Uitstrijkje 6 maanden na bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Marieke1978, 29 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1978

Marieke1978 Actief lid

16 sep 2008
    410
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb vorig jaar oktober een pap3a Cin 1 uitslag gehad met mn uitstrijkje -> na een jaar weer komen voor uitstrijkje.

Nu heb ik een afspraak gemaakt voor morgen maar nu blijkt, ze belden, dat je na een bevalling 6 maanden moet wachten voor een betrouwbaar uitstrijkje?! Iemand hier bekend mee?

Ik ben zo bang dat het blijkt dat ik ineens toch kanker heb ofzo, dat de cellen niet binnen 5/10 jaar zoals de arts aangaf, maar binnen een jaar kanker zijn geworden :(....ik weet dat die kans heeeeeeeeeeeeeel klein tot er niet is, maar de angst overheerst hier een beetje in helemaal nu ik een klein mannetje heb.

Groetjes Marieke

2. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 5 maanden na de bevalling een uitstrijkje laten maken en gevraagd of dat wel kon/betrouwbaar was zo snel na de bevalling en dat was totaal geen probleem, maar dit was gewoon voor de 5 jaarlijkse controle en dus geen voorgeschiedenis.....

3. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    Belgiƫ
    Hoi,

mijn gyn heeft zelfs 9 weken na mijn bevalling een uitstrijkje genomen, en heeft helemaal niks gezegd over betrouwbaarheid of zo!

Hopelijk is er bij jou helemaal niks aan de hand en hoef je je geen zorgen te maken he!

Groetjes,
    Sunnyke

4. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik moest ook binnen 6 maand na de bevalling een uitstrijkje laten maken. Dit heeft nooit problemen opgeleverd. Dit was ook n.a.v. de 5 jaarlijkse controle dus had een oproep gekregen en net na de bevalling dus.

5. MissMom

MissMom Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.346
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanaf welke leeftijd krijg je zulke controle's standaard als ik vragen mag?

6. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    die controles krijg je vanaf je 30e elke 5 jaar

Deel Deze Pagina