Doodop! Wil zo niet meer zwanger zijn!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mb90, 26 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw

Ja achteraf beseft dat die titel inderdaad kwetsend kan overkomen. Op het moment van schrijven niet bij stilgestaan, was echt mijn gevoel op dat moment.
    Heb mij ook al geëxcuseerd hiervoor.

En ik ben dolgelukkig met het kindje in mijn buik he! Alleen al die pijn en last erbij is er teveel aan.

2. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Kan jij eens geen kuur antibiotica krijgen met zo lang al die symptomen want is meer dan verkoudheid.
    Ik heb ook AB moeten nemen en puffen wegens zwaar bronchit. En bij eerste zwangerschap ook laten aanslepen maar nu dus niet.

Verder moet ik zeggen dat de titel mij niet stoort of kwetst. Ik heb jaren in de Mmm gezeten en zes pogingen nodig gehad voor twee kinderen (2e op komst nu). En ook heel zware zwangerschap om andere redenen. Dus snap goed waarom je het zo ziet.

Hou je sterk en hopelijk snel wat beterschap.

3. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw
    Moest na het weekend teruggaan of bellen indien het niet beterde. Veronderstel dat ik nu wel AB zal moeten nemen zeker?

4. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Hoe gaat het nu met je ts?

5. mb90

mb90 Bekend lid

17 feb 2013
    706
    25
    28
    Vrouw

Wat lief dat je dat vraagt :D

Het gaat op en af, maar wel beter dan toen ik dit bericht plaatste.

Er zijn dagen dat ik de wereld aankan en dagen dat ik liefst onder de grond zou kruipen van de pijn en het misselijk/onwel zijn.

Merk ook dat ik op tijd en stond moet rust nemen, want als ik teveel doe dan heb ik het zitten.
    Ben gelukkig door de gyn, al bij de dermatoloog kunnen gaan voor mijn rug die vol zat van de eczeem.
    Dit is zo goed als weg dus ik loop al niet meer de hele dagen te krabben.
    De kinesist doet zijn best voor mijn bekken maar heb niet de indruk dat het echt helpt.
    Bijna dagelijks heb ik plots een enorm onwel moment (sterretjes zien, precies overgeven, zweten, niet op benen kunnen staan). Maar zal er mee moeten leven tot aan de bevalling waarschijnlijk.
    Ben wel nog steeds heeel erg moe en kan niet goed slapen. En heb nu ook nog eens examens (volg avondonderwijs). En die stress doet ook niet echt goed.

Maar het belangrijkste! Ik heb weer moed en zie het allemaal al veel rooskleuriger in :D

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Drink je voldoende? En dan geen cola of zo, want daar kreeg ik in de zwangerschap ook hartkloppingen van..

Er bestaat een zogenaamde neushoorn (niet het dier haha) maar daar kun je water in doen en je neus spoelen.

7. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Die hartkloppingen en dat gejaagde herken ik wel.
    De vk vertelde me dat dat komen kan door het extra bloed dat je in je heb.
    Mijn bloeddruk was altijd keurig en mn hb hoog dus daar lag het niet aan.

Hier hielp het idd geen stimulerende dingen te nemen zoals koffie en cola en als ik het kreeg (zweten druk op mn borst duizeligheid enz om te gaan liggen met 2 kussens onder mn hoofd en handen op mn buik en rustig adem halen via mn buik.

Sterkte ts ik snap je echt wel want het is soms gewoon niet leuk!
    Ik riep wel eens een zwangerschap is een middel tot een doel maar leuk nee dat niet.
    Ook ik had al erg vroeg bekkenklachten en nee dat is vreselijk.

8. Elisabeth83

Elisabeth83 Fanatiek lid

17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Deel Deze Pagina