Hai Ik wil heel graag een wiegje aanschaffen. Zon mooie rieten mandje op standaard. Bij de eerste hebben we dat niet gehad omdat we heel klein woonden en de wandelwagenbak hiervoor gebruikten maar nu wonen we wat groter. Ga dus niet die bak steeds naar boven en beneden sjouwen. Iemand ervaringen hiermee? Of misschien tips voor andere wiegjes? Groetjes
bedoel je zo'n mozeswiegje? Die zijn idd erg leuk. Wij hebben een oude familie wieg, ook iets van riet of wilgen. In ieder geval gevlochten takken, erg leuk en ideaal voor ukkies
Wij hebben ook een wiegje gehad. Antiek tweedehands, zelf opgeknapt, hemeltje erom en nieuwe stof erin. Heel mooi is ie en stond bij ons op de kamer. Daar sliep ze snachts de eerste maanden (vonden wij handiger met bv geven snachts) Overdag lag ze op haar eigen kamertje in het ledikant. Ik ga de wieg zeker bij de volgende week gebruiken!
Wij hebben een grote wieg, met sluier en op wieltjes. Nadeel van t mozesmandje vind ik toch wel dat ze er heel kort in kunnen, omdat die best klein is.
Wij hadden ook een wiegje, maar dan zo'n moderne. Een soort klein ledikant zeg maar. Ik vond het ideaal om de baby de eerste 5 maanden bij ons op de kamer te laten slapens s nachts. Ik zou het echt aanraden.
Bij kidsbiz hebben wij een hele mooie mozesmandje besteld met bekleding, matrasje en dekentje voor 50 of 60 euro! Ben er echt superblij mee! De standaard moet je apart bestellen. Wij hebben een lage bed, dus standaard heb ik niet besteld. Wil mn meisje vanuit mn bed goed kunnen zien
Dit is hem: Zie net dat t afgeprijsd is naar 44,95 euro Hier de link mocht je t wat vinden: Mozesmand met bekleding en matrasje!
Wij hebben ook zo'n mozesmandje op standaard, maar dan van dat dikke grijze riet, wat stevig is. (sorry voor de vage omschrijving) Alhoewel ik dacht dat we daar alleen de eerste 10 weken maar gebruik van konden maken ivm de grootte, viel dat behoorlijk mee! Onze dochter heeft er zelfs 6 maanden in gelegen en ging er toen uit omdat ze zelf ging zitten, en niet omdat ze er niet meer in paste. En ze was gewoon gemiddeld qua lengte/gewicht. Kan me wel voorstellen dat als een kindje groter als gemiddeld is, dat ze er dan korter inliggen. Dat is per kind natuurlijk verschillend.
Ja, ik bedoelde idd een mozesmandje met bekleding Heb er 1 gekocht inmiddels bij babydump. Ontzettend mooi ding. Oh en met standaard. Deze is niet zo hoog en kan mooi naast ons bed staan. Ben er heel blij mee!
Ga morgen ons wiegje bestellen. Willen zo'n mooie stevige van prenatal. Hopen dat de levertijd meevalt!