doodsbang voor de douche

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Angel Eyes, 6 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Hier precies hetzelfde probleem. Ga ook maar eens met het gietertje aan de gang.

2. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    sophie is ook helemaal overstuur en huilerig (niet gezellig dus) als ik met dr onder de douche ga. maar ook onze eigen fout, als baby zijnde niet vaak genoeg onder de douche geweest.

3. Lin79

Lin79 Actief lid

25 aug 2006
    125
    0
    0
    Bekend probleem. Onse dochter is ook geen fan van de douche, vanwege haar eceem hebben we haar ook altijd in bad gedaan. Wij zijn nu bezig haar langzaam te laten wennen aan de douchekop door het regelmatig aan te zetten als ze in bad is en dan met de straaltjes te spelen. af en toe haar rugje nat maken enz. Ik denk wel dathet met wat geduld en tijd vanzelf overgaat.

groetjes Lin79

4. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Amy wilde ook nooit onder de douche.
    Ook al als baby zijnde niet, ze vond het verschrikkelijk.
    Steeds weer geprobeerd.
    Tot vanochtend.
    Ik stond al onder de douche en ze wilde het emmertje vullen met water om het dan in bad te gooien dus ik zeg kom dat zelf maar doen, zal ik je uitkleden.
    Dat mocht dus en toen ben ik in de bak gaan zitten ( ging net haha) en zij zat bij me op schoot.
    Ze vond het nog niet super maar zonder huilen en gillen dit keer.
    Mocht zelfs met de douche over haar lijfje heen sproeien.
    Maar toen ik vroeg of ze eruit wilde wist ze niet hoe snel ze ja moest knikken haha.

5. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou het lekker even laten ... misschien lukt het over een paar maanden wel? En vooral zelf heel erg overdreven blij de douche in huppelen ;)

6. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Hier gingen we al snel douchen vanaf dat ze 2 of 3 weken was. Ze ging bijna niet vaak in bad. Ze gaat ook maar 2 keer per week in de douche/bad omdat ze anders last krijgt van haar huid. Het is altijd goed gegaan en nou sinds vorige maand is het douchen/bad een drama ze was geschrokken van de wasmachine en wil het nou niet meer

7. gezinnetje

gezinnetje Actief lid

11 dec 2008
    164
    0
    0
    gelderland
    ow hier precies het zelfden
    ook nog maar geen douch voor johwenna
    ze gilt het uit en .....stapt zo uit badje
    ze vind het vreselijk
    lekker badderen maar komt van zelf goed