Wie heeft dat wel eens gehad.. heb nu zo'n 15 min. De linkerkant van mijn lippen verdoofd of een doof gevoel.. Wie kent dat??
Nee niet aan mijn mond. Je hebt niet toevallig liggen slapen net? Of iets gegeten dat je normaal niet doet? Je rest van je lichaam merk je niks aan?
Ik heb het pas geleden gehad, had ook het idee dat ie heel dik was, maar in de spiegel was hij gewoon normaal, alleen met lachen ging die kant die mee omhoog... ik had iets gegeten wat ik niet mocht hebben, was met 2 dagen weer weg maar zou wel opletten of het niet erger word hoor, hier heb ik ook de HA gebeld voor advies... (allergie was al bekend, alleen perongeluk toch binnen gekregen)
Ik heb niks raars gegeten ofzo en heb ook niet geslapen.. Verder aan mijn lichaam niks raar, alleen mijn gezicht.. Praten gaat ook wel goed.. Het voelt gewoon heel raar, het gevoel zit er net 15 min..
Echt even de huisarts bellen (of de huisartsenpost als hij al weg is). Beter een keer te vaak gaan dan straks te laat zijn als er iets gebeurd. Ik wil je niet laten schrikken, maar doof gevoel is misschien wel een waarschuwing!
Dan zou ik inderdaad toch gewoon even bellen. Het hoeft helemaal niks te zijn, maar als het zomaar opeens komt opzetten kun je beter zekerheid hebben toch. Dit is niet om paniek te zaaien, maar ik persoonlijk zou dan bellen.
Ik zou voor de zekerheid de dokter bellen. Beter een keer te veel bellen dat te laat. Ik heb het ook gehad maar had er meer verschijnselen bij en het was veel heftiger. Niet uit mijn woorden kunnen komen, water uit mijn mond laten lopen enzo. Bij mij was het een beroerte.
Gaat je mond hoek wel mee omhoog? Kun je je oog nog sluiten? Kun je de wenkbrauw nog op trekken? Heb je het idee dat je tong verdoofd is? En dan wel allemaal aan de kant waar je last van hebt. Als je dit allemaal niet kan zou ik even bellen. Bij mij werkte dit niet meer en had dus een verlamming. Sterkte.
Hoop dat het nik ernstigs was! Ik heb het ook vaker gehad in combinatie met vlekken in mijn ogen. Bij mij is het een teken van opkomende migraine.
Ik heb het ook gehad! Was een lichte tia & een keer een infarct. Dus de hap bellen! Zekere voor onzekere!
Hoe is 't nu, ts? Ik heb het helaas vaak. Maar de verdoving zit dan vooral aan de hele rechterkant van mijn gezicht en mijn rechteroor is dan ook 'doof'. Bij mij is het een voorbode van migraine. Na de migraine blijft het verdovingsgevoel nog lang hangen, soms dagenlang. En ik vind het vreselijk. Hopelijk is het bij jou niets ernstigs.
Er mee naar de huisarts! Ik heb 2 keer de ziekte van Bell (Bellse parese) gehad, wat betekend dat aangezichtsverlamming hebt. Ik heb het beide keren aan één kant van mijn gezicht gehad. Ik zou er dus even mee heen gaan.