ongeloofelijke krampen

Discussion in 'Zwangerschap' started by channa, Jun 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    nou hoor je vaak dat als je zwanger bent je last kan hebben van obstipatie dit geldt "gelukkig' niet voor mij...mr nou heb ik wel af en toe zulke vreselijke krampen heb vanmiddag op me werk echt staan huilen...kreeg er ook nog eens een opvlieger bij..t zakt dan wel weg voor n tijdje mr t kan ook zomaar weer op komen dagen herkent iemand dit ?...en is t gewoon me maag of darmen of iets ands of zal ik tog mr even de verloskundige bellen ?

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik heb ook soms wel krampen maar niet dat ik er echt van ga huilen! als je twijfeld zou ik tog maar even telefoneren! beter een keertje teveel dan een keertje te weinig zeg ik altijd

3. mirell

mirell VIP lid

Jul 17, 2007
    15,021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    als je iets niet vertrouwd zijn hun er om jou antwoord te geven dus gewoon ff bellen hoor!
    beter 1 keer te veel dan1 keer te weinig

4. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    als t r morgen nog is of vanacht bel ik r gewo0n ze heetf me gezegd dat ik altijd kan bellen op nood nummer
    dus ach ja dan mr een zeikerd of een paniekelling voor t zelfde geld is t wel misj ja tog ?

5. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik heb ook een keer met vage klachten gebeld. Ik had enerzijds niet het idee dat er wat ernstigs was, maar ja, wat het wel was? ik wist het niet.. en de vlos ook niet. Dus ik mocht eventjes komen, ondanks dat ik zoooo twijfelde of het wel 'de moeite' was. Maar zelfs toen ik later wegging (was toen gelukkig niets aan de hand) zei ze nog: volgende keer gewoon weer bellen hoor als je twijfelt!
    Een telefoontje beantwoorden is zowiezo geen probleem voor hen en dan kunnen zij beslissen of ze er naar moeten kijken of niet.
    Ze vinden je niet zo snel een paniekeling hoor als we zelf vaak denken ;)

6. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

Apr 1, 2008
    1,402
    0
    0
    regio rotterdam
    ik had dit vorige week ook..
    mijn darmen kunnen blijkbaar minder hebben en raken snel overstuur.. Ik zat ook met tranen in mijn ogen helemaal krom op de vloer van de kantine..... Toen heb ik vk gebeld en die zei dat ik maar beter even naar huis kon gaan om te rusten en dan wachten tot het minder werd.

ik was vooral bang omdat de bevalling van mijn dochter ook zo begon dus ik kreeg meteen een flashback.....
    gewoon bellen als je twijfelt hoor! daar zijn ze voor.....

7. channa

channa Actief lid

May 18, 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik was vadaag voor controle en met de beebj was t allemaal oke groeide superr...en idd ze heeft me gezegd even wat rustiger aan te doen...meer even te gaan ligge...kik ben zelf ook zo'n n doener..ik heb r een hekel aan niks doen mr moet mezelf mr even overgeven

Share This Page