Dooky, een aanrader?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Winddanser, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aleshanee

aleshanee Lid

12 dec 2013
    34
    0
    0
    Ik heb een zonneklep gekocht bij mijn Joolz Day, dus idd niet hannesen met een parasol. Mocht dit geen mogelijkheid zijn geweest had ik ook een dooky gekocht denk ik. Ben ook geen persoon die met wasknijpers gaat staan ;)

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik dacht ook altijd wat een onzin. Nu toch eentje gekocht. En nu denk ik weer had
    ik er bij de eerste maar eentje gekocht dan had ik er nu meer plezier van gehad....
    Maar inderdaad er komennog genoeg vragen voor kraamkadootjes.....

3. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Dan hadden jullie om mij in een deuk gelegen :D
    Ik moet wel 150 keer dat ding verzetten onderweg.
    En ik trok er geloof ik ook geen gezellige kop bij ;)

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    Als wij de joolz hadden gekocht dan had ik zeker een dooky gewild, want die kap van de joolz is heel klein en houdt niks tegen.
    Nu een bugaboo buffalo en die kap kan ik groter ritsen dus is een dooky overbodig.

Ligt ook aan je wagen denk ik

5. Flower72

Flower72 Bekend lid

23 aug 2008
    502
    1
    0
    Utrecht
    ik heb er alleen maar spijt van gehad dat ik 'm niet bij de oudste al had gekocht. Toen heb ik lopen rommelen met een hydrofiel en een paar haarklemmen (werkt wel beter dan knijpers). Ik moest echter regelmatig achter die doek aan en bij de verkeerde wind wapperde de doek toch weer opzij.

Ik ben er alleen maar blij mee en gebruik de doek nu nog steeds in de buggy als we een dagje weg zijn en ze even rustig kan slapen.

6. Mimime

Mimime Niet meer actief

Ik jeb hem en vind hem heel fijn!
    Niet voor de leuk, maar gewoon omdat hij fijn ingebruiksstelling. Een hydrofyl zal vast ook werken maar ik vind dit echt praktisch.

7. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik ben er juist heel erg blij mee:). Ik had idd eerst een hydrofiel maar dat was en geen gezicht en het bleef ook niet voldoende zitten.

Met die Dooky zit het heel mooi en gebruik hem in de buggy inzet nu ook met slapen enzo:).

8. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een besteld, verwacht m vandaag!:)

9. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Heb ook een tijd getwijfeld, maar toch besloten om er ook 1 te kopen. Pas met wandelen ook lag dochter in de zon en vind ze echt niets. Bovendien was ze ook moe maar zag teveel. ;) Dus had mijn jas er over heen gehangen en toen sliep ze heel snel. Alleen door het windje waaide mijn jas er continu af. Dus toen had ik zoiets van ik ga echt een dooky kopen.
    Nu alleen even kijken welke. ;)

10. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Wij hebben 'm veel gebruikt toen onze dochter nog in de wandelwagenbak lag. Ideaal.
    Ook regelmatig op de maxicosi vastgemaakt, voor de zonnige autoritjes.

Tuurlijk had dit ook gewoon met een hydrofiel gekund.
    Het is gemak/luxe. Maar wel erg prettig.

11. Zebraatje1990

Zebraatje1990 Actief lid

26 jul 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht ook dat het een overbodig dingetje was, maar heb hem geleend van een vriendin. Ik doe era lles mee...!
    Maxi cosi in de bakfiets, tegen zon, tegen wind. Lekker wandelen... Dooky mee......... Ik vind het echt ideaal!

12. Danoek

Danoek Bekend lid

30 nov 2007
    839
    0
    0
    Drenthe
    Na heel lang overwegen (een dooky of een hydrofiel :D) heb ik er toch vorig jaar eentje aangeschaft en vind hem ideaal. ook met harde wind blijft ie mooi zitten aan de kinderwagen. Ook deed ik hem nog wel eens scheef. Dus de ene kant los (tegen de zon) en andere kant gewoon naar boven zodat de kleine niet helemaal afgesloten was.Ook voor de maxicosi vond ik hem makkelijk. Net even een stukje extra bij het zonnescherm als de zon er wel vervelend in scheen.

13. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik heb er zelf 1 gemaakt. Die zette ik vast met douche gordijn ringen. Dat werkte prima. Ik denk dat ik er nu weer 1 ga maken, vind ik leuk om te doen.

14. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ik vind het een handig ding.

15. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Ik heb er eentje gekocht toen ons dochtertje vorig jaar geboren werd! Ik ben er lyrisch over, echt zo handig.. Op zowel de maxi cosi als op de kinderwagen heel veel gebruikt.. Een andere vriendin van mij heeft er ook eentje, die vindt het juist vreselijk omdat ze haar kindje niet kan zien liggen.. Ik heb daar minder moeite mee, helemaal als ze slapen.. Maar ook als ze wakker zijn, vaak hing het dookie maar half omdat dit voldoende was voor de zon en dan zag ik haar alsnog.. Wat mij betreft: ideaal!!

16. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

21 dec 2009
    4.971
    432
    83
    Nederland
    Had hem bij m'n dochtertje niet, bij m'n zoontje wel. Ideaal ding. Blij dat ik hem zo meteen weer kan gebruiken.

17. Sitalita

Sitalita Fanatiek lid

6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Had hem bij mn zoontje niet.. tijdje terug zag ik m in de aanbieding bij de Prenatal, gelijk aangeschaft. Ik vond het geklooi met een hydrofiele doek met wasknijpers helemaal niks. Plus dat zoonlief eraan ging trekken, dus elke keer die doek eraf ging. De Dooky kan er in elk geval niet zomaar af, dus verwacht dat het vooruitgang is!

18. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik vond het ook onzin.

Ik heb drie knuffelbeest jes met knijpers aan de wagen hangen en daar kon ik heel makkelijk een hydrofiel tussen klemmen

19. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik vind het ideaal! Je kunt hem zo omhoog gooien als de zon weg is om weer baby te loeren. En staat mooier dan een luier met knijpers.

Je hebt verschillende soorten ook met printjes. Ik heb er eentje via bol.com besteld. Ben er blij mee hoor!

20. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Ik twijfel of ik er ook 1 neem.... merk met deze slechte dagen dat de wind snel in haar gezichtje komt in de maxicosi

Deel Deze Pagina