Wie heeft dat ook bij een eisprong? Ik had gister al zo'n gek soort ongipijn en vandaag weer gehad. Mijn ovutesten worden steeds duidelijker dus misschien is dit de pijn die je hebt van Een eisprong? Vroeger voelde ik mijn ei wel eens maar dat voelde toch wel anders.....vandaar mijn vraag.
bij mij voelt dat ook zo. heb je verhaal hier gevolgd ik hoop dat je over 2 weken een vette zwangerschapstest hebt!
Gek hè ik heb dat nog nooit zo gevoeld. Ja bij de mk voelde ik ook even een kramp maar anders meen ik. Spannend!! Dank je meid erg lief!
ik heb 3 weken geleden een miskraam gehad, voor de miskraam voelde ik mijn eisprong met hele pijnlijke steken dat je echt denkt jee wat is dit?!? ik voel mijn eisprong dus altijd zo wel erg handig. alleen heb ik dus volgens de ovulatietestjes en de nacontrole echo mijn eisprong gehad vorig weekend.ik heb hem nu juist voor het eerst niet gevoeld.
Oh ook al en mk gehad...sterkte hoor. Normaal voelde ik wel eens wat stekende drukkende pijn aan een bepaalde kant. Maat nu had ik juist wat gekke soort van zwschaps dingetjes....pijnlijke tepels bv ook. Allemaal van een eisprong. Echt gek hahah
zou dat komen omdat we een miskraam hebben gehad?of zou dit gewoon toeval zijn omdat we er nu meer op aan het letten zijn? ik voel ook al een paar dagen dat mijn borsten gevoelig zijn. ben wel weer heel benieuwd hoe het allemaal gaat lopen