Ik zit er aan te denken deze te bestellen Dooky Winter Black Star | Veiligheid | Baby-Dump Zou dat handig zijn of juist niet? Onze kinderwagen kan niet gedraaid, dus de reiswieg en de maxi cosi als ik deze erop zet staan beide in de stand dat de baby naar mij toekijkt, ik kan hem dus niet omdraaien en van me af doen. De dooky leek me dan wel handig ivm. zon/wind e.d. Dames die hem gebruiken, wat vinden jullie ervan, is het wat? of weer zo'n mama koopt toch alles wat goed voor de baby zou zijn product hahaha
Ik vind het wel praktisch. Vooral toen ons zoontje jonger was deed ik vaak de dooky naar beneden als hij ging slapen. Dan was hij toch wat meer afgeschermd tegen licht en prikkels
Ik heb hem gekregen, 1x gebruikt. Vind t een hoop geld voor een lapje stof. Als ik al iets gebruikte had ik er een hydrofiel voorhangen.
Heel blij geweest met onze Dooky: echt ideaal! Geen geklooi meer met een hydrofiel en evt knijpers of andere dingen. Gewoon vastklemmen aan de kap en uitrollen wanneer nodig, met de touwtjes vast en zon of wind kom maar op. Nee, hydrofiel daarvoor gebruiken vond ik een onding. Dan liever die 20 euro (kostten ze toen) betalen voor een praktisch product
Ik heb hem ook gekocht voor op onze Joolz, was het gedoe met die rottige parapluutjes helemaal zat! Hoe het bevalt weet ik straks pas Minpuntje: hij past niet op de maxi cosi Pebble, daar kwam ik pas achter toen ik m daar op wou klikken.
Ik vind het super. Schuif hem er voor bij felle zon of koude wind. En ideaal voor als ik de basisschool in rij, kleuters zien geen baby, dus blijven ze er ook mooi van af
Ik wilde ook een Dooky gaan aanschaffen, maar vroeg me af of het wel nodig is bij de Bugaboo. De nieuwe modellen hebben namelijk een kap die iets verder naar beneden kan. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik vind het een must-have. Ik gebruik hem nog steeds op de buggy. Op de maxi-cosi zie ik het nut ervan niet in, die gebruik ik namelijk alleen als vervoermiddel in de auto ( waar hij ook voor bedoeld is).
ik gebruik het dooky wel op de maxi cosi pebble, het is niet ideaal je kan de ringen niet schuiven maar ze passen er wel omheen, verder vind ik het dooky ideaal maar me zoontje niet, op het moment dat hij naar beneden gaat is het gelijk huilen geblazen.
Ik gebruik hem ook op de maxi cosi, en als zij net lekker in slaap wil vallen en mama rijdt langs een strook bomen (wat bij ons in de buurt vaak gebeurd) waar de zon lekker door schijnt geeft het een effect van een stroboscoop in haar gezichtje. Dus dan dat ding ervoor. En een zonnescherm heb ik niet voor het raam (straks wel) want ze zit nog voorin (nee, geen airbag, achterin past de maxi cosi niet -bus-). Dus ook in de auto voor mij en haar onmisbaar tegen zonlicht bij slaapmomentjes
Wij gebruikten hem erg vaak op de wagenbak en op de maxi cosi. Het klinkt als veel geld voor een lapje stof, maar t is ons t wel waard geweest. Ook fijn, in de winkel ofoz, als de dooky ervoor zit, zitten mensen niet zomaar aan je kind....
ja heel fijn! Voor onze zoon ook eentje gekocht. Afschermen van prikkels, maar ook wind, miezerregen, zon. Ik gebruik de zomerversie het hele jaar door..