Hallo allemaal. K heb deze vraag al gesteld bij een ander categorie maar hoop hier meer mensen te treffen. ik ben op zoek naar zoiets als kindertafel.. Deze is van de ikea en te helaas hoog..65cm. Maar vind zoiets heel erg leuk! Iemand een idee waar ik zoiets kan kopen? Maar dan lager..
Ik lees mee, want ik ben ook naar zoiets op zoek, een smalle niet heel lange eettafel. Onze kamer is maar heel klein, (12m2) dus wij hebben hier nu geen eettafel staan. wel een klein tafeltje met 2 stoeltjes voor de kinderen waar ze aan eten en knutselen.
65 cm is toch niet zo hoog? Zeker niet omdat er nog een plank onder hangt. Anders inderdaad zelf maken, dan kan het helemaal naar eigen wens.
Steigerhout hebben we het ook over gehad.. wel leuk maar toch minder goed schoon te maken als zoiets. Ik vind 65 cm best hoog.. gewone kindertafels zijn rond 50cm hoog
Je hebt bij de Ikea ook een tv meubel, die is volgens mij lager dan 65 centimeter. LACK Tv-meubel - wit - IKEA Ja, ik zie het al, hoogte 35 centimeter
Ik heb bij Ikea volgens mij ook een salontafel gezien, een langwerpige en lage. Maar weet het niet zeker...
Meral: een betere hoogte maar daar kunnen ze helaas niet met hun benen onder.. Dochters: ik zal nog even op de site kijken!
ik heb er 1 van ikea een kindertafel die in hoogte verstelbaar is. Op de lage stand passen die kleine houten stoeltjes er precies bij. Hij is wel wat breeder dan die op jouw foto.