Mijn navel wordt nu al erg ondiep en mijn hubbie denkt dat ie gaat "ploppen" (lees: naar buiten gaat staan). Voor iedereen die normaal ook een kuiltje als navel heeft: Is jouw navel geplopt?
Bij mij nog geen 'plop' verschijnselen hoor. Hij is nog even diep als altijd, maar wel wat meer ruim zeg maar hij lijkt groter naar de zijkanten. Of klink ik nu heel vaag?
Ik heb het pas sinds een paar weken, vanaf 27 weken ofzo... Mijn navel staat zo strak dat het net is alsof ik geen navel meer heb. Eerst plopte ie en nu staat ie strak, helemaal gelijk met de rest van mijn buik.... Kon ook ECHT mijn navelpiercing (zwangerschapspiercing of niet) niet inhouden! Op de buikfoto's in mijn album zie je wat ik bedoel! Bij 32 weken was ie geplopt Bij 34 weken staat ie strak
Neej de mijne ook niet, en dat gaat ie ook niet doen ook denk ik... Ik hoef niet zo lang meer, en hij is nog steeds best diep
hijs wel ondieper geworden... heb zelf een hele diepe navel.. hijs nu alleen heel groot en ondiep... maar geen plop...
Ik heb ook geen plopnavel gehad, het scheelde niet veel, maar toch net niet. Had dan ook geen superdikke buik.
Nee, geen plopnavel te bekenen hier, gelukkig, want ik vind het zoooo lelijk, had het bij mijn eerste zwangerschap ook niet en ook geen zwangerschapsstreep trouwens!!!
Ook ik heb geen plopnavel,wel een iets grotere navel haha!! Nog ff en je kan dr een voetbal in stoppen!!!! Mn navel is wel uitgerekt in de zin van breder en hoger.
Ik niet, maar heb van mezelf een hele diepe navel. Ik zei altijd dat hij aan mijn ruggengraat vastzat en dat de baby er omheen lag. Hij is nu wel minder diep geworden en heeft aan de onderkant een beetje een pruillip...
het lijkt bij mij net of ik geen navel meer heb! het is gewoon een strak verfrommeld velletje op mijn buik geworden. ha ha en dan is ie ook nog wat donkerder dan normaal door pigment, echt een raar gezicht. hij voelt wel heeeel zacht!
Wacht maar af wat je buik de komende weken gaat doen, ploppen hoeft niet maar groeien doet ie straks wel heel hard hoor. Ik kreeg pas een beetje plopnavel (waarom moet ik steeds aan kabouters denken )op het einde toen mijn buik echt ging groeien.
Navel?? Wasdat? Ik had ook altijd een hele diepe navel (met piercing), maar nu zie je alleen maar een groot rondje met 2 littekentjes van de piercing. Plopperdeplop!
Hallo ! Mijn navel is ook nog niet geplopt. Eerst werd hij groter, nu lijkt hij kleiner te zijn geworden en een stuk ondieper en aan de binnenkant is hij helemaal zacht ! Ha ha ! Ik ben benieuwd of hij zal blijven zitten ! Ik heb nog wel even te gaan ! Groetjes, Nikki F