Hoi, Ik ben opzoek naar het vestje/jasje Isabella van Z8 in maat 74 of 80 (weet niet zo goed hoe de maat valt?) Van wie kan ik deze overnemen? Groetjes Jory
Hoi! Ik ben zelf ook een tijdje op zoek geweest naar dit vestje in een grotere maat, was moeilijk te krijgen. Op marktplaats staan er een paar: Marktplaats.nl > grijs/roze vesje/jasje van het bekende merk Z8 - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Marktplaats.nl > jasje van Z8!! - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 80 Ik vind ze zelf wat krap/klein vallen. Groetjes!
Hoi Nadja, Bedankt voor je reactie, zal eens kijken op MP. (als de daar al niet weg zijn, merk inderdaad ook dat ze moeilijk te krijgen zijn, vandaar ook oproepje hier! Wat is reeele prijs om te betalen voor 2e hands vestje denk je? En is het jasje dit genoeg als winterjasje (ze zit in winterzak in kinderwagen tegen die tijd)? Groetjes!
Ik vind het jasje lekker warm. Dik genoeg voor de winter als ze nog in een winterzak in de kinderwagen zit denk ik. Tja, een redelijke prijs is eigenlijk wat je er zelf voor wilt geven. In de maat die ik zoek vragen ze vaak 30 euro of meer en dat vind ik erg veel. Zelf vind ik 20 euro maximaal een redelijke prijs, mits het in goede staat is natuurlijk. Succes!
Heb geen isabella voor je maar heb wel een (donkerblauw) te kopp. Die nog helemaal nieuw is is ook een lekker gevoerd vestje Mijn dochter is 80 m en weegt 10 kilo en het viel zo klein dat ik maatje 92/98 had Het jasje bleek op de heupen te moeten maar over de billen vond ik hem Mooier moest alleen even de mouwen omslaan Maar ze heeft hem maar 1 keer aangehad
Oh ik lees in een ander topic dat je kindje net in maat68 zit Dit is meer een jasje voor als Ze kunnen lopen beschouw mijn bericht Maar als niet verstuurd haha
Ik heb nog wel een Isabella borgvest, in goede staat, in maat 74/80. Wat had je zelf in gedachten qua prijs?