Ik ben zes dagen geleden bevallen van mijn jongste dochter. Een snelle, maar goede bevalling. We zijn uiteindelijk echter naar het ziekenhuis vervoerd, vanwege 'n fluxus. Gelukkig hoefde ik maar 'n nachtje te blijven en mocht ik de volgende dag lekker naar huis. Vooralsnog lijkt alles, op de gewone kwaaltjes als prikkende hechtingen en stuwing na, goed te verlopen. Nu heb ik echter sinds vandaag een 'doof' gevoel in de buitenkant van mijn rechterbovenbeen, heel vervelend. Ik heb verder geen pijn, geen prikkelingen of wat dan ook, het voelt alleen alsof ik verkeerd gelegen heb... Iemand een idee wat dat in vredesnaam zou kunnen zijn? (Ik krijg hier echt al visioenen van akelige, latere complicaties en zo...)
zou ik voor de zekerheid wsel even aangeven, kraamhulp vroeg dat namelijk bij mij of ik last had van tintelingen, doofheid, rode plekken en/of pijn in mn benen.. weet niet waarom ze dat vroeg, dus weet niet of het erg is.. wil je absoluut niet bang maken hoor, grote kans dat het niks is, maar dan weet je het elk geval zeker! Gefeliciteerd met je kleine meid!
Ik had precies hetzelfde! Aan de gyn gevraagd, maar is in principe niets ergs. Gewoon een zenuw die klem heeft gezeten ofzo. Kan wel een poosje duren, hoor! Bij mij is het nu pas een beetje over Maar verder niets om bezorgd over te zijn. Deed bij mij zelfs ook een beetje zeer, zeker als manlief goedbedoeld een klopje op precies die plek gaf, hahaha! Maar tis nu weg. Ik dacht dat het bij mij door de ruggeprik kwam, maar ik weet niet of jij die ook hebt gehad? Anders had het misschien toch gewoon te maken met de bevalling zelf; is er tijdens de geboorte ff iets afgekneld geweest ofzo. Nou ja, het blijft raar, maar niet ernstig
Ik heb 't inderdaad vandaag even aan de verloskundige gevraagd vandaag, maar 't is de plek waar ze 'n spuit hebben gezet om m'n baarmoeder te laten samentrekken. Waarschijnlijk is er daarmee een zenuwtje geraakt oid, waardoor 't nu wat dovig voelt. Het moet inderdaad vanzelf over gaan. Thx voor jullie reacties iig!!