Phil & Teds E3

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lientje, 29 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een duowagen uitgezocht, de Phil & Teds E3. Ik vond het een erg mooie en praktische wagen. De baby ligt niet meer zo dicht bij de grond als in de kiwi exlorer. Wie heeft er zo'n wagen, en bevalt hij?

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wij hebben hem in bestelling: als het goed is krijgen we hem over een week of 3 (een groene). Ik vind het sowieso een heel mooie wagen en hij is ook superpraktisch. Vrienden van ons hebben hem ook en hij is echt ideaal!

Er is trouwens ook een beugel waarme je van het achterstoeltje een wipstoeltje kan maken...

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Oh daar had ik nog niet van gehoord, die beugel. Hoe heet die?

4. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Is er echt helemaal niemand die ao'n ding heeft? Ben ik tamelijk origineel blijkbaar.

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

De beugel heet Lazy Ted (wel duur trouwens, maar alle ruimtebesparende oplossingen moeten we aangrijpen met ons kleine huisje). Bij Babypark hadden ze hem niet standaard in het assortiment, maar ze hebben contact opgenomen met Phil&Teds en ze hebben hem nu in bestelling staan voor ons. We hebben trouwens ook het autostoeltje in bestelling (die heet Bébé).

Hij staat ook in de online catalogus (alleen op de Engelstalige site).

6. hartje04

hartje04 Nieuw lid

4 apr 2008
    3
    0
    0
    Ik heb hem! En hij staat nu op marktplaats. Ik hem hem nu 3 maanden gebruikt en hij bevalt mij totaal niet. Ik had hiervoor de Stokke Xplory en ik ben dus totaal verpest.......dat is namelijk een superwagen. Ik ben nu dus weer opzoek naar een duowagen naast elkaar.
    Maar goed de Phil & Teds:
    minpunten- babynestje is vrij klein
    - wagen kantelt snel bij stoepranden
    - wanneer het duozitje onderop gaat, loop je er snel met je
    benen tegenaan. Je kind zit in de zon, parasolletje
    bevestigen is niet praktisch.
    - duwstang is niet echt hoog te stellen (ik ben 1.76)
    - wagen uitklappen en alle accesoires erop klikken en
    kinderen erin zetten duurt lang.

pluspunten - de wagen is niet breed (alhoewel ik de zadeltassen erbij heb
    en dan ben je alsnog breed)

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Het nieuwste model heeft toch een verstelbare duwstang tegenwoordig?

8. hartje04

hartje04 Nieuw lid

4 apr 2008
    3
    0
    0
    Inderdaad, maar dan blijft hij toch nog te laag helaas.

9. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb hem wel gekocht, had je reactie niet op tijd gelezen. Op zich vind ik hem als enkele buggy geweldig. Als duo heb ik hem al uitgeprobeerd en ik loop inderdaad met mijn benen tegen het zitje. Maar ik heb er wel wat op gevonden. Ik koop er een buggy xl bij (een verlengstuk voor je duwstang) en probleem opgelost. Van het kantelen heb ik nog weinig gemerkt, maar misschien is dat alleen met 2 kinderen? En ja ik heb dat verlengstuk ook echt nodig, want ik ben 1.84 lang. Manlief loopt er precies goed mee, die is 1.72. Dat uitklappen enzo vind ik niet zo;n probleem. Ik zou hem dus wel aanraden aan een ander, maar dan wel met verlengstuk.

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Welke kleur heb je trouwens? Misschien dat ik de zadeltassen van je kan kopen?

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Op verzoek geopend.

Kwebbel

12. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik wil toch nog even terugkomen op dit berichtje. Ik heb hem nu twee maanden gehad, en moet helaas zeggen dat ik het met hartje eens ben. Om precies dezelfde redenen als haar heb ik hem ook doorverkocht via marktplaats. Dus mocht je erover denken er een aan te schaffen, ik vind het geen aanrader.

Deel Deze Pagina