Doodsbang... Help!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Celine80, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Ik zou zeggen bel idd de ha of een vk leg het verhaal uit en vraag desnoods voor je eigen geruststelling een echo. Dan heb je zekerheid als blijven gissen missschien welles nietes..

Succes!!

2. Celine80

Celine80 Lid

24 jul 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik het (nog) niet gevoeld. Ik durf hiervoor niet naar de HA merk ik... Ik ben de afgelopen tijd vaak naar hem toegeweest voor verschillende dingen en om dan wéér langs te komen... Ik voel me er bezwaard onder... Ik heb gister begin avond een test gedaan die niet zwanger aangaf. Met ochtendurine schijnt het duidelijker (en dus betrouwbaarder) te zijn dus ik doe morgenochtend nog een test. Als daaruit komt dat ik niet zwanger ben kijk ik dan even hoe ik me voel. Of ik gerustgesteld ben of niet. Als dat niet zo is, ga ik de HA toch maar even bellen...

3. Celine80

Celine80 Lid

24 jul 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb net de site bekeken van de VK waar ik tijdens mn vorige zwangerschap zat en zag een mailadres. Ik heb mijn verhaal naar hun gemaild en om advies gevraagd. Dat wacht ik nu even af.

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Succes Celine, misschien dat je toch even voor een echo mag gaan. Dan weet je het zeker.

5. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    hallo vroeg me af wat jullie verstaan onder pas na de bevalling? ik heb na 2 maanden ook een test gedaan om dat ja lees banner. en de eerste 2 x was die echt negatief. pas na 2,5 maanden teste ik positief. vroeg me dit gewoon af?

6. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL

ik doe ook mee aan MVM en die vrouw vertelde dat het tot ong 16 het hoogst bleef en daarna wat afnam maar het hormoon zit er wel hoor dus een test moet echt wel positief aan geven dan

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

12 feb 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    is er geen huisartsen post dan waar je evt naar kan bellen ???

8. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    dit is foute informatie want veel vrouwen panikeren omdat hun pets plots negatief is maar dat komt omdat een test de hogere hcg-waarden niet meer kan meten dus het klopt absoluut wél dat testjes negatief worden na een zekere periode

9. Celine80

Celine80 Lid

24 jul 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat bedoel je precies Mol?

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wat denk je dat een vk zegt, laat een bloedtest doen of ga naar een ha.
    Snap niet dat je hun gewoon niet belt. Daar zijn ze voor hoor, ze lachen je vast niet uit.
    Dan krijg je misschien een echo ofzo, of gast hij horen of er misschien een hartje klopt? Noem maar wat.
    Ha bellen verder kan niemand je helpen.

11. Celine80

Celine80 Lid

24 jul 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hoeft me ook niet te begrijpen. Als ik mezelf maar begrijp :)

12. Sproetepetoet

Sproetepetoet Actief lid

18 jul 2013
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mee eens Celine!

13. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    ik bedoel dat het kan,het is zeker niet steeds zo maar soms is je hcg zo hoog dat een zwangerschapstestje het niet meer kan meten.daardoor panikeren vrouwen soms omdat ze (bijvoorbeeld na een miskraam)steeds maar blijven testen ter geruststelling en dan is ie plots negatief...heb ik zelfs ook al gelezen bij de verloskundigen hier op het forum dat zij iemand geruststellen met deze informatie.maar idd je darmen kunnen ook echt bewegen(meestal is dat lucht)dan komt er zo'n bobbeltje op je buik dat wegglijdt daarna

14. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    En heb je vanmorgen getest ??

15. Celine80

Celine80 Lid

24 jul 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah oke dankje voor de uitleg Mol.

Fidel, ja ik heb vanmorgen de test gedaan en er stond weer niet zwanger. Dus denk dat ik er vanuit kan gaan niet zwanger te zijn. Ik ben benieuwd wat de VK nog terugmailt, maar anders denk ik dat ik maar ga aannemen niet zwanger te zijn. 2x Testen en 2x niet zwanger dan zal het toch wel zo zijn?

16. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Yep. Hier ook gehad. Maanden na geboorte van de 1e. Zat lekker op de bank met mn handen op mn buik om verliefd de "schopjes" te voelen....
    Totdat ik besefte dat dit helemaal niet kon omdat ik niet zwanger was en absoluut niet kon zijn (alleenstaand) :)
    Waren inderdaad mn darmen. En echt, het voelde als babyschopjes. Incl buik die je zag bewegen....

17. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ja ik heb het echt ook...

Ik voel ' de baby' schoppen en draaien en zie hem ook bewegen..

Denk echt dat ik tijdens mijn zw mezelf ook vaak wijs heb gemaakt de kleine gevoeld te hebben maar dat het mijn darmen waren.

Ik kan alleen via de mmm zwanger raken.

Maar eerlijk ik heb ook getest hoor meerdere malen omdat ik echt dacht een baby te voelen.

Tijdnes mijn zw was er hier iemand die een topic opende of vrouwen die al verder in hun zw wilden testen om te zien of je test dan posi werd/bleef...

Ik was rond de 24 weken en jahoor gewoon posi getest.

18. Celine80

Celine80 Lid

24 jul 2013
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie je ervaringen delen. Het stelt me gerust. Dan waren het hoogst waarschijnlijk idd mijn darmen. Gelukkig maar :)

19. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Bizar eigenlijk he??

Maar dan denk ik, dan heb ik in mijn zwangerschap mijn zoontje ws veel minder gevoeld dan ik dacht haha....stom hoor.

Deel Deze Pagina