doof gevoel in bil/been

Discussion in 'De lounge' started by Pixie83, Dec 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    Ik heb geen idee waar dit elke keer vandaan komt, maar ik heb regelmatig in mijn rechterbil/achterkant been een soort doof gevoel.
    Alsof er een zenuw knel zit...:(
    Wat ik ook probeer, ik kom er maar niet vanaf. Na een week trekt het weer weg en een paar weken later komt het weer terug.
    Heeft iemand dit ook en wat kan ik eraan doen?

2. sprits

sprits Fanatiek lid

Feb 21, 2011
    3,917
    376
    83
    Fysiotherapie?

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
  4. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    thanks voor het linkje!:)

5. Imensa

Imensa Niet meer actief

Zou gewoon naar de ha gaan.

6. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb het gehad toen ik zwanger was. Ook op die plekken en voornamelijk in bed. Had volgens de ha te maken met bloedtoevoer naar die delen.

7. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    ik heb zo`n flauw vermoeden dat het met de ongesteldheid te maken heeft...
    ben gisteravond ongesteld geworden en vandaag is het dove gevoel weg.
    dit heb ik dus elke maand wel een keer, alleen hiervoor nooit bijgehouden wanneer precies.:(

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Zou even langs de huisarts gaan.

9. Mama1978

Mama1978 Actief lid

Jun 10, 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik had het ook jaren, bij mij werd het veroorzaakt door een hernia. Nooit geweten! Die uitstulping bleek op een zenuw te drukken waardoor ik ook een doof gevoel had in mijn rechterbil/rechterachterbeen, tot aan een tintelend gevoel in mijn voet. Na een MRI bleek dat de S1 zenuw bekneld zat. Nu hebben ze een wortelblokkade gedaan in die zenuw, waardoor het een stuk minder vervelend is. Ik zou het eens goed na laten kijken. Ik heb jaren last gehad en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Niemand snapte wat er aan de hand was, tot de MRI het uitwees. In de tussentijd heb ik vier jaar chiropractie, fysiotherapie en osteopathie gedaan, maar dat hielp dus allemaal geen fluit. Tot ik een MRI eiste bij de huisarts omdat ik zelf gegoogled had en op een hernia uitkwam. Zelfs de huisarts vond het onzin, dacht dat het toch geen hernia zou zijn, maar dus toch.

10. Mama1978

Mama1978 Actief lid

Jun 10, 2009
    348
    1
    0
    NULL
    NULL
    En google eens op hernia, je hoeft dus helemaal geen rugpijn te hebben om een hernia te hebben, maar je kan dus wel de uitstralende pijn hebben doordat er een zenuw geraakt wordt. Het hoeft ook geen constante pijn of doof gevoel te zijn.

11. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

Dec 4, 2012
    1,350
    230
    63
    Female
    #11 Pixie83, Dec 28, 2013
    Last edited: Dec 28, 2013
    hmm dat klinkt inderdaad bekend allemaal...ga maandag dan toch maar even de huisarts bellen.:)
    hoe gaat dat precies zo`n wortelblokkade?

Share This Page