Ben benieuwd of er dames(of heren) zijn die ervaring met raamisolatie folie hebben. Het schijnt best veel geld en energie te besparen. In de winter houd het de warmte binnen en in de zomer de warmte buiten. Er worden percentages van min. 25% tot max. 80% besparing genoemd. Merk je echt verschil en dan vind ik vooral de zomer belangrijk, dus blijft het koeler in huis? Welk merk heb je? Wat waren de kosten? Merkje een duidelijk verschil qua gas- en elektriciteitsrekening?
Ik had het in ons appartement. Warmte hield het in de zomer wel buiten maar op extreem warme dagen was t net zo goed toch warm binnen. Je hoeft dan geen 18 graden ofzo te verwachten. Ik had daar trouwens ook stadsverwarming, dat was nooit echt goedkoop heb dus verder niks qua minder verbruik gemerkt.
Mijn ouders hebben het, werkt echt fijn. Vooral in de winter merkbaar minder kou door het enkelglas. En je ziet het bijna niet zitten.
wij hebben het op de kamer van onze zoon waar al dubbel glas is en een zonwerend rolgordijn om de warmte van de zon wat te verminderen. Het is duur voor een klein raam 45 euro. Maar als het buiten goed warm is dan scheelt het ongeveer 3 a 4 graden het is dus nog warm dan. Dit jaar een verrijdbare airco gekocht. dat koelt aanzienlijk beter af..