Maar nou begreep ik dat je het hier niet meer weg kan brengen.... En wij wonen op een hoek en alles wat je hier neerzet is voor iedereen te zien. Hoe hebben jullie dat gedaan? Wil weer graag mee doen om andere vrouwen te helpen nl. maar dit vind ik wel heel vervelend....
Ze hebben speciale hoezen voor over de kratjes, zodat je niet ziet wat er aan de deur staat. Is vervelend als iedereen daaraan al kan zien dat je in verwachting bent he
ik zet mijn flessen in zo'n grote boodschappentas voor de deur, daar past een kratje precies in. Mensen moeten dan echt moeite doen (lees de oprit oploppen) om te kijken wat er in de tassen zit.
Heb me net ook aangemeld. Vorige keer boden ze aan achterom te komen. Vond dat toen niet nodig (lang bezig geweest dus al snel omgeving ingelicht over zwangerschap). Nu weet ik het nog niet. Vind zo'n boodschappentas ook wel slim ja!
Wij moesten het kratje zelf wegbrengen. dus grote tas erom en gaan Vind ik toch wel prettiger dan voor de deur zetten..
Ik ook.... Maar dat kan schijnbaar niet meer. Voorheen bij groene kruisgebouw maar daar is de receptie niet meer bemand en de receptioniste moest een speciale deur open doen Consulente moet me nog bellen.
Bij ons staat er een grote waterdichte kist buiten bij een psz. Iedereen kan dat hek openen en naar de kist lopen die ook open is. Je kunt daar alles inzetten en een nieuwe krat pakken. Misschien ook iets voor bij jullie in het dorp? gewoon bij een openbaar gebouw?
Opgelost de consulente heeft bij haar thuis op het terrein een schuur die ze altijd open hebben en waar we kunnen wisselen. Wel ff 10 min met de auto maar vanaf 12 weken als alles goed gaat dan kan het wel "aan de straat".