Na het topic welke artiest je het liefste weg wilt hebben van de buis, open ik nu een topic welke artiest je het liefste iedere dag ziet op de buis. Nou ik vindt Peter van de Vorst een geweldige leuke kerel.
Ik vind Marc Marie Huijbregts en Nelleke van der Krogt beide heel leuk. Verder de meeste presentatoren van BNN ook leuk.
ik vindt Ruben Nicolai wel heel erg leuk! (of hoe je zn achternaam ook schrijft) vooral bij slechtste chauffeur van Nederland!
peter, i agree! en thomas van eigen huis en tuin haha, favoriet bij mijn dochter van 5 en ik mag m ook erg graag!
Vindt Peter vd Vorst wel oke, maar het irriteert me mateloos dat als hij iemand interviewt hij diegene nooit uit laat praten... Verder mogen van mij Valerio en Dennis blijven, vindt hun zo geweldig grappig samen!!! Voor de rest vind ik het erg triest gesteld met de NLse tv, weinig leuks en vernieuwends en veel te veel ego's daar in Hillywood.
Gordon en sorry ook Joling.. Vond hun programma samen echt hilarisch Wilfried de Jong Ron Boszhard Harm Edens Saar Koningsberger Ruben van der meer Danny Rook (waar is ie?) Georgina Verbaan Fajah Lourens