Ik had nog een oud wipstoeltje (gekregen bij de geboorte van mijn dochter en ook door mijn zoon gebruikt) maar wilde graag een nieuwe omdat het niet meer zo in goede staat is. Nu bestaat er ook een Doomoo seat en ben nu aan het twijfelen wat ik zal aanschaffen. Heeft iemand ervaring met de Doomoo seat? Gina
Doomoo seat lijkt me lekker liggen voor het kindje, maar of het vergelijkbaar is met een wipstoel weet ik niet. Ik heb trouwens een hoesje voor over mijn voedingskussen gekocht waardoor je er ook een zitje van je baby voor kunt maken. Je krijgt dan een beetje het idee van een doomoo seat. Pim
DAt is toch die soort van zitzak voor de baby waar je hem/haar met zo'n 4 puntsgordeltje in vast kunt zetten? Als ik het goed heb dan is het inderdaad deze en ik vind hem te gek gaaf mede omdat je het later gewoon kunt laten 'meegroeien' met je kind (kunnen ze als zitzak gebruiken). Ben er dan ook helemaal verliefd op maar heb het nog niet gehaald, eerst maar eens even kijken wat we allemaal gaan krijgen. Groetjes
Het is volgens mij nog vrij nieuw, dus ik denk niet dat iemand er al ervaring mee heeft. Ik ga er nog even over denken...... Gina
Ik zag hem ook staan ergens en hij is zooooo leuk. Ik vind het echt een pittige eigen stoel voor de beeb. Misschien ga ik hem wel kopen!
is dat niet zo'n soort van zitkussen voor de baby waar het in ligt en later de gordels eraf haald voor een groter kind? maar die wippen toch niet of heb ik nu iets heel anders voor me?
@slingding Nee volgens mij wippen ze niet, maar ze zijn wel heel pittig. Volgens mij ligt een baby daar ook best lekker in. Echt zijn eigen stoel..hihi
Ik zag ze gister in het boekje wij jonge ouders staan, echt helemaal top! Mijn man zat later het boekje door te kijken en zei die wil ik hebben, haha.
@Cinderella Oh haha ik wou dat die van mij dat zei..Hij vindt 'm ook wel zooo pittig, maar zegt steeds dat wel al zoveel hebben voor beeb (en is ook wel zo).
dit is de doomoo seat het lijkt me echt een heelrijk ding voor een baby, maar jammer dat ze zo duur zijn 109 euro
ik vind ze ook zo mooi, maar ik denk wel dat het een groot nadeel is dat ze niet verstelbaar zijn. Als je baby'tje graag rechter wil zitten, heeft ie pech. Saartje
Nou wij waren vandaag bij Babypark in Gouda en zagen de Doomoo seat IRL staan!!! Hij is zo zacht, niet alleen de stof maar ook het zitcomfort. Wij gaan hem dus zeker halen (of kado vragen)!!
Baby zal er wel heerlijk inliggen maar is niet hetzelfde als een wipstoel lijkt mij. We hebben zelf zo'n ligkussen van sit&joy en daar had een vriendin van mij haar 6 weken oude babytje ingelegd. Eerst een kuiltje ingemaakt en haar er toen ingelegd. Ze lag daar echt heerlijk en lag in een keuiltje waardoor ze niet kon bewegen omrollen. Maar er zitten geen gordels op dus je moet er wel bijblijven. Silly
Nee denk ook niet hetzelfde als een wipstoel. wij hebben dan zelf ook al een wipstoel gekocht. Ik ken die sit &joy niet. Wat gek dat er geen gordels bij zitten. Die doomoo seat heeft wel gordels.