan leven. Ben weer gaan stappen en feesten... En eind februari had ik ineens een positieve test in handen. Dus ik zeg niet dat die mensen per definitie altijd gelijk hebben, maar bij mij is het wel het geval geweest. (En het 'lullige' is dat al die mensen nu zeggen: 'Ik zei het je toch?!' Maar doe gewoon waar jij je goed bij voelt.... Succes en ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
ja... vorige zwangerschap... maanden gericht geklust, verdrietig als ik weer ongesteld werd.. rond kerst mijn ei, zoooo druk met familie aangelegenheden dat ik er veel minder mee bezig was en het rond mijn nod ook geen kans gaf.. 9 maanden later kreeg ik een dochter. Los laten lukt niet, ook niet als je het graag wil. Maar, ik was er minder mee bezig.. en.. Anyway, het zal geluk zijn geweest! Meiden duim voor een wondertje
Wat mooi zeg dat jullie toch op de natuurlijke manier toch zwanger werden terwijl er werd gezegd dat jullie een kleine kans hadden. En dank je wel ik hoop het ook.
Wat fijn zeg dat je een dochtertje heb gekregen nog gefeliciteerd. Als het deze ronde niet lukt dan hoop ik dat het volgende maand lukt op vakantie en dan hoop k dat ik er misschien minder aan denk .maar het gaat jammer genoeg bij mij vanzelf.;-(