13 weken zwanger bruinverlies?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Noor31, Mar 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noor31

Noor31 Actief lid

Feb 20, 2016
    230
    47
    28
    Female
    Hoi dames, 3 dagen geleden heb ik bruinverlies gehad, vandaag weer kan dit ook een dag na de seks komen? Helemaal niet meer gedaan sinds positieve test. Moet ik me zorgen maken? Het is trouwens echt bruin geen donkerrood

2. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    4,230
    28
    48
    Female
    Noord-Brabant
    Jaa kan ook een dag na de seks nog zijn. Heb het rond die termijn ook gehad na gemeenschap. Zolang je geen rood bloed verliest probeer je niet te druk te maken. De boel is gewoon beter doorbloed daarbinnen en dan kan het wel eens een klein beetje gaan bloeden.

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

Aug 1, 2016
    38,191
    45,331
    113
    Ja precies dit. Als je je zorgen maakt zou ik ter geruststelling je vk even bellen. Anders blijf je met een ongerust gevoel rond lopen.

4. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik had t met sex. Het was eerst rood en toen niks en toen een weeklaag bruinverlies. Gelukkig is t opgehouden!

5. beautifulboys

beautifulboys Niet meer actief

ik heb het mijn gehele zwangerschap gehad. de eerste weken waarschijnlijk door de doorbloeding wat geknapt, met 20 weken bleek mijn placenta te laag te liggen wat ook weer bloedingen gaf ( dit was helder rood ) maar ben uiteindelik bevallen met 40,4 weken.
    een miskraam kan maar zal ik niet gelijk vanuit gaan. en als je het zelf fijn vind kun je ook je vk even laten checken:)

6. Noor31

Noor31 Actief lid

Feb 20, 2016
    230
    47
    28
    Female
    Dankjewel voor de reacties, heb de verloskundige gebeld en waarsxhijnlijk een adertje wat gesprongen is. Heb laatst ook de hele dag met een bloedneus gelopen. Het was ook 2 keer een dag na de seks echt donkerbruin. Met afvegen of plassen niks.

7. Sloggie31

Sloggie31 Nieuw lid

Mar 9, 2017
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste mevrouw

U heeft het over bruinbloedverlies weet u hoe het komt dat ik bruinbloedverlies al 5 weken heb 4 dagen naar gemeenschap groetjes sloggie31

Share This Page