doof gevoel en pijn in vingers

Discussion in 'Zwangerschap' started by LauraFay, Sep 13, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LauraFay

LauraFay Actief lid

May 12, 2006
    365
    0
    0
    zelfstandig onderneemster
    Vlakbij Emmen
    Vanaf week 37 ong. ben ik toch wat vocht aan het vasthouden.

Mijn middelvinger aan mijn linkerhand heb ik ong. anderhalf jaar geleden gebroken gehad. Deze vinger begon eerst doof aan te voelen/ (Toen ik vocht vast ging houden). Nu begint hij ook goed zeer te doen. Je ziet er verder niks aan. Mijn wijsvinger en duim beginnen nu ook doof te voelen. Ik had 2 weken geleden gevraagd bij de bekkenfysio, deze zei dat het kon komen dat er wat in de knel zat, omdat ik die vinger dus heb gebroken en ik vocht vast hou.

Is er iemand die dit herkend en die misschien iets weet waardoor ik er minder last van heb. Ik probeer er veel mee te doen. scoubiedoeknopen e.d., verder hou ik hem regelmatig onder de koude kraan. Niets helpt eigenlijk. wie weet iets?

2. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb wel last van stijve vingers , heb er ook wat vocht in zitten.
    het kan soms behoorlijk zeer doen , ik probeer ze dan zo veel mogelijk te bewegen en anders onder warm water te houden , koud water doet helemaal zo zeer bij mij.

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jah ik denk dat je cts hebt(carpaal tunnel syndroom), komt héél veel voor bij zwangere vrouwen omdat je vocht gaat vasthouden, gaan je zenuwtjes 'klem' zitten, vandaar.. ;) Heb ik ook gehad, soms heb ik t nog steeds als ik met mn arm lager zit als mn vingers zoals nu met typen. Dan heb ik n doof gevoel in mn pink en ringvinger.

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Toen ik op t laatst liep had ik ook heel veel last van vocht.
    Brandnetel thee heeft wel een beetje geholpen. Niet veel maar gaf iets van verlichting!

5. Butterfly

Butterfly Bekend lid

Mar 13, 2006
    979
    0
    0
    Tegen mij zeiden ze ook veel water drinken. Nu 5 weken na mijn bevalling voelen ze nog een beetje doof aan en soms tintelen/warm gevoel. Dit heb ik trouwens ook bij mijn 2 grote tenen (alleen doof gevoel) :)
    Als het over 1 week niet over is moet ik de dokter bellen. Ik ben benieuwd..

Share This Page