ik ben een wanhopige moeder! al 2 jaar was hij zindelijk. maar ineens plast hij weer in zijn broek. de eerste week dat hij naar school ging begon het. na een week was het weer klaar. nu, weken later, begint het weer... ook is zijn bed smorgens ineens nat... het word een frustrerend verhaal zo. ik heb alles geprobeerd. positief blijven, negeren, boos worden, praten enz. ook het stickervel maakt geen indruk meer... help!! is dit normaal of hebben jullie tips??!
Ik denk dat je eens met hem moet gaan praten of er hem geen dingen dwars zitten of spannend zijn..... Ik bedoel je schrijft dat hij het eerst deed in de eerste schoolweken, ging het weer goed en nu weer.... Sinterklaas is in het land hè Je hoort van veel kinderen dat ze bij "spannende periodes" ineens weer onzindelijk gedrag vertonen.
ja, ik heb hem gister toevallig gevraagd of hij school leuk vind if dat er iets is gebeurd of gezegd. daar kreeg ik geen heel duidelijk antwoord op... ik wilde ook geen probleem aanpraten. ik hoop nu op sinterklaas...
Onze dochter was ineens onzindelijk na de verhuizing.... heeft toch wel een aantal weken geduurd hoor. Nu hebben wij haar snachts nog niet droog hoor.... maar vind 3,5 jong zat eigenlijk. "Straks" maar eens gaan proberen....
Hier was J. Al n jaar zindelijk, maar sinds de geboorte van de tweeling plast ie 2 tot 6 maal per dag weer in z'n broek. Hier helpt niks..
hij klaagt soms over pijn. maar hij drinkt ook erg weinig vorige week een kuur gehad voor zijn oren. maar zn oren zijn nog niks beter... toen onze jongste geboren werd in april was er niks aan de hand... juist daarom verbaasd het me nu zo...
trouwens, snachts heeft hij sowieso een luier aan. ondanks dat is zijn bed toch vaak nat. vooral als hij net een schoon bed heeft of een schone pyjama... echt apart...
Onze dochter had dat ook toen zij in maart naar school begon te gaan. Tot aan de zomervakantie zeker wel 4 keer per week een natte broek en thuis ook best vaak. Zij had het wel redelijk naar haar zin op school maar de veranderingen waren erg groot voor haar. Nieuw naar school, ze begon met dansles...dat was eigenlijk net even teveel en ging daarom weer in haar broek plassen. Zomervakantie gehad, tijd gehad om aan alles te wennen, en na de zomervakantie was het helemaal over! Ze heeft het nu ook veel meer naar haar zin in de klas. Dus inderdaad proberen te peilen of hij ergens mee zit of dat er grote veranderingen zijn geweest. Ook met de juf praten.
wennen aan nieuw ritme en vermoeidheid? maar laat hem ook even checken door HA. we hadden ooit terugval en dat kwam door piemel ontsteking. zoontje kreeg AB kuur. plast hij staand of zittend? jongens moeten ook die overgang maken(alsof ze 2 keer zindelijk moeten worden,pfff) en dat gaat niet altijd soepel las ik ergens.