wat kost zoiets dan? zou wel lekker zijn alleen ik denk dat ik het dan elke dag wel wil horen hahaha ik verheug me zeer op de volgende groeispurt!
ik heb hem van de kijkshop http://www.kijkshop.nl/product/15363/42 ... tone-100s/ maar op marktplaats staan ze ook vaak alleen moet je het dan wel niet erg vinden dat hij al gebruikt is.
ow ja een tip; gebruik lekker veel olie op je huid en als je het hebt moet je ff een andere koptelefoon erop doen dan hoor je het NOG beter
Nou gewoon: ik ben van mezelf afgevallen dus. Voor ik zwanger werd woog ik 83, een dag voor de bevalling woog ik 84,5 kg. Na de bevalling woog ik nog 78 kg. Dat wil zeggen: de baby neemt toch wel wat hem toekomt, maar als je zelf gezond eet en niet snoept, kan het voorkomen dat je dus zelf afvalt. Hihihi, snappie het nog? Meestal hebben zwangeren een grote eetlust en trek in dikmakers. Dat had ik ook wel maar door m'n diabetes kon ik daar niet aan toe geven.
Hier ook iemand bij wie de buik in spurtjes groeide - en voorál na mijn werktijd, de start van mijn verlof No worries, komt allemaal goed met die buik van je 8)
Ja maar dan ben je tijdens je zwangerschap afgevallen en ook normaal aangekomen. Als je nu 80 weegt, tijdens je zwangerschap af gaat vallen naar bijvoorbeeld 77. En bij de bevalling 81,5 weegt, ben je dus 4,5 kilo aangekomen...