Hoi, wij hebben de doomoo seat gekocht (een soort zitzak voor baby's)... vinden jullie dat we er ook nog een wipstoeltje bij moeten kopen? of is dit alleen genoeg? Zetten jullie wipstoeltjes trouwens in box, of los op de grond? thanks, Rensie
Wij hebben er wel een wipstoeltje bij gekocht, maar pas toen Thijmen ongeveer vier maanden was. De eerste maanden voldeed de Doomoo perfect, maar nu hij wat beweeglijker wordt is het wel prettig om er een wipstoeltje bij te hebben. Die beweegt mee en de Doomoo niet. Ook begint Thijmen nu te draaien en heel veilig vind ik de Doomoo niet op dat punt. Ook is de Doomoo vrij hoog en dat is lastig met een babygym. Neemt niet weg dat ik de Doomoo wel helemaal top vind! De wipstoel gebruik ik voornamelijk op de grond. De Doomoo hebben we in het begin wel veel in de box gezet.
Wij hebben geen Doomoo, wel een wipstoeltje. Had ik net zo goed niet kunnen kopen. We hebben hem nauwelijks gebruikt.
Ik heb geen wipper nodig. Ik modeleer de doomoo zo dat ze een beetje meer rechtop zit. De gym kan er gewoon voor staan!
heb ze beide. Meer omdat ik de Doomoo te duur vond dus eerst de wipper gekocht. Maargoed, joey vond de wipper niet fijn (nu weer wel) dus voor een prikkie een Doomoo overgekocht
Ik heb allebei. Toen ons zoontje net geboren was lag hij heel veel in de Doomoo. Nu vindt hij het leuk om rond te kijken en zit hij meer in de wipstoel. Ik heb trouwens een wipstoel van BabyBjorn en dat is echt een aanrader, echt een superding! De wipper gaat het hele huis door. Als ik kook staat hij erbij op de tafel, als ik buiten zit staat de wipper buiten op tafel enz. Wel erbij blijven dan. De Doomoo stond voornamelijk in e box of op de bank, als ze wat ouder worden zou ik de Doomo niet meer hoog zetten dan kunnen ze er makkelijk uitvallen.
Ik had alleen een Doomoo seat, je kan zo'n ding prima in vorm kneden, zodat je kindje als het nodig is ook wat rechter op kan zitten.
Ook hier alleen de Doomoo, ze heeft er alleen nog niet zo heel veel in gelegen, dus moet het nog een beetje ervaren allemaal.
Maar als jij staat te koken en je kleine begint hard te bewegen ben je wel te laat als het stoeltje valt Heb vandaag nog gelezen dat dit erg gevaarlijk is. Onze dochter begint nu echt heel veel te bewegen, en dan is voorkomen beter dan genezen!
dank je wel! denk dat ik er toch maar een wippertje bij doe... zo'n babygym... is dat dan zo'n staande die je erbij kunt zetten? renske
@ Guppie: Je hebt zeker gelijk hoor meid, het zal binnenkort ook wel afgelopen zijn daarmee, mannetje begint steeds meer te bewegen nu en dan wordt het inderdaad erg gevaarlijk. Wel lief dat je mij er nog even op attendeerde! Xx Juf
Ja! Dat ding is sinds een maandje ofzo hier hét belangrijkste artikel in huis... Vond het eerst een beetje overbodig, maar Thijmen had er mee gespeeld bij mijn schoonzus. Geweldig vond hij het! Dus deze mama heeft er ook maar eentje gehaald bij Prenatal.
Heb de Doomoo en een wipstoeltje, op dit moment is de wipstoel favoriet. De Doomoo is jammer genoeg weinig gebruikt.
Heb de Doomoo en een wipstoeltje, op dit moment is de wipstoel favoriet. De Doomoo is jammer genoeg weinig gebruikt.
wij twijfelen ook nog over de zit zak en de wipstoel, ik denk dat we voor beiden gaan hoor. vind de kleuren ook erg leuk.
Ik heb echt spijt van de doomoo, ze wil er vanaf het begin af aan niet in. Ze zakt er een beetje in weg en vindt dat vreselijk. Denk dat ik toch ook nog maar een wipstoeltje ga kopen, ook handig voor de eerste fruit- en groentehapjes straks.