Ja, heb ook gedacht aan koemelkallergie maar zie niet heel veel symptomen bij hem. Wel soms wat pukkeltjes, bultjes, rode, maar niet veel of vaak. En hij is onrustig en huilt bij slapen gaan, maar that's it. Kan het dan alsnog koemelk zijn>
Ons zoontje slaapt sinds een maand overdag goed in zijn bedje. Daarvoor was het lastig en had ik hem vooral in de draagdoek om te slapen. Hij kon dan echt uren maken wanneer ik ging wandelen en dat gaf mij veel rust. Misschien is dat een optie? Ik ga overigens ook vaak om 21.00 uur naar bed. Moet er 's nachts ook vaak uit voor voedingen en speentjes en zou niet weten hoe het anders vol te houden. Heb nu alweer zin in 21.00 uur, haha. Maar sterkte. Niks af proberen te dwingen, het wordt echt makkelijker op den duur.
Mijn zoon slaapt al zolang als ie leeft eigenlijk slecht overdag.. Het wordt wel iiiets beter naarmate hij ouder wordt.. Ik heb ook alles geprobeerd en gedaan.. maar niks helpt.. hij gunt zichzelf geen slaap denk ik.. of hij vind dat hij wat beters te doen heeft.. van alles leren en zien.. Ik heb me er inmiddels redelijk bij neergelegd.. Het is heel vermoeiend.. je bent er de hele dag druk mee.. mijn zoon slaapt smorgens en meestal smiddag wel een slaapje nu en dat is dan 30-45 min per keer.. vanaf 1400 vaak niet meer en dan is hij zelf ook doodop en vervelend .. en maar niet willen slapen dan..
Kea is niet altijd heel zichtbaar, het kan nl ook 'alleen' extreme darmkrampen zijn. Weleens aan reflux gedacht?