Hallo, Ik ben nu 120 kilo, mijn gyn heeft er niks over gezegd, en dat je kind afwijkingen kan hebben is volgens mij echt onzin. Bij mijn eerste had ik ook overgewicht en hij heeft er echt niks aan overgehouden hoor. Kan me er ook echt boos om maken, natuurlijk is het niet ok dat je zo fors bent ivm hoge bloeddruk maar als je gewoon gezond eet is er niks aan de hand. pfffff wat een gyn heb jij zeg, ik zou een andere nemen.
oh ja, mijn gyn heeft wel gezegd dat ik niet teveel meer mag aankomen, maar meer voor mezelf dan voor de gezondheid van de baby. Ik merk het zelf ook al hoor, kan bijvoorbeeld mijn sokken niet zelf aan omdat ik dan moet bukken en dan krijg ik kokhalsneigingen omdat ik voortdurend misselijk ben, maar als het moet doe ik gewoon nog alles zelf, heb gewoon een hele lieve man en mensen om mij heen.
Daar ben ik het niet mee eens, ben voordat ik zwanger wilde worden ook gestopt met roken en ben niets aangekomen...
Ik woog 79 kg toen ik zwanger werd. Viel toen af naar 72 door het vele spugen. Maar op het eind woog ik 95 kg en heb er nooit iemand over gehoord hoor meid. Zit nu wel nog steeds op 87 maar goed dat is ander verhaal. Denk dat het echt allemaal wel goedkomt. Je houd ook vocht etc vast denk ik. Sterkte!
ehm sorry maar ik heb ook een hoog BMI door toedoen van blessures waardoor ik niet vokdoende heb kunnen bewegen etc. Maar goed, dat even ter zijde...mijn BMI is dus ook hoog enneh met de beeb gaat alles prima! Mijn bloeddruk is oke en niets aan de hand. (ja ben nu wel ziek maar heeft niets met gewicht uit te staan) Bij mij hebben ze niets maar dan ook niets over mn gewicht gezegd in negatieve zin. Ook niet dat ik nu eindelijk gegroeid was. Was eerst namelijk afgevallen door braken etc. Dus ik zou gewoon op mn voeding letten voldoende eten wel gezond en licht voedsel dus geen vette happen etc maar gevarieerde voeding. Jij kunt er niets aan doen als je groeit. Kom op meid! Ga er voor en positief blijven!